کاشت مو برای موهای کم پشت

کاشت مو برای موهای کم پشت
دسته‌بندی مو و ابرو
نویسنده کلینیک زیبایی آنیل
زمان مطالعه
تاریخ انتشار 11 آوریل 2022

یکی از عوامل تاثیرگذار در جذابیت ظاهری افراد موها هستند، که نقش بسیار اساسی را ایفا می‌کنند. ریزش مو علل مختلفی مثل سبک زندگی و تغذیه، ژنتیک، بیماری‌ها را شامل می‌شود که خوشبختانه امروزه کاشت مو برای موهای کم پشت به کمک این‌گونه افراد در بازیابی زیبایی از دست رفته اشان، شتافته است. پزشک معالج هرکسی با توجه به شرایط بدنی که دارد، بهترین روش درمانی کاشت مو را برای او در نظر می‌گیرد.

علاقمندان به کارهای زیبایی مثل کاشت ابرو ، لیزر موهای زائد سایر کارهای زیبایی می‌توانند به بهترین کلینیک کاشت مو در غرب تهران مراجعه کرده و از خدمات بی‌نظیر آن استفاده کنند. کاشت مو برای موهای کم پشت یک روش کاملا طبیعی و تضمینی است که باعث بازگشت موهای سر و سایر نقاط بدن می‌شود. معمولا داوطلبین کاشت مو آقایانی هستند که دچار طاسی شده‌اند و به‌ندرت پیش می‌آید که خانم‌ها هم داوطلب شوند. حالا این سوال پیش می‌آید که آیا کاشت مو برای موهای کم پشت هم انجام پذیر است؟

کاشت مو

بررسی علل کاهش موی سر 

هنوز متخصصان به‌طور قطع نمی‌دانند که چرا برخی از فولیکول‌های مو به نحوی طراحی شده‌اند که دوره رشد کوتاهی دارند. در زیر به چندین مورد از عوامل ریزش موی خانم‌ها و آقایان را برمی‌شماریم:

  1. بیماری‌های عفونی: برخی بیماری‌های عفونی مانند وجود کرم حلقوی ناشی از عفونت قارچی، می‌تواند باعث ریزش مو در زنان و مردان شود.
  2. باروری: بارداری، زایمان و شیردهی می‌تواند باعث ریزش موی موقت شود.
  3. دارو: مصرف برخی از داروها از جمله داروهای شیمی‌درمانی مورد استفاده در درمان سرطان، رقیق کننده‌های خون، مسدود کننده‌های بتا آدرنرژیک مورد استفاده برای کنترل فشار خون و قرص‌های ضد بارداری می‌توانند باعث ریزش موقت مو شوند.
  4. اختلالات هورمون‌ها: مانند سطوح غیرطبیعی آندروژن‌ها.
  5. ژنتیک: ژن‌های به ارث رسیده از والدین ممکن است بر استعداد فرد برای دچار شدن به طاسی با الگوی مردانه یا زنانه تأثیر بگذارند.
  6. آسیب به پوست سر و فولیکول‌های آن: سوختگی، جراحات و تابش اشعه ایکس می‌تواند باعث ریزش موی موقت در خانم‌ها و آقایان شود. در چنین مواردی معمولاً پس از بهبودی آسیب، رشد طبیعی مو برمی‌گردد مگر اینکه اسکاری در آنجا ایجاد شود.
  7. استفاده از محصولات مراقبتی و آرایشی مو: مواردی مثل شامپو زدن به دفعات، خشک کردن مو با سشوار، دکلره کردن و رنگ کردن مو به صورت مکرر می‌توانند با ضعیف و شکننده کردن موها، موجب نازک شدن آن‌ها شوند.
  8. مدل مو: بافتن محکم موها، استفاده از بیگودی داغ برای حالت دادن به مو و کشیدن مو برای مدل دم اسبی می‌تواند به مو آسیب برساند و موجب ریزش آن شود.
  9. شرایط پزشکی: بیماری تیروئید، لوپوس، دیابت، کم خونی ناشی از فقر آهن، اختلالات خوردن و کم خونی می‌توانند باعث ریزش مو شوند. اغلب اوقات زمانی که بیماری زمینه‌ای درمان می‌شود موها برمی‌گردند مگر اینکه اسکار مانند برخی از اشکال لوپوس، لیکن پلان یا اختلالات فولیکولی وجود داشته باشد.
  10. رژیم غذایی: رژیم غذایی کم پروتئین یا رژیم غذایی با محدودیت شدید کالری نیز می‌تواند باعث ریزش موی موقت در خانم‌ها و آقایان شود.
  11. بیماری‌های خودایمنی: ابتلا به بیماری خودایمنی ممکن است باعث آلوپسی آره آتا شود. در آلوپسی آره آتا حساسیت سیستم ایمنی بدن به دلایل نامعلومی‌افزایش می‌یابد و فولیکول‌های مو را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در اکثر افراد مبتلا به آلوپسی آره آتا، موها دوباره رشد می‌کنند اگرچه ممکن است به طور موقت بسیار ظریف و احتمالاً روشن‌تر قبل از قبل باشند.
  12. استرس: از جمله موارد مهمی‌که می‌تواند موجب ریزش مو در خانم‌ها و آقایان شود، متحمل شدن استرس و فشار روانی است.

کاشت مو برای موهای کم

محدودیت‌های کاشت مو برای موهای کم پشت 

کاشت مو برای موهای کم پشت مناسب افرادی است که دارای موی کم پشت هستند و معمولا خزانه فولیکولی کامل و زیادی برای استخراج و پیوند زدن مو به نقاط کم پشت سر را ندارند البته  ممکن است که کاشت مو برای آنها به‌خوبی جواب ندهد. البته با استفاده از روش نوین BHT  یا کاشت مو با موها بدن، به‌راحتی می‌توانند به‌خوبی و با احتمال موفقیت بالا از کاشت مو استفاده کنند.

این روش باعث می‌شود علاوه بر اینکه از فولیکول‌های موی پشت سر خود استفاده نکنند، بلکه هیچ خط زخمی روی سر باقی نمی‌ماند. در حالت کلی، تیم پزشکی ما با حضور پزشکان متخصص روش‌های متعددی را در مجموعه کلینیک آنیل جهت پیوند فولیکول بین مو‌های فرد اجرا می‌کنند. نتیجه این زحمات، حجیم و پرپشت شدن موی سر زیباجویان عزیز این مرکز است. متشکریم از شما زیباجویان عزیز که با موضوع ای قسمت یعنی محدودیت‌های کاشت مو برای موهای کم پشت با ما همراه بودبد.

اثرات کاشت مو برای موهای کم پشت

تا چند روز بعد از جراحی، پوست سر ممکن است که بی حس باشد. معمولا افرادی که اقدام به کاشت مو می‌کنند بعد از گذشت 2 الی 5 روز می‌توانند به زندگی عادی خود بدون هیچ مشکلی  برگردند. از دیگر نتایج کاشت مو برای موهای کم پشت می‌توان به درد آن اشاره کرد که معمولا با مصرف کردن مسکن برطرف می‌شود، گذاشتن باند روی محل کاشت مو برای مدت چند روز و مصرف داروهای آنتی بیوتیک و ضد التهابی نیز برای جلوگیری از بروز عفونت احتمالی معمولا تجویز می‌شود. همه موارد گفته شده از اثرات کاشت مو برای موهای کم پشت است.

برای اطلاع از شرایط و هزینه کاشت مو می‌توانید با کلینیک زیبایی در غرب تهران تماس حاصل کنید. این مرکز کاشت مو قسطی را هم برای رفاه حال مشتریان عزیز خود در نظر گرفته است.

contact icon جهت دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید تماس با ما
dots
مطالب مرتبط بیشتر بخوانید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *