کاشت مو به روش FUE

کاشت مو به روش FUE
دسته‌بندی مو و ابرو
نویسنده samira-admin
زمان مطالعه
تاریخ انتشار 2 نوامبر 2021

کاشت مو یکی از پرطرفدارترین عمل‌های زیبایی در دنیا است. برای تمامی افرادی که از ریزش شدید موهای خود و ایجاد مناطق طاس روی سر خود احساس ناراحتی می‌کنند، کاشت مو بهترین روش است. با پیشرفت تکنولوژی در علم پزشکی، روش‌های زیادی برای کاشت مو ایجاد شدند. کاشت مو به روش FUE یکی از بهترین روش‌های کاشت مو طبیعی است. در این مقاله به بررسی این روش می‌پردازیم.

روش کاشت مو به روش FUE

در کاشت مو به روش FUE (Follicular Unit Extraction) ابتدا بانک موی شما مشخص می‌شود؛ بانک مو همان بخشی است که قرار است فولیکول‌های زنده از آن برداشته شوند. پس از این بخش، ناحیه کاشت مو روی سر شما طراحی می‌شود. این طراحی را می‌توان با برنامه‌های کامپیوتری انجام داد تا یک کاشت مو طبیعی داشته باشید. همچنین می‌توانید بنا به سلیقه خود این طراحی را کمی تغییر دهید.

برای از بین رفتن درد کاشت مو به روش FUE از بی‌حسی‌های موضعی استفاده می‌شود. سپس با استفاده از یک دستگاه پانچ مخصوص، زخم‌هایی به ضخامت کمتر از یک میلی‌متر ایجاد می‌شود تا فولیکول‌های زنده در آن ناحیه قرار گیرند. فولیکول‌های زنده به آرامی از بانک مو جدا شده و پس از استراحت، توسط میکروسکوپ‌های سه بعدی در دسته‌های چند تایی در محل مورد نظر کاشته می‌شوند.

روش‌های جدید کاشت مو به روش FUE

همانطور که می‌دانید هر روز روش‌های جدیدتری برای انواع عمل‌های زیبایی و حرفه‌های مختلف ایجاد می‌شود. روش‌های پیشرفته بعد از کاشت مو به روش FUT تحت عناوین سوپر FUE و میکرو FUE در سال‌های اخیر عرضه شده‌اند که عوارض و خطرات کمتری دارند.

مطل پیشنهادی: کاشت مو به روش HRT

معایب کاشت مو به روش fue

کاشت مو به روش Super FUE

مزیت این روش نسبت به کاشت مو به روش FUE برداشت گرافت‌های بیشتر در زمان کوتاه‌تر است. همچنین در روش تزریق بی‌حسی نیز از سوزن استفاده نمی‌شود و درد بی‌حسی تا 80% کمتر می‌شود. همچنین در کاشت مو به روش Super FUE تاثیر مواردی مانند برش جراحی، خونریزی، بخیه و اسکار بسیار کمتر است. در نتیجه بعد از عمل، دوره نقاهت کمتری سپری می‌کنید.

کاشت مو به روش Micro FUE

کاشت مو به روش Micro FUE با دستگاه میکروموتور انجام می‌شود که سوزن‌های بسیار ریزی دارد و برداشت مو بسیار سریع و بدون درد انجام می‌شود. در این روش درصد موفقیت به 97 می‌رسد و طی برداشت و کاشت فولیکول‌های اصلی، آسیبی به آن‌ها نمی‌رسد و تقریبا تمامی آن‌ها سالم می‌مانند. این روش حتی زیرمجموعه روش‌های غیرجراحی کاشت مو قرار می‌گیرد.

عوارض کاشت مو به روش FUE

در مورد عوارض کاشت مو به روش‌های مختلف می‌توان به موارد زیادی اشاره کرد. اما لازم است بدانید کاشت مو به روش FUE دوران نقاهت کوتاهی دارد و امکان انجام فعالیت‌های روزانه بعد از آن وجود دارد. اما عوارض در هر عمل جراحی وجود دارد. برخی از این عوارض عبارت هستند از:

  • احتمال عفونت
  • احتمال خونریزی
  • تورم و التهاب محل جراحی
  • پوسته پوسته شدن ناحیه جراحی 
  • سفت و دردناک شدن محل جراحی
  • بروز زخم‌های کوچک در محل جراحی
  • امکان بروز آلرژی به مواد بی‌حسی و مسکن
  • احتمال ریزش موهای کاشته شده و نتیجه عکس

بسیاری از این موارد درمان خاصی ندارند و مراقبت‌های متخصص از بین می‌روند. مناسب‌ترین کار این است که بهترین روش کاشت مو را برای خود انتخاب کنید. البته این موضوع به این معناست که متخصص کاشت مو، شما را در این زمینه راهنمایی کند و مطابق تجویز او پیش بروید. زیرا متخصص با معاینه پوست سر و شرایط فیزیکی شما، می‌تواند بهترین روش را به شما پیشنهاد دهد.

مطلب پیشنهادی: بهترین زمان کاشت مو

عوارض کاشت مو به روش fue

تفاوت کاشت مو به روش FUE و FUT 

در کاشت مو به روش FUE یک زخم خطی ایجاد نمی‌شود و افراد بعد از عمل می‌توانند خیلی زود به فعالیت‌های روزانه خود ادامه دهند. همچنین این روش برای افرادی که امکان برداشت مو به صورت نواری وجود ندارد، مناسب است. درست است که هر دوی این روش‌ها روش تهاجمی کاشت مو محسوب می‌شوند اما در کاشت مو به روش FUE زخم‌هایی با عمق کمتر و پراکندگی بیشتر ایجاد می‌شوند.

قیمت کاشت مو به روش FUE

عوامل زیادی روی هزینه کاشت مو به روش FUT تاثیر دارند. هرچه میزان گرافت‌های خارج‌شده و انتقال یافته بیشتر باشد، هزینه بیشتری برای کاشت مو دریافت می‌شود. همینطور تخصص پزشک و اعتبار و موقعیت کلینیک زیبایی مورد نظر نیز روی قیمت کاشت مو به روش FUE تاثیرگذار است.

هزینه کاشت مو در کلینیک‌های مختلف و همچنین در شهرهای مختلف، متفاوت است. لازم است تا با یک کلینیک کاشت مو معتبر تماس بگیرید تا از قیمت کاشت مو به روش FUE آگاه شوید. اما به طور حدودی قیمت کاشت مو به روش FUE در کلان‌شهرهایی مثل تهران، بین 5 الی 7 میلیون تومان است.

مرکز کاشت مو به روش FUE

همان طور که در بخش قبل اشاره کردیم عوامل زیادی از جمله رضایت شما زیباجویان عزیز به مرکز کاشت موی انتخابی شما بستگی دارد. هزینه، کیفیت کار و نداشتن عوارض بعد از عمل همگی به انتخاب شما در مورد مرکز کاشت مو به روش FUT بستگی دارد. 

پیشنهاد ما به شما مراجعه به کلینیک زیبایی آنیل در غرب تهران است. کادر مجرب آنیل آماده خدمت رسانی در زمینه کاشت مو به روش FUT و ارائه بهترین روش کاشت مو به شما عزیزان است. جهت مشاوره رایگان درباره کاشت مو با متخصصان آنیل در ارتباط باشید.

contact icon جهت دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید تماس با ما
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *