قیمت و هزینه کاشت ابرو طبیعی در 1402 چقدر است؟

  • خانه
  • -
  • مو و ابرو
  • -
  • قیمت و هزینه کاشت ابرو طبیعی در 1402 چقدر است؟
قیمت و هزینه کاشت ابرو طبیعی در 1402 چقدر است؟

در این مقاله قصد داریم به طور کامل به قیمت و هزینه کاشت ابرو و موارد و نکات مربوط به آن بپردازیم. داشتن ابروهای پرپشت و خوش حالت با توجه به ترندهای اخیر آرایشی و زیبایی یکی از مهم‌ترین چیزهایی است که اخیرا به آن توجه زیادی شده است.

در گذشته نیز راه‌های مختلفی برای پرتر نشان داده ابروها به کار می‌رفت که از مهم‌ترین آن‌ها تاتوی ابرو است. ولی این روش ها مشکلات و دردسرهای مخصوص به خود را داشتند که از مهم‌ترین این مشکلات میتوانیم به موقتی بودن و کمرنگ شده پس از یک مدت زمان مشخص اشاره کنیم. کاشت ابرو یک عمل زیبایی-درمانی به شمار میرود که در آن با پیوند زدن گرافت های مو از بانک موی شما به ابروی شما در جهت و تراکم مناسب، زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد.

هزینه کاشت ابرو چقدر است

استعلام قیمت و هزینه کاشت ابرو در کلینیک آنیل

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان آنیل به طور رایگان با کلینیک زیبایی آنیل تماس بگیرید و سوالات و ابهامات خود را در مورد هزینه کاشت ابرو مسائل مربوط به آن بپرسید. کلینیک آنیل جهت رفاه حال مشتریان امکان پرداخت کاشت مو قسطی و دریافت اقساطی هزینه کاشت ابرو را نیز برای آن دسته از عزیزانی که امکان پرداخت به صورت یک‌جا ندارند را فراهم کرده است. شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر با کلینیک کاشت مو آنیل تماس بگیرید.

در دهه گذشته، کلینیک های بسیار متعددی در حوزه فعالیت های زیبایی تاسیس شده اند و کاشت ابرو، به دلیل رایج بودن، در همه آنها انجام می شود. لذا ممکن است در این بین، قیمت های کمتری را هم مشاهده کنید. مراکز تازه تاسیس معمولا با پایین آوردن قیمت سعی در جذب افراد می کنند.

 

علاوه بر آن، کلینیک های بسیار محدودی نیز وجود دارند که با استفاده از جدیدترین روش های پیوند مو، البته هزینه  و قیمت کاشت ابرو بالاتر، این کار را به صورت تخصصی انجام می دهند. نکته ای باید به آن توجه کنید این است که، ابرو تاثیر بسیار زیادی بر روی زیبایی و ظاهر افراد دارد. لذا کیفیت کار در اولویت قرار دارد.

هزینه کاشت ابرو طبیعی و دائمی در سال 1402 در تهران (کلینیک آنیل) 12.000.000 تومان می باشد.

محاسبه هزینه کاشت ابرو در تهران

قیمت کاشت ابرو در تهران

باید توجه داشته باشید که کاشت ابرو امری بسیار تخصصی و حساس بوده و تکنیک های مربوط به آن نیازمند تجربه و تخصص فراوانی است، در نتیجه هزینه کاشت ابرو می تواند بسیار متفاوت باشد. لازم است در انتخاب پزشک خود دقت لازم را داشته باشید. هزینه کاشت ابرو با توجه به تخصصی و حساس بودن این روش چیزی در حدود 3 تا 5 میلیون تومان است.

البته این هزینه تقریبی بوده و شما میتوانید برای اطلاع دقیق از هزینه کاشت ابرو و همچنین کاشت ابرو قسطی برای شخص شما با کلینیک آنیل تماس گرفته و با مشورت با یک پزشک متخصص بهترین و مناسب‌ترین روش برای کاشت ابرو به علاوه هزینه کاشت ابرو را جویا شوید.

عوامل موثر در قیمت کاشت ابرو

هزینه کاشت ابرو به چند عامل تعیین کننده بستگی دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

  • روش کاشت ابرو

در حقیقت کاشت ابرو هم مانند کاشت مو دارای روش های مختلفی مثل:FUT ، FIT، SUT و Micro FIT است که روش های جدیدتر مانند Micro FIT به علت جدیدتر بودن تجهیزات و تکنیک ها طبیعتا هزینه کاشت ابرو بیشتری را دارند. نکته ای که لازم است به آن اشاره کنیم این است که نحوه کاشت ابرو و یا مو در روش های مختلف با هم تفاوتی ندارند و تنها تفاوت روش های مختلف، تفاوت در نحوه برداشت گرافت های مو است.

روش کاشت ابرو

  • میزان تجربه و تخصص پزشک

یکی از مهمترین عوامل موفقیت در عمل کاشت ابرو و همچنین قیمت و هزینه کاشت ابرو، مهارت پزشک شماست. چرا که درآوردن خواب ابرو به نحوی که دلخواه شما باشد، امری تخصصی و نیازمند تجربه می‌باشد و کار هرکسی نیست. بهتر است تنها به صرف قیمت پایین‌تر و هزینه کاشت ابرو کمتر یک مجموعه و بدون اطلاع از تخصص پزشک این عمل را انجام ندهید؛ چرا که تنها آورده‌ای که برای شما خواهد داشت از بین رفتن هزینه و زمان صرف شده شماست.

کلینیک آنیل به عنوان بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران، با بهترین و باتجربه‌ترین پزشکان متخصص می‌تواند عمل کاشت ابرو را مطابق با سلیقه و نیاز شما به بهترین نحو انجام دهد.

  • تعداد گرافت های مورد نیاز برای کاشت ابرو

یکی دیگر از عوامل تعیین کننده در هزینه کاشت ابرو تعداد گرافت های مورد نیاز برای پیوند، همچنین میزان طاسی ابروی شما است. مسلما اگر ابروی شما تنها نیاز به افزایش تراکم دارد، نسبت به ابرویی که در حادثه یا آتش سوزی از بین رفته است، هزینه کمتری را باید بابت کاشت ابرو بپردازید.

یکی از فواید کاشت ابرو این است که دوره نقاهت بسیار کوتاهی دارد و شما پس از انجام این عمل میتوانید به سادگی به زندگی روزمره خود بازگردید. تنها نکته ای که باید رعایت کنید این است که از استرس و اضطراب به دور باشید. همچنین در صورت رعایت توصیه های پزشک، عوارض کاشت ابرو به حداقل ممکن می رسد و از جمله عمل های کم‌خطر و کم‌ریسک محسوب می‌شود.

قیمت کاشت ابرو

  • نیاز نداشتن به کوتاه کردن موی سر.

بعضی از روش های کاشت مو که در پیوند ابرو نیز از آن استفاده می شود، نیازی به تراشیدن کل سر ندارند. این مورد یک مزیت بزرگ برای مراجعه کنندگان می باشد. روش استفاده به این منظور، FUE است که البته برای همه افراد مناسب نمی باشد و باید به تشخیص پزشک انتخاب شود. به دلیل سخت و پیچیده بودن آن، معمولا در شرایطی استفاده می شود که تنها یک قسمت کوچکی دچار ریزش مو شده باشد.

  • نداشتن عوارض و دوره نقاهت و ریکاوری.

بعضی از روش های گفته شده، مدت زمان کمتری را برای ریکاوری نیاز دارند. ممکن است عوارضی نظیر قرمزی و التهاب مشاهده شود که طبیعی است. این موارد پس از گذشت یک مدت کوتاهی از بین می روند.

  • وضعیت بانک مو

وضعیت بانک مو

بانک مو که در قسمت پشت سر قرار دارد، از این لحاظ اهمیت دارد که به گفته محققان در برابر طاسی و ریزش مقاوم هستند. در صورتی که وضعیت بانک موی فرد ضعیف باشد، نمی توان از آن در پیوند استفاده نمود. ولی غیر ممکن نیست!

یکی دیگر از عواملی که روی هزینه تاثیرگزار است، مدل ابرو میباشد که کلینیک VIP در این باره در سایت خود گفته است:

مدل ابرویی که دوست دارید هم می‌تواند در هزینه تمام‌شده آن تاثیرگذار باشد. ابروهایی با دنباله بلندتر نیاز به تارهای موی بیشتری دارد و این مسئله هم به گزینه قبلی، یعنی نیاز به فولیکول‌های بیشتر مو برمی‌گردد. همچنین اگر کسی بخواهد ابروهای پهن‌تری داشته باشد، نیاز به تعداد بیشتری از پیازهای مو دارد که زمان و هزینه پیوند را بالاتر می‌برد.
زاویه موها در بخش تاج یا انتهای ابرو با بخش اصلی ابرو متفاوت است. اگر شما تمایل داشته باشید در این دو قسمت تعداد بیشتری تار مو کاشته شود، این نکته هم روی قیمت کاشت ابرو در تهران تاثیرگذار خواهد بود.

مطلب پیشنهادی: مراقبت های کاشت ابرو را پیش از انجام عمل بخوانید.

سوالات متداول در قیمت و هزینه کاشت ابرو

عمل کاشت ابرو به چه روش هایی انجام می شود؟

روش های کاشت ابرو و مو تقریبا مشابه یکدیگر می باشند . عبارت است از: روش fit، sut، microfit.

آیا کاشت ابرو به صورت دائمی است؟

بله. کاشت و پیوند ابرو دائمی ترین روش برای پرپشت کردن ابروها می باشد که پس از یک دوره ریزش و رشد، کاملا طبیعی در می آیند.

هزینه کاشت ابرو تحت تاثیر چه مواردی می باشد؟

این عوامل عبارت است از: میزان تراکم خواسته شده، تعداد جلسات، وضعیت فعلی ابروها، روش کاشت ابرو انتخاب شده، میزان تجربه و تخصص پزشک

3.6/5 - (9 امتیاز)

14 دیدگاه ‌ها

  • سلام
    امکان پرداخت هزینه کاشت ابرو به صورت قسطی وجود داره؟
    خیلی ممنون از سایت خوبتون

    • بله در کلینیک زیبایی آنیل امکان کاشت مو قسطی وجود دارد برای اطلاعات بیشتر به لینک درج شده مراجعه کنید.

  • جدول قیمت کاشت مو رو میشه درج کنید؟

    • هزینه کاشت ابرو در کلینیک زیبایی آنیل، 12 میلیون تومان است.

  • اون قسمتایی از پشت سر که مو ازش برداشته می شه دوباره درمیاد؟

    • بله ترمیم می شود.

  • با سلام من ابروهامو کاشتم و الان توی دوره ی ریزش هست لطف میکنید راهنماییم کنید که چه دارویی مناسب هست که به ابروهام بزنم که سریعتر دوباره رشد کنه؟ ریزشش نگرانم کرده، من سروینا زدم ولی توی ابروم جوش زد

    • بهتر است در این مورد طبق دستور پزشکتان عمل کنید.

  • سلام
    ممنونم از مطلب مفیدتون
    روشی هست که کمتر معلوم باشه ابرو کاشتی بعضی ها ابروهاشون خیلی قالبی درمیاد معلومه که کاشتن ولی من دوس دارم خیلی طبیعی باشه پیدا نباشه.

    • سلام دوست عزیز با کاشت ابرو با موی طبیعی پس از گذشت حدود یک سال ابروی شما کاملا طبیعی خواهد بود و کمتر کسی متوجه کاشت خواهد شد. ابرهای قالبی عمدتا مربوط به روش های دیگر مانند تاتو یا هاشور است با این حال شما با مشورت پزشک خود ابتدا ابروی درخواستی را طراحی میکنید و میتوانید درخواست کنید تا با تراکم کمتری ابروی شما کاشته شود و پس از اطمینان کامل اقدام به کاشت خواهید کرد.

  • سلام و ممنون از سایت خوبتون.
    من بر اثر تصادف ابروم شکسته و موهای اون قسمت از ابروم دیگه رشد نمیکنه، خیلی قسمت کوچکی هست. امکان این که فقط همون قسمت عمل کاشت رو انجام بدم هست؟ و هزینه اون چجوری محاسبه می شه؟

    • بله امکان پذیر هست. هزینه شو باید ببینیم ابروتون در چه وضعیتی هست چقدر خالی شده کجای ابرو خالی شده. بعد از جلسه مشاوره رقم دقیق اعلام میشه خدمتتون

  • سلام وقت بخیر امکان کاشت ابرو در قسمتی از ابرو ک کم پشت هست وجود داره ؟
    هزینه اش با کاشت کامل یکیه یا کمتره ؟
    قیمت امروز ۱۶ تیرماه ۱۴۰۲ چقدر هست ؟

    • سلام وقت بخیر
      آقای محمد پیریایی عزیز بله کاشت ابرو برای رفع قسمت هایی که دچار ریزش و کم پشتی ابرو وجود دارد انجام می شود و برای اطلاع از هزینه و مشاوره رایگان لطفا با شماره 02144027503 تماس حاصل فرمایید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره از طریق واتساپ
برای رزرو وقت تماس بگیرید

021-44027503
021-44027589

ارتباط با ما

روز و ساعت کاری

شنبه الی پنجشنبه: 19.00 - 10.00
جمعه : تعطیل

کلینیک آنیل، بهترین کلینیک کاشت مو و زیبایی در غرب تهران است. آنیل مجهزترین و پیشرفته ترین کلینیک زیبایی همراه با کادری مجرب و متخصص در زمینه کاشت مو، لیزر موهای زائد، کاشت ابرو، هایفوتراپی، تزریق چربی و سایر خدمات زیبایی، است.

همین حالا جهت اطلاع از هزینه کاشت مو ، هزینه کاشت ابرو و هزینه هایفوتراپی و اخذ نوبت تماس حاصل فرمایید تا ما تجربه حس خوش زیبایی را به شما هدیه دهیم.

تمامی حقوق مادی و معنوی برای کلینیک زیبایی آنیل محفوظ است.

طراحی و سئو سایت توسط