کاشت مو قسطی

در این مقاله قصد داریم به طور کامل به شرایط اقساطی و نحوه کاشت مو قسطی در کلینیک زیبایی آنیل بپردازیم. همانطور که میدانید، یکی از مهم ترین عوامل موثر تاثیر گذار در اعتماد به نفس هر شخصی، داشتن موهایی پرپشت و زیباست. مو به یکی از بزرگترین دغدغه های افرادی تبدیل شده است که به علت های مختلف از جمله ارث، استرس، تغذیه و عوامل مختلف دیگر دچار ریزش مو شده‌اند. اما یکی از اصلی ترین مسائل در رابطه با کاشت مو برای بسیاری از افراد هزینه آن است. به طوری که هزینه نسبتا بالای این روش باعث شده است از انجام این روش به طور کل منصرف شوند!

اما در کلینیک زیبایی آنیل صرفا جهت راحتی حال مراجعان عزیز و رفاه حال عزیزان شرایطی را فراهم کرده‌ایم تا مشتریانی که امکان پرداخت هزینه کاشت مو به صورت یک جا را ندارند بتوانند از پرداخت کاشت مو قسطی (کاشت مو اقساطی) استفاده کنند.

روش و متدهای کاشت مو اقساطی

پیش از اینکه شرایط کاشت مو قسطی را در کلینیک زیبایی آنیل برای شما تشریح کنیم، ابتدا لازم است که به این بپردازیم کاشت مو با چه روش‌هایی انجام می‌شود و تفاوت این روش ها با یکدیگر چیست؟

کاشت مو قسطی

کاشت مو به طور کلی به 4 روش انجام میگیرد که در کلینیک آنیل، امکان پرداخت قسطی این چهار روش نیز وجود دارد؛

  1. کاشت مو قسطی به روش SUT
  2. کاشت مو قسطی به روش FIT
  3. کاشت مو قسطی به روش FUT
  4. کاشت مو قسطی به روش BHT

البته بعضی از روش‌های جدیدتر هم هستند که نوع پیشرفته‌تر روش‌های ذکر شده بوده یا ترکیب دو یا چند روش باهم هستند. حتی روش‌های کمتر شنیده شده‌ای هم وجود دارند که در آن با کمک لیزر، فولیکول‌های خفته مو وادار به رشد می‌گردند. در اینجا به اختصار به توضیح هر یک از روش ها میپردازیم.

روش FUT:

این روش از قدیمی ترین روش های کاشت مو است که نسبت به روش های دیگر قیمت مناسب تری دارد. در این روش فولیکول های مو به صورت یک‌جا و نواری از سطح سر برداشته می‌شود. به این صورت که یک نوار به عرض یک سانتی متر را از سطح سر برمیدارند، زیر دستگاه گرافت های سالم مو را جدا میکنند و به سر پیوند میزنند.

از مزایای این روش میتوان به این مورد اشاره کرد که این روش دارای قیمت مناسبی بوده و در مدت زمان کوتاهی انجام میشود. تعداد گرافت های موی سالمی که خارج می‌شود معمولا بیشتر است؛ چراکه در مدت زمان کوتاه و زیر دستگاه این اتفاق میفتد.

از معایب آن هم میتوان به این اشاره کرد که ممکن است محل زخم فرد دچار عفونت شود. هم‌چنین برای کسانی که زخم در بدن آنها دیر خوب می‌شود، ممکن است مشکل ساز و اذیت کننده باشد و در برخی افراد نیز ممکن است باعث گوشت اضافه شود.

شرایط کاشت مو قسطی

روشFIT:

این روش که روش جدیدتری به حساب می‌آید، برداشت مو را به صورت دانه دانه و تکی تکی انجام میدهند و از قسمت های مختلف سر فولیکول های مو را برداشت میکنند. سپس گرافت های برداشت شده را به قسمت های طاس و یا کم‌مو پیوند میزنند.

این روش مدت زمان بیشتری طول میکشد و هر جلسه آن بین 4 تا 8 ساعت ممکن است، زمان نیاز داشته باشد. اگر گرافت های برداشت شده بیش از 2500 عدد باشد، لازم است تا ادامه آن را در جلسه دوم انجام دهند. اما مزیت این روش کاشت این است که در سر زخم عمیق ایجاد نمی‌شود.

روش هایی مثل SUT و Micro FIT  روشهایی پیشرفته تر با تجهیزات جدیدتر هستند که بر پایه اصلی روش FIT بنا شده اند.

روش BHT:

این روش همانند روش قبلی است؛ با این تفاوت که بانک مو در این روش، در بدن فرد است. برای کسانی که بانک موی قوی ندارند، این روش در کنار سایر روش ها به کار می رود و از موهای سینه یا پشت آن‌ها استفاده می‌شود. لازم به ذکر است که از این روش به تنهایی نمی‌توان برای کاشت مو استفاده کرد؛ چراکه موهای این ناحیه مناسب سر نمیباشد، به تنهایی پاسخگو نیست و تنها برای افزایش تراکم میتوان از آن کمک گرفت.

بیشتر بخوانید: مراقبت های کاشت مو قبل و بعد از عمل

شرایط کاشت مو قسطی در آنیل

شرایط کاشت مو قسطی (اقساطی) کلینیک آنیل چیست؟

در روش پرداخت به صورت قسطی آنیل میتوانید در ابتدا تنها نصف مبلغ هزینه کاشت مو را بپردازید و بقیه آن را طی سه یا چهار فقره چک معتبر خود یا اقوام خود پرداخت کنید.

آیا استفاده از امکان کاشت مو قسطی باعث کاهش کیفیت کاشت مو خواهد شد؟

خیر پرداخت هزینه کاشتن مو به روش قسطی هیچ ارتباطی به کیفیت کار یا روش کاشت مو نداشته و تنها شرایط مراجعه کننده، تعیین کننده روش کاشت مو می‌باشد. اضافه کردن امکان پرداخت قسطی تنها برای رفاه حال عزیزانی است که در حال حاضر امکان پرداخت به صورت یکجا را ندارند. تکنیک ها و دستگاه های مورد استفاده برای عزیزانی که به روش قسطی پرداخت میکنند هیچ تفاوتی با دوستانی که به صورت یکجا پرداخت میکنند، ندارد. در واقع می توانید از بهترین روش کاشت مو استفاده کنید و هزینه آن را به صورت اقساطی پرداخت نمایید.

هزینه کاشت مو در کلینیک آنیل چقدر است؟

هزینه کاشت مو اقساطی تهران

هزینه کاشت مو در کلینیک آنیل به عواملی مثل روش مورد استفاده در کاشت و میزان طاسی فرد بستگی دارد. اما به طور تقریبی میتوان گفت که این هزینه بین 4 تا 9 میلیون تومان متغیر است.

شما میتوانید برای اطلاع دقیق از هزینه کاشت مو با کارشناسان کلینیک آنیل تماس گرفته و ضمن گرفتن وقت برای مشاوره حضوری و مشورت با پزشک متخصص این حوزه، هزینه دقیق برای انجام عمل کاشت موی سر را مطلع شوید.

تنها توصیه آنیل به شما این است که با توجه به تخصصی بودن حوزه کاشت مو تنها به دلیل قیمت پایین تر و بدون توجه به کیفیت کار، این عمل را در کلینیک های ارزان و بی کیفیت انجام ندهید؛ چراکه ممکن است با عوارض جبران ناپذیری مواجه شده و یا پس از مدتی دچار ریزش مو دوباره شوید و هزینه و زمان صرف شده تان، از بین برود.

کاشت مو قسطی در کلینیک آنیل

کاشت مو را از چند سالگی میتوان انجام داد؟

توصیه و پیشنهاد پزشکان آنیل این است که افراد زیر 25 سال این عمل را انجام ندهند؛ چراکه در بسیاری از موارد با انجام روش های دیگر مانند پی‌آر‌پی و یا مزوتراپی مو میتوان به رویش مجدد موها دست یافت و بسیار پیش می آید که ریزش مو موقتی باشد.

کاشت مو قسطی و اقساطی در کلینیک آنیل

کاشت مو یکی از کم‌خطر ترین عمل های موجود است و در عین حال کارایی و نتیجه بسیار ثمربخشی را به همراه دارد و میتواند تاثیر به سزایی در افزایش اعتماد به نفس افراد بگذارد. کلینیک زیبایی آنیل همراه با کادر متخصص خود به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت میکند و ارائه دهنده انواع خدمات زیبایی از جمله کاشت مو، کاشت ابرو و… به صورت کاملا تخصصی است. شما عزیزان میتوانید برای کسب مشاوره و راهنمایی با کارشناسان کلینیک کاشت مو آنیل، تماس گرفته و سوالات خود را در رابطه با کاشت مو قسطی و یا در زمینه های دیگر بپرسید.

آیا در روش پرداخت اقساطی، کیفیت خدمات کاشت مو کاهش می یابد؟

خیر. کاشت مو قسطی صرفا برای راحتی زیباجویان عزیز در کلینیک کاشت مو انیل می باشد و کیفیت خدمات هیچ تفاوتی ندارد.

شرایط کاشت مو قسطی در کلینیک آنیل چگونه است؟

هزینه خدمات کاشت مو برای هر فرد متفاوت است. بعد از مشاوره هزینه دقیق کاشت مو به شما گفته می شود. برای پرداخت آن، مبلفی به عنوان پیش پرداخت و مابقی به صورت چکی پرداخت خواهد شد.

قیمت کاشت مو چقدر است؟

این هزینه متفاوت و بسته به شرایط هر فرد متغیر است. اما اگر بخواهیم یک بازه قیمت تعریف کنیم، هزینه آن معادل 5 تا 9 میلیون تومان می باشد.

آیا بیمه، هزینه های مربوط به خدمات کاشت مو را پرداخت می کند؟

خیر. کاشت مو جزء عمل های زیبایی است و بیمه ها، خدمات زیبایی را تحت پوشش ندارند.

آیا قسمت های مختلف سر، هزینه های متفاوتی برای کاشت دارد؟

بله، هزینه کاشت مو به تعداد گرافت های مورد نیاز بستگی دارد. مسلما برای افرادی که تصمیم به کاشت مو برای جلوی سر می کنند نسبت به افرادی که اقدام به برطرف کردن طاسی مو میکنند هزینه کمتری می پردازند.

5/5 - (4 امتیاز)

28 دیدگاه ‌ها

  • سلام
    برای کاشت مو قسطی باید تو نوبت صبر کنیم یا مثل بقیه انجام میدین؟

    • سلام دوست عزیز. خیر کاشت مو به روش قسطی تفاوتی با سایرین ندارد. شما میتوانید برای اطلاع از جزئیات نحوه کاشت مو به روش قسطی با کارشناسان ما در آنیل تماس بگیرید.

  • سایت بسیار عالی و مطالب مفیدی بود.

    • خوشحالیم مطالب براتون مفید بوده است

  • برای همه روش های کاشت مو شرایط اقساطی وجود داره؟

    • بله دوست عزیز

  • بسیار عالی

    • خوشحالیم مطالب برای شما مفید بود

  • سلام هزینه ی کاشت موی شما چقدره من رفتم **** خیلی گرون گفت
    شما هم با دستگاه میکارید مثل اونا
    لیست قیمت ندارید

  • ممنون از سایت و مقاله خوبتون. خیلی استفاده کردم.
    من مدتهاست که می خوام کاشت مو انجام بدم، اما اطلاعاتم در مورد کاشت مو خیلی کم بود. توی سایت تخفیفی یک پیشنهاد تخفیف برای کاشت مو دیدم و تصمیم گرفتم که از این فرصت تخفیف استفاده کنم. اما چون در مورد کاشت مو اطلاعاتی نداشتم با سرچ با سایت شما آشنا شدم و واقعا ممنونم از اطلاعات کاملی که در این خصوص به من دادید.

    • از رضایت شما خوشحالیم

  • اگر بخواهیم کاشت مو به روش SUT انجام دهیم، چه مقدار هزینه ای را باید پرداخت کنیم و شرایط قسطی چگونه است؟

  • ممنون از زحمت هایی که برای سایت میکشید، مطالب کاملی بود.

    • خوشحالیم از مطالب استفاده کرده اید.

  • واقعا دمتون گرم اگه قسطی هم کاشت مو انجام میدین. الان زنگ میزنم وقتم و رزرو میکنم.

    • در خدمتتون هستیم

  • سلام. اگر بخواهم جلوی سر به روش SUT مو بکارم، شرایط اقساطی اش به چه صورت هست و چندتا قسط میشه؟

    • در روش کاشت مو قسطی تفاوتی در نوع روش قائل نیستیم. می توونید 50 درصد نقد و الباقی در 4 قسط پرداخت کنید.

  • خیلی خوبه که به صورت قسطی هم میشه این مبلغ رو پرداخت کرد. واقعا ازتون ممنونم. من خودم با sut مو کاشتم و الان خیلی راضی ام

  • باسلام و احترام
    ممنون از مطالب مفیدتون
    یه سوال برام پیش اومد
    آیا امکانش هست تعداد اقساط را برا ما کارمندا افزایش بدین ؟

    • سلام دوست عزیز.
      تعداد اقساط با توجه به هزینه هایی است که لازم است برای خدمات رسانی به شما صرف شود. بنابراین امکان افزایش اقساط وجود ندارد.

  • ببخشید قیمت های شما تخفیف هم داره؟

    • سلام دوست عزیز. قیمت ها به طور دقیق و با درنظر گرفتن همه ی هزینه ها برآورد شده اند. پرداخت قسطی هم به شما کمک خواهد کرد. البته شما در ابتدا باید با متخصص مشورت کنید و از روش مناسب کاشت مو و سایر مواردی که بر قیمت تأثیر می‌گذارد، مطلع شوید.

  • سلام میشه لطفا هزینه کاشت مو اقساطی برای سال 1402 رو هم بگین؟

    • سلام وقت بخیر
      کاشت موی سر در حال حاضر 15تا 20 میلیون تومان است که بستگی به شرایط سر شما متغیر است و برای اقساطی باید حتما به صورت حضوری تشریف بیارید.

  • سلام من ده ماه پیش اونجا برا گاشت ابرو مشاوره گرفتم فرمودید 11 میلیون الان بخوام انجام بدم چقدر میشه

    • برای اطلاع از آخرین قیمت لطفا با کلینیک تماس بگیرید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *