هزینه کاشت موی سر

کاشت مو با روش‌های مختلف چند سالی است که در ایران رواج یافته و بسیاری از مردم به عنوان یک روش مناسب، پربازده و دائمی از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند. توصیه مهم به افرادی که قصد کاشت مو دارند این است که در انتخاب کلینیک کاشت مو و پزشک متخصص دقت لازم را داشته باشند و پیش از هرکاری در مورد نتایج و نمونه‌های قبلی آنان تحقیق کنید. از آنجایی که هر موضوعی که در میان مردم طرفدار زیادی پیدا می‌کند، همیشه عده‌ای سودجو به دنبال سوء استفاده از آن هستند ممکن است در این بین افرادی در دام این اشخاص بیافتند.

افراد زیادی وجود دارند که متاسفانه با صرف هزینه و زمان زیاد برای کاشت مو از نتایج خود راضی نیستند و دچار ضرر زیان مالی شده اند و حتی از نظر سلامت جسم و روان ممکن است آسیب‌هایی دیده باشند. علت آن این است که این افراد از کیفیت کلینیک‌ها و پزشکان اطلاعات کافی نداشته اند. در این یادداشت قصد داریم ویژگی‌هایی که یک کلینیک کاشت مو مناسب باید آن‌ها را دارا باشد برای شما بیان کنیم تا پیش از انتخاب کلینیک کاشت مو ای موارد را در نظر بگیرید.

بهترین کلینیک کاشت مو در تهران

امروزه علاوه بر خانم ها، آقایان نیز در جستجوی زیبایی اند. یکی از معیارهایی زیبایی در آقایان، داشتن موی سر است. ریزش موی سر و کچلی از جمله معضلاتی هستند که مردها به دلایل مختلف به آنها دچار می شوند. اکنون به لطف روش های جدید (کاشت موی سر)، این مشکلات نیز قابل حل اند. مراکزی در این راستا تاسیس شده اند تحت عنوان مراکز کاشت مو. یکی از مراکز فعال، مرکز کاشت مو تهران است. مردهای جوان با انتخاب هر یک از این کلینیک ها می توانند کاشت موی مجدد انجام داده و زیبایی و جذابیت را به چهره خود هدیه دهند. در ادامه به معرفی چند مرکز برتر کاشت مو تهران خواهیم پرداخت:

کلینیک زیبایی آنیل

کلینیک آنیل

در معرفی یکی از بهترین مراکز کاشت مو تهران می توان کلینیک آنیل را نام برد. در این مجموعه، انواع خدمات زیبایی به زیبا جویان جوان، قابل ارائه می باشند. این خدمات با استفاده از تجهیزات مدرن صورت گرفته و توسط پزشکان حاذق و متخصص همچون آقایان دکتر امیر آذری فر و دکتر روح الله نقی پور صورت می گیرند. دکتر آذری فر موفق به دریافت مدارک تخصصی زیبایی از کشور ایتالیا شده اند. ایشان از سوابق 15 ساله در این حوزه برخوردار بوده و لقب برترین متخصص کاشت مو را کسب نموده اند.

دکتر نقی پور نیز با تکیه بر مدرک فوق تخصص زیبایی توانسته اند خدمات برجسته ای را ارائه دهند. ایشان که از بهترین متخصصان کاشت مو تهران محسوب می شوند؛ در بنیاد ملی نخبگان فعالیت داشته و در انجمن جراحان پلاستیک ایران نیز حضوری پررنگ دارند. کلینیک آنیل علاوه بر ارائه خدمات کاشت مو، خدماتی همچون میکرونیدلینگ، تزریق ژل لب روسی، کاشت ابرو اقساطی، جراحی پلک و سانترال لب را نیز به مشتریانش عرضه می کند. کلینیک فوق از روزهای شنبه الی 5 شنبه، از ساعت 10 صبح الی 19 عصر، آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشد.

 

اطلاعات تماس

  • سایت: anylclinic.com
  • تماس: 02144027589
  • اینستاگرام: anylclinic@
  • آدرس: تهران، صادقیه، بلوار کاشانی، قبل از پمپ بنزین، پلاک 118، واحد 6

معیارهای یک کلینیک کاشت موی خوب چیست؟

مهمترین مسئله ای که در خصوص خدمات درمانی باید به آن توجه کرد، اعتبار و کیفیت مرکز درمانی است. کیفیت یک ویژگی کلی است و باید شامل آیتم‌های مختلفی باشد. حتما قبل از انتخاب یک مرکز بهداشتی و درمانی دانستن چند نکته مهم درباره نحوه عملکرد کلینیک ضرورت دارد. برای آگاهی از ویژگی های یک کلینیک کاشت مو، به نکات زیر توجه کنید.

مجوز رسمی از وزارت بهداشت

پایه‌ای ترین و مهم‌ترین موردی که لازم است یک کلینیک کاشته مو داشته باشد مجوز رسمی از وزارت بهداشت است. این مجوز تعیین کننده این است که آیا کلینیک کاشت مو از لحاظ پزشکی صلاحیت انجام عمل کاشت مو را دارد یا خیر و مانند جواز کسب باید آن را در نقطه‌ای قرار دهد که در معرض دید همگان باشد. آنیل یکی از با سابقه‌ترین کلینک های کاشت مو در تهران بوده و دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت است و همه کادر آن نیز متشکل از افراد متخصص، ماهر و با تجربه است.

ویژگی‌های بهترین مرکز کاشت مو

جلسات مشاوره و پشتیبانی

کاشت مو در عین سادگی و کم‌خطر بودن آن، عمل حساسی بوده و نیازمند تخصص است. کلینیک هایی که بدون توجه به شرایط مراجعه کننده و تنها برای منافع مالی اقدام به کاشت مو میکنند، در آینده ممکن است مشکلات زیادی را برای زیباجویان به وجود بیاورند و روند پیوند مو با شکست مواجه شود. یک کلینیک کاشت مو معتبر پیش از انجام هر اقدامی برای مراجعان خود، جلسات مشاوره انجام داده و آزمایش‌های لازم را به طور کامل و با وسواس پیگیری می‌کند و با مشورت وی بهترین روش‌ کاشت مو و بهترین تصمیمات را برای آن‌ها اتخاذ می‌کند.

تجهیزات کلینیک کاشت مو

تجهیزات پیشرفته و مناسب از جمله عواملی است که در نتایج کاشت تاثیر به سزایی دارد. تجهیزات و دستگاه های یک کلینیک از مهمترین نیازهای آن به حساب می آید. در صورتی که کلینیک درمانی از تجهیزات پیشرفته و به روز بهره نبرد، امکان موفقیت آن چیزی در حدود صفر است. پس برای انتخاب کلینیک کاشت مو خود حتما درباره دستگاه های مورد استفاده آن‌ها به طور دقیق تحقیق کنید.

پزشکان و متخصصان با تجربه

تخصص پزشک و کادر پزشکی عاملی است که به طور واضح بر همگان روشن و مبرهن است. پس از انتخاب کلینیک کاشت موی خود قدم بعدی شما تحقیق در مورد پزشک معالج است. لازم است درباره پزشک معالج خود و سوابق وی نیز به طور کامل تحقیق کنید؛ تخصص و تجربه پزشک از مواردی است بسیار تاثیرگذار است. حتماً از پزشک خود در مورد جراحی های قبلی و تجربه اش در انجام این کار سوال کنید و از وی حداقل ده مورد عکس‌ از جراحی های خود و شرایطی که قبل و بعد از عمل کاشت مو رخ داده است، در خواست کنید. شما میتوانید برای مشاهده نمونه کارهای کاشت مو کلینیک تخصصی کاشت مو آنیل از صفحه اینستاگرام کلینیک زیبایی آنیل دیدن کنید.

بررسی سوابق کاری

پس از جلسه مشاوره، به بررسی دقیق سوابق کلینیک بپردازید. برای نمونه بسیاری از مراکز درمانی و بهداشتی تصاویری از مراجعین خود منتشر می‌کنند که نتایج قبل و بعد از جراحی را نشان می‌دهد. شما می‌توانید برای آگاهی از کیفیت پزشکان و کلینیک، تصاویر منتشر شده از مراجعین را در کاتالوگ و وب سایت مربوطه مشاهده کنید. از زمان تأسیس کلینیک مطلع شوید که نشانگر قدمت و تجربه یک مرکز بهداشتی و درمانی است.

تنوع خدمات درمانی

یکی از مهم ترین ویژگی‌هایی که بهترین کلینیک کاشت مو باید داشته باشد؛ تنوع در ارائه خدمات است. در حال حاضر، به دلیل پیشرفت تکنولوژی در عرصه پزشکی، روش‌ها و متدهای گوناگونی برای پیوند و کاشت مو ابداع شده است. برای مثال، پیوند مو به روش SUT، جدیدترین متد کاشت مو در ایران است که در مقایسه با سایر روش‌های قبلی عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. این روش با درد کمتری همراه بوده و پس از انجام جراحی، فرد به بخیه و پانسمان نیازی ندارد. از این رو، وجود تجهیزات و امکانات لازم و هم چنین حضور پزشکان ماهر، مهمترین عامل برای تحقق کاشت مو در یک کلینیک حرفه‌ای به شمار می رود.

پیوند و کاشت مو

نظرات مراجعان پیشین

یک راه مناسب و اطمینان بخش، برای انتخاب کلینیک کاشت مو و پزشک معالج، پرس و جو از افرادی است که از خدمات درمانی مرکز مورد نظر استفاده کرده‌اند. این روزها با وجود صفحات مجازی و فضای اینترنت دسترسی به مراجعان قبلی از قبل بسیار راحت‌تر شده است. می‌توانید از تجربه این افراد در انتخاب کلینیک کاشت مو استفاده کنید.

چگونه کلینیک کاشت مو خوب را پیدا کنیم؟

با توجه به معیارهایی که در انتخاب کلینیک کاشت مو بیان کردیم، نکته مهم دیگر نحوه بررسی این معیارها در پروسه تحقیق برای انتخاب کلینیک مناسب کاشت مو است. احتمالا شما هم این تجربه را داشته‌اید که با وجود این که معیار‌های مناسب برای انتخاب کلینیک خوب را می‌دانید، اما در انبوهی از تبلیغات مختلف سردرگم شوید. بنابراین در این بخش ما شما را راهنمایی می کنیم تا بهترین مرکز کاشت مو را انتخاب کنید.

بررسی رزومه مرکز کاشت مو

اولین کار برای انتخاب یک کلینیک خوب و معتبر، بررسی سوابق و رزومه آنجا است. امروزه اکثر مراکز درمانی و زیبایی تصاویری از مراجعین خود در سایت و صفحات اجتماعی خود منتشر می‌کنند. این عکس‌ها قبل و بعد از درمان و جراحی را نشان می‌دهد. شما می‌توانید با مشاهده این عکس‌ها تا حدودی به کیفیت و توانایی پزشکان حاضر در آن مجموعه پی ببرید. علاوه بر این شما باید از میزان تجربه یک کلینیک آگاه باشید؛ این مورد را می‌توانید با سال تاسیس آن متوجه شوید. 

پرس و جو از دیگر مراجعین کلینیک

یکی دیگر از کارهایی که توصیه می‌شود برای انتخاب یک کلینیک خوب درمانی و زیبایی انجام دهید، این است که از مراجعینی که از خدمات درمانی مرکز مورد نظر استفاده کرده‌اند پرس و جو کنید. این روش به خوبی می‌تواند ما را از کیفیت کلینیک مربوطه مطلع کند.

بررسی نظرات مراجعین

یکی از روش‌هایی که به لطف گسترش اینترنت شما می‌توانید از آن استفاده کنید و از نظرات سایر مراجعین مطلع شوید، مراجعه به صفحات اجتماعی و وبسایت کلینیک کاشت مو مورد نظر است. شما با مطالعه کامنت‌های افراد مختلف می‌توانید میزان رضایت افراد مختلف را از کلینیکی که انتخاب کرده‌اید متوجه شوید.

کلینیک کاشت مو آنیل

بهترین کلینیک کاشت مو در تهران کجاست؟

کاشت مو عملی است که بسیار حساس بوده و نتایج آن تا پایان عمر همراه شما خواهد بود، بهتر است حتما همه جوانب را بسنجید و سپس اقدام به کاشت مو کنید. کلینیک زیبایی آنیل با داشتن مجوز، همراه با تجهیزات و امکانات مدرن همراه با کادری مجرب متخصص و با تجربه آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است. این کلینیک همچنین جهت رفاه حال مراجعان امکان کاشت مو قسطی را نیز برای عزیزانی که امکان پرداخت هزینه کاشت مو به صورت یکجا را ندارند، فراهم کرده است. شما می‌توانید برای مشاوره رایگان پوست و مو با کارشناسان آنیل تماس بگیرید همینطور میتوانید با گرفتن وقت حضوری، جلسه مشاوره برای کاشت مو داشته باشید.

جمع بندی و سوالات رایج

کاشت مو یکی از روش های موثر در زمینه بازسازی موهای از دست رفته است. این روش، مورد استقبال آقایان قرار گرفته و توجه ویژه برخی از خانم ها را نیز به دنبال داشته است. با تکیه بر این شیوه می توان صاحب موهایی کاملا طبیعی و یک چهره زیبا و شاداب شد.

اکنون با حضور بهترین کلینیک های کاشت مو تهران، این روند محقق گشته و زیبایی و جذابیت در آقایان جوان، تعبیر واقعی یافته است. خوشبختانه این روش، هیچگونه محدودیت سنی و جنسی نداشته و امکان رشد موهای کاشته شده را میسر می سازد. کاشت مو یکبار صورت می گیرد؛ اما نتایج حاصل از آن، دائمی است.

برای انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای انتخاب بهترین مرکز و کلینیک کاشت مو باید مواردی همچون تجربه و تخصص پزشک، کادر درمانی و کلینیک، تجهیزات، پشتیبانی و مشاوره قبل و بعد عمل و نظرات و تجربیات زیبا جویان قبلی را مدنظر قرار دهیم.

بهترین کلینیک کاشت مو در تهران کجاست؟

کلینیک کاشت مو آنیل، یکی از بهترین و معتبرترین کلینیک های زیبایی در تهران است که خدمات متنوعی همچون کاشت مو، ابرو و غیره را به زیبا جویان ارائه می دهد. جهت اطلاع از تعرفه، دستگاه ها، روش های کاشت و شرایط قسطی پیوند مو، به کلینیک زیبایی آنیل مراجعه کنید.

3.9/5 - (7 امتیاز)

10 دیدگاه ‌ها

  • سلام. تو یک کلینیک کاشت مو معتبر، کاشت مو چقدر هزینه دارد؟

  • ممکنه با کاشت مو در یک کلینیک عادی، دچار عفونت بعد از کاشت مو شویم؟

  • سلام. اگر بانک موی ما قوی نباشه، امکانش هست برای کاشت مو از فرد دیگری برای تامین بانک مو استفاده کرد؟

    • سلام بله امکانش هست ولی توصیه نمیشه.چون ممکنه پیوند مو نگیره و باعث ایجاد عفونت بشه.

  • لطفا درباره قیمت کاشت مو در کلینیک خود، اطلاعاتی به ما بدید.

  • سلام. آیا کاشت مو به صورت قسطی هم انجام می شود؟ چند جلسه لازم است؟

    • سلام دوست عزیز؛
      بله؛ کاشت مو در کلینیک آنیل به صورت قسطی نیز انجام می‌شود که برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه کاشت مو قسطی مراجعه کنید. تشخیص تعداد جلسات لازم در کاشت مو، باید زیر نظر پزشک باشد.

  • سلام وقت بخیر. میخواستم بدونم پایداری و تاثیر کاشت مو تا چه مدت هستش؟

    • بستگی داره. خیلی از افراد نتیجه ماندگاری از کاشت مو میگیرند و خیلی ها هم ممکن است بعد از چند سال نیاز مجدد به کاشت پیدا کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *