ژل لب روسی

  • خانه
  • -
  • مو و ابرو
  • -
  • ژل لب روسی
ژل لب روسی

تزریق ژل لب روسی یکی از محبوب‌ترین کارهای زیبایی محسوب می‌شود. از مدل‌های معروفی مانند کایلی جنر گرفته تا سایر بانوان، از این تکنیک جهت فرم بخشیدن و زیبا کردن لب‌های خود استفاده می‌کنند.

در خصوص برجسته کردن لب‌ها به کمک فیلر چندین روش و تکنیک وجود دارد. یکی از محبوب‌ترین تکنیک‌های ترند امروزی فیلر لب مدل روسی است. طی این تکنیک افزایش حجم به کمک فیلر در نزدیکی مرکز لب‌ها ایجاد می‌شود. در تکنیک تزریق ژل لب روسی شما لب‌هایی شبیه به لب‌های عروسک‌های روسی که چانه بیش از حد کوچک و لب‌های بسیار بزرگ دارند خواهید داشت. لیفت لب‌ها به کمک این روش کاملاً سریع و غیر تهاجمی و بدون کمترین ناراحتی صورت می‌گیرد. نتیجه مورد نظر در این روش بلافاصله پس از تزریق قابل مشاهده خواهد بود و تا چندین ماه ماندگاری دارد.

تزریق ژل لب روسی که در مراکز تزریق ژل در تهران انجام می شود، به دلیل ایجاد یک ظاهر طبیعی و زیبا به یک روش درمانی محبوب تبدیل شده است. این تکنیک به عنوان یکی از روش‌های زیبایی که غیرتهاجمی هست و بلافاصله پس از تزریق قابلیت مشاهده دارد از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

تصاویر نمونه کار انواع مدل ژل لب روسی در کلینیک آنیل

تصاویر گویای همه چیز است. تصاویری که به صورت قبل و بعد از تزریق مشاهده می کنید، بیانگر عملکرد ما خواهد بود. همانطور که مشاهده می کنید، با وجود حجم دهی اما لب از فرم طبیعی خود خارج نشده و عامل رضایت متقاضیان است.

نمونه کار ژل لب روسی
انواع مدل ژل لب روسی

نمونه کار تزریق ژل
تزریق ژل لب مدل روسی
تصویر بعد از تزریق ژل

ژل لب روسی چیست؟

ژل لب روسی یک تکنیک و ترفند زیبایی شناختی جهت کانتور لب یا به عبارتی لیفت و بزرگ‌تر نشان دادن آن است. این تکنیک ظاهری طبیعی و برجسته به لب‌های شما می‌بخشد و محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. در تزریق فیلر لب مدل روسی بالای لب‌های شما حالت کمان به خود می‌گیرند و علاوه بر جوانسازی و حجیم کردن لب‌ها فاصله بین پایه لب و چانه کاهش پیدا می‌کند. به عبارت دیگر، در تکنیک ژل لب روسی لب‌ها پرتر، حجیم‌تر و بلندتر به نظر می‌رسند و انحنای کوچکی به سمت خارجی پیدا می‌کنند و وسط لب بالایی حالت کمانی شکل به خود می‌گیرد. از این تکنیک برای ایجاد ظاهر متقارن لب‌ها نیز استفاده می‌شود.

نحوه تزریق ژل لب روسی چگونه است؟

فیلر لب مدل روسی یک تکنیک است و برای انجام این تکنیک می‌توان از برندهای مختلفی استفاده نمود.

برای مثال برخی از ژل‌ها قابلیت ادغام خیلی خوبی با پوست دارند و در نتیجه یک ظاهر صاف و طبیعی به لب‌های شما می‌بخشند. اما برخی از ژل‌های دیگر نیز وجود دارند که به دلیل سفت بودن وضوح بیشتری برای برجسته کردن لب‌ها ایجاد می‌کنند و ظاهر چشمگیرترین به آن می‌بخشند. در نهایت انتخاب نوع ژل بستگی به ترجیحات فردی شما دارد.

تزریق فیلر لب مدل روسی با استفاده از سوزن‌هایی کوچک به صورت عمودی انجام می‌شود. این در حالیست که در سایر روش‌های تزریق ژل لب، معمولاً تزریق به صورت افقی انجام می‌گیرد. لازم به ذکر است که در تزریق ژل لب روسی باید دقت و تمرکز کافی روی محل دقیق تزریق ژل داشت، زیرا گسترش ژل و فیلر به مناطق کناری لب زیبایی این تزریق را از بین خواهد برد. در واقع در این نوع تزریق علاوه بر لیفت کناره لب‌ها، گودی لب بالا باید شکلی مشابه قسمت بالای قلب پیدا کند. شاید تصور کنید که پس از تزریق فیلر لب روسی دیگر قادر نخواهید بود که طبق معمول فعالیت‌های روزانه خود مانند غذا خوردن، بوسیدن و … را انجام دهید. اما باید بگوییم که چنانچه تزریق فیلر لب به صورت اصولی انجام شود هیچگونه محدودیتی را در لب‌ها و اطراف آن ایجاد نخواهد کرد.

در واقع پس از تزریق ژل لب روسی بافت لب‌های شما سفت نخواهد شد. در نتیجه لب شما یک بافت نرم و انعطاف پذیر مانند سابق اما به شکل لیفت شده و برجسته پیدا خواهد کرد. در قسمتی از این لینک درباره این تکنیک آمده است که:

This is an advanced treatment and requires extra filler. However, for Russian Lips the extra filler is not needed to create excessive plumpness but to increase the height of the lips. That’s why this lip enhancement is considered to be a good option for those who are new to lip treatments, as it will result in a natural yet noticeable plump.

این روش یکی از محبوب ترین روش ها برای افزایش حجم و شکل لب ها می باشد. با این حال، ممکن است عوارضی مانند درد، تورم در اطراف لبها به وجود آید که برای بیمارانی که دارای حساسیت هستند و یا تاریخچه تشدید حساسیت های پوستی دارند، خطرناک باشد. در نتیجه، بهتر است قبل از انجام این روش با پزشک خود مشورت کنید.

مشاوره قبل از تزریق ژل لب مدل روسی

چرا مشاوران و کارشناسان آنیل را به شما پیشنهاد می کنیم؟ هر اقدامی در کلینیک هایی زیبایی نیازمند آگاهی است. خدمات مشاوره قبل از تزرپق ژل لب مدل روسی به شما کمک می کند تا به تمام نکات و مراقبت های قبل و بعد آگاه شده باشید. برای ارتباط با مشاورین ما می توانید از طریق راه های ارتباطی که در پایین صفحه درج شده است تماس بگیرید. در صورت نیاز می توانید وقت حضوری دریافت کنید میزان ژل مورد نیاز که مناسب با صورت شما باشد و البته هزینه قابل پرداخت را به اطلاع شما برسانیم.

روشی که پزشک برای تزریق ژل لب تشخیص می‌دهد، باید متناسب با شرایط و فرم صورت باشد. ممکن است روشی برای یک نفر مناسب، اما همان روش برای فردی دیگر، نامناسب باشد. در بسیاری از مواقع پیش می‌آید که بیمار پس از مشاوره با متخصص، ضمن آن که از نتایج، عوارض احتمالی، مراقبت‌های پس از عمل و هزینه‌های تزریق آگاهی می‌یابد، درباره‌ سبک تزریق تغییر عقیده می‌دهد.

به یاد داشته باشید که هدف از تزریق ژل لب، زیبایی بیشتر و طبیعی‌تر است؛ ضمن آن‌که تقارن نیز باید حفظ شود. برای دست یافتن به این هدف‌ها بهتر است، در انتخاب کلینیک زیبایی و پزشک متخصص دقت و به توصیه‌های پزشک عمل کنید.

نمونه کار تزریق لب روسی

تغییر در گودی بالای لب در ژل لب روسی

در ژل لب مدل روسی، تمرکز اصلی بر روی گودی بالای لب افراد است. گودی بالایی لب، یکی از نقاط جذاب صورت بانوان است که پس از تزریق، به صورت طبیعی برجسته می‌شود و لب‌ها زیباجو، جذابیت طبیعی پیدا می‌کند. البته همانطور که پیش‌تر گفتیم، میزان ژل مصرفی، باید توسط پزشک متخصص تعیین شود.

آیا تزریق ژل لب روسی درد دارد؟

تزریق لب روسی

در روش تزریق ژل لب مدل روسی، ژل در مرزهای لب اعمال می‌شود و نقاط ورودی بسیار کم هستند. به همین دلیل تزریق به مراتب ساده‌تر و درد آن کمتر است. همچنین در تزریق ژل لب روسی، از داروی بی‌حسی استفاده می‌شود. در نتیجه شما در طول تزریق دردی احساس نمی‌کنید و اگر هم احساس کنید، بسیار خفیف خواهد بود. ضمناً برخی از ژل‌ها حاوی لیدوکائین هستند که این به کاهش درد به هنگام تزریق ژل، کمک می‌کند.

تزریق لب روسی

کاندیدای مناسب جهت تزریق ژل لب روسی

اگر تاکنون تزریق ژل لب را تجربه نکرده‌اید، ژل لب روسی برای شما معجزه می‌کند و می‌تواند جذابیت چهره شما را چندین برابر کند. در صورتی که می‌خواهید لب بالا بیش از اندازه به چشم آمده و قاب لب بولد شود، تزریق ژل از نوع روسی بهترین انتخاب است. توجه داشته باشید که روش انتخابی برای تزریق روی لب، باید با چهره شما مطابقت داشته تا ظاهر طبیعی صورت حفظ شود.

گفتنی است که، سعی کنید برای انجام این روش، به کلینیک‌های زیبایی مراجعه کنید که معتبر بوده و از محصولات با کیفیت استفاده می‌کنند. پس دقت کنید که، هرگز قیمت کمی که برخی از کلینیک‌های زیبایی در خدمات خود ارائه می‌دهند، باور نکرده و سلامت خود را به خطر نیندازید.

بهترین برند برای تزریق ژل لب مدل روسی

بهترین برند با توجه به قیمت مناسب حین ماندگاری بالا و کیفیت فوق العاده ژل اسکین فیل است که تولید شده توسط معتبرترین برند ایتالیا است.

مارک‌های زیر ژل‌های برای آگاهی بیشتر شما از تزریق ژل لب روسی هستند:

  • ژل ژوویدروم: ژل ژوویدروم (Juvederm) برندی مطرح در تولید ژل لب است. این ژل زیرمجموعه‌ کمپانی آلرگان (Allergan) فرانسه است. محصولات حجم‌دهنده ژوویدروم از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) تأییدیه‌ ایمنی و سلامت دارند و بر پایه‌ اسید هیالورونیک هستند. این برند، کیفیت بالا و عوارض کمی دارد.
  • ژل تئوسیال: ژل تئوسیال (Teosyal) بر پایه‌ی اسید هیالورونیک است و منشأ حیوانی دارد. یکی از محصولات این برند، تئوسیال کیس (Teosyal Kiss) است. این ژل از پروتئین و اندوتوکسین باکتریایی کمتری تهیه شده است و برای پوست‌های حساس بسیار مناسب است. ماندگاری محصولات این برند حدود 12 ماه است. البته عواملی مانند سن، نوع پوست و سبک زندگی در میزان ماندگاری تأثیر خواهد داشت.
  • ژل لب رستیلن: ژل رستیلن (Restylane) نیز بر پایه‌ اسید هیالورونیک است و دقیقاً همانند اسید هیالورونیک طبیعی که در بدن تولید می‌شود، عمل می‌نماید. این ژل حجم طبیعی در لب‌ها ایجاد می‌کند و بافت و رنگ لب‌ها را بهبود می‌دهد. این برند نیز از سازمان غذا و داروی آمریکا تأییدیه دارد. ماندگاری این ژل را از 6 ماه تا 1 سال تخمین می‌زنند.
  • ژل لب استایلج: ژل لب استایلج (Stylage) حاوی اسید هیالورونیک، آنتی‌اکسیدان (مانیتول) و بی‌حس‌کننده‌ی موضعی است. آنتی‌اکسیدان موجود در فیلر لب علاوه بر آن‌که اثرات ناخوشایند پوست را بهبود می‌بخشد، مانع از تخریب ژل و التهاب پس از تزریق می‌شود. ژل لب استایلج حجم طبیعی در لب ایجاد می‌کند و معمولاً 6 تا 24 ماه ماندگار است.
  • ژل لب بلوترو: ژل لب بلوترو (Belotero) از محصولات شرکت مرز (Merz) آلمان است و تاییدیه‌ سازمان غذا و داروی آمریکا را دارد. این ژل مقادیر زیادی لیدوکائین داشته و تا حد زیادی، درد هنگام تزریق ژل را کاهش می‌دهد. ژل لب بلوترو، 6 تا 12 ماه، ماندگاری دارد.
  • ژل کپیتک: ژل کپیتک (Capitec) برای پرکردن و رفع چروک‌های اطراف بینی و دهان به‌کار می‌رود.
  • ژل هیلافرم: ژل هیلافرم (Hylaform) نیز چروک‌های اطراف بینی و دهان را پر و رفع می‌کنند.
  • ژل رادیس: ژل رادیس (Radiesse) نیز از محصولات شرکت مرز آلمان است و از آن برای رفع چین و چروک‌های صورت استفاده می‌کنند.
  • ژل اسکالپترا: علاوه بر ژل‌هایی که در بالا نام‌ بردیم، می‌توان به ژل اسکالپترا (Sculptra) نیز اشاره کرد. گفته می‌شود که این ژل برای جبران چربی از دست رفته‌ صورت، در افراد مبتلا به ایدز (HIV) به‌کار می‌رود.

ماندگاری ژل لب روسی چه میزان است؟

پیش از تزریق ژل لب روسی چه کاری باید انجام بدهیم؟

پیش از تزریق ژل لب روسی باید اقداماتی انجام دهید که همه آن ها را بررسی کرده و توضیح می دهیم:

مشاوره با پزشکتمیز کردن لب از وسایل آرایشیقطع مصرف الکلقطع آسپرین و ایبوپروفن
قطع مصرف داروآشنایی با عوارض جانبیتوجه به بهداشت فردی پزشکانتخاب برند معتبر

اولین و مهمترین قدم دریافت مشاوره است، با وجود اینکه از طریق سرچ گوگل می توانید اطلاعات زیادی را دریافت کنید اما این اطلاعات دقیقا برای شما با ویژگی های فیزیکی منحصر به فرد شما نیست، دریافت مشاوره تزریق ژل لب روسی از آنیل که  تشکیل شده از متخصصان با تجربه، به شما در انتخاب حالت مورد نظر برای لب و تکنینک مناسب برای سلیقه شما کمک می کند.

پس از آن لیست داروهای مصرفی به صورت روزانه خود را به پزشک ارائه دهید، بسیاری از داروهای مصرفی شما از چند روز پیش از تزریق باید قطع شود.

اقدامات پیش از تزریق ژل لب روسی

در مقابل داروهایی که پیش از تزریق برای مراجعین ممنوع است، برخی داروها مانند ویتامین C به دلیل سرعت بخشیدن بهبودی کامل توصیه می شود. میزان مصرف و ضرورت مصرف آن را با پزشک خود مطرح کنید. هر گونه وسایل آرژی حتی کرم های مرطوب کننده، در تزریق ژل لب روسی مشکلات و خطراتی را به همراه دارد، تمام صورت خود را پیش از تزریق از هر گونه مواد شیمیایی خالی کنید.

برای کاهش خونریزی و التهاب لب مصرف الکل را قطع  کنید، مدت زمان قطع آن را متخصص پوست بپرسید. برند ژل، تجهیزات کلینیک زیبایی مورد نظر را ارزیابی کنید. به بهداشت فردی خود و دکتر توجه کنید تا احتمال عفونت را به صفر برسانید.

مراقبت های پس از تزریق ژل لب

باید بدانید که پس از تزریق ژل به لب، خون رسانی در لب افزایش یافته و توصیه می‌شود تا چند روز پس از انجام این روش:

  1. از کمپرس یخ استفاده کنید.
  2. از داروهایی مثل ویتامین D و ضد انعقادکننده خون استفاده کنید.
  3. همچنین تا زمانی که بی‌حسی لب به طور کامل از بین نرفته است، از خوردن و آشامیدن اجتناب کنید. چراکه لب بی‌حس بوده و ممکن است در هنگام غذا خوردن، دچار گاز گرفتگی شود.
  4.  از انجام فعالیت‌ها و ورزش‌های سنگین خودداری نمایید.
  5. در مقابل گرمای شدید قرار نگیرید.
  6. خوردن نوشیدنی‌های الکلی نیز سبب التهاب و تورم بیش از حد لب‌ها می‌شود.

با رعایت موارد ذکر شده، پس از سپری کردن حداکثر دو هفته، تورم و کبودی لب به طور کامل برطرف شده و قطعا از دیدن ظاهر واقعی لب خود لذت خواهید برد.

مقاله پیشنهادی: همه چیز درباره بوتاکس خط خنده

ماندگاری ژل لب روسی چقدر است؟

نکته‌ای که در این بین حائز اهمیت بوده، عوامل تاثیر گذار در ماندگاری حجم دهنده لب است که به مواردی مانند سوخت و ساز بدن و رعایت توصیه های بعد از درمان بستگی دارد. با این حال، پس از حجم دهی لب، می‌توان انتظار داشت که فیلر بین 6 تا 8 ماه قابل رویت باشد.

لازم به ذکر است، امکان طولانی‌تر شدن زمان ریکاوری تزریق ژل لب روسی نسبت به فیلرهای معمولی لب نیز وجود دارد؛ زیرا تورم و کبودی در این روش بیشتر از روش‌های دیگر حجم دهنده لب است که با رعایت مراقب‌ های پس از تزریق ژل لب، تورم بیش از حد و کبودی لب از بین می‌رود.

دقت داشته باشید، حجم‌دهی توسط ژل لب روسی، حدود 1 ساعت طول می‌کشد که شامل روند مشاوره، بی‌حسی و تزریق ژل است. بنابراین، کبودی ناشی از تزریق ژل می‌توان حدود 7 روز ادامه داشته و تورم نیز حداکثر پس از 4 روز از بین می‌رود.

8 راهکار برای افزایش ماندگاری ژل لب مدل روسی

برای افزایش ماندگاری ژل لب تزریق شده، موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • مرطوب نگه داشتن پوست

برای افزایش ماندگاری لازم است، از پوست خود مراقبت کنید. برای مراقبت از پوست باید آن را مرطوب نگه‌دارید. برای مرطوب نگه داشتن، آب زیاد بنوشید و از کرم‌های مرطوب‌کننده استفاده کنید. اسیدهای هیالورونیک به‌سرعت جذب می‌شوند و ماندگاری خود را از دست می‌دهند. نوشیدن آب و مایعات سرعت جذب را کاهش داده و باعث افزایش ماندگاری ژل می‌شود.

  • حفاظت از پوست در برابر نور خورشید

هنگامی که در معرض نور خورشید قرار دارید، حتماً کرم آفتاب استفاده کنید. تابش مستقیم نور آفتاب، بافت پوست را تخریب می‌‌کند و اثر ژل را از بین می‌برد.

  • رژیم غذایی مناسب و سرشار از ویتامین

برای افزایش ماندگاری ژل‌های تزریقی، غذاهایی بخورید که سرشار از ویتامین‌ها، به‌ویژه زینک (روی) باشد. در مطلب بهترین زمان مصرف قرص زینک پلاس برای خانم ها بیشتر در این رابطه صحبت کردیم.

ضمناً بهتر است از غذاهایی چون کنسروها و مواد غذایی فرآوری شده اجتناب کنید. همچنین مصرف مواد قندی مانند نوشابه و نوشیدنی‌های گازدار را کاهش دهید.

  • دست نزدن به موضع تزریق شده

نواحی تزریق شده را لمس نکرده و ماساژ ندهید.

مزایا و معایب ژل لب روسی
مدل لب روسی
  • پرهیز از موقعیت‌ های اضطراب‌ آور و فشار عصبی

زمانی که اضطراب دارید، هورمونی به نام کریستول در بدن ترشح می‌شود. این هورمون یکی از عوامل ایجاد چین و چروک است. بنابراین تلاش کنید که پس از تزریق از فشارهای عصبی و موقعیت‌های اضطراب‌‍‌آور دوری کنید.

  • پرهیز از ورزش‌ های سنگین

پس از تزریق باید از ورزش‌های سنگین اجتناب کنید؛ زیرا ورزش تعریق را زیاد می‌کند و باعث جذب مواد حجم‌دهنده، مانند ژل و فیلرها می‌شود. بنابراین ماندگاری تزریق را در بدن کاهش می‌دهد.

  • پرهیز از مواد آرایشی و انجام درمان‌ های پوستی

تا مدتی پس از تزریق از لوازم آرایش استفاده نکنید. همچنین از کارهایی چون لایه‌برداری، فیشال پوست و استفاده از ماسک خودداری کنید.

  • استفاده از برندهای معتبر

تاحدممکن مطمئن شوید، ژلی که به شما تزریق می‌شود، معتبر و باکیفیت است. کیفیت ژل، در مدت زمان ماندگاری آن تأثیرگذار است. علاوه بر این، در تزریق ژل لب روسی، نیاز به تزریق هیچگونه ماده اضافه حجم دهنده دیگری در اطراف مرز لب نیست. این نکته بسیار حائز اهمیت است تا تزریق ژل لب بتواند موثر عمل کند.

نمونه بعد از تزریق ژل

مقاله پیشنهادی: معایب و مزایای فیلر زیر چشم

مزایا تزریق ژل لب روسی چیست؟

این روش در قیاس با دیگر روش‌های تزریق ژل لب مزیت‌هایی دارد. از مزایای ژل لب روسی، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ترجیح فرم بر حجم: در روش‌های لب‌ شتری و اردکی تمرکز بر حجم است، به‌طوری که برجستگی لب‌ها تاحد زیادی غیرطبیعی می‌شود؛ اما روش ژل لب روسی بیش از حجم بر فرم لب‌ها تمرکز دارد. ممکن است حجیم کردن لب‌ها با فرم صورت هرکسی متناسب نباشد. بنابراین روش ژل لب روسی برای کسانی که تغییر فرم را به افزایش حجم ترجیح می‌دهند، مناسب‌تر است. در اصل، روش ژل لب روسی به‌ صورت مدل عروسکی توصیف می‌شود. یعنی لب‌ها به شکل لب‌های عروسک درمی‌آیند.
  • زیبایی طبیعی و نامحسوس: تمرکز این مدل بر فرم باعث می‌شود که لب‌ها زیبایی نامحسوس و طبیعی داشته باشند. در نتیجه این مدل طرفداران زیادی را به خود جذب می‌کند.
  • درد کم: تزریق ژل لب روسی درد بسیار کمی دارد. زیرا از نقاط ورودی کمی برای تزریق ژل لب استفاده می‌کنند و فقط در مرز لب ژل تزریق می‌کنند. همچنین این تزریق یک تزریق سبک است، زیرا حجم زیادی از مواد بی‌هوشی و بی‌حسی تزریق نمی‌شود.
  • عدم استفاده از داروی بیهوشی: همان‌طور که گفته شد، در تزریق ژل لب روسی، ماده‌ بیهوشی تزریق نمی‌شود. ماده‌ بیهوشی ممکن است موجب تورم لب‌ها شود و در نهایت فرم لب‌ها نامتقارن شود. عدم استفاده از داروی بیهوشی، علاوه بر آن‌که عامل تورم‌زا را حذف می‌کند، زمان استراحت پس از تزریق را کاهش می‌دهد.
  • عوارض اندک: از آن‌جا که در این تزریق از ژل‌های هیالورونیک اسیدی استفاده می‌شود، عوارض این روش کم است. این اسید در بدن انسان نیز وجود دارد.یکی دیگر از مزیت‌های تزریق فیلر لب روسی این است که برای همه افراد مناسب است. تنها افرادی که در گذشته به تزریق ژل لب پرداخته‌اند باید ابتدا به تخلیه ژل بپردازند.

در این لینک یکی دیگر از مزایا تزریق ژل لب روسی گفته شده که آن را ملاحظه می کنید:

یکی دیگر از مزیت‌های تزریق فیلر لب روسی این است که برای همه افراد مناسب است. تنها افرادی که در گذشته به تزریق ژل لب پرداخته‌اند باید ابتدا به تخلیه ژل بپردازند.

معایب ژل لب روسی

عوارض تزریق ژل لب روسی

اگر نگران این هستید که در تزریق ژل لب روسی دردی را احساس می‌کنید یا خیر؟ باید به شما بگوییم که در این نوع تزریق به دلیل اینکه تزریق در مرز لب و در نقاط کوچک انجام می‌شود، درد کمتری نسبت به سایر روش‌های تزریق فیلر تجربه خواهید کرد. البته پیش از انجام تزریق از پماد موضعی بی‌حسی یا بی‌حسی‌های قوی دیگر مثل بی‌حسی دندانپزشکی استفاده می‌شود.

تزریق ژل لب روسی مانند هر تکنیک زیبایی دیگری می‌تواند عوارضی به دنبال داشته باشد. از جمله عوارض تزریق فیلر لب روسی عبارتند از:

  • ایجاد کبودی و ورم در محل تزریق به مدت چند روز
  • در صورتی که مراقبت‌های پس از تزریق به درستی رعایت نشود احتمال بروز عفونت نیز وجود دارد. اما این احتمال بسیار کم و نادر است.
  • بروز برخی واکنش‌های آلرژیک در بعضی از افراد
  • اگر ژل لب روسی با مهارت و تخصص کافی تزریق نشود، ممکن است منجر به ایجاد ظاهر ناهموار یا توده‌ای شکل در لب‌های شما گردد.

مدت زمان انجام ژل لب روسی تقریباً یک ساعت است. شاید بگویید که این زمان بسیار طولانی است. اما باید گفت که به دلیل تزریقات قطره‌ای در این نوع تکنیک متخصص احتیاج به دقت و زمان بیشتری دارد. در نتیجه ممکن است مدت زمان تزریق ژل لب روسی دو برابر سایر تکنیک‌های تزریق فیلر لب باشد. ممکن است برخی از افراد پس از تزریق مقداری خارش خفیف یا ورم و کبودی را نیز تجربه کنند که این موضوع کاملا عادی است.

در نهایت حتماً لازم است که متخصص زیبایی که به او مراجعه می‌کنید، توصیه‌های لازم در خصوص عوارض جانبی احتمالی و چگونگی به حداقل رساندن عوارض را با شما در میان بگذارد.

قیمت فیلر لب روسی

هزینه و تعرفه تزریق ژل لب روسی با توجه به اینکه در کدام شهر و استان یا در کدام مرکز و توسط چه متخصصی این کار را انجام می‌دهید متغیر خواهد بود. همچنین میزان فیلر و نوع برند فیلر مورد نظر نیز از جمله عواملی هستند که قیمت تزریق ژل لب روسی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهند. اما به طور کلی هزینه هر سی سی فیلر لب روسی بین ۳ الی ۵ میلیون تومان محاسبه می شود.

در آخر باید بگوییم که فرم و تکنیک انتخابی برای تزریق فیلر لب با توجه به فرم ابتدایی لب‌ها و سلیقه شما و نظر پزشک متخصص تعیین می‌گردد. اما تکنیک ژل لب روسی به عنوان یک روش درمانی به شما کمک می کند تا لب‌هایی خوش‌فرم‌تر داشته باشید. پس به شما توصیه می‌کنیم که تزریق فیلر لب مدل روسی را در مراکز معتبر و توسط افراد متخصص انجام دهید، تا لب‌هایی زیبا داشته باشید که در مرکز کانتورینگ صورت شما قرار دارند و زیبایی خاصی به چهره شما می‌بخشند.

مقاله پیشنهادی: علت پوسته شدن لب چیست؟

نحوه تزریق ژل لب روسی

جمع بندی

کلینیک زیبایی آنیل یکی از بهترین کلینیک‌ها در شهر تهران به شمار می‌رود که کلیه خدمات زیبایی مانند تزریق ژل لب روسی را بالاترین کیفیت و زیر نظر متخصصین زیبایی خود، خدمات فوق العاده ای را به مراجعین خود ارائه می کنند. بنابراین در صورتی که می‌خواهید چهره خود را چندین برابر زیباتر کنید، با کلینیک زیبایی آنیل همراه باشید.

 

سوالات متداول

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره از طریق واتساپ
برای رزرو وقت تماس بگیرید

021-44027503
021-44027589

ارتباط با ما

روز و ساعت کاری

شنبه الی پنجشنبه: 19.00 - 10.00
جمعه : تعطیل

کلینیک آنیل، بهترین کلینیک کاشت مو و زیبایی در غرب تهران است. آنیل مجهزترین و پیشرفته ترین کلینیک زیبایی همراه با کادری مجرب و متخصص در زمینه کاشت مو، لیزر موهای زائد، کاشت ابرو، هایفوتراپی، تزریق چربی و سایر خدمات زیبایی، است.

همین حالا جهت اطلاع از هزینه کاشت مو ، هزینه کاشت ابرو و هزینه هایفوتراپی و اخذ نوبت تماس حاصل فرمایید تا ما تجربه حس خوش زیبایی را به شما هدیه دهیم.

تمامی حقوق مادی و معنوی برای کلینیک زیبایی آنیل محفوظ است.

طراحی و سئو سایت توسط