بهترین مرکز مزوتراپی مو در تهران کجاست؟

بهترین مرکز مزوتراپی مو
دسته‌بندی مو و ابرو
نویسنده کلینیک زیبایی آنیل
زمان مطالعه
تاریخ انتشار 20 سپتامبر 2023

برخی از افراد بر اثر مشکلاتی نظیر سبک زندگی، مصرف دارو های خاص، وراثت، رژیم غذایی نادرست و یا بیماری های خاص دچار ریزش موی بسیار شدید می شوند. مزوتراپی یکی از جدیدترین روش های درمان مربوط به ریزش و مشکلات مو، می باشد که برای تحریک مجدد ریشه های مو جهت رشد بسیار مناسب است. بسیاری از افراد به دنبال بهترین مرکز مزوتراپی مو هستند تا بهترین نتیجه را از مزوتراپی مو ببینند.

در ادامه این مطلب شما را با بهترین مرکز مزوتراپی مو را معرفی خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید.

معرفی بهترین مرکز مزوتراپی تهران

بهترین مرکز مزوتراپی مو یکی از عناوین پر جستجو در میان زیبا جویان می باشد تا با خیال آسوده به سراغ روش های درمانی بروند. .

1-کلینیک آنیل

کلینیک آنیل

بهترین کلینیک جهت انجام کاشت مو و مزوتراپی در غرب تهران کلینیک آنیل می باشد. این کلینیک سال هاست در حال ارائه خدمات زیبایی به زیبا جویان می باشد. در این کلینیک خدماتی نظیر سانترال لب، ژل لب روسی، کاشت ابرو و جراحی پلک علاوه بر مزوتراپی انجام می گیرد. این کلینیک در جهت رفاه مراجعه کننده کاشت ابرو را به صورت اقساطی نیز انجام می دهد که در نوع خود بی نظیر است. این کلینیک از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 10 صبح الی 19 به صورت یکسره آماده خدمت رسانی می باشد.

از پزشکان متبحری که در این مرکز مشغول به کار هستند می توان دکتر امیر آذری فر را نام برد که دارای مدرک دوره زیبایی از کشور ایتالیا و 15 سال سابقه در زمینه فیلد زیبایی است. همچنین دکتر روح الله نقی پور فوق تخصص زیبایی و عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و بنیاد ملی نخبگان نیز در این کلینیک مشغول به فعالیت می باشد. جهت رزرو وقت ویزیت می توانید با شماره درج شده در زیر تماس حاصل فرمایید.

 

اطلاعات تماس

  • سایت: www.anylclinic.com
  • آدرس: تهران، صادقیه، بلوار کاشانی، قبل از پمپ بنزین، پلاک 118، واحد 6
  • تلفن: 02144027589
  • اینستاگرام: anylclinic@

مزوتراپی برای چه کسانی مناسب نمی باشد؟

در بهترین مرکز مزوتراپی مو در تهران به شما اعلام می کنند که آیا شما کیس مناسبی جهت انجام این کار می باشید یا خیر؟ انجام مزوتراپی برای افراد زیر 18 سال و خانم های باردار و شیرده ممنوع می باشد. همچنین آن دسته از بیماران قلبی که دارو های قلبی استفاده می کنند از انجام این کار منع شده اند. اشخاصی که به دیابت، تشنج، بیماری های مربوط به کلیه و… مبتلا هستند نیز نباید مزوتراپی انجام دهند. پیش از انجام این فرآیند افراد توسط پزشک متخصص معاینه می شوند و باید اطلاعات دقیقی از وضعیت خود در اختیار پزشک خود قرار دهند. پزشک پس از بررسی وضعیت بیمار اعلام می کند که مجاز به انجام مزوتراپی مو است یا خیر.

جمع بندی و سوالات متداول

مزوتراپی مو هیچگونه عوارضی نخواهد داشت چرا که در لایه درم پوست سر تزریق مواد مغذی انجام می گیرد. پس از مزوتراپی ممکن است در برخی از افراد التهابات بسیار خفیفی دیده شود که با استفاده از پماد های ضد التهاب رفع خواهند شد. نتایج نهایی مزوتراپی 3 ماه پس از انجام کار به صورت کامل مشخص می شود.

1- بهترین کلینیک مزوتراپی مو در تهران کجاست؟

کلینیک آنیل، کلینیک رازنو، کلینیک گلشید و کلینیک ارکید بهترین کلینیک مزوتراپی مو در تهران محسوب می شوند.

2- هزینه مزوتراپی مو توسط بهترین دکتر مزوتراپی مو در تهران چقدر است؟

هزینه هر جلسه مزوتراپی مو توسط بهترین دکتر مزوتراپی مو در تهران بسته به تخصص پزشک و مواد مورد استفاده می‌تواند بین 900 هزار تومان تا 2,000,000  تومان باشد.

contact icon جهت دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید تماس با ما
نظرات
2 دیدگاه در "بهترین مرکز مزوتراپی مو در تهران کجاست؟"
تینا گفت:

کلینیک زیبایی تندیس و آنیل واقعا جزء بهترین مراکز مزوتراپی تهران محسوب میشن. من از خدمات هر دوتاشون استفاده کردم واقعا عالی بودن.

dejapoon گفت:

سلام وقت بخیر ممنون که حال خوب و رضایتتون رو با ما به اشتراک گذاشتین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *