لیفت سانترال لب

  • خانه
  • -
  • تزریق
  • -
  • لیفت سانترال لب
لیفت سانترال لب

زیبایی ظاهری برای همه ما اهمیت زیادی دارد. اما در برخی موارد، به واسطه فاکتورهایی مانند پیری یا مبتلا شدن به برخی بیماری‌ها، ممکن است که ما رضایت کاملی از ظاهر خودمان نداشته باشیم. در این شرایط به سراغ روش‌هایی می‌رویم که می‌توانند برای زیباسازی صورت به ما کمک کنند. یکی از این روش‌ها، سانترال لب می‌باشد که از آن با نام لیفت لب نیز یاد می‌شود. این خدمت، درمانی سرپایی است که می‌تواند به شما کمک کند تا لب‌های خود را حجیم‌تر کنید و همچنین جلوی افتادگی نواحی اطراف لب‌های خودتان را نیز بگیرید. به‌ طور کلی لیفت سانترال لب، درمانی است که می‌تواند تا حد بسیار زیادی روی زیبایی ظاهری شما تاثیرگذار باشد و به شما کمک کند تا فرم لب‌های خودتان را بهبود ببخشید‌. اگر شما نیز به‌ دنبال استفاده از این خدمات هستید و می‌خواهید که با کمترین عوارض ممکن صورت و لب‌هایتان زیباتر کنید، با ما تا انتهای محتوا همراه بمانید.

سانترال لب چیست؟

سانترال لب، یک روش جراحی زیبایی آسان و راحت است که در آن تمرکز اصلی روی تغییر فرم لب‌های شما می‌باشد. در سانترال لب، مقداری از پوستی که بین لب بالا و بینی شما وجود دارد برداشته و پوست بخیه زده می‌شود. این موضوع باعث می‌شود تا لب بالای شما مقداری کشیدگی به بالا داشته باشد و افتادگی‌های آن برطرف شود. با این کار، لب بالایی شما مقداری حجیم تر دیده می‌شود. شما می‌توانید این خدمت را به‌ صورت موقت یا دائمی مورد استفاده قرار دهید تا بتوانید به زیبایی مد نظرتان دست پیدا کنید. به‌ طور کلی هنگامی‌ که شما برای استفاده از این خدمت به پزشک مراجعه می‌کنید، پزشک تمام تلاشش را می‌کند تا اطلاعات کامل و جامعی در رابطه با سانترال به شما ارائه دهد. در این شرایط است که شما می‌توانید تصمیم خود را برای استفاده از این خدمت نهایی کنید.

کاربرد لیفت سانترال لب:

 ⭐لیفت لب بالایی و افزایش حجم آن

مزایا:

✅تاثیر مثبت در جوانسازی لب، بهبود چین و چروک در اطراف لب و نمایش زیباتر دندان های بالایی
مراقبت های پیش از لیفت سانترال لب:🤩در روز جراحی از آرایش کردن، مصرف دخانیات و دارو اجتناب کنید.
مراقبت های بعد از جراحی سانترال لب:

 😍از انجام فعالیت های سنگین و آرایش کردن به مدت 4 روز پرهیز کنید.

عمل سانترال لب چگونه انجام می‌شود؟

هنگامی ‌که شما برای اولین ‌بار تصمیم خود برای استفاده از خدمات سانترال لب را نهایی میکنید، با مراجعه به پزشک روند ارائه خدمات شروع می‌شود. پزشک در ابتدا به بررسی شرایط لب‌های شما می‌پردازد و سعی می‌کند تا شما را برای استفاده از این خدمات راهنمایی کند.

مراقبت های ضروری قبل از لیفت سانترال لب

برای مثال نحوه انجام عمل، نیاز شما به میزان کشیدگی، سانترال لب پایین و… جزو آن دسته از نکاتی هستند که طی این روند مورد بررسی قرار می‌گیرند. بعد از این‌ که با تشخیص پزشک شما تصمیم گرفتید که میخواهید از چه خدماتی بهره ببرید، یک تاریخ برای استفاده از این خدمت برای شما تعیین می‌شود. در ابتدا با استفاده از مواد تزریقی، روند بی حسی شروع می‌شود‌. در ادامه، بعد از این ‌که مناطقی که قرار است بریده شوند علامت‌گذاری شدند، پزشک پوست اضافی را برمی‌دارد و با بالا کشیدن و بخیه زدن آن به بخش بالایی پوست، باعث کشیدگی می‌شود‌. در ادامه بهتر است که حتماً به توصیه‌های پزشک خود توجه داشته باشید تا بتوانید دوران نقاهت خود را بدون هیچ‌ گونه مشکلی پیش ببرید.

مراقبت‌های قبل از سانترال لب

پیشتر برای شما گفتیم که لیفت سانترال لب، عمل سرپایی است که شما با استفاده از آن می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن دوران نقاهت را طی کنید و به زندگی عادی خود بازگردید. اما به ‌هر حال، برای استفاده از این خدمت، شما باید به فاکتورهای گوناگونی توجه داشته باشید. یکی از این فاکتورها، توجه به اقدامات مراقبتی قبل ‌از انجام این عمل است. این کار می‌تواند به شما کمک کند تا شانس وجود هر ریسکی را تا حد بسیار زیادی پایین بیاورید. بیایید در ادامه فاکتورها و مواردی را مورد بررسی قرار دهیم که توجه به آن‌ها قبل‌ از لیفت سانترال لب، می‌تواند به شما کمک کند تا نتیجه بهتری از استفاده از این خدمت داشته باشید.

  • بهتر است در صورت مصرف داروهای خاص، با پزشک خود هماهنگ شوید تا متوجه شوید که چند روز قبل ‌از عمل باید مصرف این داروها را قطع کنید یا حجم مصرف را پایین بیاورید
  • چند روز قبل ‌از انجام عمل، از مواد آرایشی استفاده نکنید تا تمامی آلودگی‌های مربوط به لوازم آرایشی از روی صورتتان پاک شوند.
  • به ‌هیچ‌ عنوان دخانیات و مشروبات الکلی مصرف نکنید
  • در صورتی‌ که به هر گونه دارویی حساسیت دارید، پیش‌ از عمل به پزشک خود اطلاع دهید تا خدای‌ نکرده مشکلی حین عمل برای شما پیش نیاید
  • قبل‌ از شروع عمل، برنامه‌ریزی کنید و تمامی کارهایتان را انجام دهید تا نیازی نباشد حداقل چند روز بعد از عمل، کارهای سنگینی مانند تمیز کردن خانه را انجام دهید
  • در صورت امکان از دوستان یا اعضای خانواده‌ی خود بخواهید که برای چند روز همراه شما باشند تا بتوانید راحت‌تر روند عمل را پیش ببرید

مراقبت‌های بعد از سانترال لب

بعد از صحبت در رابطه با مراقبت و فاکتورهایی که قبل از سانترال لب باید به آن‌ها توجه داشته باشید، حال بیایید با هم در رابطه با مراقبت های بعد از عمل سانترال لب صحبت کنیم. کسب اطلاعات در این‌ رابطه، می‌تواند به شما کمک کند تا متوجه شوید که چگونه می‌توانید با مراقبت کردن از خودتان به ‌راحتی دوران نقاهت را طی کنید. معمولاً طی یک هفته نهایتاً 10 روز، دوران نقاهت بعد از انجام این عمل به پایان می‌رسد. یعنی شما نیاز دارید که تنها طی بازه زمانی 7 الی 10 روزه به فاکتورهایی که در ادامه آورده خواهد شده توجه کنید. بیایید با هم این موارد را به‌ طور کامل مورد بررسی قرار دهیم.

  • بعد از انجام این عمل به‌ هیچ‌ عنوان فعالیت‌های سنگین بدنی انجام ندهید
  • در صورت احساس درد زیاد، با پزشک خود مشورت کنید
  • حتماً داروهایی که برای شما تجویز شده را سر موقع مصرف کنید
  • حداقل تا 4 روز آرایش نکنید
  • امکان استفاده از کمپرس آب سرد برای تسکین درد را دارید
  • سعی کنید که بعد از انجام این عمل فقط غذاهای نرم مصرف کنید و زیاد به لب‌هایتان فشار نیارید و آن‌ها را باز و بسته نکنید

لیفت سانترال لب برای چه کسانی مناسب می باشد؟

عمل سانترال لب

ممکن است بعضی افراد از قبل بر روی لب خود عمل های زیبایی دیگری انجام داده باشند. به عنوان نمونه، شخصی تزریق فیلر را بر روی لب خود انجام داده باشد، تمایل و جهت لب ها به سمت داخل می شود و برای حل این مشکل، از لیفت سانترال لب استفاده می شود. این عمل برای افراد زیر مناسب می باشد:

  • اشخاصی که دچار مشکلات ساختار لب و بینی هستند.
  • به طور کلی افرادی از وضعیت فعلی لب خود راضی نیستند. (حداقل سن 20 سال می باشد).
  • کسانی که می خواهند چروک های لب خود را از بین ببرند.
  • افرادی که لب های نازکی دارند.

کاندیدای ایده آل برای لیفت لب، افرادی هستند که به دنبال بهبود نمایش قرمز و افزایش حجم لب می باشند. در اینجا بیشتر بخوانید

The ideal candidate for a scarless lip lift is someone seeking improved red show and increased lip volume while desiring a subtle change. This option is particularly suitable for those dissatisfied with the results of lip fillers

لیفت سانترال لب برای چه کسانی مناسب می باشد؟

انواع عمل های لیفت سانترال لب و نحوه انجام آن ها

لیفت سانترال لب شامل عمل‌های مختلفی است

  • لیفت لب با برش زیر بینی

در این روش برش انجام شده در زیر بینی صورت می گیرد و تمامی قسمت های لب اعم از بالا، چپ و راست، به سمت بالا کشیده می شوند. این روش تحت عنوان شاخ گاوی نیز شناخته می شود.

  • روش ایتالیایی

مانند روش برش زیر بینی می باشد، تنها با این تفاوت که، در قسمت زیر بینی دو برش بسیار ریز صورت می گیرد که از دقت و ظرافت بیشتری برخوردار است. در خصوص این روش همان طور که در سایت melinic نیز اشاره شده باید گفت:

اصولا این روش برای افرادی انجام می‌شود که دارای لب بالایی کشیده، قوس (کمان کوپید) بیش‌ازحد برجسته در لب بالا، عدم تقارن در لب‌ها یا فیلتروم با اندازه بیش از 1.5 سانتی‌متر هستند.

  • روش مستقیم

در این نوع روش از لیفت لب، باعث حجیم تر و پررنگ تر شدن لب می شود. قسمتی از پوست بیرونی لب در این روش برداشته می شود و به بالا کشیده می شود.

  • لیفت گوشه لب

این عمل برای کسانی مناسب می باشد که لب هایشان به دلایلی نظیر شل شدگی ، حالت طبیعی خود را از دست داده است و یک حالت افتادگی را گرفته است. به زبان دیگر، گوشه لب اینگونه افراد به سمت پایین قرار گرفته است. در این روش، قسمت از پوست گوشه لب را جدا می کنند و به سمت بالا می کشانند. همچنین این تکنیک، برای زیباجویانی که در دارای خط حزن هستند، مناسب است.

  • لیفت سانترال لب بالا ( شاخ گاوی)

لیفت سانترال لب بالا یا به اصطلاح شاخ گاوی جراحی آن به نحوی است که زیر بینی فرد همانند طرح شاخ گاو برش می‌خورد و سپس اندازه گیری‌های خیلی دقیقی فاصله‌ی لب و بینی را تخمین می‌زنند و پزشک برش و شکاف را درست می‌کند. بخشی از پوست و لایه‌ی زیرین پوست برداشته می‌شود و سپس توسط بخیه شکاف ایجاد شده، بسته می‌شود.

  • لیفت لب گال – وینگ

در مواردی احتمال دارد فاصله‌ی بین لب و بینی فرد کاملا مناسب باشد اما مشکل ظاهری فرد، لب بالا نازک و باریک دیده می‌شود. در این مواردی پزشک با هدف برجسته کردن قسمت‌های لب، بخشی از پوست بالای لب را از زیر بینی به صورت عمودی بر جدا می‌کند و یک شکاف کوچک ایجاد می‌شود که دیگر نیازی به برداشتن بافت قاعده‌ی بینی در این موارد نیست.

برای مشاهده نمونه کارهای مرتبط، به گالری لیفت سانترال لب مراجعه کنید.

چند عامل در قیمت و هزینه لیفت سانترال موثر است که به اختصار می‌شود به روش انتخابی، کلینیک انتخابی و هزینه‌های اصلی و جانبی آن کلینیک، دستنزد پزشکی که این عمل را انجام می‌دهد و شهری که در آن می‌خواهید این عمل را انجام دهید، اشاره نمود. قیمت این عمل به همه این عوامل بستگی دارد و باید به صورت دقیق آنچه که با وضعیت خودتان هم خوانی دارد، در موردش تصمیم گیری کنید.

قیمت لیفت سانترال لب در سال 1403 در کلینیک زیبایی آنیل، 8.000.000 تومان می باشد.

نمونه کار لیفت لب

مزایای لیفت سانترال لب

عمل لیفت سانترال لب یکی از روش های کم تهاجم می باشد که برای زیبایی و افزایش حجم لب مورد استفاده قرار می گیرد. از مزایای لیفت سانترال لب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تاثیر مثبت در جوانسازی لب.
  • نمایش دندان های بالایی.
  • بهبود چین و چروک بین بینی و لب.
  • آسیب رسیدن به عصب لب و از بین رفتن احساس.
  • افزایش زاویه بین لب و بینی. آناتومی اطراف لب و بینی تاثیر خاصی در زیبایی هر فرد دارد.
  • افزایش برجستگی لب. (بویژه مناسب افرادی که فک بالایی عقب تری نسبت به فک پایین دارند)
  • جراحی لیفت سانترال لب باعث می شود که نوک بینی اندکی بالاتر برود؛ البته این روش جوانسازی مخصوص بالا بردن نوک بینی نیست.

هزینه لیفت سانترال لب

عوارض سانترال لب

جراحی سانترال لب، عمل خطرتاکی نیست و جزو روش‌های کم تهاجمی است. در خصوص عوارض لیفت سانترال لب باید بگوییم که عوارض این جراحی موقتی است و جای هیچ گونه نگرانی نیست. انتخاب کلینیک مناسب و معتبر و رعایت مراقبت‌هایی که پس از این جراحی باید انجام دهید، باعث کاهش عارضه لیفت سانترال لب می‌شود. در ادامه برخی از شایع‌ترین عوارض لیفت سانترال لب را برای شما بیان کردیم که به شرح زیر است:

  • قرمزی در اطراف لب و ناحیه لیفت شده.
  • ایجاد ورم و پفی به مدت 1 روز.
  • احساس اندکی درد.
  • در صورت مراجعه به پزشک نامعتبر، احتمال بروز عفونت، اسکار و عدم تقارن در لب ها وجود دارد.
  • آب آوردن در ناحیه عمل نیز از عوارضی خواهد بود که ممکن است در صورت مراجعه به کلینیک و پزشک نامعتبر، به آن دچار شوید.

در مطلبی کامل به بررسی عوارض سانترال لب پرداختیم که پیشنهاد می کنیم آن را مطالعه کنید.

ماندگاری سانترال لب چقدر است؟

ماندگاری سانترال لب چقدر است؟

اگر شما نیز جزء آن افرادی هستید که که به یافتن روشی برای جذابیت و زیبایی لب‌های خود هستید و درست نمی دانید دقیقا باید از چه روشی برای این کار استفاده کنید ما به شما توصیه می‌کنیم که از روشی دائمی به نام جراحی سانترال لب بهره‌مند شوید، زیرا ماندگاری لیفت سانترال لب به گونه ای است که در طولانی مدت باقی خواهد ماند و تنها در اثر حوادث و سوانح یا آسیب‌های جسمی، احتمال دارد ظاهر کلی لب های شما دچار تغییر شود.

اگز می‌خواهید زیبایی و جذابیت در لب را به همیشگی داشته باشید و به اجبار هزینه ی زیادی را در فواصل زمانی مختلف به خود تحمیل نکنید و صرفه جویی در وقت خود کنید، ما به شما توصیه میکنیم از روش سانترال لب بهره‌مند شوید. ماندگاری این روش کاملا دائمی است و از طرفی نیز ظاهری کاملا طبیعی به لب ها می‌بخشد.

آیا در عمل سانترال لب، بیهوشی واقعا نیاز است؟

اگر قصد انجام عمل سانترال لب را داشته باشید، شاید این سوال برای شما در ذهنتان شکل گرفته باشد که بیهوشی آیا واقعا نیاز است؟. در پاسخ به این سوال باید گفت این عمل با بی‌حسی موضعی به راحتی قابل اجراست و نیاز به بیهوشی نیست. البته به این نکته هم باید اشاره کرد که در برخی از موارد که به بیهوشی نیاز دارد که با توجه به صلاح دید جراح سانترال لب، می‌توان از بیهوشی عمومی استفاده کرد.

آیا در عمل سانترال لب، بیهوشی واقعا نیاز است؟

آیا لیفت سانترال لب همراه با عمل بینی همزمان امکان پذیر است؟

اگر قصد دارید عمل بینی و  لیفت سانترال لب را همزمان انجام دهید، توصیه می‌شود در مورد انجام این جراحی حتما اطلاعات کافی داشته باشید تا بدون تردید این عمل را انجام دهید. یکسری مزایا و معایبی لیفت سانترال لب همراه با عمل بینی دارد که باید به شکل دقیق با توجه به این موارد تصمیم گرفت. برای گرفتن نتایج مطلوب و حداقل داشتن عوارض ناشی از این عمل همزمان، باید زیر نظر حراج ماهر و مجربی که متعهد و ماهر نیز می‌باشد، انجام شود تا بیمار مجبور به طی دوره نقاهت طولانی نباشد.

هزینه و قیمت لیفت سانترال لب 1403

محاسبه کردن هزینه لیفت سانترال لب به عواملی نظیر، نوع عمل انجام شده، میزان تجربه و تخصص پزشک که رابطه مستقیمی با دستمزد وی دارد، موقعیت محلی، دارو های استفاده شده. علاوه بر آن، ممکن است هنگام لیفت لب، عمل های دیگری هم نیاز باشد که باعث افزایش هزینه نهایی می شود. به این نکته باید توجه شود که، به دلیل اینکه اینگونه عمل ها، در دسته جراحی زیبایی قرار می گیرند، تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرند.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم برای شما در رابطه با سانترال لب اطلاعاتی ارائه دهیم و به شما کمک کنیم تا با استفاده از این خدمات، ظاهری زیباتر، جوان‌تر و دل‌نشین‌تر داشته باشید. اگر به ‌دنبال حجیم کردن لب‌ها هستید، میخواهید حس و حال پیری صورت خود را از بین ببرید و به‌ دنبال ایجاد تناسب بین اجزای صورتتان هستید، لیفت لب یا سانترال لب می‌تواند عاقلانه‌ترین و بهترین گزینه برای شما باشد. سعی کنید که برای استفاده از این خدمات به سراغ کلینیک‌های تخصصی بروید که مطمئن هستید تا باکیفیت‌ترین و بهترین خدمات را در اختیار شما قرار می‌دهند. تنها در شرایط است که می‌توانید بدون هیچ گونه دغدغه‌ای، لب‌های خود را لیفت کنید و به‌ صورت خود حالتی زیباتر بدهید.

1.7/5 - (3 امتیاز)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره از طریق واتساپ
برای رزرو وقت تماس بگیرید

021-44027503
021-44027589

ارتباط با ما

روز و ساعت کاری

شنبه الی پنجشنبه: 19.00 - 10.00
جمعه : تعطیل

کلینیک آنیل، بهترین کلینیک کاشت مو و زیبایی در غرب تهران است. آنیل مجهزترین و پیشرفته ترین کلینیک زیبایی همراه با کادری مجرب و متخصص در زمینه کاشت مو، لیزر موهای زائد، کاشت ابرو، هایفوتراپی، تزریق چربی و سایر خدمات زیبایی، است.

همین حالا جهت اطلاع از هزینه کاشت مو ، هزینه کاشت ابرو و هزینه هایفوتراپی و اخذ نوبت تماس حاصل فرمایید تا ما تجربه حس خوش زیبایی را به شما هدیه دهیم.

تمامی حقوق مادی و معنوی برای کلینیک زیبایی آنیل محفوظ است.

طراحی و سئو سایت توسط