کاشت ابرو قسطی

در این مقاله قصد داریم به شرایط کاشت ابرو قسطی و نکات و موارد مربوط به آن به طور کامل بپردازیم. پس در این مقاله با آنیل همراه باشید. ابرو یکی از مهمترین فاکتورهای تعیین کننده زیبایی در صورت هر شخصی به شمار میرود، و انسان به صورت فطری و ذاتی همیشه به دنبال زیبایی بوده است. در گذشته راه های متفاوتی برای پرتر نشان دادن ابرو به کار میرفت که از مهم‌ترین و رایج ترین آنها میتوان به تاتو کردن ابرو ها اشاره کرد که امروزه طرفدار زیادی ندارد.

این روش ها معمولا مشکلات زیادی به همراه خود داشتند از جمله انها می‌توان به کم‌رنگ شدن پس ازگذشت زمان یا کم پشت شدن ابروی طبیعی و یا مصنوعی بودن اشاره کرد. امروزه یکی از بهترین روش‌ها برای پرتر و زیبا تر نشان دادن ابرو ها کاشت ابرو است که در کلینیک زیبایی آنیل امکان کاشت ابرو قسطی برای مراجعان عزیز فراهم شده است.

کاشت ابرو قسطی

مراحل کاشت ابرو قسطی

کاشت ابرو قسطی با توجه به نوع کلینیک و خدماتی که می تواند ارائه دهد، متفاوت است. با توجه به حساسیت انواع فرایندهای زیبایی، همچنین در نظر گرفتن صلاح زیباجویان، شرایط کاشت ابرو قسطی برای هر فرد خاص او است. اما به طور معمول ابتدا به میزان نصف و یا ثلث کل مبلغ به عنوان پیش پرداخت باید داده شود و مابقی براساس توان زیباجو قسط بندی می شوند.

اکثر زیباجویان از خود این سوال را می پرسند که چرا باید کاشت ابرو قسطی را انجام دهیم؟ قبل از آن، باید به این نکته توجه شود که، بیشتر کلینیک های زیبایی برای اینکه مشتریان بیشتری را جذب کنند، امکان پرداخت اقساطی را فراهم می کنند. در این صورت، حتما از میزان تجربه و تخصص پزشک اطلاع حاصل فرمایید. به دلیل اینکه این نوع عمل زیبایی، دارای پیچیدگی زیاد است، همچنین یک روش دائمی به حساب می آید، لذا مشخص کردن کلینیکی که کاشت ابرو قسطی را انجام می دهد، بسیار مهم است. از مزایای کاشت ابرو قسطی، عبارت است از:

مزایای کاشت ابرو قسطی چیست؟

  1. جذب مشتریان بیشتر.
  2. کم کردن فشار مالی از فرد پرداخت کننده.
  3. افرادی که کاشت ابرو قسطی را انجام می دهند می توانند از این روش به معرفی کلینیک بپردازند و مراجعه کنندگان بیشتری را کسب کنند.
  4. به دلیل هزینه های بالا عمل های زیبایی، پرداخت اقساطی فرصت انجام این عمل ها را برای تمامی اقشار جامعه فراهم می کند.

مطلب پیشنهادی: پیش از اقدام برای کاشت ابرو مقاله مراقبت های کاشت ابرو را بخوانید.

نمونه کارهای کاشت ابرو در آنیل

 

هزینه کاشت ابرو قسطی

هزینه کاشت ابرو به عوامل زیادی بستگی دارد از مهم‌ترینِ این عوامل میتوان به تعداد گرافت های لازم برای پیوند و نوع روش کاشت اشاره کرد. برای مثال روش های جدیدتر و با تجهیزات جدیدتر معمولا قیمت بالاتری را به همراه دارند. برای کاشت ابرو به طور متوسط 400 گرافت مو نیاز است که به طور معمول از بانک موی پشت گوش گرفته می‌شود و معمولا از هر طرف نزدیک به 200 گرافت مو برداشته و در محل کاشت ابرو کاشته میشود.

آیا کاشت ابرو قسطی در کیفیت آن تاثیرگذار خواهد بود؟

خیر کیفیت کار و تجهیزات مورد استفاده برای عزیزانی که به صورت اقساطی پرداخت را انجام میدهند به هیچ عنوان تفاوتی با پرداخت به صورت یکجا ندارد و این امکان تنها جهت رفاه حال عزیزانی است که در حال حاضر امکان پرداخت به صورت یکجا را نداشته و نیاز به این عمل زیبایی در کمترین زمان دارند.

کیفیت کاشت ابرو قسطی

آیا پرداخت هزینه کاشت ابرو با بیمه امکان پذیر است؟

کاشت ابرو با بیمه به هدف شما از کاشت بستگی دارد. اگر هدف شما از کاشت ابرو صرفا زیبایی باشد، عمل‌های زیبایی مشمول بیمه نمی‌شوند. اما در صورتی که ریزش ابرو ناشی از حوادثی مثل آتش سوزی باشد ممکن است شرکت بیمه پرداخت هزینه آن را تقبل کند.

کاشت ابرو قسطی در کلینیک آنیل چگونه است؟

با توجه به اینکه کاشت ابرو روشی دائمی محسوب شده، برای انجام این کار نیز به تخصص و مهارت بسیار زیادی است و از دستگاه ها و تجهیزات خاص استفاده میشود این روش نسبت به روش های دیگر، روشی گران قیمت محسوب شده و ممکن است پرداخت برای هر کسی به آسانی میسر نباشد. کلینیک زیبایی انیل به عنوان بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران، همواره در جهت رفاه حال مشتریان سعی کرده بهترین شرایط را برای آنان فراهم کرده تا مراجعی به علت مشکل در تامین هزینه کاشت ابرو با مشکل مواجه نشود.

شرایط کاشت ابرو قسطی در کلینیک کاشت مو آنیل به این صورت است که ابتدا مقداری از هزینه را پرداخت کرده و مابقی را از طریق چک پرداخت خواهید کرد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کلینیک زبیایی آنیل تماس گرفته تا کارشناسان شما رادر مورد کاشت ابرو به صورت قسطی و یا موارد دیگر به طور رایگان راهنمایی کنند.

کلینیک زیبایی آنیل از مجهزترین و پیشرفته‌ترین کلینیک‌های تهران است که با کادری مجرب، متخصص و حرفه‌ای آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است. در کلینیک زیبایی آنیل علاوه بر امکان کاشت ابرو به صورت قسطی، امکان کاشت مو قسطی ، جراحی پلک و انواع تزریقات را نیز برای شما عزیزان فراهم شده تا با خیالی آسوده در مرکزی مجهز و معتبر بتوانید این عمل جراحی را انجام دهید. شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان و یا گرفتن وقت حضوری با کلینیک زیبایی آنیل تماس بگیرید.

سوالات متداول در خصوص کاشت ابرو قسطی

عمل کاشت ابرو چند جلسه به طول می‌انجامد؟

عمل کاشت ابرو عملی سبک و تقریبا بدون عوارض است و معمولا در یک جلسه امکان کاشت هر دو ابروی یک فرد به صورت کامل وجود دارد.

بسیاری از افراد در گذشته عمل تاتوی ابرو انجام داده اند و برایشان این سوال پیش آمده است که با وجود تاتو آیا میتوان کاشت ابرو نیز انجام داد؟

جواب این سوال مثبت است، تاتو و یا هاشور ابرو نه تنها مانع کاشت ابرو نیست بلکه حتی به توصیه پزشکان بهتر است که پیش از کاشت ابرو هاشور انجام دهید. دلیل این توصیه هم این است که با توجه به این که در عمل کاشت ابرو تعداد زیادی گرافت مو در کنار یکدیگر قرار میگیرند و ممکن است تعدادی از آن ها آسیب ببینند و دچار ریزش شوند هاشور ابرو بهترین راه برای پوشاندن این گونه جاهای خالی در ابرو میباشد.

آیا کاشت ابرو قسطی با نوع معمولی آن تفاوت دارد؟

بعضی بر این باورند که به دلیل قسطی بودن آن، از کیفیت لازم برخوردار نیست. این یک تصور اشتباه است. تقریبا در تمامی کلینیک های زیبایی امکان پرداخت اقساطی برای راحتی زیبا جویان در نظر گرفته شده است و از کیفیت ان به هیچ وجه کاسته نمی شود.

مزیت های کاشت ابرو قسطی چیست؟

به دلیل اینکه قابلیت قسط بندی وجود دارد، لذا فشار مالی کمتری به افراد وارد می شوند. علاوه بر آن، این روش یک نوع تبلیغات برای کلینیک مربوطه به حساب می آید و از این طریق می تواند محبوبیت بیشتری را جذب کند.

مدارک مورد نیاز برای پرداخت اقساط در کاشت ابرو چیست؟

این موارد به نوع کلینیک بر می گردد. اما به طور کلی، مواردی نظیر: چک کارمندی، سفته و در بعضی موارد داشتن ضامن ضروری است. هم چنین میزان اقساط با توجه به پیش پرداخت می تواند متفاوت باشد.

4.4/5 - (7 امتیاز)

24 دیدگاه ‌ها

  • من سه ماه از عمل بینی ام می گذره آیا میتونم کاشت ابرو هم داشته باشم؟

    • عمل بینی مانعی برای کاشت ابرو نیست

  • با تشکر از سایت خوب و مطالب مفیدی که درباره شرایط اقسایطی گذاشتید😍

    • خوشحالیم مطالب برای شما مفید بوده است

  • عالی

  • سلام وقت شما بخیر ؛ من در یکی از کلینیک های شیراز کاشت ابرو انجام دادم میخواستم بدونم برای شستشوی ی ابرو باید چطور عمل کنم و روش اینکار چجوریه ؟
    و یک سوال دیگر اینکه الان که دو روز از کاشت میگذره حمام رفتن و رسیدن آب به ابرو های کاشته شده مانعی نداره ؟؟

    • تا سه روز از آب زدن به ابرو خودداری کنید. بعد از آن با شامپوی ملایمی مثل شامپو بچه به آرامی می توانید صورت خود را بشویید.

  • بهترین راه برای ترمیم ابرو کاشت هست ؟؟ با لیزر و پی آرپی و… نمیشه ترمیم ابرو رو انجام داد؟

    • بله بهترین روش کاشت ابرو می باشد.

  • سلام.من ابروهامو 2 ماه میشه که تاتو کردم و راضی نیستم میخواستم بدونم میتونم بیام کاشت ابرو انجام بدم یا زوده نمیتونم بیام؟

    • کمی صبر کنید تا التهاب تاتو کم شود و سپس اقدام کنید.

  • خیلی دوست دارم انجام بدم ولی می ترسم نتیجش خوب نباشه. از طریق واتساپ می توان مشاوره بگیرم؟

    • دوست عزیز راه های ارتباطی 44027503 و 44027589 می باشد

    • سلام وقتتون بخیرکاش خدمات زیبایی مثل ازبین بردن لک صورت هایفو یاهیرفیلرمو لیفت بانخ مزو مو هم اقساطی بود

      • سلام دوست عزیز
        برای اطلاع از خدمات اقساطی کلینیک آنیل، با ما تماس حاصل فرمایید. شماره تماس: 44027589
        کلینیک آنیل جهت رضایت حال مشتریان، پیشنهادات ویژه ای برای شما عزیزان دارد.

  • سلام خوبین وقت بخیر.من میخوام اقساط بدم اما نه به اون معنی خورد خورد .ممکنه هزینه کاشت رو بگین چقدر میشه؟ مرسی

    • هزینه کاشت مو از 8 تا 15 میلیون متغیر هست و با شرایط بانک موی شما بستگی داره. برای شرایط قسطی لطفا با کلینیک تماس حاصل بفرمایید.

    • سلام خوبین من نتونستم درست مطلبم رو برسونم عذر میخوام من میخوام ابرو بکارم هزینه شو بگین لطفا .مثلا اگر ی مبلغ کمی در حد یک تا دو ملیون بمونه برای ماه بعد امکان داره؟

  • سلام
    ممنونم از محتوا خوبتون
    فقط یه سوال
    خیلی خوبه که هزینه کاشت ابرو را به صورت قسطی می تونیم پرداخت کنیم. فقط جسارتا من اگر بخوام از شهرستان بیام کلینیک شما، آیا مکان مناسب برای خانم ها برای اسکان و استراحت چند ساعته دارین؟

    • سلام بر شما. خوشحالیم که این مطلب برای شما مفید بود.
      متأسفانه این امکان فراهم نیست. اما شما می‌توانید به خوابگاه‌های خودگردان مراجعه کنید.

  • من ابروهامو میکربلیدینگ کردم اشکالی نداره بخوام کاشت ابرو انجام بدم؟

    • سلام وقت بخیر
      خیر موردی نداره برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می تونید با شماره تماس 02144027503 تماس حاصل فرمایید.

  • سلام خستهنباشیدببخشید من میخوام کاشت ابرو انجام بدم هزینه دقیقش لطف میکنید بگیدو چند پیش پرداخت وچند قسط وچندماه میشه تسویه کامل کرد ممنون میشم اگه راهنماییم کنید اخه یکماه دیگه جشن عروسیم هست استرس دارممیخواستم ببینم اگه بشه بیام خدمتدشما کاشت انجام بدم 🙏💖🌹

    • سلام وقت بخیر
      برای اطلاع از هزینه و اطلاعات بیشتر لطفا با شماره 02144027503 تماس حاصل فرمایید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *