آنچه در این مقاله میخوانید

لیزر موهای زائد آقایان

پکیج ها

نواحی پکیج

مبلغ (تومان)

کاربردی

سرشانه، تنه پشت، تنه جلو

۱.۱۰۰.000

طلایی

دست، پا، بیکینی، زیر بغل

1.۳۰۰.000

نقره ای

باسن، بیکینی، پا

1.۱۰۰.000

برنزی

دست، گونه، جلوگردن، پشت گردن، زیر بغل، گوش

۷۰۰.000

تعرفه لیزر آقایان (به تفکیک ناحیه بدن)

نواحی لیزر

مبلغ (تومان)

فول بادی

1.۹۰۰.000

پاها کامل

۷۰۰.000

گونه ها

۱۵۰.000

گوش

۷0.000

دست کامل

۴۰۰.000

زیر بغل

۱۵۰.000

باسن

۲۵۰.000

بازو

۲۲۰.000

جلوتنه کامل

۵۰۰.000

خط زیر گردن

۱۲۰.000

سرشانه

۳۰۰.000

نیم تنه پشت پایین

۳۰۰.00

سینه

۲۵۰.000

پیشانی

۱۰۰.000

شکم

۲۵۰.000

بین ابروها

۵۰.000

بینی

۵۰.000

ناحیه تناسلی

۳۲۰.000

نیم تنه پشت بالا

۳۰۰.000

خط پشت گردن

۱۲۰.000

در این مقاله قصد داریم به لیزر موهای زائد آقایان، نکات و موارد مهم مربوط به آن به طور کامل بپردازیم. پس با کلینیک زیبایی آنیل در این مقاله همراه باشید. معمولا اکثر مردان ایرانی بدن پرمویی داشته، به حدی که بعضی‌ها را کلافه و عصبی کرده و به دنبال راهی برای رهایی همیشگی از این موهای زائد هستند. موهای زائد در بدن مردان و زنان به طور طبیعی وجود دارد؛ ولی برخی از افراد ترجیح میدهند آنها را به طور دائمی یا موقت حذف کنند.

لیزر موهای زائد آقایان (مردان) چیست؟

در ارتباط با موهای زائد آقایان، روش های زیادی برای اصلاح کردن آن ها وجود دارد؛ از جمله این روش‌ها میتوان به تیغ و ژیلت، کرم های موبر و یا حتی وکس و موم اشاره کرد. اما ایرادی که همه این روش دارند این است که این روش ها موقتی هستند و نیازمند صرف زمان و انرژی زیادی برای از بین بردن هستند. یکی از جدیدترین و بهترین را‌ه هایی که مردان میتوانند برای از بین بردن این موها استفاده کنند، لیزر موهای زائد آقایان است! بله لیزر موهای زائد مردان کاربردهای زیادی دارد و اخیرا استفاده از این روش بسیار فراگیر شده است. چراکه این روش راحت، موهای زائد را تا حد زیادی (نزدیک به 90 درصد) از بین میبرد و روشی دائمی محسوب میشود.

لیزر موهای زائد آقایان چیست؟

مردان چه نواحی از بدن را می توانند لیزر کنند؟

لیزر موهای مردان امروزه بسیار رایج و فراگیر شده است. آقاین می توانند کل بدن خود را لیزر کنند. اما اگر بخواهیم به تفکیک ناحیه بگوییم: بالا تنه شامل موهای روی قفسه سینه، کمر، پست سینه، زیر بغل، شانه ها، دست ها، موهای روی صورت، خط ریش و ابروها، موهای زائد پشت و بغل گوش، لیزر ناحیه تناسلی، پاها از ساقت تا ران.

مزایای لیزر موی مردان

از بین بردن موهای زائد از طریق لیزر از دو جنبه بهداشتی و زیبایی اهمیت دارد. اما لیزر موهای زائد آقایان مزایایی نیز به همراه دارد که در این بخش به چند مورد از مزایای آن اشاره خواهیم کرد.

  • لیزر بدون درد و بدون عوارض است.
  • این روش، روشی سریع و با اثربخشی بالا محسوب می‌شود، بطوریکه که در کوتاه‌ترین زمان آثار آن را مشاهده خواهید کرد.
  • لیزر موهای زائد آقایان (مردان) توسط FDA آمریکا برای از بین بردن دائمی موهای زائد تایید شده است.
  • جلسات لیزر معمولا کوتاه هستند، و برای مردان کل طول درمان، معمولا چیزی حدود 8 تا 12 جلسه به طول می‌انجامد.
  • لیزر برای آقایانی که مایل به از بین بردن کامل موهای خود نیستند و تنها مایل به کاهش تراکم هم هستند کارساز است.

آیا لیزر موهای زائد آقایان درد دارد؟

دستگاه های موجود در کلینیک زیبایی آنیل، جزء پیشرفته ترین دستگاه های موجود و دارای سیستم خنک کننده در حین انجام لیزر هستند. در نتیجه شما پس از انجام لیزر موهای زائد دردی را حس نخواهید کرد و یا دردی بسیار خفیف و قابل تحمل را خواهید داشت. البته همه این موارد به آستانه درد شما بستگی دارد ولی به طور کلی تنها یک درصد از مراجعان به کرم های بی حس کننده نیاز خواهند داشت. بیشتر افراد حین لیزر موهای زائد آقایان، سوزش بسیار خفیفی مانند سوزن شدن پوست حس می کنند که کاملا قابل تحمل است. اگر احساس میکنید که آستانه درد پایینی دارید و می توانید درد لیزر را تحمل کنید کمی قبل از شروع لیزر موهای زائد آقایان، از کرم های بی حس کننده استفاده کنید تا همان درد خفیف را تا 50-60% کاهش دهید

قیمت لیزر صورت مردان چقدر است؟

با توجه به قیمت‌های ذکر شده در قسمت قبل قیمت لیزر صورت مردان چیزی در حدود 100 تا 120 هزار تومان درمی‌آید. البته این موضوع به نواحی مورد درخواست شما برای لیزر صورت نیز بستگی دارد. ولی نواحی معمول از صورت که شما می‌توانید لیزر را در آن قسمت‌ها انجام دهید عبارتند از: گونه‌ها و خط ریش، پیشانی، بینی، گوش و بین ابروها. کلینیک زیبایی آنیل با کادری مجرب و به‌روزترین تجهیزات آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است.

چرا آقایان لیزر موهای زائد انجام میدهند؟

لیزر کل بدن آقایان

زیبایی و کاهش تراکم موهای زائد

لیزر موهای زائد مردان برای آن دسته از مردانی که پر مو هستند می تواند بسیار عالی عمل کند. اگر در ناحیه پشت کمر، روی سینه و شکم، پشت گوش و گردن موهای زیادی را احساس میکنید، لیزر موهای زائد آقایان می تواند نتیجه رضایت بخشی را به شما هدیه کند. اما توجه کنید که با لیزر موهای زائد حتما تمام موهای زائد شما از بین نخواهد رفت؛ بلکه تراکم موهای زائد و ضخامت آن ها کاهش می یابد.

بسیاری از آقایان تمایل دارند که تراکم موهای زائد روی سینه آن ها کاهش یابد، نه اینکه برای همیشه از بین برود و در کنار آن، موهای پشت کمر، گردن و گوش آن ها از بین برود؛ یا موهای پایین خط ریش دارای تراکم کمتری باشد و دیر به دیر رشد کند. در این صورت می توان، برنامه و جلسات درمانی لیزر موهای زائد را به گونه ای تنظیم نمود که شما به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنید.

خلاصی از شر موهای زیر پوستی

موهای زیر پوستی یا به اصطلاح علمی، سودوفولیکولیت باربی، یکی از مشکلات شایع بین افرادی است که موهای بدن خود را با تراشیدن ژیلت و تیغ اصلاح می کنند. در واقع یکی از علت های اصلی لیزر موهای زائد آقایان، راحتی در اصلاح موهای بدن و کاهش موهای زیر پوستی است. در اینجا لیزر موهای زائد آقایان، نه تنها در زمینه زیبایی بلکه در جهت سلامتی افراد نقش ایفا می کند. وجود موهای زیر پوستی موجب بروز التهابات پوستی و چرک کردن آن ناحیه خواهد شد. اما خبر خوش آن که با سپری کردن دو تا سه جلسه لیزر موهای زائد آقایان، این مشکل به طور کلی حل خواهد شد و رضایت شما رقم خواهد خورد.

افزایش سلامت پوست

تراشیدن موهای ازئد بدن، به خصوص در ناحیه صورت می تواند موجب بروز خارش در آن ناحیه شود. این خارش پوست در برخی از ایام سال مانند تابستان ها زیاد می شود و التهابات پوستی ایجاد می کند. وجود موهای زائد با تراکم بالا در برخی از نواحی بدن موجب بروز التهابات پوستی مانند عرق سوز شدن را ایجاد می کند که می تواند حس ناخوشایندی در آقایان ایجاد کند. اگر شما هم در این دسته از مردان قرار می گیرید، می توانید به معجزه لیزر موهای زائد آقایان بیشتر فکر کنید.

سوالات پرتکرار در مورد لیزر موهای زائد آقایان

تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موهای زائد آقایان

مشخص این جلسات، بسته به ناحیه انتخاب شده، متفاوت است. به عنوان نمونه، لیزر موهای زائد آقایان در ناحیه سینه و کمر، معمولا به 7 الی 9 هفته جلسه با فاصله زمانی 15 روزه نیاز است. به این نکته باشد توجه شود که، لیزر کار برداشت مو را انجام نمی دهد. با سوزاندن فولیکول ها، به طور طبیعی فولیکول دیگر جای آن را می گیرد. لیزر درمانی می تواند در این چرخه اختلال ایجاد کند و سرعت رشد را پایین بیاورد.

آیا لیزر موهای زائد مردان باعث ناباروری می‌شود؟

شایعات زیادی مبنی مضر بودن لیزر موهای زائد آقایان و ایجاد اثر ناباروری در میان مردم رواج یافته است، اما تاکنون طی تحقیقات مختلف چنین مواردی اثبات نشده است. لیزر موهای زائد آقایان و خانم‌ها هیچ خطری نداشته و به بیضه‌ها و اسپرم هیچ آسیبی نمی‌رساند؛ چرا که طول عمق نفوذ لیزر سه یا چهار میلی‌متر است و توسط فولیکول های مو جذب می‌شود، بنابراین لیزر موهای زائد اصولا نمی‌تواند آسیبی به افراد برساند و کاملا بی‌خطر است. البته به یاد داشته باشید که این کار را در یک مرکز معتبر زیر نظر پزشک و با اپراتوری کارآزموده انجام دهید.

آیا پس از انجام جلسه لیزر نیاز به استراحت است؟

پس از انجام جلسات لیزر نیازی به استراحت نیست، اما بهتر است از انجام ورزش‌های سنگین تا مدتی خودداری کنید.

نکاتی مهم قبل از انجام لیزر موهای زائد آقایان

پیش از توضیح این قسمت لازم است روشن سازیم تا لیزر چگونه عمل می‌کند؛ در حقیقت اشعه لیزر به فولیکول های مو میتابد و باعث میشود این فولیکول ها ضعیف و ضعیف تر شده تا در نهایت از بین بروند.

  • موهای زائد خود را شیو و اصلاح کنید!

اصلاح موهای زائد علاوه بر تمیزی مزیت مهم دیگری نیز دارد و آن این است که اشعه لیزر باقدرت بیشتری از موها عبور کرده و به فولیکول ها میرسد. در حقیقت اگر موهای زائد شما بلند باشد بیشتر انرژی اشعه لیزر صرف رسیدن از ساقه موها شده و هنگامی که به فولیکول میرسد انرژی زیادی نداشته و تاثیرگذاری آن به مراتب پایین می‌آید. ضمنا بهتر است 4 تا 6 هفته پیش از انجام جلسه لیزر از اپیلاسیون و وکس خودداری کنید. چرا که این گونه روش ها باعث حذف فولیکول های مو به طور موقت خواهند شد.

  • بعد از لیزر موهای زائد آقایان ورزش سنگین نکنید

پس از لیزر موهای زائد آقایان، پوست، آسیب دیده محسوب می‌شود. پس بهتر است از انجام فعالیت هایی که باعث ایجاد التهاب و گرما در پوست شما میشود خودداری کنید تا پوستتان زمان کافی برای ترمیم داشته باشد. دقت کنید که تا 48 ساعت بعد از لیزر، ورزش سنگین نکیند، دوش آب داغ نگیرید، از سونا و جکوزی استفاده نکنید تا تورم پوستتان کاهش یابد.

  • از آفتاب و نور خورشید دوری کنید!

بهترین نتیجه برای لیزر مو زائد، برای افرادی است که، پوست روشن و موهای تیره دارند. یعنی هرچه تفاوت رنگ پوست و موهای زائد بیشتر باشد تاثیرگذاری لیزر بیشتر و سریع تر خواهد بود. در نتیجه از مهم ترین نکاتی که پیش از لیزر موهای زائد آقایان لازم است رعایت کنیم این است که از عواملی که باعث کم شدن این تفاوت میشوند، مثل نور خورشید، دوری کنیم. چرا که نور خورشید باعث تیره شدن پوست بدن، کم‌رنگ شدن موهای زائد (در اثر تابش اشعه uv ) و در نهایت پایین آمدن اثر اشعات لیزر خواهد شد.

  • لیزر موهای زائد آقایان وقتتان را نمی گیرد

اگر احساس می کنید که لیزر موهای زائد آقایان زمان زیادی را از شما میگیرد، کاملا اشتباه کرده اید. مدت زمانی که برای لیزر موهای زائد آقایان در ناحیه پشت کمر (کتف تا کمر) زمان میگیرد، حدودا 30 دقیقه است و اگر پکیج فول باید را انتخاب کنید، حدود یک ساعت و ربع از شما زمان خواهد گرفت. اما شما را از شر موهای زائد رها می کند.

نکات لیزر موهای زائد آقایان

عوارض لیزر موهای ناحیه تناسلی مردان چیست؟

به طور کلی اگر در شرایطی، از بهترین دستگاه لیزر موهای زائد با تنظیمات درست و به نحو صحیح استفاده شود، لیزر موهای زائد آقایان در ناحیه تناسلی، بدون عوارض و بی خطر خواهد بود. به دلیل اینکه رنگ پوست در این ناحیه تیره تر می باشد، لذا باید از دستگاه هایی با طول موج بیشتری استفاده شود تا برای پوست های تیره رنگ مناسب تر باشد. اگر این روش به درست انجام شود، می تواند مزایایی نیز داشته باشد؛ از جمله این موارد عبارت است از:

  • جلوگیری کردن از شکل گیری انواع زگیل تناسلی، قارچ و عفونت های دیگر.
  • تاثیرات مثبت در از بین بردن تیرگی ایجاد شده در ناحیه تناسلی.
  • کاهش و از بین بردن جوش.

به دلیل اینکه پوست در این ناحیه از حساسیت بالایی برخوردار است، لذا بهتر است این فرایند در یک کلینیک لیزر موهای زائد مجهز به جدیدترین دستگاه های لیزر، به صورت تخصصی انجام شود. چراکه، در صورتی درست انجام نشدن آن، امکان ایجاد سوختگی در ناحیه تناسلی بوجود می آید.

آیا لیزر ناحیه تناسلی آقایان باعث ناباروری می شود؟

در این رابطه سایت thegoldenroyal می گوید:

لیزر موهای زائد تاثیری در باروری نخواهد داشت. هیچ خطری برای بیضه ها با لیزر موهای زائد وجود ندارد و هیچ تأثیری بر روی اسپرم مردان ندارد. عمق نفوذ نور لیزر به اندازه ای نیست که اتفاق بدی رخ دهد. لیزر ۳ تا ۴ میلیمتر در داخل پوست نفوذ کرده و به هیچ عنوان اندام های داخلی را تحت تاثیر قرار نمی دهد  و تنها توسط فولیکول مو جذب می شود.

لیزر موهای زائد آقایان در کلینیک تخصصی آنیل

شما میتوانید برای دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان بهترین مرکز لیزر در تهران و یا دریافت وقت مشاوره با کلینیک تماس بگیرید. همچنین با دادن نظرات میتوانید در بهبود و ارتقای خدمات ما را یاری کنید. کلینیک زیبایی آنیل با داشتن سال ها تجربه در انواع عمل های تهاجمی و غیرتهاجمی زیبایی نظیر: کربوکسی تراپی، مزوتراپی مو و غیره، همواره قادر بوده تا بهترین نتیجه ها را به ارمغان بیاورد.

 

31 دیدگاه ‌ها

  • حدودا چند جلسه لازمه؟؟

    • با 6 تا 8 جلسه لیزر معمولا موهای زائد به طور کامل رفع میشه

  • قیمت هاتون یک مقدار گرون نیست؟ نارمک از این ارزون تره که

    • دوست عزیز کیفیت خدمات در هر کلینیک فرق می کند.

  • سلام
    با اینکه من خودم لیزر کردم شنیدم لیزر ب مرور زمان باعث سفید شدن موها میشه و منو ب شک انداخته .چون موی زیر بغلم ک یکم در میاد بور شده و ب سفیدی میزنه .این درسته یا چون نازک شده اینطور ب نظر میاد؟

    • این صحت ندارد. لیزر باعث سفیدی نمی شود و فقط باعث از بین رفتن فولیکول های مو می شود.

  • سلام من مدت نزدیک به دوسال که دارم لیزر انجام میدم صورتم کمتر شده ولی همچنان در میاد.میخوام بدونم دفعات لیزر زیاد خطر داره یا نه؟

    • در صورت اینکه با دستگاه با کیفیت و اپراتور ماهری لیزر انجام دهید خطری شما را تهدید نمی کند.

  • ببخشید عوارض لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان چه مواردین؟ آیا در باروری ممکنه مشکلی پیش بیاره؟

    • سلام دوست عزیز خیر تاکنون هیچ منبع علمی مدرک یا مشاهده‌ای دال بر مضر بودن لیزر موهای زائد ارائه نکرده است بنابراین لیزر موهای زائد آقایان هیچ‌گونه تاثیر منفی بر باروری آقایان ندارد.

  • تو ایران لیزر موهای زائد مردان توسط خانم انجام میشه؟

    • در بیشتر مراکز لیزر، اپراتورهای لیزر خانم هستند. برای آقایون به دلیل حریم خصوصی که بین خانم و آقا وجود داره، اپراتور لیزر موهای زائد مردان هم آقا هست. اما در مراکزی که لیزر موهای زائد مردان توسط خانم انجام می شود، تمام نواحی غیر از ناحیه تناسلی این کار انجام می شود. برای مراکز لیزری که برای هم آقا و هم خانم انجام میشه، دو اپراتور خانم و آقا وجود دارد که می تواند راحتی و آسایش خوبی را برای دوستان عزیز فراهم کند.

  • لیزر مردان تو کدام قسمت ها بهتر نتیجه می ده؟

    • موی بدن هر چقدر تیره تر و ضخیم تر باشد می توانید انتظار نتیجه بهتری داشته باشید. برای مردان، بهترین نتیجه لیزر در حذف یا کاهش مو در پشت، سینه، شکم، شانه ها و ناحیه تناسلی است. بیشترین مراجعات مردان برای لیزر موهای زائد هم در ناحیه گردن، کمر، سرشانه و ناحیه تناسلی است. اما به صورت کلی این نکته ضخامت و تیرگی مو هم در آقایان و هم خانم ها صدق می کند.

  • سلام خسته نباشید می خواستم بپرسم که لیزر واسه آقایون خطری نداره؟ آسیب نمیزنه ؟ آخه شنیدم که سرطانزاست و باعث ناباروری میشه. آیا این درسته؟ و اینکه چقدر درد داره؟ قابل تحمله؟

    • سلام دوست عزیز، اشعه ای که لیزر به بدن شما می تاباند بین 3 تا 5 میلی متر است و نفوذ عمقی ندارد. در مورد این که لیزر موهای زائد مردان باعث ناباروری میشه، یک تصور عام و غلط است. چون اشعه های لیزر عمق سطحی دارند و فقط با موهای زائد قابل جذب است. در نتیجه با خیال راحت اقدام کنید و نگران نباشید. در مورد میزان دردی که پرسیدید باید بگوییم که نمی توان گفت شما هیچ گونه دردی را احساس نمیکنید. اما اگر از دستگاههای پیشرفته و جدید استفاده کنید به دلیل داشتن مکانیزم کولینگ، ناحیه ای که دارید لیزر می کنید و بی حس میکنه و تقریبا شما هیچ دردی را احساس نمی کنید. اگر برای جلسه اول لیزرتون استرس درد دارید می تونید نیم ساعت قبل از شروع جلسه، ناحیه مورد نظرتان را با کرم های بی حس کننده موضعی بی حس کنید و بعد لیزر را انجام دهید. فقط خاطرتون باشه که قبل از اینکه لیزر و شروع کنید محل موردنظرتون را با دستمال پاک کنید و کرمی روی آن باقی نمونه. محل لیزر باید تمیز باشه. پس با خیال راحت برای لیزر اقدام کنید تا از نتیجه آن بتونید لذت ببرین.

  • سلام میخواستم بپرسم که چقدر طول میکشه که موهای زائد تناسلی از بین میره؟ و یه سوال دیگه اینکه واقعا دائمی هست؟ دیگه مویی در نمیاد؟ ممنون میشم این سوال منو جواب بدید.

    • سلام دوست عزیز.
      لیزر موی مردان یا خانم ها فرقی نمیکنه، نمیتونیم بگوییم که دائمی است و تا همیشه بدنتان بدون مو باقی میمونه. اینکه که چقدر از موهایتان و چند درصد از آن برای همیشه از بین میره بستگی به ضخامت موهای شما دارد. هرچه مو ضخیم تر باشد جواب بهتری میگیرد. موهای تناسلی، کمر و زیر بغل در مردان نتیجه بهتری میده. شما می تونید کاهش موهای زائد را به شدت حس کنید. بعد از تموم شدن جلسات 6 تا 8 جلسه ای، شاهد کاهش شدید رشد موهای زائد خواهید بود. البته موهای تان بعد از جلسه اول تقریبا یهک هفته بدن میریزه و در طول جلسات موهای خوابیده هم رشد میکنه و با لیزر از بین میره. برای اینکه روند کاهش موهای زائد را ادامه بدید توصیه میکنیم بعد از اتمام جلسات لیزر، هر شش ماه یکبار لیزر مو رو مجدد تمدید کنید و به فولیکوهای موی زائد شوک وارد کنید.
      نکته دیگه هم نوع دستگاهی که شما انتخاب میکنید در سرعت از بین رفتن موهای زائد به شدت تاثیر داره. سعی کنید از جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاهها استفاده کنید تا هم دردی را احساس نکنید هم زودتر به نتیجه برسید.
      ما تو کلینیک آنیل سعی کردیم هم محیطی آروم و تمیز برای مشتریان آقامون فراهم کنیم و هم بهترین و جدیدترین دستگاه ها بزاریم که رضایت شما عزیزان را افزایش بدیم. در خدمتتون هستیم.

  • لیزر قسمت بیکینی برای منی که هنوز بچه دار نشدم باعث نازایی میشه؟

    • سلام خدمت شما دوست عزیز، لیزر موهای زائد در قسمت بیکینی خطری ایجاد نمی کند و موجب نازایی نمی شود. چرا که وقتی اشعه های لیزر روی پوست زده می شوند فقط به لایه های ابتدایی پوست وارد می شوند و به همین دلیل به غدد تناسلی آسیبی وارد نکرده و موجب نازایی نمی شود. این نکته درمورد ناحیه زیر بغل هم صدق می کند یعنی شما می توانید با خیال راحت این دو ناحیه از بدنتان را لیزر کنید بدون اینکه نگران آسیب پذیری آنها باشید. بنابر نکات گفته شده با لیزر موهای زائد در یک مرکز معتبر هیچ خطری شما را تهدید نخواهد کرد.

  • سلام فول بادی منظورتون کدوم قسمتای بدنه؟ اون آیتم هایی که تو جدول گفتید؟

    • مناطق لیزر فول بادی در بانوان:
      رانها
      دستها
      پاها
      صورت
      زیر بغل
      بازوها
      ناحیه بیکینی یا ناجیه تناسلی
      خط شکم
      دور ناف
      ساق پا
      واژن
      روی باسن
      دور سینه
      مناطق لیزر فول بادی در اقایان :
      دستها
      پاها
      شکم
      پشت و کمر
      صورت
      زیر بغل
      ناحیه تناسلی
      باسن
      سرشانه

  • سلام وقتتون بخیر. هزینه هر جلسه چقدر میشه؟

    • سلام و عرض ادب. هزینه هر جلسه لیزر بستگی به ناحیه مورد درمان، تعداد جلسات، دستگاه لیز و کلینیک انتخابی، دارد.

  • سلام . من میخواستم جلسات لیزر رو شروع کنم و این سایت رو که خوندم متوجه شدم گذینه فول بادی برای من مناسبه چون بدنم مخصوصا ناحیه تناسلی موهای ضخیم دارم . اما مشکلم اینه که چند تا مرکز درمانی رفتم ولی با این موضوع که اپراتور ها فقط مرد هستن مخصوصا برای ناحیه تناسلی مشکل دارم ‌. چطور میتونم این مشکل رو حل کنم ؟ یه جور فوبیا دارم شاید . ولی در کل این موضوع باعث سردرگمی من شده . ممنون میشم راهنماییم کنید

  • سلام آیا لیزرهای خونگی برای از بین بردن موهای زائد آقایان جواب میده؟

    • سلام وقت بخیر
      بله ولی جوابدهی آن به صورت مقطعی می باشد

  • سلام وقتتون بخیر من شنیدم بازو و صورت جزء مناطق ممنوعه واسه لیزره آیا این حرف درسته؟

    • سلام وقتتون بخیر
      فقط در صورتی که موها به صورت پرزی باشه بله

  • سلام ببخشید هزینه و زمان لیزر کردن ابرو مردان چقدره

    • سلام وقتتون بخیر
      اگر منظورتون بین ابروها هست که در حال حاضر 50 تومان می باشد و حدودا 5 دقیقه زمان می برد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4.2/5 - (21 امتیاز)
درخواست مشاوره از طریق واتساپ
برای رزرو وقت تماس بگیرید

021-44027503
021-44027589

ارتباط با ما

روز و ساعت کاری

شنبه الی پنجشنبه: 19.00 - 10.00
جمعه : تعطیل

کلینیک آنیل، بهترین کلینیک کاشت مو و زیبایی در غرب تهران است. آنیل مجهزترین و پیشرفته ترین کلینیک زیبایی همراه با کادری مجرب و متخصص در زمینه کاشت مو، لیزر موهای زائد، کاشت ابرو، هایفوتراپی، تزریق چربی و سایر خدمات زیبایی، است.

همین حالا جهت اطلاع از هزینه کاشت مو ، هزینه کاشت ابرو و هزینه هایفوتراپی و اخذ نوبت تماس حاصل فرمایید تا ما تجربه حس خوش زیبایی را به شما هدیه دهیم.

تمامی حقوق مادی و معنوی برای کلینیک زیبایی آنیل محفوظ است.

طراحی و سئو سایت توسط