لیزر موهای زائد آقایان (لیزر بدن مردان)

لیزر موهای زائد بدن با پیشرفته ترین، جدیدترین، نتیجه بخش ترین و بهترین دستگاه لیزر موهای زائد (الیت پلاس سایناشور آمریکایی)

دارای دو طول موج الکس و اندیگ مناسب برای تمامی تایپ های پوستی اعم از سبزه و آفتاب گرفته

پکیج های لیزر بدن آقایان در کلینیک آنیل

پکیج ها
نواحی پکیج
مبلغ (تومان)
کاربردی
سرشانه، تنه پشت، تنه جلو
1.100.000
طلایی
دست، پا، ناحیه تناسلی، زیر بغل
1.300.000
نقره ای
باسن، ناحیه تناسلی، پا
1.100.000
برنزی
دست، گونه، جلوگردن، پشت گردن، زیر بغل، گوش
700.000

تعرفه لیزر بدن به تفکیک هر ناحیه بدن (آقایان)

نواحی لیزر
مبلغ (تومان)
فول بادی
1.900.000
پاها کامل
700.000
گونه ها
150.000
گوش
70.000
دست کامل
400.000
زیر بغل
150.000
باسن
250.000
بازو
220.000
جلو تنه کامل
500.000
خط زیر گردن
120.000
سرشانه
300.000
نیم تنه پشت پایین
300.000
سینه
250.000
پیشانی
100.000
شکم
250.000
بین ابروها
50.000
بینی
50.000
ناحیه تناسلی
320.000
نیم تنه پشت بالا
300.000
خط پشت گردن
120.000

در این مقاله قصد داریم به لیزر موهای زائد آقایان، نکات و موارد مهم مربوط به آن به طور کامل بپردازیم. پس با کلینیک زیبایی آنیل در این مقاله همراه باشید. معمولا اکثر مردان ایرانی بدن پرمویی داشته، به حدی که بعضی‌ها را کلافه و عصبی کرده و به دنبال راهی برای رهایی همیشگی از این موهای زائد هستند. موهای زائد در بدن مردان و زنان به طور طبیعی وجود دارد؛ ولی برخی از افراد ترجیح میدهند آنها را به طور دائمی یا موقت حذف کنند.

لیزر موهای زائد آقایان (مردان) چیست؟

در ارتباط با موهای زائد آقایان، روش های زیادی برای اصلاح کردن آن ها وجود دارد؛ از جمله این روش‌ها میتوان به تیغ و ژیلت، کرم های موبر و یا حتی وکس و موم اشاره کرد. اما ایرادی که همه این روش دارند این است که این روش ها موقتی هستند و نیازمند صرف زمان و انرژی زیادی برای از بین بردن هستند.

یکی از جدیدترین و بهترین را‌ه هایی که مردان میتوانند برای از بین بردن این موها استفاده کنند، لیزر موهای زائد آقایان است! بله لیزر موهای زائد مردان کاربردهای زیادی دارد و اخیرا استفاده از این روش بسیار فراگیر شده است. چراکه این روش راحت، موهای زائد را تا حد زیادی (نزدیک به 90 درصد) از بین میبرد و روشی دائمی محسوب میشود.

هزینه لیزر بدن آقایان

مردان چه نواحی از بدن را می توانند لیزر کنند؟

لیزر موهای مردان امروزه بسیار رایج و فراگیر شده است. آقایان می توانند کل بدن خود را لیزر کنند. اما اگر بخواهیم به تفکیک ناحیه بگوییم: بالا تنه شامل موهای روی قفسه سینه، کمر، پست سینه، زیر بغل، شانه ها، دست ها، موهای روی صورت، خط ریش و ابروها، موهای زائد پشت و بغل گوش، لیزر ناحیه تناسلی، پاها از ساق تا ران.

مزایای لیزر موی مردان

از بین بردن موهای زائد از طریق لیزر از دو جنبه بهداشتی و زیبایی اهمیت دارد. اما لیزر موهای زائد آقایان مزایایی نیز به همراه دارد که در این بخش به چند مورد از مزایای آن اشاره خواهیم کرد.

  • لیزر بدون درد و بدون عوارض است.
  • این روش، روشی سریع و با اثربخشی بالا محسوب می‌شود، بطوریکه که در کوتاه‌ترین زمان آثار آن را مشاهده خواهید کرد.
  • لیزر موهای زائد آقایان (مردان) توسط FDA آمریکا برای از بین بردن دائمی موهای زائد تایید شده است.
  • تعداد جلسات لیزر موهای زائد معمولا کوتاه هستند، و برای مردان کل طول درمان، معمولا چیزی حدود 8 تا 12 جلسه به طول می‌انجامد.
  • لیزر برای آقایانی که مایل به از بین بردن کامل موهای خود نیستند و تنها مایل به کاهش تراکم هم هستند کارساز است.

آیا لیزر موهای زائد آقایان درد دارد؟

دستگاه های موجود در کلینیک زیبایی آنیل، جزء پیشرفته ترین دستگاه های موجود و دارای سیستم خنک کننده در حین انجام لیزر هستند. در نتیجه شما پس از انجام لیزر موهای زائد دردی را حس نخواهید کرد و یا دردی بسیار خفیف و قابل تحمل را خواهید داشت. البته همه این موارد به آستانه درد شما بستگی دارد ولی به طور کلی تنها یک درصد از مراجعان به کرم های بی حس کننده نیاز خواهند داشت.

بیشتر افراد حین لیزر موهای زائد آقایان، سوزش بسیار خفیفی مانند سوزن شدن پوست حس می کنند که کاملا قابل تحمل است. اگر احساس میکنید که آستانه درد پایینی دارید و می توانید درد لیزر را تحمل کنید کمی قبل از شروع لیزر موهای زائد آقایان، از کرم های بی حس کننده استفاده کنید تا همان درد خفیف را تا 50-60% کاهش دهید

قیمت لیزر صورت مردان چقدر است؟

با توجه به قیمت‌های ذکر شده در قسمت قبل قیمت لیزر صورت مردان چیزی در حدود 100 تا 120 هزار تومان درمی‌آید. البته این موضوع به نواحی مورد درخواست شما برای لیزر صورت نیز بستگی دارد. ولی نواحی معمول از صورت که شما می‌توانید لیزر را در آن قسمت‌ها انجام دهید عبارتند از: گونه‌ها و خط ریش، پیشانی، بینی، گوش و بین ابروها. کلینیک زیبایی آنیل با کادری مجرب و به‌روزترین تجهیزات آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است.

لیزر کل بدن آقایان

چرا آقایان لیزر موهای زائد انجام میدهند؟

زیبایی و کاهش تراکم موهای زائد

لیزر موهای زائد مردان برای آن دسته از مردانی که پر مو هستند می تواند بسیار عالی عمل کند. اگر در ناحیه پشت کمر، روی سینه و شکم، پشت گوش و گردن موهای زیادی را احساس میکنید، لیزر موهای زائد آقایان می تواند نتیجه رضایت بخشی را به شما هدیه کند. اما توجه کنید که با لیزر موهای زائد حتما تمام موهای زائد شما از بین نخواهد رفت؛ بلکه تراکم موهای زائد و ضخامت آن ها کاهش می یابد.

بسیاری از آقایان تمایل دارند که تراکم موهای زائد روی سینه آن ها کاهش یابد، نه اینکه برای همیشه از بین برود و در کنار آن، موهای پشت کمر، گردن و گوش آن ها از بین برود؛ یا موهای پایین خط ریش دارای تراکم کمتری باشد و دیر به دیر رشد کند. در این صورت می توان، برنامه و جلسات درمانی لیزر موهای زائد را به گونه ای تنظیم نمود که شما به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنید.

خلاصی از شر موهای زیر پوستی

موهای زیر پوستی یا به اصطلاح علمی، سودوفولیکولیت باربی، یکی از مشکلات شایع بین افرادی است که موهای بدن خود را با تراشیدن ژیلت و تیغ اصلاح می کنند. در واقع یکی از علت های اصلی لیزر موهای زائد آقایان، راحتی در اصلاح موهای بدن و کاهش موهای زیر پوستی است.

در اینجا لیزر موهای زائد آقایان، نه تنها در زمینه زیبایی بلکه در جهت سلامتی افراد نقش ایفا می کند. وجود موهای زیر پوستی موجب بروز التهابات پوستی و چرک کردن آن ناحیه خواهد شد. اما خبر خوش آن که با سپری کردن دو تا سه جلسه لیزر موهای زائد آقایان، این مشکل به طور کلی حل خواهد شد و رضایت شما رقم خواهد خورد.

افزایش سلامت پوست

تراشیدن موهای ازئد بدن، به خصوص در ناحیه صورت می تواند موجب بروز خارش در آن ناحیه شود. این خارش پوست در برخی از ایام سال مانند تابستان ها زیاد می شود و التهابات پوستی ایجاد می کند. وجود موهای زائد با تراکم بالا در برخی از نواحی بدن موجب بروز التهابات پوستی مانند عرق سوز شدن را ایجاد می کند که می تواند حس ناخوشایندی در آقایان ایجاد کند. اگر شما هم در این دسته از مردان قرار می گیرید، می توانید به معجزه لیزر موهای زائد آقایان بیشتر فکر کنید.

آنکارد کردن ریش و آقایان با لیزر

بهترین دستگاه لیزر برای آقایان چیست؟

یکی از محبوب ترین و تاثیرگذارترین دستگاه های لیزر مناسب موهای زائد مردان، دستگاه لیزر پلاتینیوم است. این دستگاه دارای تکنولوژی پشرفته لیزر است که میتواند به حذف دائمی موهای ضخیم آقایان کمک کند.

یکی دیگر از دستگاه های مناسب لیزر موهای زائد مردان، دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا است. این دستگاه کمی گران است، اما در بهترین کلینیکهای لیزر تهران، می توانید با کمک این دستگاه موهای زائد خود را حذف کنید.

اقدامات مهم قبل از لیزر موهای زائد آقایان

دستگاه لیزر موهای زائد می تواند موهای ضخیم آقایان را به راحتی حذف کند. اما برای اینکه عوارض این کار زیبایی کاهش پیدا کند و نتیجه دهی این روش افزایش یابد، پیشنهاد می شود اقدامات زیر انجام شود:

  • پوستتان قبل از لیزر باید تمیز باشد. درنتیجه اگر از کرم ضدآفتاب استفاده میکنید، یا برای زیربغل از مام و اسپری پاک میکنید، قبل از لیزر آن ناحیه را تمیز کنید.
  • اگر برای نواحی حساس از کرم های بی حسی مثل زایلاپی استفاده کردید، قبل از لیزر آن ناحیه را تمیز کنید. وجود یک لایه چربی روی پوست، موجب سوختگی پوست خواهد شد.
  • ناحیه ای مورد نظر باید بدون مو باشد. یک روز قبل از لیزر منطقه را با تیغ شیو کنید. بهترین نتیجه گیری لیزر در حالتی رخ میدهد که ریشه و فولیکول مو داخل پوست باشد. اگر ساقه مو بیرون از پوست باشد، محل موردنظر موجب سوختگی خواهد شد.

سوالات پرتکرار در مورد لیزر بدن آقایان

تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موهای زائد آقایان

مشخص این جلسات، بسته به ناحیه انتخاب شده، متفاوت است. به عنوان نمونه، لیزر موهای زائد آقایان در ناحیه سینه و کمر، معمولا به 7 الی 9 هفته جلسه با فاصله زمانی 15 روزه نیاز است. به این نکته باشد توجه شود که، لیزر کار برداشت مو را انجام نمی دهد. با سوزاندن فولیکول ها، به طور طبیعی فولیکول دیگر جای آن را می گیرد. لیزر درمانی می تواند در این چرخه اختلال ایجاد کند و سرعت رشد را پایین بیاورد.

آیا لیزر موهای زائد مردان باعث ناباروری می‌شود؟

شایعات زیادی مبنی مضر بودن لیزر موهای زائد آقایان و ایجاد اثر ناباروری در میان مردم رواج یافته است، اما تاکنون طی تحقیقات مختلف چنین مواردی اثبات نشده است. لیزر موهای زائد آقایان و خانم‌ها هیچ خطری نداشته و به بیضه‌ها و اسپرم هیچ آسیبی نمی‌رساند؛ چرا که طول عمق نفوذ لیزر سه یا چهار میلی‌متر است و توسط فولیکول های مو جذب می‌شود، بنابراین لیزر موهای زائد اصولا نمی‌تواند آسیبی به افراد برساند و کاملا بی‌خطر است. البته به یاد داشته باشید که این کار را در یک مرکز معتبر زیر نظر پزشک و با اپراتوری کارآزموده انجام دهید.

آیا پس از انجام جلسه لیزر نیاز به استراحت است؟

پس از انجام جلسات لیزر نیازی به استراحت نیست، اما بهتر است از انجام ورزش‌های سنگین تا مدتی خودداری کنید.

نکاتی مهم قبل از انجام لیزر موهای زائد آقایان

پیش از توضیح این قسمت لازم است روشن سازیم تا لیزر چگونه عمل می‌کند؛ در حقیقت اشعه لیزر به فولیکول های مو میتابد و باعث میشود این فولیکول ها ضعیف و ضعیف تر شده تا در نهایت از بین بروند.

موهای زائد خود را شیو و اصلاح کنید!

اصلاح موهای زائد علاوه بر تمیزی مزیت مهم دیگری نیز دارد و آن این است که اشعه لیزر باقدرت بیشتری از موها عبور کرده و به فولیکول ها میرسد. در حقیقت اگر موهای زائد شما بلند باشد بیشتر انرژی اشعه لیزر صرف رسیدن از ساقه موها شده و هنگامی که به فولیکول میرسد انرژی زیادی نداشته و تاثیرگذاری آن به مراتب پایین می‌آید. ضمنا بهتر است 4 تا 6 هفته پیش از انجام جلسه لیزر از اپیلاسیون و وکس خودداری کنید. چرا که این گونه روش ها باعث حذف فولیکول های مو به طور موقت خواهند شد.

بعد از لیزر موهای زائد آقایان ورزش سنگین نکنید

پس از لیزر موهای زائد آقایان، پوست، آسیب دیده محسوب می‌شود. پس بهتر است از انجام فعالیت هایی که باعث ایجاد التهاب و گرما در پوست شما میشود خودداری کنید تا پوستتان زمان کافی برای ترمیم داشته باشد. دقت کنید که تا 48 ساعت بعد از لیزر، ورزش سنگین نکیند، دوش آب داغ نگیرید، از سونا و جکوزی استفاده نکنید تا تورم پوستتان کاهش یابد.

از آفتاب و نور خورشید دوری کنید!

بهترین نتیجه برای لیزر مو زائد، برای افرادی است که، پوست روشن و موهای تیره دارند. یعنی هرچه تفاوت رنگ پوست و موهای زائد بیشتر باشد تاثیرگذاری لیزر بیشتر و سریع تر خواهد بود. در نتیجه از مهم ترین نکاتی که پیش از لیزر موهای زائد آقایان لازم است رعایت کنیم این است که از عواملی که باعث کم شدن این تفاوت میشوند، مثل نور خورشید، دوری کنیم. چرا که نور خورشید باعث تیره شدن پوست بدن، کم‌رنگ شدن موهای زائد (در اثر تابش اشعه uv ) و در نهایت پایین آمدن اثر اشعات لیزر خواهد شد.

مراقبت های بعد از لیزر بدن مردان

بعد از درمان بروز کمی قرمزی، سوزش و تورم طبیعی است و بعد از چند ساعت برطرف خواهد شد. عوارضی که بعد از لیزر روی پوستتان رخ میدهد، از یک فرد به فرد دیگر متفاوت است و به نوع پوست و ضخامت مو بستگی دارد. اما برای کاهش عوارض بعد از لیزر می توانید اقدامات زیر را انجام دهید:

  • ناحیه لیزر شده در مقابل نور خورشید قرار نگیرید.
  • برای اینکه ناحیه لیزر شده عرق نکند (چرا که عرق بدن موجب سوزش می شود) از لباس های گشاد استفاده کنید.
  • بعد از لیزر از رفتن به استخر و باشگاه بپرهیزید.
  • در مدت زمانی که از لیزر استفاده میکنید، آفتاب نگیرید و از دستکاه سولاریوم استفاده نکنید.
  • اگر پوستتان دچار سوختگی، قرمز و تورم شد می توانید از آلوئه ورا استفاده کنید. اما اگر این عوارض بعد از چند روز برطرف نشد به پزشک مراجعه کنید.

عوارض لیزر موهای ناحیه تناسلی مردان چیست؟

به طور کلی اگر در شرایطی، از بهترین دستگاه لیزر موهای زائد با تنظیمات درست و به نحو صحیح استفاده شود، لیزر موهای زائد آقایان در ناحیه تناسلی، بدون عوارض و بی خطر خواهد بود. به دلیل اینکه رنگ پوست در این ناحیه تیره تر می باشد، لذا باید از دستگاه هایی با طول موج بیشتری استفاده شود تا برای پوست های تیره رنگ مناسب تر باشد. اگر این روش به درست انجام شود، می تواند مزایایی نیز داشته باشد؛ از جمله این موارد عبارت است از:

  • جلوگیری کردن از شکل گیری انواع زگیل تناسلی، قارچ و عفونت های دیگر.
  • تاثیرات مثبت در از بین بردن تیرگی ایجاد شده در ناحیه تناسلی.
  • کاهش و از بین بردن جوش.

به دلیل اینکه پوست در این ناحیه از حساسیت بالایی برخوردار است، لذا بهتر است این فرایند در یک کلینیک لیزر موهای زائد مجهز به جدیدترین دستگاه های لیزر، به صورت تخصصی انجام شود. چراکه، در صورتی درست انجام نشدن آن، امکان ایجاد سوختگی در ناحیه تناسلی بوجود می آید.

آیا لیزر ناحیه تناسلی آقایان باعث ناباروری می شود؟

لیزر موهای زائد تاثیری در باروری نخواهد داشت. هیچ خطری برای بیضه ها با لیزر موهای زائد وجود ندارد و هیچ تأثیری بر روی اسپرم مردان ندارد. عمق نفوذ نور لیزر به اندازه ای نیست که اتفاق بدی رخ دهد. لیزر ۳ تا ۴ میلیمتر در داخل پوست نفوذ کرده و به هیچ عنوان اندام های داخلی را تحت تاثیر قرار نمی دهد  و تنها توسط فولیکول مو جذب می شود.

لیزر بدن آقایان در کلینیک تخصصی آنیل

شما میتوانید برای دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان بهترین مرکز لیزر در تهران و یا دریافت وقت مشاوره با کلینیک تماس بگیرید. همچنین با دادن نظرات میتوانید در بهبود و ارتقای خدمات ما را یاری کنید. کلینیک زیبایی آنیل با داشتن سال ها تجربه در انواع عمل های تهاجمی و غیرتهاجمی زیبایی نظیر: کربوکسی تراپی، مزوتراپی مو و غیره، همواره قادر بوده تا بهترین نتیجه ها را به ارمغان بیاورد.