بهترین مرکز هایفوتراپی تهران

مرکز هایفوتراپی در تهران
دسته‌بندی مو و ابرو
نویسنده کلینیک زیبایی آنیل
زمان مطالعه
تاریخ انتشار 13 سپتامبر 2023

هایفوتراپی یک فرایند درمانی غیر تهاجمی و رایج است که برای رفع بسیاری از مشکلات زیبایی و سلامت انجام می‌شود. در این پروسه انرژی اولتراسوند برای سوزاندن و از بین بردن بافت‌های آسیب دیده استفاده می‌شود.

مرکز هایفوتراپی در تهران

در مطلب زیر به معرفی تعدادی مرکز هایفوتراپی تهران برای تضمین تجربه‌ی رضایت بخش شما می‌پردازیم.

1- آنیل کلینیک ( هایفوتراپی در غرب تهران)

کلینیک آنیل

برند و مدل دستگاه هایفوتراپی از مهم ترین عوامل موثر بر هزینه این فرایند در مرکز هایفوتراپی تهران هستند. در مقایسه با دستگاه های ساخت اروپا و آمریکا، دستگاه های ساخت کشور چین دارای قیمت و کیفیت پایین‌تری هستند. دستگاه اولترا که در کلینیک آنیل مورد استفاده قرار می‌گیرد، ساخت امریکا است و بنابراین با وجود هزینه‌ی نسبتا بالا رضایت مراجعین را به همراه داشته است.

 

به طور کل هزینه هایفوتراپی در سال 1402 در شهر تهران حدود 2 تا 4 میلیون تومان است؛ هزینه هایفوتراپی ناحیه صورت و گردن با دستگاه چهار بعدی اولترا 2.200.000 تومان است. توجه داشته باشید که تعداد جلساتی که هر شخص برای رسیدن به نتایج دلخواه نیاز دارد (عموما یک یا نهایتا دو جلسه) نیز بر هزینه هایفوتراپی تاثیرگذار است.

اطلاعات تماس

    • شماره تلفن:  02144027589
    • ایمیل:  aac.anylclinic@gmail.com
    • آدرس: تهران، صادقیه، بلوار کاشانی، قبل از پمپ بنزین، پلاک 118، واحد 6

جمع بندی

هایفوتراپی در تهران

انتخاب یک مرکز هایفوتراپی تهران مناسب بر نتایج حاصل از این فرایند تاثیر بسزایی دارد. هایفوتراپی با وجود هزینه‌ی بالاتر نسبت به سایر جراحی‌های زیبایی، زمان ریکاوری کمتری دارد و روز به روز در حال پیشرفت می‌باشد.

سوالات متداول

1- بهترین کلینیک هایفوتراپی در تهران کجاست؟

آنیل کلینیک در غرب تهران، کلینیک دکتر نیل فروش زاده، کلینیک خانه سفید و کلینیک دلدار بهترین کلینیک هایفوتراپی در تهران هستند.

2- هزینه هایفوتراپی در تهران توسط بهترین دکتر هایفوتراپی چقدر است؟

هزینه هایفوتراپی در تهران محدوده‌ی معینی بین کلینیک‌ها ندارد. هزینه‌ی هایفو در یک مرکز هایفوتراپی معتبر و توسط بهترین دکتر هایفوتراپی در تهران،  به طور میانگین از 2 میلیون تومان تا 5 میلیون تومان می‌باشد.

contact icon جهت دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید تماس با ما
نظرات
2 دیدگاه در "بهترین مرکز هایفوتراپی تهران"
نازنین زهرا گفت:

سلام وقت بخیر
من قبلا کلینیک دلدار و آنیل برای هایفوتراپی صورتم رفته بودم. هر دو مرکز بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران محسوب میشن و برخورد پرسنلشون عالیه.

dejapoon گفت:

سلام وقت بخیر ممنون که حال خوب و رضایتتون رو با ما به اشتراک گذاشتین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *