بهترین مرکز لیزر مو تهران کجاست؟ 8 کلینیک لیزر موهای زائد + اطلاعات تماس

  • خانه
  • -
  • مجله سلامت
  • -
  • بهترین مرکز لیزر مو تهران کجاست؟ 8 کلینیک لیزر موهای زائد + اطلاعات تماس
بهترین مرکز لیزر مو تهران کجاست؟ 8 کلینیک لیزر موهای زائد + اطلاعات تماس

انتخاب کلینیک لیزر موهای زائد برای بسیاری از مردم یک دغدغه‌ی بزرگ است. با وجود کلینیک‌های غیرمعتبر متعدد که گاه، نتایج و عوارض نامطلوبی را برای مشتریان خود به همراه آورده‌اند، این موضوع به یکی از بحث‌های داغ میان مردم مبدل شده است. به همین دلیل خیلی‌های مایلند بدانند چطور یک کلینیک لیزر موهای زائد درجه یک را بشناسند. گذشته از این شاید خیلی‌ها ندانند در کلینیک لیزر موهای زائد دقیقا چه فعالیت هایی انجام می شود. در این مقاله قصد ما آشنا کردن شما با این شاخه از فعالیت‌های کلینیک لیزر موهای زائد است.

لیزر موهای زائد از خدمات بسیار مفیدی است که در دو دهه‌ی اخیر جایگزین دیگر روش‌های پرعوارض و دردناک سنتی شده است. در حال حاضر شاید کمتر کسی در میان افراد بزرگسال جامعه را ببینید که به این گونه خدمات علاقه‌ای نداشته و یا حداقل یک بار آن را تجربه نکرده باشند. با لیزر موهای زائد می‌توانید یک بار برای همیشه از دست این موها خلاص شده و بهداشت فردی را در بالاترین سطح تجربه کنید.

آنچه در این مقاله میخوانید

بهترین مرکز لیزر مو در تهران

یافتن بهترین مرکز لیزر تهران، برای خیلی از افراد مسئله ای مهم به حساب می آید که روند انجام فعالیت های مختلف را به صورت مستقیم تحت تاثیر خود قرار می دهد. در حال حاضر مراکز زیادی در زمینه ارائه خدماتی همچون لیزر مو های زائد و سایر خدمات بهداشتی فعالیت می نمایند اما استفاده از خدمات بهترین تیم های ایرانی فعال در این زمینه همواره نتایج مطلوبی را برای کاربران به همراه خواهد داشت. امروز ما قصد داریم تا بهترین مرکز لیزر تهران را به صورت دقیق به شما معرفی کنیم. پس اگر شما هم ساکن این شهر هستید و ترجیح می دهید تا خدمات بهترین کلینیک های فعال در این زمینه را به کار گیرید، با ما در ادامه همراه شوید.

1. کلینیک آنیل

کلینیک زیبایی آنیل

کلینیک آنیل را می توان به عنوان یکی از بهترین انواع مرکز لیزر تهران در نظر گرفت که همواره خدماتش را با تضمین در اختیار کاربران قرار می دهد. از جمله مهم ترین خدمات ارائه شده توسط این مجموعه می توان به مراقبت از مو، لیزر مو های زائد، تزریق ژل و بوتاکس و خدمات مربوط به جراحی اشاره کرد. این کلینیک با استفاده از شناخته شده ترین و مطرح ترین پزشکان ایرانی، همواره آماده ارائه خدمات به کاربران و رفع نیاز هایشان می باشد.

اطلاعات تماس

  • سایت: anylclinic.com
  • اینستاگرام: anylclinic@
  • شماره تلفن:02144027589
  • آدرس: تهران – صادقیه – بلوار آیت الله کاشانی – روبروی شیری فروشی تامای – پلاک 118 – طبقه 3 – واحد 6

2. کلینیک خانه سفید

 

دومین مورد از بهترین انواع کلینیک لیزر تهران به خانه سفید اشاره دارد. امروزه کمتر کسی پیدا می شود که حداقل یک بار نام خانه سفید را نشنیده باشد. مجموعه خانه سفید با استفاده از به روز ترین تجهیزات و تکنولوژی ها، آماده ارائه خدماتی همچون لیزر، کاشت، جوان سازی پوست و ارائه مشاوره می باشد. اگر سلامتی پوستتان برای شما اهمیت زیادی دارد، با خیال راحت می توانید خدمات تیم های مطرحی همچون خانه سفید را به کار گیرید. این مجموعه بیش از 20 سال سابقه کار داشت و همه تاییدیه های مورد نیاز را از وزارت بهداشت و اتحادیه اروپا دریافت کرده است.

اطلاعات تماس

  • اینستاگرام:whdc.ir
  • تلفن: 54503 – 88870480
  • آدرس: تهران – بلوار آفریقا – خیابان شهید دستگردی غربی – پلاک 321

3. کلینیک آوینا

کلینیک آوینا

کلینیک آوینا از جمله مراکز شناخته شده و مطرح ایرانی فعال در زمینه لیزر مو های زائد به حساب می آید. این کلینیک تخصصی پوست و مو، با استفاده از یک کادر فنی متعهد و پزشکان مجرب آماده ارائه خدمات به کاربران می باشد. به عقیده خیلی از کارشناسان آوینا، بهترین کلینیک لیزر در تهران است. استفاده از خدمات بهترین دکتر لیزر موهای زائد در تهران به این مجموعه اجازه داده تا شهرت مطلوبی کسب نماید. پس، اگر شما هم به دنبال استفاده از خدمات یک تیم مطرح و شناخته شده برای لیزر مو های خود هستید، با خیال راحت می توانید خدمات آوینا را مورد استفاده قرار دهید.

اطلاعات تماس

  • سایت: clinicavina.com
  • اینستاگرام: clinicavina
  • تلفن: 09120434397
  • آدرس: تهران – ونک – گاندی جنوبی – خیابان 21 – پلاک 23

4. مرکز لیزر هیلدا

کلینیک هیلدا

آیا شما هم به دنبال بهترین مرکز لیزر تهران هستید؟ پس مرکز لیزر هیلدا یک گزینه فوق العاده برای شما به حساب می آید. مجموعه هیلدا با ارائه خدمات تخصصی، آماده نابودی همه مو های زائد بدن شما می باشد. این کلینیک تخصصی از به روز ترین تجهیزات موجود در بازار استفاده می کند تا بدون درد و آسیب دیدگی، نسبت به رفع مو های زائد اقدام نماید. جالب است بدانید که خدمات تیم های مطرحی همچون هیلدا هم ضمانت دارند و هم توسط بهترین کارشناسان ایرانی ارائه می شوند. پس اگر شما هم به دنبال ارتقا سلامتی پوستی خود و حفظ بهداشت هستید، با خیال راحت می توانید خدمات تیم های خاصی همچون هیلدا را به کار گیرید.

اطلاعات تماس

  • سایت: hilda-clinic.ir
  • اینستاگرام:  laser_hilda
  • تلفن: 28424533
  • آدرس: تهران – اقدسیه – نرسیده به آجودانیه – روبروی مترو اقدسیه – خیابان مسجد جامع – پلاک 8 – واحد 2

5. تهران بیوتی

تهران بیوتی

کلینیک تهران بیوتی از جمله دیگر مراکز مطرحی به حساب می آید که شما می توانید آن را به عنوان بهترین مرکز لیزر تهران شناسایی نمایید. این مجموعه هم تجهیزات نوینی دارد و هم از متخصصان حرفه ای و با تجربه استفاده می نماید. استفاده از یک هلدینگ اختصاصی و امکانات وی آی پی به این مجموعه اجازه داده تا توسط کاربران از سایر شهر ها نیز مورد استفاده قرار گیرد. جالب است بدانید که این مجموعه روی کیفیت خدماتش حساسیت زیادی نشان می دهد. پس برای افزایش میزان سلامتی خود، شما با خیال راحت می توانید خدمات تهران بیوتی را مورد استفاده قرار دهید.

اطلاعات تماس

  • تماس: 02179958
  • شماره واتس اپ و تلگرام: 09357370685
  • سایت: tehranbeautycenter.com
  • اینستاگرام: _hair
  • آدرس: سعادت آباد، بلوار سعادت آباد، بالای میدان کاج، کوچه شعبانی (نهم شرقی)، پلی کلینیک نیایش، طبقه دوم، واحد پوست و مو مجموعه زیبایی تهران بیوتی سنتر

6. کلینیک دلدار

کلینیک دلدار

کلینیک دلدار دیگر مجموعه ای است که شما می توانید آن را به عنوان بهترین مرکز لیزر تهران شناسایی نمایید. دلدار از جمله تیم های مطرح ایرانی به حساب می آید که همواره خدماتش را با تضمین ارائه می کند. این مجموعه از خدمات کارشناسان مجربی استفاده می کند که سابقه طولانی در این زمینه دارند. استفاده از دستگاه لیزر الکس تیتانیوم 2022 به این مجموعه اجازه داده تا شهرت زیادی هم کسب کند. پس برای استفاده از خدمات لیزر مو های زائد، شما با خیال راحت می توانید خدمات کلینیک دلدار را به کار گیرید.

اطلاعات تماس

  • سایت: deldarclinic.ir
  • اینستاگرام: deldar_clinic
  • تلفن: 44269514
  • آدرس: تهران – صادقیه – خیابان سازمان آب – نبش گلناز دهم شمالی – پلاک 302 – طبقه 2 – زنگ 10

7. کلینیک زیبایی بلومون

کلینیک زیبایی بلومون

بلومون یکی از مراکز نسبتا جدید فعال در زمینه لیزر مو های زائد به حساب می آید. این مرکز لیزر تهران هم خدمات با کیفیتی دارد و هم از کارشناسان و تکنسین های حرفه ای استفاده می کند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات بلومون، با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

اطلاعات تماس

  • سایت: bluemoonclinic.ir
  • اینستاگرام: bluemoonclinic.ir
  • تلفن: 88683001
  • آدرس: تهران – منطقه سعادت آباد – پایین تر از میدان کاج

8. کلینیک لیزر و زیبایی هورسام

کلینیک لیزر و زیبایی هورسام

هورسام یکی از تیم های قدیمی و مطرح ایرانی فعال در زمینه لیزر مو های زائد به حساب می آید. این مجموعه خدماتش را با استفاده از یک کادر فنی تعلیم دیده و مجرب ارائه می کند. با مشاهده وب سایت این مجموعه شما می توانید برخی از خدمات ارائه شده توسط آن و نمونه کار هایش را مشاهده نمایید. خدمات این مجموعه در حوزه کاشت، لاغری، لیزر، جوانسازی و رفع سلولیت ارائه می شود.

اطلاعات تماس

  • سایت: hoorsam.com
  • اینستاگرام: hoorsamclinic
  • تلفن: 22085822
  • آدرس: تهران – سعادت آباد – بلوار فرحزادی – خیابان حافظی – روبروی اریکه ایرانیان – پلاک 48 – واحد 5

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد کجاست؟

همانطور که در این صفحه مشاهده نمودید، کلینیک های خاصی همچون هورسام، بلومون، دلدار و تهران بیوتی از جمله بهترین مراکز ایرانی به حساب می آید که نسبت به ارائه خدماتی همچون لیزر مو های زائد فعالیت می کنند. اگر شما هم به دنبال استفاده از چنین خدماتی هستید، بهتر است خدمات مراکز مطرح و شناخته شده ای همچون تیم های معرفی شده را به کار گیرید. استفاده از این مراکز هم سلامتی پوستی شما را ارتقا می دهد و هم روی بازدهی پروسه لیزر موثر است.

لیزر موهای زائد چگونه انجام می گیرد؟

در مقاله لیزر موهای زائد درباره‌ی پروسه‌ی این امر توضیحات کافی را ارائه داده‌ایم. با این حال، بد نیست تا کمی هم در این جا درباره‌ی آن توضیحاتی ارائه کنیم. در لیزر موهای زائد از تکنولوژی لیزر برای نابود کردن فولیکول‌های مو استفاده می‌شود.فولیکول‌ها بسته‌هایی هستند که یک یا چند تار مو در آن‌ها قرار دارد. وقتی پرتوهای لیزر با محدوده‌ی نفوذ کم را به آن می‌تابانیم، این فولیکول‌ها شروع به از بین رفتن می‌کنند.

دلیل این امر، وجود رنگدانه درون این بسته‌ها است. به خاطر تیره بودن فولیکول‌ها، انرژی به آن‌ها جذب شده و با بالا رفتن دمای فولیکول، متسلاشی شدن آن اجتناب ناپذیر خواهد بود.

ویژگی های بهترین کلینیک لیزر موهای زائد

اگر شما تا به حال تجربه لیزر موهای زائد نداشته‌اید لازم است تا با خدمات ضروری یک کلینیک خوب آشنا شوید. ویژگی‌های بهترین کلینیک لیزر موهای زائد شامل تمام مواردی می‌شود که رضایت شما را از لیزر موهای زائد کسب می‌کند. در این بخش چند مورد از مهم‌ترین بخش‌های این کلینیک را بررسی می‌کنیم.

مجوز رسمی از وزارت بهداشت

یکی از اساسی ترین و پایه ای‌ترین ملزومات یک کلینیک لیزر موهای زائد، داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت است. این مجوز خیال شما را راحت می‌کند که این کلینیک صلاحیت و تخصص استفاده از دستگاه‌های لیزر را برای بیماران داشته و وزارت بهداشت آن را تایید می‌کند. پزشک معالج شما با تخصص خود، شما را معاینه کرده و دستگاه مناسب پوست شما را تجویز میکند. سپس اپراتورهای لیزر که دوره‌های مخصوصی برای این کار گذرانده‌اند، عملیات لیزر موهای زائد را انجام می‌دهند.

جلسه مشاوره پیش از انجام جلسات لیزر

پزشک معالج لازم است تا پیش از انجام جلسات لیزر شما را معاینه کرده و بر اساس نوع و رنگ پوست شما دستگاه لیزر مناسب را برای شما انتخاب کند. هم چنین در طول دوره لیزر تحت نظر پزشک خود باشید تا پیش از بروز هرگونه مشکلی جلوگیری کند. در جلسات مشاوره پزشک مشخص می‌کند که چه دستگاهی با توجه به جنس و رنگ پوست شما برای شما مناسب است، چند جلسه درمان برای شما نیاز است، عوارض، مزایا، هزینه‌ها و خطرات را به طور کامل برای شما مشخص می‌کند.

نحوه کار دستگاه لیزر در کلینیک لیزر موهای زائد
بهترین کلینیک لیزر موهای ازئد در غرب تهران

استفاده از بروزترین و جدیدترین دستگاه ها

یکی از موثرترین عوامل تعیین کننده نتیجه در لیزر موهای زائد، دستگاه‌ها و تجهیزات کلینیک لیزر موهای زائد است. هرروزه با پیشرفت تکنولوژی دستگاه‌های به روزتر با اثر بخشی بالا تولید می‌شوند و دستگاهی که که بسیار قدیمی باشد مطمئنا نمی‌تواند انتظارات مراجعان را به طور کامل برآورده کند. هم‌چنین هر دستگاه تعداد شات معینی دارد و پس از اتمام آن‌ها دستگاه‌ها نیاز به شارژ، تعمیر و یا تعویض هستند. پس یکی از مهم‌ترین عواملی که لازم است به آن دقت کنید دستگاه‌های مورد استفاده آن کلینیک است. برای مطالعه بیشتر مقاله بهترین دستگاه لیزر موهای زائد را مطالعه کنید.

سرویس و تعمیر به موقع دستگاه‌ها

دستگاه‌های لیزر، تجهیزات پیچیده و حساسی هستند و برای بازدهی و عملکرد منساب باید به شکل پیوسته مورد تعمیرات و سرویس‌های دوره‌ای قرار گیرند. در صورت استنکاف از این امر، ممکن است نتوانند بشترین بازدهی را از خود به نمایش بگذارند و یا حت به پوست مراجعان صدمه بزنند.

تعویض لامپ و دیودهای دستگاه در سر رسید های معین

همچنین قطعات مصرفی دستگاه لیزر باید در تاریخ انقضاء آن‌ها تعویض گردند. استفاده بیش از حد از لامپ‌های دستگاه می‌تواند حتی خطر آفرین باشند.

کلینیک لیزر موهای زائد در غرب تهران

قیمت مناسب و منطقی

شاید قیمت یکی از مهم‌ترین عوامل تعیین کننده برای انتخاب کلینیک لیزر موهای زائد برای شما باشد. پیشنهاد کلینیک زیبایی آنیل این است که علاوه بر توجه به قیمت به عوامل دیگری که در قسمت‌های پیشین ذکر شد نیز توجه کنید. برای مثال پزشک و اپراتور کارآزموده‌تر و ماهرتر دستمزد بیشتری نیز دارند. دستگاه‌های جدیدتر که تاثیرگذاری بیشتری دارند طبعا گران‌تر نیز هستند. بعضی قیمت‌های بسیار پایینی ارائه می‌دهند ولی کیفیت کار آن‌ها مناسب نبوده و ممکن است تنها چیزی که از لیزر نصیب شما می‌شود هدر دادن وقت و هزینه باشد.

در مقابل تصور نکنید که هر مرکزی که قیمت‌های بسیار بالایی داشت لزوما خدمات بهتری نیز ارائه می‌دهد. بهتر است همۀ عوامل ذکر شده را در کنار هم بررسی کنید و بهترین کلینیک لیزر موهای زائد را انتخاب و از خدمات آن استفاده کنید.

در حال حاضر حدود قیمت لیزر در کلینیک آنیل به شرح زیر است:

لیست قیمت لیزر موهای زائد در کلینیک لیزر موهای زائد آنیل

بهار ۱۴۰۲
پکیج های بانوان
نام پکیجناحیه لیزرقیمت
کاربردیبیکینی + زیر بغل + ساق + ساعد۶۵۰.۰۰۰
پایین تنهگودی کمر + باسن + بیکینی + پا۸۵۰.۰۰۰
طلاییدست + پا + بیکینی + زیر بغل۹۰۰.۰۰۰
نقره ایساق + زانو + کشاله + بیکینی + زیر بغل۶۵۰.۰۰۰
برنزیصورت + بیکینی + زیر بغل + ساق۶۵۰.۰۰۰

 

هزینه خدمات لیزر موهای زائد خانم ها به تفکیک ناحیه

فول بادی۱.۵۵۰.۰۰۰تنه جلو۴۰۰.۰۰۰
پاها کامل۵۰۰.۰۰۰تنه پشت۴۰۰.۰۰۰
ساق پا۲۵۰.۰۰۰زیر بغل۱۲۰.۰۰۰
ران کامل۳۰۰.۰۰۰صورت۲۰۰.۰۰۰
سه چهارم دست۲۰۰.۰۰۰خط ریش۵۰.۰۰۰
دست کامل۲۵۰.۰۰۰جلو گردن۵۰.۰۰۰
ساعد دست۱۸۰.۰۰۰پشت گردن۱۲۰.۰۰۰
باسن۱۵۰.۰۰۰گودی کمر۱۵۰.۰۰۰
بازو۱۵۰.۰۰۰دور لب۵۰.۰۰۰
بیکینی۲۰۰.۰۰۰دور سینه۵۰.۰۰۰
کشاله ران۱۵۰.۰۰۰سینه کامل۲۰۰.۰۰۰

اعتبار بالای کلینیک لیزر موهای زائد

توجه داشته باشید که معتبر بودن مرکز درمانی که شما برای انجام انواع عمل‌ها یا فعالیت‌های زیبایی به آن مراجعه می‌کنید، بسیار مهم است. لیزر موهای زائد در کل فعالیتی بی خطر است اما اگر اپراتور شما مهارت کافی در لیزر و استفاده از دستگاه‌های بروز را نداشته باشد، ممکن است تجربه خوشایندی نداشته باشید. تیم متخصص و باتجربه در هر مرکزی باعث بالا بردن کیفیت کار آن مرکز می‌شوند.

قطعا بهره بردن از پزشکان و اپراتورهای ماهر برای یک کلینیک زیبایی، هزینه بردار است. در نتیجه اگر با قیمت های بسیار پایین برخورد کردید، به نحوه عملکرد اپراتورهای لیزر و دستگاه ها و نوع خدماتی که ارائه می‌دهند، اعتماد نکنید. کلینیک زیبایی آنیل به همراه کادر متخصص و محیطی شناخته‌شده، گزینه خوبی برای مراجعه می‌باشد.

آرامش در فضای کلینیک لیزر موهای زائد

یکی از موضوعات مهمی که در کلینیک باید رعایت شود، ایجاد فضایی آرامش بخش و بدون تنش برای مراجعان است. در حقیقت این موضوع می‌تواند یک معیار بسیار مناسب برای تشخیص سطح حرفه‌ای‌گری کلینیک در فراهم نمودن شرایط مطلوب برای مشتریان آن‌ها محسوب گردد.

نتیجه کلینیک لیزر موهای زائد
کلینیک لیزر موهای زائد با مجوز

خدمات بهترین کلینیک لیزر موهای زائد

خدمات لیزر موهای زائد در اکثر کلینیک‌ها مشابه هستند. شیوه ارائه این خدمات و رضایت شما به عنوان مراجعه کننده از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا در طولانی مدت تاثیر لیزر شما مشخص می‌شود. از طرفی آسیب نرسیدن به پوست در طی انجام خدمات لیزر نیز از نکاتی است که هر اپراتوری باید رعایت کند. در کل خدمات لیزر شامل دو بخش لیزر صورت و لیزر بدن می‌شود. لیزر خط ریش برای آقایان و لیزرهایی مثل پشت لب و موهای زخیم صورت، برای بانوان انجام می‌شود. برای بدن نیز هر قسمتی که شما بخواهید در بهترین کلینیک لیزر موهای زائد توسط اپراتور مخصوص (خانم و آقا) لیزر می‌شود. خدماتی مانند لیزر فول بادی (تمام بدن) نیز معمولا با تخفیفات ویژه انجام می‌شوند.

عوامل مهم در انتخاب کلینیک لیزر موهای زائد

در اثر بخشی لیزر موهای زائد عوامل بسیار زیادی می‌توانند دخیل باشند. تک تک این عوامل در نهایت بر کیفیت کار کلینیک لیزر موهای زائد اثر گذاشته و موجبات تفاوت در نتایج را فراهم می‌آورند. برخی از این عوامل را در سطور بالاتر مورد بحث قرار دادیم. در این جا قصدداریم تا به شکلی مفصل‌تر به تحلیل عوامل تعیین کننده بهترین کلینیک لیزر موهای زائد بپردازیم.

  • مهم‌ترین موضوع در این رابطه را باید کیفیت و وضعیت دستگاه‌هایی دانست که در کلینیک لیزر موهای زائد مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • همچنین به منظور بهبود سطح کاری کلینیک، باید استانداردهای خاصی در کلینیک مد نظر مدیریت قرار بگیرد.
  • علاوه بر این باید اپراتورها نیز با دقت و بر اساس تخصص انتخاب و استخدام گردند تا بتوانند بهترین نتایج را برای داوطلبان به ارمغان بیاورند.

کلینیک لیزر موهای زائد آنیل

کلینیک لیزر موهای زائد آقایان و خانم های آنیل یکی از معتبرترین کلینیک‌ها واقع در غرب تهران است که دارای همه مجوز های لازم برای انجام کلیه خدمات زیبایی، از سوی وزرات بهداشت است و با کادر مجرب، متخصص و با تجربه در زمینه لیزر موهای زائد آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است. هم‌چنین دستگاه‌های کلینیک لیزر موهای زائد آنیل از جدیدترین و بروزترین دستگاه هاست که بیشترین تاثیرگذاری را برای شما خواهد داشت و در کنار این خدمات قیمتی مناسب و منطقی برای شما ارائه می‌دهد. شما می‌تواند برای ارتباط گرفتن و مشاوره رایگان با کارشناسان کلینیک آنیل تماس بگیرید.

لیزر مو برای چه قسمت هایی از بدن مفید است؟

شما می‌توانید برای بسیاری از نقاط بدن خود از لیزر استفاده کنید. در حقیقت برای این موضوع محدودیتی وجود ندارد.

چگونه لیزر موهای زائد می تواند به ورزشکاران کمک کند؟

کی از مشکلات بهداشتی که ورزشکاران با آن دست به گریبانند، تعریق بدن و احتمال فراهم شدن زمینه رشد قارچ‌ها و عوامل بیماری‌زای جلدی است. با لیزر موهای زائد می‌توان از چنین ریسک‌هایی اجتناب کرد.

آیا لیزر موهای زائد بر قدرت باروری مردان تأثیر دارد؟

تا کنون هیچ تحقیق علمی معتبری نتوانسته است میان این دو ارتباطی برقرار کند.

4/5 - (3 امتیاز)

20 دیدگاه ‌ها

  • مرسی تقریبا کامل بود. من تا الان فکر میکردم این نورهای لیزر بالاخره یه ضرری دارند و نمیدونستم انقدر نفوذشون سطحیه

  • سلام ممنون از مطالبتون
    من پوست خیلی خشک و حساسی دارم. اگه لیزر کنم پوستم آسیب نمیبینه؟

    • سلام دوست عزیز خیر لیزر به پوست خشک آسیبی نمیزند.

  • سلام شما بی عوارض بودن لیزرتون رو تضمین می کنید؟

    • لیزر به شرط اینکه در مرکز معتبر و توسط شخص ماهری انجام شود عوارض خاصی ندارد.

  • سلام میشه اگر لیزر یه کلینیک عالی انحام دادیم یع جلسه نهایت دو جلسه بعد بنا بع دلایلی مجبور بع مهاجرت بع شهر دیگه بشیم میتونیم ادامه لیزر یجای دیگه انجام بدیم خطری ندارع
    خواهش میکنم جوابم بدید

    • بهتر است با دستگاهی مشابه دستگاه قبلی لیزر خود را ادامه دهیبد.

  • مدت زمان لیزر چقدر هست ؟ یعنی لیزر کننده چقدر با دستگاه روی بدن فرد وقت میذاره ؟ مثلا نیمساعت ؟ یکساعت ؟ و اینکه میگن بعد لیزر تا 48 ساعت اب نزنید به بدن، راسته ؟

    • برای لیزر فول بادی حدود 45 دقیقه زمان کافی است. آب زدن به بدن مانعی ندارد فقط از مواد شوینده خیلی قوی استفاده نکنید

  • سلام. لیزر موهای زائد چند وقت یکبار باید انجام شود ؟

  • با سلام ممنون از مطالب کاملتون خواستم بپرسم درد لیزر موهای زائد چقدر است ؟ برای جلوگیری از درد باید چیکار کنیم ؟

  • من پارسال تو کلینیک شما لیزر کردم فول بادی خیلی عالی بود. راضی ام. ممنون از برخورد خوبتون

  • سلام مرسی بابت مطبتون مفید بود
    میخواستم بدونم که من بخوام موهای پشت گردنمو رو لیزر کنم مشکلی نداره؟ انقدر رشدشون سریعه که من مجبورم ماهی 2 بار برم اصلاح کنم حالا اگه لیزرشون کنم دیگه برنمیگردند؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    • سلام دوست عزیز
      لیزر موهای پشت گردن یکی از رایج ترین نواحی برای لیزر در آقایان و خانم ها است و اگر دوره جلسات لیزر را به طور کامل بگذرانید و تحت نظر پزشک این کار را انجام دهید موهای شما برنخواهند گشت.

  • سلام،میخواستم ببینم میتونم از پماد بی حسی قبل از لیزر استفاده کنم؟

    • درود بر شما دوست گرامی.
      بله نیم ساعت قبل از لیزر بزنید و بعد از شتشو میتونید لیزر را به راحتی انجام بدهید.

  • سلام. آیا لیزر، موهای کرکی را هم از بین می برد؟

    • سلام زویا جان؛
      لیزر باعث ضخیم شدن موهای کرکی می‌شود و برای از بین بردن آن، نیاز به تعداد جلسات بالاتری است.

  • سلام. الانا از چه دستگاه هایی برای لیزر اسفاده میشه؟

    • سلام و درود
      امروزه از دستگاه های زیر برای انجاکم لیزر موی زائد بدن استفاده می شود:
      دستگاه های نوری IPL با نور و فرکانس رادیویی
      دستگاه لیزر Nd- YAG با طول موج ۱۰۵۶ نانومتر
      دستگاه لیزر دایود با طول موج ۸۰۰ نانومتر
      دستگاه لیزر الکساندرایت با طول موجه ۷۵۵ نانومتر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره از طریق واتساپ
برای رزرو وقت تماس بگیرید

021-44027503
021-44027589

ارتباط با ما

روز و ساعت کاری

شنبه الی پنجشنبه: 19.00 - 10.00
جمعه : تعطیل

کلینیک آنیل، بهترین کلینیک کاشت مو و زیبایی در غرب تهران است. آنیل مجهزترین و پیشرفته ترین کلینیک زیبایی همراه با کادری مجرب و متخصص در زمینه کاشت مو، لیزر موهای زائد، کاشت ابرو، هایفوتراپی، تزریق چربی و سایر خدمات زیبایی، است.

همین حالا جهت اطلاع از هزینه کاشت مو ، هزینه کاشت ابرو و هزینه هایفوتراپی و اخذ نوبت تماس حاصل فرمایید تا ما تجربه حس خوش زیبایی را به شما هدیه دهیم.

تمامی حقوق مادی و معنوی برای کلینیک زیبایی آنیل محفوظ است.

طراحی و سئو سایت توسط