هزینه کاشت مو به روش SUT

هزینه کاشت مو به روش SUT
دسته‌بندی مو و ابرو
نویسنده کلینیک زیبایی آنیل
زمان مطالعه
تاریخ انتشار 23 فوریه 2022

کاشت مو به روش SUT جدیدترین و موفق‌ترین روش کاشت مو در حال حاضر دنیا است که این روش کاشت مو توانسته عیوب و ایرادات و نواقص کاشت مو به روش‌های FIT و FUT را بر طرف کرده است از جمله این نواقص می‌توان به خونریزی، انجام کار با دست، انجام کار توسط تکنسین اشاره کرد. یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که در زمان انتخاب نوع کاشت مو اهمیت ویژه‌ای دارد، هزینه کاشت مو به روش SUT است.  هزینه‌های کاشت مو با توجه به مرکزی که در آن کاشت مو انجام می‌دهید و روشی که برای انجام کاشتن موهای خود انتخاب می‌کنید، متفاوت است.

در ریزش مو و کاشت مو گرافت‌های مورد نظر جهت برداشت و کاشت مو بسیار حائز اهمیت هستند، نخستین ملاک برای پیوند مو تعداد گرافت‌ها در بانک مو است اگر بانک موی شخص قوی باشد، غالبا نتیجه کاشت مو خوب می‌شود و اگر ضعیف باشد طبعا کاشت موی مناسبی نخواهد بود. هزینه کاشت مو به روش SUT به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهم‌ترین آن تعداد گرافت‌هایی است که برداشت و در قسمت‌های مورد نظر کاشته می‌شود که کلینیک‌های مختلف هزینه‌های مختلفی را برای آن در نظر می‌گیرند و در حال حاضر کلینیک تخصصی آنیل توانسته است منصفانه‌ترین نرخ هزینه کاشت مو را به مراجعین خود ارائه کند.

هزینه کاشت مو

عوامل تاثیرگذار در هزینه کاشت مو به روش SUT

هزینه کاشت مو به روش SUT به عوامل مختلفی بستگی دارد که در زیر به تفصیل به آنها اشاره می‌کنیم: 

  • تعداد گرافت‌های مورد نیاز
  • روش انتخابی مراجعه کننده
  • شناسایی الگوی ریزش مو
  • وسعت طاسی سر 
  • تعداد فولیکول‌های مورد نیاز
  • کیفیت موها در محل اهدا

هزینه کاشت مو به روش SUT  در افراد مختلف بستگی به وسعت طاسی، تعداد فولیکول‌های مورد نیاز برای کاشت و نیز کیفیت موها در منطقه اهدا دارد. هر چقدر تعداد فولیکول‌های مورد نیاز برای کاشت بیشتر باشد، هزینه کاشت مو نیز بیشتر می‌شود. به عبارت دیگر، هزینه کاشت مو علاوه بر روش کاشت مو به ویژگی‌های فردی نیز بستگی دارد. معمولا در جلسات مشاوره قبل از جراحی، مقدار تقریبی فولیکول‌های لازم برای درمان ریزش مو در افراد مشخص و هزینه تقریبی اعلام می‌شود. در کاشت مو به روش SUT از تجهیزات پیشرفته استفاده می‌شود. استفاده از این تجهیزات و امکانات باعث افزایش هزینه این نوع کاشت شده است.

با توجه به دقت این روش، تعداد اعضای تیم جراحی نسبت به روش‌های دیگر بیشتر است. معمولا تیم جراحی کاشت مو در این روش، حدودا ۶ نفر هستند. این نکته نیز سبب افزایش هزینه کاشت در آن می‌شود. نکته‌ای که در زمینه هزینه کاشت مو به روش SUT وجود دارد آن است که در برخی از کلینیک‌ها ممکن است هزینه‌های دریافتی کم گزارش شده باشد. به‌خاطر داشته باشید که گاهی اوقات پایین بودن هزینه کاشت مو ممکن است به علت عدم حضور پزشک در این مراکز باشد و  استفاده از تکنسین‌های تجربی در این زمینه عوارضی مانند به جا ماندن حفره‌های موی کاشته شده و آسیب جدی به بانك موی شخص در قسمت برداشت، برای فرد مراجعه کننده می‌تواند در پی داشته باشد.

لذا انتخاب کلینیک معتبر با سابقه عالی در زمینه کاشت مو مهم‌ترین اقدام برای فرد متقاضی است. روند تکمیل تراکم طبیعی موها اغلب با دوبار عمل کاشت مو به‌دست می‌آید، که روش SUT این امکان را کامل برای شما فراهم کرده است. تعداد عمل‌ها بستگی به سطح ناحیه بدون مو، کیفیت و اندازه بافت پیوندی استفاده شده و ویژگی‌های فردی بیمار دارد. فاکتورهای مختلفی مثل سن، دلیل کاشت مو، تعداد گرافت‌های مو در تعیین هزینه کاشت مو به روش  SUT تاثیر دارند. که در ادامه به توضیح این فاکتورها می‌پردازیم:

هزینه کاشت مو sut1- برخی از کسانی در سن کاشت مو هستند و کاندید این عمل هستند، ممکن است مشکل پرداخت هزینه آن را داشته باشند. این مسئله هم مشکل چندان بزرگی نیست و امروزه خوشبختانه این امکان در بسیاری از کلینیک‌های کاشت مو وجود دارد که افراد بتوانند به‌راحتی در دو یا چند جلسه اقدام به کاشت مو کنند. پس نیازی به پرداخت همه هزینه آن‌هم به صورت یکجا نیست. از آنجایی که بین 12 تا 18 ماه طول می‌کشد تا موهای کاشته شده، بطور کامل و طبیعی رشد کنند، افراد این امکان را دارند که در چند مرحله اقدام به کاشت مو کنند.

2- در زمینه سن مناسب کاشت مو، باید این موضوع را در نظر بگیرید که این عمل در صورتی که بر روی سر جوانانی صورت بگیرد که خیلی زود موهای سرشان شروع به ریزش کرده و همچنان این مسئله ادامه دارد، در صورت انجام عمل بر روی آنها ممکن است موهای کاشته شده به‌صورت جزیره ای در آیند و دور ناحیه کاشته شده خالی شود. به این ترتیب ممکن است هزینه عمل با نیاز به تکرار عمل کاشت مو در سال‌های آینده افزایش پیدا کند.

3- نکته دیگر قیمت و نرخ کلینیک‌های کاشت مو است که با یکدیگر فرق دارند. در این زمینه علاوه بر تکنیک‌های به‌کار رفته در زمینه کاشت و ترمیم مو، میزان تخصص و تجربه پزشک کاشت مو و تیم همکاران و همچنین دستگاه‌ها و تجهیزات بکار رفته نیز همه در این زمینه اهمیت دارند.

سخن نهایی

در پایان توصیه می‌شود که این عمل را در یک کلینیک معتبر و با امکانات پیشرفته انجام دهید تا نتیجه بهتر و ماندگارتری را شاهد باشید که یک عمر از دیدن آن لذت ببرید.توصیه می‌کنیم که اگر نتیجه کار و هزینه کاشت مو برایتان مهم است، حتما به چند کلینیک متخصص در این زمینه مراجعه کنید تا با خیال راحت‌تر و مطمئن‌تر، انتخاب و تصمیم‌گیری کنید. کلینیک زیبایی آنیل با سال‌ها تجربه موفق در این زمینه ضمن ارائه خدمات کاشت مو و کاشت مو قسطی برای رفاه حال مراجعین عزیز خود، آماده ارائه خدمات درمانی و زیبایی به شما عزیزان است.   

contact icon جهت دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید تماس با ما
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *