نتیجه نهایی کاشت مو

  • خانه
  • -
  • مو و ابرو
  • -
  • نتیجه نهایی کاشت مو
نتیجه نهایی کاشت مو

یکی از بهترین و موثرترین روش‌ها برای به‌دست آوردن موها و رویش مجدد آنها، کاشت مو است که به‌طور کلی روش انجام آن به‌این صورت است که موی مورد نظر از مناطق مختلف فرد گرفته شده و به بخش‌های کم پشت و طاس انتقال داده می‌شود. مشخص شدن نتیجه نهایی کاشت مو ممکن است تا یک سال طول بکشد، پس صبر و حوصله برای به نتیجه رسیدن آن ارزشمند است. نتیجه نهایی کاشت مو از جمله فرایندهایی است که به مسائل زیادی وابسته است، یکی از این موارد، کلینیکی است که در آن عمل کاشت مو انجام می‌شود. مجهز بودن، استفاده کردن از به‌روزترین امکانات و وسایل می‌تواند در نتیجه نهایی کاشت مو موثر باشد.

از دیگر مسائل مهمی که در نتیجه کاشت مو تاثیرگذار است، پزشک متخصصی است که این عمل را برای شما انجام می‌دهد. انتخاب کلینیک و پزشک متخصص در این زمینه تاثیر بسزائی دارد. از دیگر نکاتی که در نتیجه نهایی کاشت مو تاثیر دارد، مراقبت‌ها و دستوراتی است که پزشک معالج قبل و بعد از کاشته مو به شما یادآوری خواهد کرد و شما می‌بایست این دستورات را با دقت انجام داده تا در پایان نتیجه نهایی این تکنیک موثر واقع شود.

عمل کاشت مو عموما بین 4 تا 8 ساعت طول می‌کشد که در این مدت فرد هوشیار است و فقط بخشی که عمل در آن انجام می‌گیرد به وسیله مواد بی حسی، بی‌حس می گردد. نتیجه نهایی کاشت مو با توجه به شرایط بدنی افراد مختلف، متفاوت است. علاوه بر این پزشک جراح، باعث یکی دیگر از تفاوت‌ها در نتیجه نهایی کاشت مو در بین افراد است. اما به طور کلی می‌بایست فردی متخصص در این زمینه و آشنا با انواع مختلف مو و ریزش آن اقدام به انجام این کار کند. سن، جنس مو، علت ریزش، نوع پوست سر، توانایی رشد مو در افراد، همگی از عواملی هستند که در نتیجه نهایی کاشت مو تاثیر گذار هستند.

کاشت مو

آیا نتیجه نهایی کاشت مو دائمی است؟

پروسه بهترین روش کاشت مو به‌این صورت است که چند روز بعد از پیوند مو، طرح کلی خط مو و رویش آن قابل مشاهده است، اما این پایان کار نیست و شما باید یک دوره 1 ساله را برای دیدن نتیجه نهایی کاشت موی دائمی خود بگذرانید. اما دائمی بودن نتایج حاصل از ایمپلنت مو شروط لازم الاجرایی دارد که ممکن است از آن‌ها بی‌خبر باشید. اولین شرط برای دائمی بودن نتیجه نهایی کاشت مو انتخاب کلینیک معتبری است که تکنیک پیوند مو را توسط یک پزشک حاذق انجام دهد. علاوه بر آن مراجعین گرامی باید نکات مراقبتی اعلام شده را به طور منظم انجام دهند تا از عوارض در امان بمانند. اگر کاشت مو به صورت علمی و اصولی انجام بگیرد و فرد نیز به خوبی از آن مراقبت کند نتایج طبیعی در انتظار او خواهد بود.

از جمله دیگر مواردی که بر میزان کیفیت و نتیجه نهایی کاشت مو تاثیر گذار است، روش کاشت مو است، همانطور که می دانید روش های مختلفی در کاشت مو وجود دارد که برخی از آن ها و البته جدیدترین آن ها به شرح زیر است:

کاشت مو به روش HRT یکی از انواع روش ها است که در این روش بیشتر از اینکه کاشت مو انجام شود، ترمیم مو انجام می شود. یکسری بانک مو وجود دارد که با توجه به جنس و رنگ موی شما انتخاب شده و نواحی مورد نیاز قرار می گیرد.

کاشت مو به روش نیوگرافت از دیگر روش هایی است که بسیاری از مراجعین برای رفع مشکلات در رویش مو از آن استفاده می کنند. در این روش تمام عملیات کاشت توسط ربات انجام شده و پزشک به عنوان یک اپراتور مسئولیت تنظیم عملکرد را دارد.

آیا امکان ناراضی بودن از نتیجه نهایی کاشت مو امکان‌پذیر است؟

عمل کاشت مو به دقت و ظرافت بالایی نیاز دارد، به همین علت است که انتخاب بهترین مرکز کاشت مو در زمان نتیجه نهایی تاثیر زیادی دارد. به هر دلیلی که با عوارض کاشت مو مواجه شدید باید بدانید که کاشت مو مانند هر عمل زیبایی دیگر دارای عارضه هایی است که در صورت مراقبت به راحتی حل خواهد شد. اگر این عمل با علم و تخصص و تجربه بالای پزشک انجام نشود، امکان ناراضی بودن از نتیجه نهایی کار، وجود دارد. موارد دیگری هم وجود دارند که در نتیجه نهایی کاشت مو تاثیر گذارند، در زیر به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:

  • بیماری پوستی و التهابی
  • خواب نامناسب
  • تغذیه ناسالم
  • عدم رعایت مراقبت‌های بعد از عمل
  • عدم مصرف داروهای آنتی بیوتیکی بعد از عمل
  • تغییرات ژنتیکی
  • نوع پوست و میزان کلاژن سازی آن
  • تغییرات هورمونی

نتیجه کاشت مو

کلینیک زیبایی آنیل از مراکز فعال در زمینه ترمیم و بهبود زیبایی در کشور است که تمامی خدمات این مرکز تحت نظر پزشکان معتبر و با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تجهیزات انجام می‌گیرد. مراجعین محترمی که در مورد مسائل زیبایی و ترمیم و کاشت مو، ابهاماتی را دارند، به‌راحتی می‌توانند از خدمات مشاوره کلینیک کاشت مو استفاده کنند. در این مرکز برای رفاه حال مراجعین محترم کاشت مو قسطی هم وجود دارد. تا دیگر دغدغه مسائل مالی هم وجود نداشته باشد.

نتیجه نهایی چند وقت بعد از عمل قابل مشخص می‌شود؟

نتیجه نهایی کاشت مو معمولا12 ماه بعد از عمل مشخص می‌شود. این مدت برای هر شخص متفاوت است و در برخی موارد به 9 ماه هم می‌رسد باتوجه به وضعیت بیمار.

آیا ریزش مو بعد از کاشت مو طبیعی است؟

ریزش مو در مدت زمان بی هفته دوم تا هشتم بعد از کاشت مو کاملا طبیعی است. این مرحله، یکی از مراحل کاشت مو به حساب می‌آید و اگر این ریزش اتفاق نیفتد، اوضاع نگران کننده خواهد بود.

اولین واکنش موها بعد از عمل کاشت مو چیست؟

بعد از پیوند، موها وارد مرحله‌ استراحت طبیعی خود می‌شود و شوک ریزشی رخ می‌دهد. موهای کوچک موجود در فولیکول‌ها طی 2 تا 4 هفته پس از عمل دچار ریزش کلی می‌شوند و این زمان تا 3 ماه پس از کاشت طول می‌کشد. در طول این دوره هیچ موی جدیدی رشد نمی‌کند. بسیاری از افراد از نتیجه کاشت مو بعد از سه ماه ناامید می‌شوند در حالی که این بخشی از چرخه‌ پیوند و رشد مو می‌باشد و جایی برای نگرانی نیست. در واقع شوک ریزشی نشانه‌ای بر موفقیت کاشت مو است.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره از طریق واتساپ
برای رزرو وقت تماس بگیرید

021-44027503
021-44027589

ارتباط با ما

روز و ساعت کاری

شنبه الی پنجشنبه: 19.00 - 10.00
جمعه : تعطیل

کلینیک آنیل، بهترین کلینیک کاشت مو و زیبایی در غرب تهران است. آنیل مجهزترین و پیشرفته ترین کلینیک زیبایی همراه با کادری مجرب و متخصص در زمینه کاشت مو، لیزر موهای زائد، کاشت ابرو، هایفوتراپی، تزریق چربی و سایر خدمات زیبایی، است.

همین حالا جهت اطلاع از هزینه کاشت مو ، هزینه کاشت ابرو و هزینه هایفوتراپی و اخذ نوبت تماس حاصل فرمایید تا ما تجربه حس خوش زیبایی را به شما هدیه دهیم.

تمامی حقوق مادی و معنوی برای کلینیک زیبایی آنیل محفوظ است.

طراحی و سئو سایت توسط