صفر تا صد کاشت مو به روش میکروگرافت

کاشت مو به روش میکروگرافت
دسته‌بندی مو و ابرو
نویسنده کلینیک زیبایی آنیل
زمان مطالعه
تاریخ انتشار 5 سپتامبر 2021

تاثیر فوق‌العاده‌ای که مو بر روی ظاهر انسان ایجاد می‌کند، به هیچ وجه قابل انکار نیست. به همین علت متقاضیان پیوند مو در دنیای امروز روز به روز بیشتر می‌شوند و علم پزشکی روش‌های نوینی برای کاشت ارائه می‌دهد. در اکثر مواقع جدیدترین روش کاشت به عنوان بهترین متد پیوند مو شناخته می‌شود. کاشت مو به روش میکروگرافت در حال حاضر بهترین روش کاشت مو در دنیا معرفی شده است.

چرا کاشت مو به روش میکروگرافت؟

شاید در اولین مرحله برای درمان ریزش موهای خود، ممکن است به سمت روش‌های خانگی بروید و پس از چند ماه نتیجه بگیرید. اما از طرفی اگر مشکل شما ادامه پیدا کند قطعا تصمیم می‌گیرید به متخصص پوست و مو و کلینیک‌های زیبایی مراجعه کنید. در این مرحله نیز ممکن است مشکل شما با گذراندن چند جلسه از روش‌هایی مثل مزوتراپی مو یا پی‌آرپی حل شود. در مراحل بعدی پزشک با توجه به شرایط جسمانی شما و با مشاهده آزمایشات کاشت مو را به شما پیشنهاد می‌کند. مهندسین پزشکی طی گذشت چندین سال روش‌های پیوند طبیعی مو را ارتقا دادند تا عوارض بعد از کاشت و خطاهای احتمالی پزشکان را کاهش دهند. اکنون روش میکروگرافت بهترین و جدیدترین متد کاشت برای شماست.

عوارض کاشتن مو به روش میکروگرافت

مراحل پیوند طبیعی مو به روش میکروگرافت

روش‌های کاشت به طور کلی سه مرحله برداشت واحدهای فولیکول مو، آماده‌سازی گرافت‌های مو و پیوند گرافت‌ها را دارند. اما در این بخش به طور اختصاصی و جزئی مراحل کاشت مو به روش میکروگرافت را بررسی می‌کنیم. توجه داشته باشید همه این مراحل در صورت تشخیص پزشک و صلاحیت داشتن شما برای عمل، اجرا می‌شوند.

  1. در ابتدا باید موها تراشیده شوند و پوست سر تماما ضدعفونی شود. در این مرحله بی حسی موضعی نیز انجام می‌شود و پوست سر آماده برداشت فولیکول‌های مو از بانک مو می‌شود.
  2. اگر میزان طاسی و نواحی خواستار پیوند زیاد باشد، با تکنیک تریکوفیتیک اسکارلت، برداشت گرافت‌های مو آغاز می‌شود. اما اگر نیازی به فولیکول زیادی نباشد، از هولدرهای اتوماتیک برای برداشتن گرافت‌ها استفاده می‌شود. این هولدرها در اندازه میکرون طراحی می‌شوند و بسیار ظریف و دقیق هستند.
  3. پس از نگهداری از گرافت‌های مو، آن‌ها را به وسیله دستگاه میکرو ایمپلنتر داخل پوست سر قرار می‌دهند و عمل کاشت مو انجام می‌شود.

تفاوت روش میکروگرافت با بقیه روش ها

در این مرحله قطعا برای شما سوال پیش می‌آید که کاشت مو به روش میکروگرافت چه فرقی با بقیه روش‌ها دارد و یا برتری آن نسبت به روش‌های شناخته شده دیگر کاشت چیست؟ در پاسخ به این سوال، یک مقایسه جامع درباره روش‌های متفاوت کاشت را تهیه کردیم تا با خیال راحت بهترین متد پیوند مو را برای خودتان انتخاب کنید.

مقایسه میکروگرافت و FUT

در روش FUT فولیکول‌های مو به صورت یک نوار بیضی شکل با تیغ مخصوص و دستی جدا می‌شوند و در پایان کار جای اسکار باقی می‌ماند. اما در روش میکروگرافت فولیکول‌های مو به صورت تکی و با هولدر مخصوص جدا می‌شوند؛ همچنین اصلا جای زخم و اسکار باقی نمی‌ماند و احتمال خطای انسانی بسیار پایین است.

مقایسه میکروگرافت و FUE

در روش FUE واحدهای فولیکول به حالت تکی اما دستی جدا می‌شوند. همینطور قبل از برداشت، باید روی پوست سر برش ایجاد شود. زمان این عمل نیز نسبت به روش میکروگرافت بیشتر است. اما در روش میکروگرافت هیچ نیازی به ایجاد برش نیست و فعالیتی به صورت دستی انجام نمی‌شود.

مقایسه میکروگرافت و SUT

در روش SUT که آن هم یکی از جدیدترین روش‌های کاشت است، تعداد 1500 الی 2000 گرافت پیوند زده می‌شود. همچنین دقت دستگاه SUT از هولدر میکروگرافت کمتر است. در روش میکروگرافت امکان پیوند تا 4000 گرافت نیز وجود دارد. اما این دو روش در زمان تفاوتی ندارند و حدود 3 الی 6 ساعت بازه زمانی عمل پیوند مو به این دو روش است.

پیوند طبیعی مو به روش میکروگرافت در تهران

هزینه پیوند مو به روش میکروگرافت

از آن جایی که این روش از جدیدترین روش‌های موجود است، قطعا نسبت به بقیه روش‌ها هزینه بیشتری دارد. اما در مورد هزینه کاشت مو در کلینیک‌های زیبایی مبلغ واضح و مشخصی وجود ندارد. این هزینه به مواردی مثل متخصص شما و مهارت او، کلینیک و روش کاشت بستگی دارد. اما هزینه کاشت مو به روش میکروگرافت هنوز معیار ثابتی پیدا نکرده است.

بهترین کلینیک پیوند مو به روش میکروگرافت

به طور حتم انتخاب کلینیک کاشت مو برای متقاضیان این عمل، اهمیت فراوانی دارد. اما انتخابات زیادی برای پیدا کردن کلینیک کاشت مو به روش میکروگرافت وجود ندارد زیرا در ایران هنوز فراگیر نشده است و در چند کلینیک منتخب می‌توانید کاشت مو به روش میکروگرافت انجام دهید. کلینیک آنیل ، بهترین کلینیک کاشت مو در غرب تهران، برای رفاه حال مراجعان عزیز امکان کاشت مو قسطی را برای افرادی که امکان پرداخت به صورت یکجا ندارند را فراهم کرده است و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان جهت انواع عمل زیبایی مانند کاشت مو، می‌باشد.

contact icon جهت دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید تماس با ما
dots
مطالب مرتبط بیشتر بخوانید
نظرات
2 دیدگاه در "صفر تا صد کاشت مو به روش میکروگرافت"
فصیحی گفت:

من شنیدم به جز این روش هیچکدم اصللا خوب نیستند

کلینیک زیبایی آنیل گفت:

بستگی به بانک مو شما و تشخیص پزشک دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *