هزینه و قیمت کاشت ابرو طبیعی در 1403 چقدر است؟

هزینه کاشت ابرو
دسته‌بندی مو و ابرو
نویسنده دکتر امیر آذری فر
زمان مطالعه
تاریخ انتشار ۱۸ فروردین ۱۴۰۲
5
(1)

ابروها در واقع یکی از مهمترین اجزای صورت هستند که تاثیر بسیار زیادی در ظاهر مرتب و زیبایی بانوان و آقایان دارند. در هر بازه زمانی مدل خاصی از ابرو ترند است و امروزه اغلب افراد ابروی پر و کشیده را می‌پسندند. البته نکته مهم در این میان تراکم ابروهاست که برخی افراد چه آقایان و چه بانوان در این مورد با یکدیگر متفاوت هستند. برخی ابروهای پر و متراکم و برخی ابروی کم پشت دارند؛ لذا دسته دوم برای داشتن ابروهای پرپشت‌تر دنبال درمان مناسب هستند.

یکی از متد درمان برای این منظور، کاشت ابرو است. اما برای برخی افراد قیمت کاشت ابرو ممکن است مانعی برای انجام این درمان باشد. لذا در ادامه این مقاله درباره نحوه و هزینه کاشت ابرو و عوامل موثر بر آن شرح خواهیم داد تا چنانچه قصد انجام این کار را دارید با اطلااعات کامل اقدام کنید.

کاشت ابرو در آنیل

عوامل موثر بر قیمت کاشت ابرو

از جمله عوامل موثر در تعیین هزینه کاشت ابرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کلینیک کاشت ابرو

انتخاب کلینیک معتبر برای کاشت ابرو بسیار حائز مهم است زیرا فناوری کاشت مو مانند سایر حوزه‌ها دائما در حال توسعه و پیشرفت است. لذا باید به مراکزی مراجعه کنید که مجهز به تکنولوژی روز دنیا برای کاشت ابرو باشد تا نتیجه کاشت برا زیباجو در بهترین حالت اتفاق بیفتد. بالطبع قیمت کاشت ابرو در کلینیک‌های معتبر، بالاتر خواهد بود.

مطلب پیشنهادی: معرفی بهترین کلینیک کاشت مو و ابرو در تهران

متد کاشت ابرو

در کاشت ابرو روش‌های مختلفی ممکن است مورد استفاده قرار گیرد و این مورد در تعیین قیمت کاشت ابرو موثر است، زیرا هر شیوه تجهیزات و مهارت خاص خود را نیاز دارد که همگی بر هزینه جراحی تاثیر خواهند داشت.

تعداد گرافت ها و تراکم کاشت ابرو

کسانی که ابروی آن‌ها به تعداد گرافت کمتری برای پیوند نیاز دارد، قیمت کاشت ابرو برای‌شان کمتر محاسبه خواهد شد زیرا تعداد گرافت و هزینه عمل رابطه مستقیمی با هم دارند. از طرفی هر قدر تراکم ابروی زیباجو کمتر باشد به تعداد گرافت و نیز زمان بیشتری برای عمل نیاز خواهد داشت و هزینه کاشت ابرو افزایش می‌یابد.

مدل ابروی انتخابی شما

از دیگر عوامل موثر بر قیمت کاشت ابرو، مدل ابرویی است که زیباجو انتخاب می‌کند. به عنوان مثال اگر ابروی انتخابی مدل پهن و کشیده داشته باشد به گرافت‌های بیشتری برای کاشت نیاز است. در ادامه زمان مورد نیاز برای انجام عمل و در مواری لوازم مورد نیاز نیز بیشتر خواهند بود.  تمام این فاکتورها باعث افزایش هزینه کاشت ابرو می‌شوند. از طرفی اگر در قسمت تاج یا انتهای ابرو نیاز به کار بیشتر و تعداد گرافت بیشتری باشد، قیمت کاشت ابرو بالاتر خواهد بود زیرا انجام پیوند در این نواحی به علت داشتن زاویه متفاوت به دقت بیشتری نیاز خواهد داشت.

هزینه کاشت ابرو در تهران

در حال حاضر قیمت کاشت ابرو در کلینیک‌های معتبر تهران مبلغی بین 10 الی 15 میلیون تومان است و با توجه به عواملی که در قسمت قبل ذکر شد، متغیر خواهد بود. برای تعیین قیمت کاشت ابرو به صورت قطعی حتما باید در جلسه مشاوره‌ای که از طرف کلینیک و با حضور متخصص انجام می‌شود شرکت کنید تا اطلاعات کاملی درباره نحوه کاشت و هزینه آن کسب کنید.

کلینیک آنیل با برخورداری از حضور متخصصان ماهر و تجهیزات مدرن در زمینه کاشت ابرو، آماده ارائه خدمات زیبایی در این زمینه به شهروندان گرامی است. هزینه کاشت ابرو در کلینیک آنیل به طور متوسط در حدود 12 میلیون تومان است.

کاشت ابرو قسطی در آنیل

یکی از مزایای کاشت ابرو در کلینیک آنیل امکان پرداخت هزینه کاشت ابرو به صورت اقساط است. با توجه به افزایش هزینه‌های زندگی برخی از افراد به علت بالا بودن قمیت کاشت ابرو از انجام آن پرهیز می‌کنند. لذا این کلینیک با ارائه خدمات در این حوزه به صورت اقساط، امکان انجام کاشت ابرو و داشتن ظاهری متناسب را بری شما زیباجویان عزیز فراهم کرده است.

مطلب پیشنهادی: بررسی شرایط کاشت ابرو قسطی در کلینیک آنیل

نحوه و مراحل کاشت ابرو

در ادامه مراحل کاشت ابرو را برای شما شرح می‌دهیم:

  • اولین مرحله در این جراحی برگزاری جلسه مشاوره با زیباجو است. در این جلسه پزشک با شما درباره نحوه عمل، مدل، قیمت کاشت ابرو، نتایج و… صحبت خواهد کرد و شما را برای آن آماده می‌کند تا با دانش کامل وارد پرسه درمان شوید. همچنین مدل ابروی مورد نظر شما را طراحی کرده و درباره تناسب آن با چهره شرح خواهد داد.
  • مرحله دوم آماده‌سازی ناحیه درمان و تزریق بی حسی است. قبل از انجام عمل، ابروها و بانک مو را به دقت ضدعفونی کرده، سپس بوسیله تزریق بی‌حسی موضعی، این مناطق را بی‌حس می‌کنند.
  • مهمترین مرحله در کاشت ابرو، برداشت گرافت‌های مو از ناحیه اهدا کننده است که بعد از بی‌حس شدن بانک مو، جراح اقدام به برداشت می‌کند.
  • در نهایت گرافت‌های برداشت شده به ناحیه مورد نظر در ابرو منتقل شده و کاشت می‌شوند. این مرحله باید با دقت بالا انجام شود تا تارهایی که قرار است در آینده رشد کنند با جهت فعلی رشد ابرو هماهنگی داشته باشند و تارهای موی جدید از قبلی‌ها قابل تشخیص نباشند.

مراقبت های بعد از کاشت ابرو چیست؟

برای گرفتن نتایج مطلوب از کاشت ابرو و داشتن دوره نقاهت کوتاه و بی دردسر باید یکسری موارد را رعایت کنید. احتمالا پس از اتمام جراحی، بروشوری به شما داده می‌شود که حاوی نکات لازم برای داشتن نتایج درمان عالی است. برخی از این نکات به شرح زیر هستند:

  • بعد از کاشت ابرو، زخم‌های کوچکی در محل کاشت بوجود می‌آیند که نباید آن‌ها دستکاری کنید. در طول دوره نقاهت ممکن است بهبود این زخم‌ها با خارش همراه باشد اما هرگز نباید اقدام به خاراندن زخم‌ها کنید، زیرا احتمال بروز عفونت و در نتیجه طولانی شده دوره نقاهت وجود دارد.
  • چنانچه برای کاشت از روش برداشت نواری استفاده شده باشد، باید طبق توصیه پزشک برای کشیدن بخیه‌ها مراجعه کنید که اصولا 2 هفته بعد از کاشت خواهد بود.
  • پس از کاشت ابرو تا مدتی در معرض تابش شدید اشعه خورشید قرار نگیرید تا به فولیکول‌های کاشته شده آسیبی وارد نشود. در صورت نیاز از کلاه و عینک آفتابی استفاده کنید.
  • برای شستشوی ابروها در دوره نقاهت طبق توصیه پزشک رفتار کنید. تا چند روز نباید آب به ابروها بزنید و بعد از آن نیز باید با آرامش و بدون اعمال هیچ فشاری این کار را انجام دهید. بهتر است برای شستشوی ابروها از شامپو و صابون بچه که حساسیت‌زا نیستند، استفاده کنید.

عوارض کاشت ابرو چیست؟

مانند سایر جراحی‌های زیبایی، کاشت ابرو نیز ممکن است عوارض احتمالی داشته باشد که برخی از آن‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • تورم: پس از کاشت ابرو ممکن است ناحیه تحت درمان متورم شود که موقتی است و طی چند روز از بین خواهد رفت.
  • احساس درد و حساسیت: برخی افراد پس از کاشت ابرو احساس درد دارند یا دچار حساسیت در ناحیه کاشت می‌شوند. این عارضه نیز گذراست و بتدریج محو خواهد شد.
  • خارش: بروز این حالت در ناحیه کاشت به علت ترمیم زخم‌هاست و همزمان با روند بهبود کاهش خواهد یافت. در مواردی پزشک داروی ضد حساسیت تجویز می‌کند تا فرد خارش کمتری حس کند.
  • عفونت: اگر موارد بهداشتی را رعایت نکنید، احتمال بروز عفونت در ناحیه کاشت ابرو وجود دارد. بنابراین استفاده از ضدعفونی‌کننده‌ مناسب و توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی بعد از جراحی بسیار مهم است.
  • عوارض جانبی داروها: پس از جراحی کاشت ابرو، استفاده از برخی داروها نظیر داروهای ضدالتهاب‌ها و آنتی‌بیوتیک‌ها ممکن است عوارض جانبی برای فرد ایجاد کنند. پس قبل از مصرف هر دارویی با پزشک مشورت کنید.
  • نارسایی پیوند: در مواردی نادر، ممکن است پیوند ابرو پس زده شود یا نتایج دلخواه را به همراه نداشته باشد. در این صورت شاید نیاز به کاشت مجدد باشد.

آنچه در این مقاله خواندید:

امروزه بسیاری از کسانی که دچار ریزش موی ابرو هستند یا ابروی کم پشتی دارند، تصمیم به کاشت ابرو می‌گیرند. از روش‌های مختلفی برای کاشت ابرو استفاده می‌شود که هر کدام قیمت متفاوتی خواهند داشت. به علت بالا بودن قیمت کاشت ابرو برخی افراد از انجام آن صرف نظر می‌کنند اما باید بدانید که در برخی مراکز کاشت ابرو، هزینه کاشت ابرو به صورت قسطی دریافت می‌شود بنابراین امکان انجام این عمل برای اقشار مختلف ممکن خواهد بود. کلینیک آنیل با ارائه خدمات کاشت ابرو با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت کاشت ابرو در خدمت زیباجویان عزیز است.

1
قیمت کاشت ابرو به روش FUT نسبت به سایر روش‌ها مناسب‌تر است.
2
کاشت ابرو یک عمل زیبایی به شمل می‌آید و اغلب تحت پوشش بیمه قرار نمی‌گیرد.

نمونه کارهای کاشت ابرو آنیل

نمونه کاشت ابرو طبیعی

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای 5 / 5. تعداد رای: 1

هنوز رای ثبت نشده است.

contact icon جهت دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید تماس با ما
نظرات
14 دیدگاه در "هزینه و قیمت کاشت ابرو طبیعی در 1403 چقدر است؟"
ریما گفت:

سلام
امکان پرداخت هزینه کاشت ابرو به صورت قسطی وجود داره؟
خیلی ممنون از سایت خوبتون

کلینیک زیبایی آنیل گفت:

بله در کلینیک زیبایی آنیل امکان کاشت مو قسطی وجود دارد برای اطلاعات بیشتر به لینک درج شده مراجعه کنید.

رستگار شایانی گفت:

جدول قیمت کاشت مو رو میشه درج کنید؟

کلینیک زیبایی آنیل گفت:

هزینه کاشت ابرو در کلینیک زیبایی آنیل، 12 میلیون تومان است.

علی گفت:

اون قسمتایی از پشت سر که مو ازش برداشته می شه دوباره درمیاد؟

کلینیک زیبایی آنیل گفت:

بله ترمیم می شود.

شبنم گفت:

با سلام من ابروهامو کاشتم و الان توی دوره ی ریزش هست لطف میکنید راهنماییم کنید که چه دارویی مناسب هست که به ابروهام بزنم که سریعتر دوباره رشد کنه؟ ریزشش نگرانم کرده، من سروینا زدم ولی توی ابروم جوش زد

کلینیک زیبایی آنیل گفت:

بهتر است در این مورد طبق دستور پزشکتان عمل کنید.

آیناز گفت:

سلام
ممنونم از مطلب مفیدتون
روشی هست که کمتر معلوم باشه ابرو کاشتی بعضی ها ابروهاشون خیلی قالبی درمیاد معلومه که کاشتن ولی من دوس دارم خیلی طبیعی باشه پیدا نباشه.

mary feiz گفت:

سلام دوست عزیز با کاشت ابرو با موی طبیعی پس از گذشت حدود یک سال ابروی شما کاملا طبیعی خواهد بود و کمتر کسی متوجه کاشت خواهد شد. ابرهای قالبی عمدتا مربوط به روش های دیگر مانند تاتو یا هاشور است با این حال شما با مشورت پزشک خود ابتدا ابروی درخواستی را طراحی میکنید و میتوانید درخواست کنید تا با تراکم کمتری ابروی شما کاشته شود و پس از اطمینان کامل اقدام به کاشت خواهید کرد.

سونیا شهریاری گفت:

سلام و ممنون از سایت خوبتون.
من بر اثر تصادف ابروم شکسته و موهای اون قسمت از ابروم دیگه رشد نمیکنه، خیلی قسمت کوچکی هست. امکان این که فقط همون قسمت عمل کاشت رو انجام بدم هست؟ و هزینه اون چجوری محاسبه می شه؟

سمیرا حسن آبادی گفت:

بله امکان پذیر هست. هزینه شو باید ببینیم ابروتون در چه وضعیتی هست چقدر خالی شده کجای ابرو خالی شده. بعد از جلسه مشاوره رقم دقیق اعلام میشه خدمتتون

محمد پیریایی گفت:

سلام وقت بخیر امکان کاشت ابرو در قسمتی از ابرو ک کم پشت هست وجود داره ؟
هزینه اش با کاشت کامل یکیه یا کمتره ؟
قیمت امروز ۱۶ تیرماه ۱۴۰۲ چقدر هست ؟

dejapoon گفت:

سلام وقت بخیر
آقای محمد پیریایی عزیز بله کاشت ابرو برای رفع قسمت هایی که دچار ریزش و کم پشتی ابرو وجود دارد انجام می شود و برای اطلاع از هزینه و مشاوره رایگان لطفا با شماره 02144027503 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *