بهترین سن برای لیزر موهای زائد

  • خانه
  • -
  • مجله سلامت
  • -
  • بهترین سن برای لیزر موهای زائد
بهترین سن برای لیزر موهای زائد

یکی از معضلاتی که امروزه اکثر افراد با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، موهای زائد است که وجود آنها برای برخی افراد نیز آزاردهنده می‌باشد. به همین دلیل این گروه از افراد به فکر انجام لیزر برای از بین بردن موهای زائد خود هستند. یکی از سوالاتی که در این زمینه ممکن است برای شما پیش بیاید این است که بهترین سن برای لیزر موهای زائد چه سنی می‌باشد. ما در این مقاله به این سوال مهم پاسخ خواهیم داد تا در صورت استفاده از این روش بتوانید بهترین و موثرترین تصمیم را بگیرید.

از چه سنی می توان برای لیزر موهای زائد اقدام کرد؟

از مسائلی که در مورد بهترین سن برای لیزر موهای زائد وجود دارد، این است که از چه سنی می‌توان این کار را انجام داد. بهتر است این مورد را در نظر داشته باشید که این مسئله کاملا به بدن شما و همچنین میزان تخصص پزشک در این زمینه بستگی دارد. پزشک با توجه به در نظر گرفتن شرایط شما و همچنین نتایج آزمایشات مختلفی که انجام داده‌اید، می‌تواند بهترین تصمیم ممکن را برای حل مشکل شما بگیرد.

حداقل و حداکثر سن برای لیزر موهای زائد چقدر است؟

همانطور که در قسمت قبل نیز به آن اشاره نمودیم، بهترین سن برای لیزر موهای زائد آقایان و بانوان به عوامل مختلفی بستگی دارد. به همین دلیل اطلاع از حداکثر و حداقل سن برای لیزر بسیار مهم است. حداقل سنی که برای انجام لیزر برای رفع موهای زائد وجود دارد، کاملا به نوع پوست فرد بستگی دارد.

برای نمونه اگر رنگدانه‌های پوست افراد ثابت نشده و در حال تغییر باشد، انجام این کار بسیار مضر خواهد بود. البته پزشک متخصص با استفاده از آزمایشات تخصصی مختلف این مورد را متوجه شده و توصیه‌های لازم را به بیماران منتقل می‌کند. حداکثر سن برای لیزر موهای زائد نیز کاملا به نظر پزشک و شرایط جسمی شما وابسته است.

نکته: طبق نظر اکثر پزشکان و متخصصان این حوزه، بهترین سن برای لیزر موهای زائد پس از 18 سالگی برای افراد است. چرا که در این زمان تغییرات پوستی اتفاق افتاده و انجام این کار نیز ریسک کمتری خواهد داشت. البته این مورد را فراموش نکنید که برای انجام لیزر موهای زائد در 18 سالگی و یا کمتر باید رضایت والدین وجود داشته باشد.

چه افرادی کاندیدای مناسبی برای لیزر موهای زائد هستند؟

به طور کلی افرادی که پوست روشن و موهای تیره‌ای نیز دارند، می‌تواند از بهترین کاندیدهای انجام این کار باشند. لیزر به دلیل طول موج و همچنین اشعه‌ای که ساطع می‌کند، بر روی این گروه از افراد کارایی بهتر و موثرتری دارد. هرچه پوست فرد روشن‌تر و همچنین مو ضخامت بیشتری داشته باشد نتیجه نهایی بسیار بهتر خواهد بود. البته همانطور که قبلتر نیز به آن اشاره نمودیم، بهترین سن برای لیزر موهای زائد نیز اهمیت بسیار زیادی دارد.

برای لیزر موهای زائد چه اقداماتی باید انجام داد؟

همانند دیگر عمل‌های مختلف در حوزه سلامت و زیبایی، جهت انجام لیزر موهای زائد نیز باید اقداماتی انجام شود تا بتوان بهترین و موثرترین نتیجه ممکن را دریافت نمود. برخی از مهمترین این اقدامات پس از مطلع شدن از بهترین سن برای لیزر موهای زائد، شامل موارد ذیل است:

  • عدم قرار گرفتن در معرض نور آفتاب قبل از لیزر.
  • رنگ پوست باید در طبیعی‌ترین حالت خود باشد.
  • از ضد آفتاب‌هایی با SPF حداقل 30 استفاده شود، مخصوصا بر روی دست و همچین صورت.
  • پس از انجام لیزر، تا مدت دو هفته در معرض نور آفتاب قرار نگیرید.
  • عدم استفاده از دستگاه‌های برنزه و همچنین صندلی‌های سولار.
  • استفاده از ویتامین E برای بهبود بخش‌های آسیب دیده پوست بسیار موثر است که باید انجام شود.

برای لیزر موهای زائد چه اقداماتی باید انجام داد؟

نکته: یکی از عوارض شایعی که پس از انجام این کار در بهترین سن برای لیزر موهای زائد وجود دارد، تغییر رنگ پوست به قرمز و ناصافی در سطح پوست است که کاملا طبیعی بوده و پس از مدتی رفع خواهد شد.

کلام پایانی

این که بهترین سن برای لیزر موهای زائد چه سنی است، یکی از دغدغه‌های اصلی افراد است که ما در این مقاله به آن پرداختیم. شما با مطالعه این مطلب در کنار مشورت با پزشک متخصص، می‌توانید بهترین نتیجه ممکن را از انجام لیزر داشته باشید.

مجموعه کلینیک زیبایی آنیل یکی از برترین و معتبرترین مراکز ارائه انواع خدمات زیبایی می‌باشد. شما جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد بهترین سن برای لیزر موهای زائد با همکاران ما در این مجموعه تماس گرفته و از مشاوره تخصصی بهره‌مند شوید. همچنین جهت انجام کلیه کارهای مربوط به حوزه زیبایی با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت نیز می‌توانید به این کلینیک مراجعه کنید.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کدام است؟

دستگاه های بسیاری برای انجام لیزر مو وجود دارد، اما اینکه کدام بهترین است کاملا به نوع موهای شما، انتخاب پزشک و همچنین شرایط برای انجام لیزر بستگی دارد

بهترین زمان لیزر موهای زائد چه زمانی است؟

بهترین زمان و همچنین بهترین سن برای لیزر موهای زائد با توجه به بررسی ها و آزمایشات مختلف پزشک تعیین می شود ولی بهتر است بدانید که سن، نوع مو، نوع پوست و همچنین شرایط شما کاملا در این مورد تاثیرگذار است.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره از طریق واتساپ
برای رزرو وقت تماس بگیرید

021-44027503
021-44027589

ارتباط با ما

روز و ساعت کاری

شنبه الی پنجشنبه: 19.00 - 10.00
جمعه : تعطیل

کلینیک آنیل، بهترین کلینیک کاشت مو و زیبایی در غرب تهران است. آنیل مجهزترین و پیشرفته ترین کلینیک زیبایی همراه با کادری مجرب و متخصص در زمینه کاشت مو، لیزر موهای زائد، کاشت ابرو، هایفوتراپی، تزریق چربی و سایر خدمات زیبایی، است.

همین حالا جهت اطلاع از هزینه کاشت مو ، هزینه کاشت ابرو و هزینه هایفوتراپی و اخذ نوبت تماس حاصل فرمایید تا ما تجربه حس خوش زیبایی را به شما هدیه دهیم.

تمامی حقوق مادی و معنوی برای کلینیک زیبایی آنیل محفوظ است.

طراحی و سئو سایت توسط