هزینه مزوتراپی مو

  • خانه
  • -
  • مو و ابرو
  • -
  • هزینه مزوتراپی مو
هزینه مزوتراپی مو

دلایل مختلفی مانند عوامل ژنتیکی، برخی بیماری‌ها و حتی تغذیه نامناسب ممکن است باعث ریزش موی سر شوند. از همین رو پزشکان پوست و مو همواره دنبال راهکارهایی هستند که بتوانند جلوی ریزش مو را گرفته، و باعث افزایش رشد آن‌ها شوند. مزوتراپی مو یکی از بهترین روش‌های درمان ریزش مو می‌باشد. یکی از مسائلی که در مورد مزوتراپی مو چالش برانگیز است، هزینه مزوتراپی مو می‌باشد. در این بخش با بررسی تمامی ابعاد مزوتراپی مو مثل هزینه مزوتراپی مو، راه حلی برای این مشکل ارائه می‌دهیم.

خوشبختانه امروزه با پیشرفتی که علم پزشکی داشته است؛ روش‌های متنوعی برای تقویت موی سر در دسترس هستند. از میان این روش‌های متنوع می‌توان به مزوتراپی مو، PRP و روش‌های درمانی دارویی اشاره نمود. هر یک ازاین‌روش‌ها هزینه‌هایی در بردارند؛ که ما امروز قصد داریم از این میان قیمت مزوتراپی مو را در این مقاله بررسی کنیم. و ببینیم چه عواملی می‌تواند، باعث افزایش و کاهش هزینه مزوتراپی مو شود.

درمان مزوتراپی مو چیست؟

برای بررسی هزینه مزوتراپی مو لازم است که ابتدا با این روش درمانی آشنا شویم؛ و به دانیم تا چه حد می‌تواند تأثیرگذار باشد. در این راستا باید گفت مزوتراپی مو یک روش ترمیمی و تقویتی مو است که در طی آن مقدار کافی از داروها و مواد تقویت‌کننده‌ی رشد مو در محل ریشه‌ی مو تزریق می‌شوند.  

با استفاده از روش مزوتراپی مقادیر کافی از داروها و مواد تقویت‌کننده‌ی رشد مو در محل ریشه‌ی مو تأمین می‌شود. موادی که در طی مزوتراپی استفاده می‌شود بر اساس نیاز هر فرد تعیین می‌شود. اما به‌طورکلی می‌توان گفت که این داروها حاوی عصاره‌های گیاهی جنسینگ، جینکوبیلوبا، نخل اره‌ای، رزماری، ویتامین‌های بیوتین، ویتامین ب 5 و ویتامین سی می‌باشد.

قیمت مزوتراپی مو

همچنین می‌توانید در مورد کاشت مو بخوانید.

چه عواملی بر هزینه مزوتراپی موی سر تأثیرگذار هستند؟

  • عوامل مختلفی می‌توانند بر هزینه‌های جاری و قیمت مزوتراپی مو تأثیرگذار باشند. اولین امری که در هزینه مزوتراپی موی بسیار اهمیت دارد؛ محل یا کلینیکی است که انتخاب می‌کنید. هر چه کلینیک مجهزتر بوده و خدمات بیشتری را به شما ارائه دهد؛ هزینه مزوتراپی مو نیز، در آنجا افزایش می‌یابد. البته این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که کلینیک‌هایی که در مناطق مرفه‌تر هستند از آنجا که اجاره و هزینه‌های جاری بیشتری دارند؛ مقداری گران‌تر از دیگر مناطق هستند.
  • دومین عاملی که در هزینه مزوتراپی مو بسیار اهمیت دارد؛ پزشک معالج شما است. عرف جامعه پزشکی آن است که پزشکان باتجربه و متبحر هزینه‌های بالاتری را  برای دستمزد درخواست می‌کنند. هم‌چنین پزشکانی که تازه شروع به کارکرده‌اند؛ نیز ممکن است برای جذب متقاضی بیشتر، تخفیف‌هایی را ارائه دهند. البته گفتنی است اگر این روش توسط یک پزشک با دانش انجام شود، اثر دهی بیشتری داشته و عوارض آن تا حد بسیار زیادی کاهش می‌یابد. ازاین‌رو توصیه می‌شود که اگرچه هزینه مزوتراپی مو افزایش پیدا می‌کند، اما در صورت امکان به پزشکان شناخته‌شده‌تر مراجعه نمایید.
  • سومین عاملی که در قیمت مزوتراپی مو بسیار تأثیرگذار است، تعداد جلسات و موادی است که در طی این فرآیند استفاده می‌شود. این عامل بسیار به نحوه و میزان ریزش موی سر شما بستگی دارد. هرچه مقدار بیشتری دارو نیاز باشد هزینه‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند. همچنین بسته به کیفیت داروهای مورداستفاده ممکن است قیمت مزوتراپی مو نیز کاهش یا افزایش پیدا کند. گفتنی است پزشکان شناخته‌شده ، معمولاً از داروهای باکیفیت‌تری نیز استفاده می‌نمایند.

مزوتراپی موی سر

هزینه مزوتراپی مو چقدر است؟

همان‌طور که گفته شد میزان ریزش موی سر در هزینه مزوتراپی نهایی بسیار تأثیرگذار است. چرا که هر چه میزان ریزش مو بیشتر باشد؛ دوز داروی مورد نیاز برای ترمیم نیز افزایش می‌یابد. مسئله‌ی دیگری که در قیمت مزوتراپی مو بسیار اهمیت دارد، تعداد جلسات مورد نیاز برای مزوتراپی است. در این مورد باید گفت، معمولاً در ماه اول درمان هر ده روز یک جلسه و پس از آن هر شش الی دوازده هفته یک جلسه مزوتراپی توصیه می‌شود.

طبق برآوردهای ما در سایت آنیل، هزینه هر جلسه مزوتراپی مو نیز بسته به کلینیک و مواد مورد استفاده می‌تواند بین 350 هزار تومان تا 900 هزار تومان باشد. البته باید در نظر داشته باشید که قیمت تمام شده به تعداد جلسات و دوز مصرفی از هر دارو بستگی دارد. گفتنی است که در جلسات مشاوره‌ای که با پزشک خود دارید، در مورد تمامی موارد و حتی اثر دهی و روش‌های جایگزین نیز با شما صحبت می‌شود تا بتوانید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

آیا از هزینه کاشت مو اطلاعی دارید؟

مزوتراپی مو قیمت

جمع بندی

مزوتراپی مو یک روش درمان کم‌پشتی و ریزش مو است، که با هدف تغذیه و احیای مناسب فولیکول‌های مو انجام می‌گیرد. در روش مزوتراپی مو، بسته به نیاز موی هر فرد، مقداری مشخصی از مواد مغذی که شامل عصاره‌های گیاهی جنسینگ، جینکوبیلوبا، نخل اره‌ای، رزماری، ویتامین‌های بیوتین، ویتامین ب 5 و ویتامین سی شده؛ به ریشه‌ی موها تزریق می‌شود. که این امر باعث رشد بهتر موها می‌گردد. قیمت و هزینه مزوتراپی، بسیار بستگی به میزان و الگوی ریزش موی شما دارد. هرچه نواحی بیشتر از سر شما دچار ریزش مو و کم‌پشتی باشد، هزینه‌ی این روش نیز افزایش می‌یابد. گفتنی است این روش نیز مانند دیگر روش‌های درمانی ممکن است با عوارضی همراه باشد. به همین خاطر لازم است قبل از اقدام به توصیه‌هایی که پزشکتان در جلسه مشاوره می‌کند به‌خوبی توجه نمایید.

شما میتوانید خدمات زیبایی مختلف از جمله مزوتراپی مو و کاشت مو را در کلینیک آنیل ، کلینیک زیبایی در غرب تهران، با بهترین قیمت، بالاترین کیفیت، با تجهیزاتی به‌روز و کادری مجرب انجام داده و بهترین نتایج را از این روش معجزه آسا دریافت کنید.

2.4/5 - (5 امتیاز)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره از طریق واتساپ
برای رزرو وقت تماس بگیرید

021-44027503
021-44027589

ارتباط با ما

روز و ساعت کاری

شنبه الی پنجشنبه: 19.00 - 10.00
جمعه : تعطیل

کلینیک آنیل، بهترین کلینیک کاشت مو و زیبایی در غرب تهران است. آنیل مجهزترین و پیشرفته ترین کلینیک زیبایی همراه با کادری مجرب و متخصص در زمینه کاشت مو، لیزر موهای زائد، کاشت ابرو، هایفوتراپی، تزریق چربی و سایر خدمات زیبایی، است.

همین حالا جهت اطلاع از هزینه کاشت مو ، هزینه کاشت ابرو و هزینه هایفوتراپی و اخذ نوبت تماس حاصل فرمایید تا ما تجربه حس خوش زیبایی را به شما هدیه دهیم.

تمامی حقوق مادی و معنوی برای کلینیک زیبایی آنیل محفوظ است.

طراحی و سئو سایت توسط