تاثیر مزوتراپی مو بعد از چند جلسه جواب می دهد؟

تاثیر مزوتراپی مو
دسته‌بندی مو و ابرو
نویسنده کلینیک زیبایی آنیل
زمان مطالعه
تاریخ انتشار 20 اکتبر 2021

مزوتراپی مو یکی از بهترین و جدیدترین روش‌های تقویت موی سر است. این روش ریزش موی افراد را از طریق تنظیم کردن فاکتور های رشد، انواع ویتامین‌ها و پروتئین‌ها در پوست سر افرادی که به ریزش مو مبتلا هستند، درمان می‌کند. 

در حقیقت مزوتراپی مو روشی غیر تهاجمی است که طی آن دارو در لایه اپیدرم پوست تزریق شده و به بافت‌های آسیب دیده می‌رسد. سوراخ ها سطحی بوده و دارو و ویتامین‌ها را به مزودرم پوست که شامل میان پوست است، می‌برند.

مزوتراپی مو چند جلسه است و تاثیر آن چه زمانی نمایان می شود؟

طول درمان مزوتراپی موی سر حدود ۱۰ ۱۵ جلسه است که فاصله بین این جلسات حدود دو تا سه هفته است. البته فاصله دقیق بین جلسات بهتر است توسط پزشک شما مشخص ‌شود. بعد از آن بنا به صلاح دید پزشک هر دو یا سه سال یک بار تکرار می‌شود.

حال بسیاری از بیماران از ما می‌پرسند که تاثیر مزوتراپی مو بعد از چند جلسه نمایان می‌شود؟ در پاسخ به این عزیزان باید گفت که پاسخ به این سوال بستگی به عوامل مختلفی دارد برای مثال ژنتیک افراد یا علت ریزش در طول دوره درمان شما تاثیرگذار است و نمی‌توان ان را نادیده گرفت و از فرد به فرد متفاوت است.

مطلب پیشنهادی: اطلاع از هزینه هایفوتراپی

2 جلسه بعد از مزوتراپی

برخی از افراد ممکن است از همان جلسه مزوتراپی را به وضوح حس کنند اما نکته‌ای که لازم است به آن توجه کنید این است که در میان طول دوره درمان خود نباید درمان را رها کنید چرا که ممکن است پس از گذشت دوره‌ای دوباره ریزش موی شما بازگشته و نتیجه مطلوبی از درمان خود دریافت نکنید.

اما اگر به طور دقیق بخواهیم بگوییم که تاثیر مزوتراپی بعد از چند جلسه جواب می‌دهد باید گفت که در ۹۰ درصد از مراجعین بعد از چهار جلسه‌ی مزوتراپی مو، ریزش مو متوقف می‌شود. و بعد از 6 ماه شاهد رشد موی مجدد موهای خود خواهید بود.

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که هرچه سن کم‌تری داشته باشید احتمالا مزوتراپی تاثیر بیشتری روی شما خواهد داشت و سن در تاثیر مزوتراپی تاثیرگذار است. یکی دیگر از فواید مزوتراپی مو بازگرداندن حالت درخشندگی و شادابی به موهای شماست؛ مزوتراپی با تغذیه سلول‌های مو باعث احیای سلول‌های مرده شده و باعث ایجاد حس شادابی و تازگی در موهای شما خواهد شد.

اخیرا نتایج یک تحقیق بالینی نشان داده است که مزوتراپی 156 درصد رشد موها را افزایش داده است در حالی که روش‌های دیگری مثل استفاده از ماینوکسیدیل تنها 52 درصد باعث رشد موها می‌شود. این در حالی است که بسیاری اذعان دارند ماینوکسیدیل یک روش موقتی است در صورتی که اگر دوره درمان مزوتراپی مو را کامل کنید دیگر با مشکل ریزش مو مواجه نخواهید بود.

تاثیرات مزوتراپی

بعد از مزوتراپی مو چه کاری باید انجام دهیم؟

مزوتراپی مو روشی با قیمت مناسب و کم تهاجمی است و در مقایسه با روش‌های دیگر بازدهی بیشتری دارد اما برای مشاهده نتایج مطلوب آن باید برنامه غذایی سالم، ورزش منظم داشته باشید و خوردن چیپس و پفک و مواد غذایی حاوی نگهدارنده دوری کرد.

مزوتراپی مو در کلینیک زیبایی آنیل

مزوتراپی مو یکی از بهترین روش‌های درمان ریزش مو سر است که به عنوان یک روش بدون عوارض نیز محسوب می‌شود. شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد مزوتراپی مو یا سایر خدمات زیبایی مانند هایفوتراپی یا لیزر موهای زائد با مجله آنیل همراه باشید. 

کلینیک زیبایی آنیل یکی از بهترین و مجهزترین کلینیک‌های غرب تهران است که با کادری مجرب و متخصص و با جدیدترین و بهترین تجهیزات روز دنیا اماده خدمت رسانی به شما زیباجویان گرامی می‌باشد. هم‌چنین شما می‌توانید برای دیدن نمونه کارهای کلینیک زیبایی آنیل از طریق صفحه نمونه کار یا از طریق صفحه اینستاگرام ما در فضای مجازی دیدن کنید.

 

contact icon جهت دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید تماس با ما
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *