بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران

بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران
دسته‌بندی مجله زیبایی
نویسنده دکتر امیر آذری فر
زمان مطالعه
تاریخ انتشار ۲۲ شهریور ۱۴۰۲
3
(2)

یکی از خدمات زیبای و جوانسازی پوست که امروزه در کلینیکهای زیبایی انجام می شود، هایفوتراپی است. هایفوتراپی نیازمند تجربه، تخصص کافی پزشک و جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه هایفوتراپی است. از طرف دیگر، انتخاب بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران به دلیل تعدد زیاد کلینیک های زیبایی، کار دشواری است. در این مقاله از کلینیک آنیل، به معرفی بهترین کلینیک و مرکز هایفوتراپی در تهران و معیارهای مهم در انتخاب بهترین کلینیک می پردازیم.

معرفی بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران

در ادامه به معرفی بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران می پردازیم که سابقه درخشانی در زمینه خدمات زیبایی از جمله هایفوتراپی دارد.

1- آنیل کلینیک ( مرکز هایفوتراپی در غرب تهران)

کلینیک آنیل بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران

برند و مدل دستگاه هایفوتراپی از مهم ترین عوامل موثر بر کیفیت و نتیجه دهی این خدمت زیبایی است. کلینیکهایی که از جدیدترین دستگاههای هایفوتراپی استفاده میکنند، هزینه هایفوتراپی بیشتری را دریافت میکنند. هزینه این فرایند در مرکز هایفوتراپی تهران هستند. در مقایسه با دستگاه های ساخت اروپا و آمریکا، دستگاه های ساخت کشور چین دارای قیمت و کیفیت پایین‌تری هستند. دستگاه اولترا که در کلینیک آنیل مورد استفاده قرار می‌گیرد، ساخت امریکا است و بنابراین با وجود هزینه‌ی نسبتا بالا رضایت مراجعین را به همراه داشته است.

اطلاعات تماس با کلینیک آنیل

    • شماره تلفن:  02144027589
    • ایمیل:  aac.anylclinic@gmail.com
    • آدرس: تهران، صادقیه، بلوار کاشانی، قبل از پمپ بنزین، پلاک 118، واحد 6

هایفوتراپی برای چه نواحی مناسب است؟

هایفوتراپی را می توان در هر جایی که پوست شروع به افتادگی یا شل شدگی شده، استفاده کرد. برای صورت، این حالت معمولاً زیر چانه، اطراف خط فک، اطراف چشم ها و زیر ابروها است. روی بدن برای شلی پوست بازوها، قسمت داخلی ران و شکم قابل استفاده است. هایفو همچنین به عنوان یک درمان مکمل پس از انجام سایر روش های جراحی مانند لیپوساکشن و لیفت صورت بسیار مفید است. به صورت خلاصه هایفوتراپی برای نواحی زیر بسیار مناسب است:

  • رفع غبغب و افتادگی گردن
  • لیفت ناحیه پیشانی و ابرو
  • برطرف کردن چین و چروک های اطراف چشم
  • برطرف سازی پف زیر چشم
  • لیفت و سفت شدن پوست صورت
  • استفاده در ناحیه بیکینی جهت صاف شدن پوست
  • هایفوتراپی در ناحیه شکم برای از بین بردن چربی های شکم

مزایا و فواید هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی یک روش درمان بدون درد است. به عنوان یک روش زیبایی غیر جراحی، راحت است و اکثر بیماران می توانند بلافاصله پس از یک جلسه به فعالیت های عادی خود بازگردند.به صورت خلاصه از فواید هایفوتراپی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هایفوتراپی غیرتهاجمی، بدون نیاز به جراحی و بی خطر است.
  • دوره نقاهت ندارد.
  • نتایج طولانی مدت و ماندگار دارد.
  • تحریک کلاژنها و افزایش تولید کلاژن در پوست
  • برای بیشتر نواحی بدن مناسب است.
  • کاهش چین و چروک روی پوست صورت و گردن

مشخصات بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران

بهتر است هنگام انتخاب مرکز هایفوتراپی در تهران این موارد را در نظر داشته باشید:

به کارگیری بهترین پزشکان برای درمان

زمانی که شما از روش هایی مانند هایفوتراپی برای زیبایی پوست خود استفاده می کنید، خوب است که به دنبال مرکزی باشید که پزشک متخصص و با تجربه در این زمینه دارد تا آسیب احتمالی را به کمترین حد برساند.

دادن اطلاعات کافی در مورد روند درمان به مراجعین

اکثر افراد اطلاعات کافی در زمینه مراقبت های قبل و بعد از عمل های درمانی و زیبایی ندارند و حتی نمی دانند این روش ها چه مزایا و معایبی دارد. از این رو مراکز زیبایی موظفند تمامی این موارد را برای مشتریان خود توضیح دهند.

استفاده از جدیدترین دستگاه های روز دنیا

در مرکز هایفوتراپی در تهران از جدیدترین دستگاه ها به منظور جوانسازی و درمان مشکلات پوستی استفاده می شود. دستگاه هایفوتراپی و … هر ساله تغییر و به روز می شوند. اگر یک کلینیک از جدیدترین دستگاه ها استفاده کند، قطعا نتایج درمان بهتر خواهد بود. آنیل دارای جدیدترین و قوی ترین نسخه دستگاه ها می باشد که هرکدام دارای کاربردهایی مخصوص به خود است.

هایفوتراپی در تهران

جمع بندی و سوالات متداول

به دلیل هزینه های بالای خدمات زیبایی و افزایش هر روزه کیلینیک های زیبایی، انتخاب بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران که بتواند خدمات باکیفیت و قیمت مناسبی را ارائه کند کار دشواری است. مشاهده نمونه کارها، محیط بهداشتی و استرلیزه کلینیک، پرسیدن نظرات زیباجویان قبلی و تخصص و مهارت پزشک می تواند در انتخاب بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران تاثیرگذار باشد.

در بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران، جدیدترین دستگاه های هایفوتراپی وجود دارد که می تواند در نتیجه هایفو تاثیرگذار باشد. پس اگر بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران را پیدا کردید و هزینه آن نسبت به باقی مراکز بیشتر است، از نتیجه و تاثیر دستگاههای پیشرفته آن مطمئن باشید.

ماندگاری اثر هایفوتراپی چقدر است؟

اثر هایفوتراپی به تدریج تاثیر خود را میگذارد و پوست بعد از سه ماه به بهترین حالت خود میرسد. ماندگاری اثر هایفوتراپی در افراد مختلف متفاوت است. توصیه می شود هایفوتراپی را سالی یکبار انجام دهید.

آیا هایفوتراپی درد دارد؟

هایفوتراپی به دلیل غیرتهاجمی بودن درد زیادی ندارد. هنگامی که هایفوتراپی انجام میدهید کمی احساس ناراحتی خواهید کرد که قابل تحمل است. افرادی که ایمپلنت دارند درد بیشتری را احساس خواهند کرد.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای 3 / 5. تعداد رای: 2

هنوز رای ثبت نشده است.

contact icon جهت دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید تماس با ما
نظرات
2 دیدگاه در "بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران"
نازنین زهرا گفت:

سلام وقت بخیر
من قبلا کلینیک دلدار و آنیل برای هایفوتراپی صورتم رفته بودم. هر دو مرکز بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران محسوب میشن و برخورد پرسنلشون عالیه.

dejapoon گفت:

سلام وقت بخیر ممنون که حال خوب و رضایتتون رو با ما به اشتراک گذاشتین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *