تزریق ژل گونه چگونه انجام می شود؟ + عکس تزریق ژل گونه قبل و بعد

  • خانه
  • -
  • تزریق
  • -
  • تزریق ژل گونه چگونه انجام می شود؟ + عکس تزریق ژل گونه قبل و بعد
تزریق ژل گونه چگونه انجام می شود؟ + عکس تزریق ژل گونه قبل و بعد

از رایج ترین و پرطرفدارترین روش‌های زیبایی و جوانسازی صورت، تزریق ژل به گونه است. با این روش چین و چروک و علائم ناشی از پیری را کاهش داد و در کنار آن به ظاهری زیبا و ایده آل رسید. با گذشت زمان افراد بافت‌های چربی صورت خود را از دست می‌دهند و این موضوع سبب می‌شود صورت حالت لاغری و پیری بگیرد. همچنین کمبود چربی باعث می‌شود تا پوست درخشندگی و شفافیت خود را از دست بدهد.

تزریق چربی و تزریق ژل به گونه امروزه راهکاری مناسب برای افرادی است که به دلیل چهره لاغر و کشیده از صورت خود راضی نیستند و می‌توانند با تزریق ژل به صورت کمبود چربی را در صورت خود جبران کنند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که صورت کشیده و لاغری دارید و در پی راه حلی برای برجسته تر کردن گونه‌های خود هستید، در ادامه با کلینیک زیبایی آنیل همراه باشید.

تزریق ژل به گونه چگونه انجام می شود؟

تزریق ژل به گونه چگونه انجام می شود؟

مانند تمام روش‌های زیبا سازی، تزریق ژل به گونه نیز به یک جلسه مشاوره نیاز دارد. در این جلسه مراجعه کننده از انتظارات خود می‌گوید و پزشک تمام شرایط و جوانب را می‌سنجد. اگر مواردی برای قبل از تزریق یا بعد از آن باشد که بیمار نیاز داشته باشد انجام دهد آنها را با بیمار در میان می‌گذارد.

پس از مراجعه بیمار به کلینیک برای انجام تزریق ژل گونه، مراحل آماده سازی گونه‌ها انجام می‌شود. از مراجعه کننده خواسته می‌شود که صورت خود را به صورت کامل با آب و صابون شستشو دهد تا هیچ آرایش و آلودگی روی آن باقی نماند. سپس پزشک گونه‌ها را استریل می‌کند و بی حسی موضعی انجام می‌دهد.

پس از آماده سازی‌های اولیه، پزشک با استفاده از یک سرنگ مخصوص میزان مورد نیاز از ژل را به گونه تزریق می‌کند. این کار از حساسیتی برخوردار است و هر گونه خطا و بی دقتی ممکن است زیبایی شما را به خطر بیاندازد. بنابراین بسیار مهم است که در انتخاب پزشک و کلینیک زیبایی دقت کنید. پس از انجام تزریق پزشک با تکنیک‌های خاصی گونه‌های شما را ماساژ می‌دهد تا فرم بگیرد.

ماندگاری تزریق ژل گونه چقدر است؟

ماندگاری تزریق ژل به گونه

تزریق ژل به صورت چقدر ماندگاری دارد؟ یکی از مسائل مهمی که برای تزریق ژل به گونه وجود دارد، میزان ماندگاری آن است. ماندگاری بالا باعث می‌شود در بازه‌ی زمانی کوتاهی مجبور به تزریق مجدد نشوید و در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید. معمولا ماندگاری تزریق ژل به گونه حدودا یک تا دو سال است. همچنین این ماندگاری به عوامل مختلفی بستگی دارد و از فردی به فرد دیگر متفاوت است. در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • کیفیت برند ژل
  • ترکیبات به کار رفته در ژل
  • مراقبت‌های پس از تزریق ژل به گونه
  • نوع پوست
  • شرایط سیستم ایمنی بدن

دکتر انوشه راجب ماندگاری تزریق ژل گفته است:

تزریق ژل گونه دائمی نیست و با گذشت زمان و به طور طبیعی از حجم تزریق شده ژل کم می‌شود. بسته به نوع برند ژل که انتخاب می‌کنید، ماندگاری فیلرها از شش ماه تا یک سال و نیم می باشد، ولی ماندگاری اثرات تحریک کلاژن سازی هیالورونیک‌های مرغوب 5 سال هم ماندگار است. پزشک به شما کمک می‌کند تا تصمیم بگیرید کدام محصول برای نتایج مورد نظر شما بهترین است.

نکات مراقبتی پس از تزریق ژل

رعایت نکات مراقبتی پس از تزریق ژل به گونه بسیار مهم است. بنابراین توصیه می‌شود تمام دستورالعمل‌های لازم پس از تزریق را از پزشک خود بپرسید. در ادامه به چند مورد از آ اشاره می‌کنیم.

  • به مدت 6 ساعت پس از تزریق ژل به گونه نباید صورت خود را لمس کنید.
  • در چند شب اول از فشار آوردن به نواحی تزریق شده بپرهیزید.
  • از مصرف الکل تا 24 ساعت بپرهیزید.
  • تا دو هفته پس از تزریق ژل به گونه از انجام فیشال صورت، اپیلاسیون ، لایه برداری و درمان‌های مبتنی بر انرژی و میکرودرم خودداری کنید.
  • در روز تزریق ژل به گونه هر ساعت یکبار به مدت 10 دقیقه از کمپرس خنک استفاده کنید.

مزایای تزریق ژل به گونه

  • نیاز به بیهوشی ندارد.
  • دوره نقاهت ندارد.
  • این نوع تزریق ژل دوام ماندگاری دارد
  • عوارض جانبی آن بسیار پایین است
  • هزینه تزریق فیلر به گونه بسیار کمتر از روش‌های جراحی مانند پروتز گونه است.
  • یکی از بهترین روش های جوانسازی و لیفت صورت است

عوارض تزریق ژل گونه

عوارض تزریق ژل به گونه

در صورت تزریق ژل به گونه در بهترین مرکز تزریق ژل در تهران، عوارض خاصی مشاهده نخواهید کرد. در واقع تزریق ژل به گونه به خودی خود عوارضی ندارد اما عوامل جانبی هستند که ممکن است بر روی نتیجه اثر گذار باشند. این عوارض معمولا کوتاه مدت هستند. به عنوان مثال قرمزی و التهاب در ناحیه گونه ها، کبودی و خون مردگی خفیف و ورم جزئی از جمله این عوارض هستند.

بهترین برند ژل برای تزریق

از مهمترین عواملی که باعث کاهش عوارض جانبی تزریق می‌شود، مارک ژل تزریقی است. بهتر است برای انتخاب بهترین برند ژل، با پزشک خود مشورت کنید زیرا پزشک بهترین گزینه را با توجه به اثر بخشی و با توجه به ساختار و نوع پوست شما پیشنهاد می‌دهد.

بهترین برند ژل برای تزریق

یکی از بهترین برند‌هایی که برای تزریق ژل به گونه وجوددارد، ژل رستلین است. این ژل سرشار از هیالورونیک است و اثر بخشی فوق العاده‌ای دارد. ژل ژوویدرم از دیگر برندهای مطرح است که از عوارض جانبی پایینی برخوردار است. این ژل خود انواع مختلفی دارد که هر کدام ماندگاری و دوام متفاوتی دارند.

همچنین بر اساس آنچه که در سایت nilforoushzadeh آمده:

ژل پرفکتا (Perfectha) یک دسته از فیلر های پوستی اسید هیالورونیک است که به شکل سفارشی و در کشور فرانسه تولید می شود. از این محصولات جهت از بین بردن چین و چروک های صورت، ترمیم حجم از دست رفته و کانتورینگ صورت استفاده می شود و نتایج آن نیز فوری و طبیعی است. تزریق ژل لب پرفکتا برای حجم دهی به لب ها اقدامی است که عوارض خاصی به همراه ندارد.

 

هزینه تزریق ژل به گونه چقدر است؟

هزینه تزریق ژل به گونه به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. مواردی همچون برند ژل، کشور تولید کننده آن، دستمزد پزشک و مقدار ژل مورد نیاز برای تزریق از جمله آنها هستند. همچنین شهر و محله شما می‌تواند در هزینه نهایی تاثیر گذار باشد اما به طور کلی تزریق ژل به گونه از حمله ارزانترین و بی خطر ترین روش های زیباسازی و جوانسازی پوست است.

جمع بندی

در این مقاله در مورد تزریق ژل به گونه سخن گفتیم و مراحل انجام آن، مراقبت‌های پس از تزریق، هزینه‌ی تزریق ژل به گونه و برندهای معتبر آن را مورد بررسی قرار دادیم.

سوالات متداول

آیا بعد از تزریق ژل به گونه نیازی به ترمیم می باشد؟

به دلیل تجزیه مواد در بدن و همچنین بستگی به نوع ژل ممکن است بعد از ۱۲ تا ۱۸ ماه لازم باشد به پزشک خود مراجعه کنید و پزشک بعد از بررسی های لازم در صورت لزوم وقت مجددی برای تزریق ژل گونه به شما بدهد.

تزریق ژل به گونه چقدر زمان می برد؟

بسته به اینکه اولین بار است تزریق ژل به گونه را انجام می دهید یا نه و همچنین با توجه به میزان مصرف ژل یا فیلر در فرایند برجسته سازی گونه این عمل ممکن است بین ۴۰ تا ۶۰ دقیقه زمان ببرد.

5/5 - (1 امتیاز)

4 دیدگاه ‌ها

  • چه سنی برای تزریق ژل به گونه مناسبه؟

    • سلام وقت بخیر
      بهتر است از سن 26 سال به بعد انجام شود

  • برای جوانسازی صورت تزریق ژل بهتره یا هایفوتراپی کدوم ماندگاری بیشتری دارن؟

    • سلام وقت بخیر
      مکانیزم این دو کار با یکدیگر متفاوت می باشد شما به صورت حضوری تشریف بیارید تا تحت نظر پزشک متخصص پوست خدماتی که برای پوست شما نیاز هست برای شما انجام شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره از طریق واتساپ
برای رزرو وقت تماس بگیرید

021-44027503
021-44027589

ارتباط با ما

روز و ساعت کاری

شنبه الی پنجشنبه: 19.00 - 10.00
جمعه : تعطیل

کلینیک آنیل، بهترین کلینیک کاشت مو و زیبایی در غرب تهران است. آنیل مجهزترین و پیشرفته ترین کلینیک زیبایی همراه با کادری مجرب و متخصص در زمینه کاشت مو، لیزر موهای زائد، کاشت ابرو، هایفوتراپی، تزریق چربی و سایر خدمات زیبایی، است.

همین حالا جهت اطلاع از هزینه کاشت مو ، هزینه کاشت ابرو و هزینه هایفوتراپی و اخذ نوبت تماس حاصل فرمایید تا ما تجربه حس خوش زیبایی را به شما هدیه دهیم.

تمامی حقوق مادی و معنوی برای کلینیک زیبایی آنیل محفوظ است.

طراحی و سئو سایت توسط