تزریق بوتاکس پیشانی آقایان + قیمت 1403

تزریق بوتاکس پیشانی آقایان
دسته‌بندی تزریق
نویسنده کلینیک زیبایی آنیل
زمان مطالعه
تاریخ انتشار 24 فوریه 2023

حضور مردان برای تزریق بوتاکس پیشانی آقایان در مطب‌های جراحی پلاستیک به طور فزاینده‌ای رایج است. اکثر بیماران مرد می‌خواهند از شر چین‌هایی که در اطراف ابروها ظاهر می‌شوند خلاص شوند و تزریق بوتاکس پیشانی آقایان می‌تواند کمک کند، زیرا برای درمان سیاهی در ناحیه چشم، چروک‌های پیشانی و چین‌های بین ابروها، در اطراف دهان و گردن توصیه می‌شود. تزریق بوتاکس در ناحیه‌ای که استفاده می شود از ایجاد چین و چروک جلوگیری می‌کند.

تزریق بوتاکس پیشانی آقایان برای مردان متفاوت است

در واقع مردان پوست بسیار متفاوتی با پوست زنان دارند، پوست مردانه خیلی سریع به درمان‌های موضعی و سطحی‌تر پاسخ می‌دهد. تزریق بوتاکس معمولاً توسط مردان انتخاب می‌شود زیرا علاوه بر این که یک روش سریع و ایمن است، نتایج تقریباً فوری و ماندگاری را به همراه دارد.  ایمنی یک جنبه بسیار مهم است، زیرا دوز مورد استفاده برای درمان عضلاتی که باعث ایجاد خطوط بیان در مردان می‌شوند بیشتر از زنان است. در برخی موارد، دو جلسه متوالی برای گرفتن بهترین نتیجه لازم است. تکنیک استفاده از تزریق بوتاکس پیشانی آقایان نسبت به زنان کاملاً متفاوت است، زیرا استانداردهای آنچه که زیبا تلقی می‌شود فرق دارد.

از نمونه‌های آن می‌توان به دم ابروها که در خانم‌ها قوس‌دار و در آقایان صاف است و چروک‌های پیشانی اشاره کرد که بر خلاف کاری که در بیماران خانم انجام می‌شود، در آقایان نباید به طور کامل پاک شود. تزریق بوتاکس پیشانی برای رفع چین و چروک بین ابروها، پیشانی و اطراف چشم بسیار مورد توجه مردان است. چین و چروک بینی و چانه زمانی که ناحیه دارای انقباض بسیار قوی است نیز با این روش درمان می‌شود.

عوارض تزریق بوتاکس پیشانی آقایان

نشانه‌ های نیاز به تزریق بوتاکس پیشانی آقایان

تزریق بوتاکس پیشانی آقایان، برای مردانی که دارای چین و چروک‌های خفیف یا سایر خطوط بیانی روی صورت هستند، توصیه می‌شود. در حالت ایده آل، این کار باید از سن 30 سالگی انجام شوند، اما اگر در حال حاضر نقاط مشخصی در عضلات خود دارید و هنوز به آن سن نرسیده اید، می‌توانید بدون هیچ مشکلی درمان را شروع کنید. سم بوتولینوم برای برای درمان چین و چروک‌های پیشانی، گلابلا (فضای بین ابروها)، چین و چروک‌های کنار بینی و گردن توصیه می‌شود. 

تزریق بوتاکس پیشانی آقایان چگونه اعمال می‌ شود؟

روش انجام تزریق بوتاکس پیشانی آقایان مانند زنان است و تنها تفاوت آن‌ها در میزان مورد استفاده است. پوست بیمار مرد کاملاً متفاوت است. آنها معمولا ضخیم‌تر هستند. به همین دلیل، میزان بوتاکس اعمال شده بیشتر است. معمولا برای افزایش زیبایی چهره به بسیاری از آقایان تزریق بوتاکس لب را پیشنهاد می کنیم. این امر کمک می کند تا چین و چروک های اضافی اطراف لب برطرف شود.

حتی مواردی وجود دارد که بیمار ممکن است به بیش از یک روش نیاز داشته باشد تا نتیجه خوب باشد. بررسی این موضوع با پزشک بسیار مهم است تا از ظاهر بیش از حد غیر طبیعی جلوگیری شود. موضوع کمیت نیز می‌تواند متفاوت باشد. در واقع، مردان به حجم بیشتری از بوتاکس نیاز دارند، اما این یک قانون مطلق نیست. استفاده از بوتاکس در مردان نیز با سوزن‌هایی انجام می‌شود که سم را مستقیماً به ناحیه تحت درمان تزریق می‌کند. معمولاً دردی وجود ندارد، اما به دلیل کمی متفاوت بودن ضخامت پوست مردان، ممکن است کمی دردپس از استفاده ظاهر شود.

مراقبت پس از تزریق بوتاکس پیشانی آقایان

دوره نقاهت یکی از مهمترین بخش های بوتاکس است که در این بخش میزان دقت مراجعه کننده به نکات و رعایت دقیق کمک می کند تا نتیجه حاصل، ماندگاری بالاتری را داشته باشد. برای اینکه این دوره را با موفقیت بگذرانید بهتر است که پیش از ادامه این مقاله به بررسی تمام نکات مراقبت های قبل و بعد بوتاکس بپردازید.

  • از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری کنید.
  • به مدت 4 ساعت دراز نکشید.
  • در روز استفاده از فعالیت بدنی خودداری کنید.
  • ناحیه تحت درمان را ماساژ ندهید.
  • از پایین آوردن سر خودداری کنید.

نحوه تزریق بوتاکس آقایان

نتایج تزریق بوتاکس پیشانی آقایان

نتایج تزریق بوتاکس پیشانی آقایان، پس از 7 روز ظاهر می‌‎شود و در 2 هفته (15 روز) به حداکثر اثر می‌رسد. برای نگهداری آن باید این روش از 4 تا 6 ماه تکرار شود. نکته قابل ذکر این است که این زمان ممکن است برای هر فرد متفاوت باشد.

از چه سنی برای مردان بوتاکس بزنیم؟

مطلب جامع و کاملی درباره سن مناسب برای بوتاکس نوشته شده تا با در نظر گرفتن تمام جوانب و آگاهی لازم، برای بوتاکس اقدام کنید. به طور کلی، مردان بالای 25 سال، با علائم مشخص، کاندیدای استفاده از این سم هستند. آنچه مشخص بوده این است که از سن 25 سالگی پوست ما شروع به پیر شدن می‌کند و تولید کلاژن و سایر آنتی اکسیدان‌ها کاهش می‌یابد. اما گاهی یک فرد 30 ساله ممکن است، چین و چروک‌های ظاهری در پیشانی خود نداشته باشد و یک فرد 25 ساله داشته باشد. ژنتیک، عادات غذایی، آفتاب، فعالیت بدنی همگی در این مورد نقش دارند. بنابراین، سن ایده آل در واقع زمانی است که این علائم واقعاً شروع به آزار شما می‌کنند و نیاز به بهبود آنها را احساس می‌کنید.

با این حال، مزیت بزرگ بوتاکس، ویژگی پیشگیرانه آن است. یعنی حتی اگر آزارتان نمی‌دهد یا چین و چروک‌های زیادی ظاهر نمی‌شوند، می‌توان از آن برای جلوگیری یا به تاخیر انداختن آن‌ها استفاده کنید.

نکات پایانی

در سال‌های اخیر، تمایل مردان برای روش‌های زیبایی افزایش یافته است و بیشتر این امر به بازار رقابتی فزاینده و این ایده مربوط می‌شود که بهترین ظاهر حتی می‌تواند شانس موفقیت و پیشرفت شغلی را افزایش دهد. استفاده از سم بوتولینوم نوع A یا همان بوتاکس در مردان در طول سال‌ها رشد کرده است و ویژگی‌های خاص خود را دارد. صورت مردانه در مقایسه با صورت زنانه تفاوت‌های آناتومیکی دارد. همچنین، چین و چروک در مردان بارزتر است.

در پایان مقاله کلینیک زیبایی آنیل، بهترین مرکز بوتاکس در تهران، باید بگوییم که، موقعیت ابروها در آقایان با خانم‌ها متفاوت است و ماهیچه‌های گلابلا (منطقه بین ابروها) در مردان بسیار قوی‌تر هستند و به دوزهای بیشتری از سم بوتولینوم نیاز دارند. آنچه در بوتاکس مردانه نسبت به بوتاکس زنان تغییر می‌کند، اهداف و نقاط اعمال شده است. به طور کلی، پوست مردان ضخیم‌تر و ماهیچه‌های صورت سفت‌تر و مشخص‌تر است. به‌علاوه، از آنجایی که پوست ضخیم‌تر است، ممکن است نیاز به استفاده دو جلسه باشد. 

چه نیازی به تزریق بوتاکس در پیشانی آقایان وجود دارد ؟

بوتاکس برای مردانی که دارای چین و چروک‌های خفیف یا سایر خطوط میانی روی صورت هستند، توصیه می‌شود. که این کار باید از سن 30 سالگی انجام شود.

نتایج تزریق بوتاکس پیشانی آقایان بعد از چه مدت نمایان می‌شود؟

نتایج هر فرد می‌تواند متفاوت باشد ولی معمولا پس از 7 روز ظاهر می‌‎شود و در 2 هفته (15 روز) به حداکثر اثر می‌رسد. برای نگهداری آن باید این روش از 4 تا 6 ماه تکرار شود.

contact icon جهت دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید تماس با ما
dots
مطالب مرتبط بیشتر بخوانید
نظرات
2 دیدگاه در "تزریق بوتاکس پیشانی آقایان + قیمت 1403"
سامان گفت:

سلام خوب هستید؟ بوتاکس پیشنایی با توجه به اینکه برای مردان یا زنان باشه قیمت متفاوتی داره؟

دکتر روح الله نقی پور گفت:

سلام و عرض ادب
آقای سامان گرامی، بوتاکس به میزان چین و چروک به تعداد نواحی مورد نیاز و عوامل دیگر بستگی دارد.
برای ویزیت و مشاوره با شماره 02144027589 تماس بگیرید که همکاران قیمت دقیق رو بهتون اعلام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *