کاشت ریش و سبیل با بالاترین تراکم

کاشت ریش و سبیل در کلینیک آنیل

داشتن ریش و سبیل کم‌پشت یکی از مشکلات رایجی است که بسیاری از افراد با آن درگیر هستند. معمولا زمانی که این مشکل برایتان به وجود می‌آید استفاده از خدمات کاشت ریش و سبیل می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌هایی باشد که پیش روی شما قرار دارد. استفاده از این خدمات به شما کمک می‌کند تا بتوانید فولیکول‌های موردنیاز را از یک بانک مو برداشت کرده (که این بانک مو یکی از نقاط بدن شما مانند پشت سر است) و در قسمت ریش و سبیل خود بکارید. همین موضوع نیز باعث می‌شود تا ریش و سبیل پرپشت و مرتبی داشته باشید. 

برای پیوند ریش و سبیل معمولا متدهای مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند که در هریک از آنها ابزارها و تجهیزات خاصی برای برداشت و همین‌طور کاشت گرافت‌ها استفاده می‌شود. استفاده از این متد دارای نتایجی ماندگار و دائمی خواهد بود. به همین علت نیز نیازی به نگرانی در خصوص ماندگاری آن نخواهید داشت. از طرف دیگر نباید فراموش کرد که دوره نقاهت کاشت ریش و سبیل معمولا کمی طولانی بوده و به عواملی همچون میزان تجربه و سابقه پزشک متخصص، نوع مراقبت‌هایی که بعد از کاشت رعایت می‌کنید و… بستگی خواهد داشت. 

در ادامه این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره این خدمات صحبت کرده و اطلاعات مفید و کاربردی را در اختیار شما قرار دهیم. پس اگر شما هم علاقه‌مند به داشتن اطلاعات بیشتر درباره این خدمات هستید یا این‌که قصد دارید از آن استفاده کنید پیشنهاد می‌کنیم حتما ادامه این مطلب درباره کاشت انواع ریش و سبیل را با دقت مطالعه کنید. 

روش کاشت ریش و سبیل

انواع روش‌های مختلفی برای کاشت ریش و سبیل وجود دارند که هریک از آنها دارای مراحل مخصوص به خود بوده و مزایای خاصی را نیز به شما ارائه می‌دهند. در ادامه این مطلب بیشتر درباره کاشت مو صحبت کرده و اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار خواهیم داد. 

روش کاشت ریش و سبیل

روش FUT برای کاشت ریش و سبیل

در این روش یک لایه از پوست ناحیه بانک مو برداشته شده و فولیکول‌های موردنیاز از آن جدا می‌شوند. همین موضوع نیز باعث می‌شود تا خطوط اسکار در ناحیه بانک مو برای مدت‌زمان طولانی باقی بمانند. در ادامه فولیکول‌های برداشته شده با استفاده از برش‌هایی که توسط تیغ‌های مخصوص روی ناحیه ریش و سبیل ایجاد می‌شوند کاشته خواهند شد. 

روش FIT برای کاشت ریش و سبیل

روش جدیدتری که نسبت به روش FUT وجود دارد متد FIT است. در این تکنیک شما گرافت‌های موردنیاز با استفاده از دستگاه‌های پانچ دستی برداشته می‌شوند. همین موضوع نیز باعث می‌شود تا نیازی به برداشت یک لایه از پوست سر وجود نداشته باشد. مزیت اصلی که این متد دارد این است که امکان کاشت با تراکم بالاتری را نسبت به روش FUT به شما ارائه می‌دهد. همین موضوع نیز باعث طبیعی‌تر شدن نتایج دریافتی توسط شما از کاشت ریش و سبیل خواهد شد. 

روش DHI برای کاشت ریش و سبیل

روش جدیدتری که امروزه برای کاشت انواع ریش و سبیل وجود دارد متد DHI است. در این متد شما می‌توانید از دستگاه‌های پانچ خودکار برای برداشت گرافت‌های مورد نیاز برای کاشت استفاده کنید. استفاده از دستگاه‌های پانچ خودکار باعث می‌شود تا دقت کاشت بیشتر شده و همین‌طور امکان کاشت با تراکم بالاتر نیز وجود خواهد داشت. البته باید بدانید که متد DHI معمولا هزینه بیشتری را نسبت به دو تکنیک قبلی همراه خواهد داشت.

روش DHI برای کاشت ریش و سبیل

کاشت ریش و سبیل به روش میکروگرافت 

تکنیک رایج دیگری که امروزه برای کاشت ریش و سبیل مورد استفاده قرار می‌گیرد روش میکروگرافت است. در متد میکروگرافت معمولا شما مشاهده خواهید کرد که تراکم بسیار بالایی به شما ارائه می‌شود. مزیت اصلی این روش این است که نتایج آن کاملا طبیعی بوده و به نسبت سایر متدهایی که در این زمینه وجود دارند عملکرد بهتری خواهند داشت. از طرف دیگر دوران نقاهت روش میکروگرافت نیز نسبت به سایر متدها کوتاه‌تر بوده و شما می‌توانید سریع‌تر فعالیت‌های روزمره خود را از سر بگیرید. 

روش ترکیبی کاشت ریش

روش ترکیبی تکنیکی است که دو متد FUT و FIT تشکیل شده است. در این متد در اولین قدم یک لایه از پوست ناحیه بانک مو برداشته شده و فولیکول‌های موردنیاز برای کاشت از آن جدا می‌شوند. در قدم بعدی این فولیکول‌ها در ناحیه کاشت، پیوند زده می‌شوند که این همان تکنیک FUT است. در قدم بعدی برای این‌که پزشک متخصص بتواند به میزان تراکم مدنظر مراجع دست پیدا کند از روش FIT استفاده کرده و تلاش می‌کند تا فولیکول‌های بیشتری را در ناحیه مدنظر یعنی ریش و سبیل پیوند بزند. 

مزایا و معایب کاشت ریش و سبیل

کاشت ریش و سبیل با استفاده از متدهای مختلف می‌تواند مزایا و معایب زیادی را به همراه داشته باشد. آشنایی با این مزایا و عوارض به شما کمک می‌کند تا بتوانید بررسی کنید که آیا این روش درمانی برای کم‌پشتی ریش و سبیل گزینه مناسبی برای شما هست یا خیر؟

مزایا و معایب کاشت ریش و سبیل

مزایای مهم کاشت ریش و سبیل چیست؟

از جمله مهم‌ترین مزایایی که کاشت در ناحیه ریش و سبیل می‌تواند برای شما به همراه داشته باشد عبارت‌اند از: 

  • این متد یکی از موفق‌ترین متدهای درمانی برای کم‌پشتی ریش و سبیل است. نتایج آن معمولا طی یک بازه زمانی 6 ماهه تا یک ساله ظاهر می‌شوند و نتایجی کاملا ماندگار دارد. 
  • اگر از روش درستی براساس شرایط خود استفاده کنید می‌توانید انتظار داشته باشید که تراکم بالا و حالت طبیعی را در فرم ریش و سبیل‌های خود مشاهده کنید. 
  • استفاده از روش‌های مدرن برای این کار معمولا دوران نقاهت کوتاهی دارد و نیازی نیست که زمان زیادی از فعالیت‌های روزمره خود باز بمانید. 
  • هزینه این روش در ابتدا زیاد است؛ ولی بعد از پیوند ریش و سبیل دیگر نیازی نیست که هزینه دائم‌العمر برای مراقبت از ریش و سبیل خود پرداخت کنید. 

معایب و عوارضی که کاشت ریش و سبیل می‌تواند به همراه داشته باشد :

کاشت ریش و سبیل در کنار تمامی مزایایی که دارد می‌تواند معایب و عوارضی را نیز به همراه داشته باشد. عوارضی که کاشت ریش می‌تواند به همراه داشته باشد شامل موارد زیر می‌شوند: 

  1. اگر از روش‌های قدیمی برای کاشت استفاده کنید این احتمال وجود دارد که رد اسکار روی پوست شما باقی بماند. 
  2. بعد از کاشت نیازمند این هستید که مدت زمانی را استراحت کنید. 
  3. معمولا اگر از خدمات یک پزشک بی‌تجربه استفاده کنید این احتمال وجود دارد که عفونت‌های شدیدی در ناحیه کاشت به وجود بیاید. 
  4. قرمز شدن و پوسته پوسته شدن پوست ریش و سبیل یکی از عوارض طبیعی فرایند پیوند است. 
  5. ممکن است با کمی التهاب در ناحیه پیوند درگیر شوید. 

فواید گذاشتن ریش و سبیل چیست؟

گذاشتن ریش و سبیل از جنبه‌های مختلف می‌تواند برای شما مفید و سودمند باشد. در اولین قدم باید بدانید که این کار می‌تواند به شما کمک کند تا چهره‌ای مردانه‌تر داشته باشید. به همین علت نیز ظاهر شما در موقعیت‌های اجتماعی مختلف بهبود پیدا خواهد کرد. از طرف دیگر ریش و سبیل می‌تواند اعتماد به نفس شما را نیز بیشتر کند. در نهایت باید بدانید که داشتن ریش و سبیل خوب و جذاب به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید خیلی ساده و راحت زیبایی ظاهری خود را بهبود دهید. 

فواید گذاشتن ریش و سبیل

مراقبت های مورد نیاز بعد از انجام کاشت ریش و سبیل

بعد از این‌که فرایند کاشت ریش و سبیل را انجام دادید نیازمند این خواهید بود که برخی از نکات مراقبتی را در این زمینه رعایت کنید. رعایت‌کردن این نکات نه‌تنها به شما کمک می‌کند تا بتوانید به نتایج طبیعی‌تری دست پیدا کنید؛ بلکه امکانی را برایتان فراهم می‌کند تا بتوانید عوارض ناشی از کاشت را نیز تا حد زیادی کاهش دهید. از جمله مهم‌ترین نکات مراقبتی که بعد از کاشت در ناحیه ریش و سبیل خود باید آنها را رعایت کنید عبارت‌اند از: 

  1. سعی کنید بعد از پیوند ریش تا چند روز از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید خودداری کنید. 
  2. داروهایی که توسط پزشک تجویز می‌شوند را مطابق با دستورالعمل آنها مصرف کنید. 
  3. تا چند روز اقدام به شستشوی ریش و سبیل خود نکنید. 
  4. از ایجاد فشار زیاد روی ناحیه ریش و سبیل و در کل سر خود جلوگیری کنید. انجام ورزش‌های سنگین در این بازه زمانی به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. 
  5. در روزهای نخست بعد از پیوند ریش و سبیل خود سر خود را با زاویه بالاتری نسبت به بدن قرار دهید و سپس بخوابید. 
  6. در نهایت باید بدانید که حتما باید محلول‌های تجویز شده را نیز به شکلی درست و اصولی مصرف کنید. 

قیمت کاشت ریش و سبیل در تهران

عوارض کاشت ریش و سبیل

عوارضی که ممکن است در کاشت ریش و سبیل شامل حال شما شوند به دو دسته مختلف تقسیم‌بندی می‌شوند. این عوارض شامل موارد زیر می‌شوند: 

  • دسته اول عوارضی هستند که اگر شما از خدمات یک پزشک بی‌تجربه در این زمینه استفاده کنید شامل حال شما می‌شوند. این دسته از عوارض عبارت‌اند از: ایجاد عفونت‌های شدید در ناحیه کاشت، نرسیدن به نتیجه دلخواه بعد از پیوند ریش و سبیل، ایجاد التهاب‌های بسیار شدید، باقی ماندن خطوط اسکار بعد از پیوند و … 
  • دسته دوم عوارض طبیعی هستند که در هر صورت با آن مواجه می‌شوید و معمولا بعد از مدتی رفع می‌شوند. از جمله عوارض طبیعی که پیوند ریش و سبیل می‌تواند داشته باشد عبارت‌اند از: قرمز شدن پوست، ایجاد التهاب، ریزش فولیکول‌های کاشته شده بعد از چند وقت و … 

سن کاشت ریش

معمولا نظر پزشک متخصص در این زمینه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و به همین علت نیز باید سعی کنید نظر پزشک متخصص خود را در این زمینه بپرسید. با این حال باید بدانید که معمولا پیشنهاد می‌شود بعد از سنین 27 سالگی اقدام به کاشت ریش یا سبیل خود کنید. در این سن ریزش ریش و سبیل شما تقریبا تا حد زیادی متوقف شده است و همین موضوع نیز باعث می‌شود تا بتوانید انتظار بهترین نتیجه را از کاشت و پیوند ریش و سبیل خود دریافت کنید. 

فرایند کاشت سبیل و ریش چیست؟

فرایند کاشت ریش و سبیل از چندین مرحله مختلف تشکیل شده است که عبارت‌اند از: 

  1. در اولین قدم شما باید در جلسه مشاوره شرکت کنید. در این جلسه پزشک می‌تواند خطوط رویش را برای شما طراحی کرده و از طرف دیگر تعداد فولیکول‌های مورد نیاز برای کاشت را نیز تعیین کند. 
  2. در قدم بعدی شما نیازمند این خواهید بود که آزمایشاتی را تحت نظر پزشک متخصص انجام دهید. 
  3. در مرحله سوم پزشک متخصص اقدام به بی‌هوشی یا بی‌حسی موضعی محل کاشت و البته بانک مو می‌کند. 
  4. مرحله چهارم مربوط به فرایند برداشت فولیکول‌های موردنیاز است. برای این کار از تکنیک‌های مختلفی استفاده می‌شود که در بخش انواع روش‌های کاشت سبیل یا ریش توضیحات کاملی را در این زمینه به شما ارائه دادیم. 
  5. در گام پنجم پزشک متخصص فرایند کاشت را انجام می‌دهد. برای این کار با استفاده از تیغ‌های مخصوص برش‌هایی روی سطح صورت و محل ریش و سبیل انجام می‌شود. در ادامه فولیکول‌های برداشته شده درون این برش‌ها قرار می‌گیرند. 
  6. در گام آخر نیز مراقبت‌های لازم بعد از فرایند کاشت باید صورت گیرد.

فرایند کاشت سبیل و ریش چیست؟

قیمت کاشت ریش و سبیل در تهران

اگر شما هم نگرانی‌هایی درباره هزینه و قیمت کاشت ریش و سبیل دارید باید بدانید که این هزینه به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار روی هزینه کاشت و پیوند ریش و سبیل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • میزان تخصص و تجربه پزشک متخصصی که برای پیوند سبیل خود انتخاب کرده‌اید. 
  • تعداد فولیکول‌هایی که برای کاشت در ناحیه ریش و سبیل موردنیاز هستند. 
  • کلینیکی که برای کاشت انتخاب می‌کنید. 
  • روشی که برای کاشت ریش یا سبیل شما انتخاب می‌شود. 

در صورتی که تمایل دارید اطلاعات دقیق‌تری را در این زمینه به دست بیاورید پیشنهاد می‌کنیم همین حالا با کارشناسان کلینیک کاشت مو ما تماس گرفته و مشاوره کاملی را درباره هزینه کاشت ریش یا سبیل دریافت کنید.

تعرفه خدمات کاشت مو

خدمات قابل ارائه
مبلغ (تومان)
20.000.000 الی 25.000.000
کاشت ریش
12.000.000 الی 18.0000.000
15.000.000

جمع بندی 

کاشت ریش و سبیل یکی از خدماتی است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید خیلی راحت کم‌پشتی ریش و سبیل خود را بپوشانید و یک ریش منظم و مرتب داشته باشید. برای این‌که بتوانید بهترین نتیجه را از این خدمات دریافت کنید نیازمند این خواهید بود که یک کلینیک و پزشک معتبر را برای این کار انتخاب کنید. اگر شما هم به دنبال چنین کلینیکی هستید پیشنهاد می‌کنیم حتما از خدمات کاشت ریش و سبیل در مجموعه ما استفاده کرده و از مزایای این خدمات نهایت بهره را ببرید.

آیا کاشت ریش دائمی است؟

در بیشتر موارد نتایجی که شما در این زمینه دریافت می‌کنید کاملا دائمی هستند و ریش‌های شما با ریزش مواجه نمی‌شوند. با این حال گاهی اوقات نیز ممکن است به دلایل مختلف از جمله عدم تجربه کافی پزشک، رعایت‌نکردن نکات مراقبتی و … نیازمند ترمیم ریش‌ یا سبیل خود بعد از فرایند کاشت باشید.

آیا پیوند ریش و سبیل دردناک است؟

تکنیک‌های قدیمی که برای پیوند ریش یا سبیل استفاده می‌شدند معمولا درد زیادی داشتند. با این حال با پیشرفت تکنولوژی‌های جدید در این زمینه دیگر دردی را در زمان کاشت تجربه نخواهید کرد. از طرف دیگر نباید فراموش کرد که فرایند بی‌حسی یا بیهوشی نیز تاثیر زیادی روی درد نداشتن تکنیک‌های جدید داشته است.

آیا نتایج حاصل از کاشت ریش‌و‌سبیل ظاهری طبیعی دارد؟

این موضوع که آیا نتیجه کاشت ریش و سبیل ظاهری طبیعی دارد یا نه به طور کلی به دو عامل بستگی دارد که اولی میزان تبحر و تخصص پزشکی است که قصد استفاده از خدمات آن را دارید و عامل دوم نیز متد و روشی است که برای پیوند ریش و سبیل خود از آن استفاده می‌کنید.

نظرات
3 دیدگاه در "کاشت ریش و سبیل با بالاترین تراکم"
هحسن ماشمی گفت:

میشه یک مدلی ریش کاشت که کسی نفهمه؟

کلینیک زیبایی آنیل گفت:

کاشت ریش اگر توسط پزشک ماهر انجا شود کاملا طبیعی خواهد بود

طاها سعیدی گفت:

سلام ، من بوکس کار میکنم چه مدت بعد کاشت میتونم به ورزش برگردم؟ با توجه به ضربات صورت مداوم که وجود خواهد داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *