کاشت ریش و سیبیل چگونه است ؟

کاشت ریش و سیبیل
دسته‌بندی مو و ابرو
نویسنده samira-admin
زمان مطالعه
تاریخ انتشار 3 نوامبر 2021

زیبایی و پرپشتی ریش و سیبیل در مردان هم برای خودشان خوشحال‌کننده است و هم برای خانم‌ها جذابیت دارد. اما کم پشتی و بی مویی صورت در مردان، معمولا دیده می‌شود. گاهی نیز به علت سوختگی یا انواع سندروم و بیماری، ریزش موی ریش و سیبیل دیده می‌شود. کاشت ریش و سیبیل از جمله روش‌هایی است که برای ترمیم موهای صورت استفاده می‌شود؛ در این مقاله به بررسی آن می‌پردازیم.

نحوه کاشت ریش و سیبیل

فرآیند کاشت ریش و سیبیل مانند کاشت مو می‌باشد. همچنین در کاشت ابرو هم شما همین مراحل را طی می‌کنید. تنها تفاوت می‌تواند در ناحیه گیرنده فولیکول و روش انتخابی شما باشد. در ادامه مراحل کاشت موی ریش و سیبیل را به ترتیب شرح می‌دهیم:

  1. در ابتدا ناحیه بانک مو برای شما باید مشخص گردد. در اکثر افراد ناحیه پشت سر و گوش‌ها بهترین ناحیه برای برداشت فولیکول‌های قوی، سالم و زنده است. معمولا موهای ما در این نواحی مستحکم‌تر هستند و برای کاشت گزینه مناسبی هستند.
  2. مرحله بعدی تعیین خط رویش ریش و سیبیل شما می‌باشد. یعنی دقیقا محل قرار گرفتن گرافت‌های مو را مشخص می‌کنید. این بخش را می‌توان با طراحی‌های سه بعدی در نرم‌افزارها انجام داد؛ همچنین شما می‌توانید هر تغییر دلخواهی را در حدود خط ریش و سیبیل خود ایجاد کنید.
  3. در قسمت بعدی با روش‌های متفاوت کاشت موی ریش و سیبیل، فولیکول‌های برداشته شده، در منطقه طراحی شده قرار داد می‌شوند. همانطور که می دانید با پیشرفت تکنولوژی همواره روش‌های بهتری برای جراحی زیبایی ارائه می‌شود. در ادامه به بررسی بهترین روش کاشت ریش و سیبیل می‌پردازیم.

کاشت ریش و سیبیل چگونه است ؟

بهترین روش کاشت ریش و سیبیل

برای کاشت ریش و سیبیل روش‌های زیادی در کلینیک‌های زیبایی وجود دارد. این کاشت به روش‌های SUT،FIT،FUT،BHT و micro FITاز پرطرفدارترین روش‌ها تاکنون بوده‌اند. برخی از این روش‌ها مانند FUT و FIT به علت ایجاد زخم‌هایی نواری یا پراکنده در نواحی سبیل و ریش صورت و همین‌طور ناحیه بانک مو، برای کاشت ریش و سیبیل استفاده نمی‌شوند. 

همچنین کاشت ریش و سیبیل به روش BHT هم به علت برداشت مو از بدن و قرار دادن آن در ریش و سیبیل، گاهی منجر به عفونت و یا مطلوب نبودن کاشت می‌شود. حال به این نتیجه می‌رسیم که روش‌های ارتقایافته، بهترین گزینه برای کاشت موی ریش و سیبیل هستند؛ مانند روش‌های micro FIT ،SUT ، Super FUE و غیره.

کاشت ریش و سیبیل به روش SUT

یکی از جدیدترین و مورد اعتمادترین روش‌ها بین روش‌های کاشت ریش و سیبیل، SUT می‌باشد. این روش با دقت کافی و سرعت بالا انجام می‌شود. در واقع با این روش شما می‌توانید گرافت‌های زیادی را در زمان کوتاه انتقال دهید. همینطور لازم است بدانید که اسکار و جای زخمی در نواحی ریش و سیبیل و بانک موی شما بر جای نمی‌گذارد.

عوارض کاشت ریش و سیبیل

عوارض کاشت ریش و سیبیل

احتمال اینکه شما درباره کاشت ریش و سیبیل کمی مضطرب باشید و بخواهید از عوارض آن جلوگیری کنید، زیاد است. اما توجه کنید که عوارض این عمل زیبایی بیشتر مختص روش‌های قدیمی بود که همواره با خونریزی و زخم همراه بودند. هم اکنون تهاجم روش‌های کاشت ریش و سیبیل بسیار کمتر شده است. با این حال مقداری عوارض طبیعی برای این عمل وجود دارد که نام می‌بریم:

  • تورم 
  • خارش و التهاب
  • قرمزی صورت و بانک مو
  • حساسیت صورت و بانک مو
  • بی‌حسی پوست صورت و بانک مو
  • پوسته پوسته شدن و یا ریختن لخته خون ریز از پوست

رویت این عوارض روی نواحی کاشت موی ریش و سیبیل و ناحیه بانک مو، کاملا طبیعی است. تنها کافی‌ست تا با تجویز پزشک خود پیش بروید تا روز به روز بهتر شوید و بهبود یابید.

هزینه کاشت ریش و سیبیل

هزینه کاشت ریش و سیبیل تفاوت چندانی با هزینه کاشت ابرو و مو ندارد. البته هزینه کاشت مو معمولا به علت بیشتر بودن تعداد گرافت‌های کاشته شده و همینطور وسعت نواحی طاسی بیشتر است. در مقیاس‌های برابر،‌این هزینه نیز مشترک است. هزینه کاشت موی ریش و سیبیل در شهرهای مختلف، کلینیک‌های زیبایی و درمانی، با متخصص مورد نظر و روش انتخاب شده متفاوت است.

این هزینه در کلان‌شهرها بین 6 تا 9 میلیون تومان می‌تواند متغیر باشد. لازم است دقت کنید که تراکم دلخواه شما نیز در تعیین هزینه کاشت ریش و سیبیل تاثیر دارد. توجه کنید که کاشت ریش و سیبیل باید با دقت بالا و ظرافت و تمرکز انجام شود؛ در غیر این صورت با بروز هرگونه عفونت و حساسیت کوچکی، دچار مشکلات بزرگی می‌شود. در نتیجه حتما یک کلینیک معتبر را برای کاشت انتخاب کنید.

بهترین کلینیک کاشت ریش و سیبیل

برای دریافت نتیجه‌ای مطلوب از کاشت موی ریش و سیبیل باید از بهترین خدمات در یک کلینیک کاشت مو استفاده کنید. قطعا یک کلینیک معتبر با جذب پزشکان و متخصصان باتجربه، تحت عنوان بهترین کلینیک کاشت ریش و سیبیل شناخته می‌شود. کلینیک زیبایی آنیل در غرب تهران با چندین سال تجربه موفق در کنار شما زیباجویان عزیز، آماده خدمت‌رسانی می‌باشد. در آنیل، بهترین عمل زیبایی خود را بدون عوارض تجربه کنید.

contact icon جهت دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید تماس با ما
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *