همه چیز در مورد مقایسه تزریق چربی با تزریق ژل

همه چیز در مورد مقایسه تزریق چربی با تزریق ژل
دسته‌بندی تزریق
نویسنده دکتر امیر آذری فر
زمان مطالعه
تاریخ انتشار ۲۱ تیر ۱۴۰۱
0
(0)

انواع روش‌های تزریق ژل یکی از محبوب‎ترین راه‌های جوانسازی پوست است. برخلاف جراحی پلاستیک، تزریق روشی ملایم‎تر است. در این مقاله به مقایسه تزریق چربی با تزریق ژل می‌پردازیم. علاوه بر این، قیمت تزریق به طور قابل توجهی کمتر از هزینه عمل است و تأثیر روش‌ها فراتر از انتظارات شما است.

با کمک تزریق می‌توانید فرم بینی را اصلاح کنید، بیضی صورت را سفت کنید، حجم لب‌ها را افزایش دهید و چین و چروک‌های عمیق را از بین ببرید. تزریق چربی روشی است که برای تامین حجم مورد نیاز بدن استفاده می‌شود.

با مقایسه تزریق چربی با تزریق ژل به مزایا و معایب آن پی می‌بریم. تزریق چربی را می‌توان هم به صورت و هم در قسمت‌های مختلف بدن اعمال کرد. کاهش سطح چربی بدن با اثر افزایش سن می‌تواند منجر به افتادگی در صورت و بدن شود. افتادگی به خصوص در گونه‌ها، خط لب، نوک چانه و پاها قابل مشاهده است.

این وضعیت با تزریق چربی برطرف می شود و هدف آن ایجاد خطوط حجیم‌تر به بیمار است. نه تنها چین و چروک‌ها، بلکه نواحی مانند سینه ها، باسن‌ها یا چانه کوچک را می‌توان با تزریق چربی حجیم‌تر و جذاب‌تر کرد. از آنجایی که تزریق چربی با چربی از بدن خود فرد گرفته می‌شود، خطر ابتلا به آلرژی صفر است. 

تزریق ژل برای چیست؟

بدن انسان حدود 15 گرم اسید هیالورونیک دارد که نقش فعالی در حفظ ایمنی، تسکین التهاب، مرطوب کردن و ترمیم پوست دارد. با گذشت زمان میزان این ماده کاهش می‏یابد که باعث پیری پوست می‌شود و کمبود آن منجر به کاهش تحرک مفصل و بدتر شدن ظاهر پوست می‌شود.

تزریق ژل برای چیست؟

تزریق ژل چه مشکلاتی را حل می‌ کند؟

هدف اصلی از تزریق ژل بازگرداندن جوانی و شادابی به پوست صورت است. تزریق ژل می‌تواند مشکلات زیر مرتبط با تغییرات پوستی مرتبط با افزایش سن را حل کند مانند:

  • از بین بردن افتادگی
  • ترمیم غدد چربی
  • از بین بردن خشکی پوست
  • رفع هیپرپیگمانتاسیون

مقایسه تزریق چربی با تزریق ژل از نظر روش انجام

تزریق ژل به صورت عضلانی انجام می‌شود و تزريق سطحی می‌تواند باعث ایجاد برآمدگی‌ها و ندول‌ها شود. اما در تزریق چربی، چربی‌های مورد نیاز برای تزریق از خود بیمار گرفته می‌شود. به طور معمول، از آن‌جایی که چربی خود فرد با بدن او سازگار است، با تزریق چربی می‌توان به حجم طبیعی‌تر و دائمی‌تر دست پیدا کرد. در ادامه به مقایسه تزریق چربی با تزریق ژل می‌پردازیم تا نسبت به انجام آن هر کدام، اقدام کنید.

به طور معمول، فرآیند تزریق ژل و چربی می‌تواند با بیهوشی موضعی یا عمومی انجام شود. اگر قرار باشد انتقال چربی فقط برای یک ناحیه انجام شود، از بی حسی موضعی و برای کاربردهای ترکیبی، از بیهوشی عمومی استفاده می شود. در تزریق چربی، ابتدا تصمیم گرفته می‌شود که از کدام ناحیه از بیمار، چربی برداشته شود. سپس چربی‌های ناحیه‌ای با بیرون کشیده می‌شوند. چربی‌های آماده شده بدون هیچ برشی به ناحیه مورد نظر تزریق می‌شوند و پس از استفاده، هیچ اثری باقی نمی‌ماند.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای 0 / 5. تعداد رای: 0

هنوز رای ثبت نشده است.

contact icon جهت دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید تماس با ما