شرایط کاشتن مو بدون تراشیدن سر

  • خانه
  • -
  • مو و ابرو
  • -
  • شرایط کاشتن مو بدون تراشیدن سر
شرایط کاشتن مو بدون تراشیدن سر

برای کاشتن مو بدون تراشیدن سر، با توجه به اینکه تکنیک های زیبایی هر روزه در حال پیشرفت و گسترش می باشند، در حوزه کاشت و پیوند مو، با توجه به روش های متعددی که از آن وجود دارد، بعضی از این روش ها نیازمند برش جزئی مو و بعضی تراشیدن کامل می باشند. از انواع روش های آن می توان به روش FIT، Micro FIT، SUT، FUE، DHI و موارد این چنینی اشاره کرد که به منظور کاشتن مو بدون تراشیدن سر، از روش های FUE (Follicular unit extraction) یا همان استخراج واحدهای فولیکولی و DHI (direct hair implantation) یا همان کاشت مو به روش مستقیم، استفاده می شود.

نحوه کاشتن مو بدون تراشیدن سر 

به منظور این کار، پزشک مورد نظر با انجام 3 مرحله، فرایند کاشتن مو بدون تراشیدن سر را آغاز می کند. این 3 مورد عبارت است از:

  1. با استفاده از ابزارهای مخصوص مانند میکرو موتورها، پس از اعمال یک بی حسی موضعی در مکان مشخص شده توسط پزشک، اقدام به برش های بسیار ریز به منظور استخراج فولیکول ها که معمولا در پشت سر می باشد، می شود.
  2. نگهداری واحدهای فولیکولی استخراج شده در محلول ها مخصوص و آماده سازی آن ها برای فرایند کاشت.
  3. در نهایت با استفاده از سوزن های مخصوصی که به جهت باز کردن کانال های پوستی استفاده می شود، لایه های بریده شده را در ناحیه مشخص شده قرار می دهند. (یکی از این ابزارها، قلم choi می باشد)

کاندیدای مناسب کاشتن مو بدون تراشیدن سر 

به دلیل اینکه در این روش، مو به طور کلی تراشیده نمی شود، برای اشخاصی مناسب می باشد که دارای طاسی کامل نیستند و صرفا دارای کم پشتی جزئی و یا برای کسانی مناسب می باشد که خط رشد مو در قسمت جلویی سر به عقب رفته است. در روش کاشتن مو بدون تراشیدن سر، حدود 1000 گرافت مو کافی می باشد.

تفاوت fue و fut

کاشت مو به روش FUT

یکی از روش های پرطرفدار که به صورت نواری شکل یا خطی پوست از یک بخش سر برداشته می شود سپس بعد از تبدیل شدن به گرافت به بخش دیگر انتقال می یابد و از طریق بخیه‌های تک تک و با دقت بالا، محل برداشته شدن نوار پوست ترمیم می‌شود. در آخر پزشک فولیکول های مو را به سوراخ های ایجاد کرده در سر انتقال می‌دهد و پیوند مو پایان می یابد. از مزایای آن می توان به عملکرد سریع‌ و قیمت مناسب‌ نسبت به روش های دیگر اشاره کرد. برای کاشت مو با استفاده از روش FUT نیاز به تجربه و مهارت بالا از سوی پزشک و تیم اجرایی است.

کاشت مو به روش Super FUE

این روش هم یکی از جدید ترین تکنیک های نوین و پیشرفته کاشت مو است، یکی از تکنیک های کم خطر، کم تهاجم و بدون درد و عارضه است. شما با این روش هیچ نیازی به بخیه و بی حسی عمیق نخواهید داشت. فقط با یک تیغ، گرافت های مورد نیاز برداشته شده و به بخش مورد نیاز در سر منتقل می شود. نکته جالب دیگر این است که با استفاده از اسکن از سر فولیکول های قوی شناسایی و برداشت می‌شوند که زمان جراحی را کاهش می‌دهد. نتایج کاشت مو با استفاده از روش Super FUE به دلیل دقت بالاتر در برداشت فولیکول‌های مویی کاشت آنها خیلی طبیعی تر و عاری از هرگونه نشانه ای از جراحی نشان داده می شود.

 مزایای کاشتن مو بدون تراشیدن سر 

از جمله مزایایی که کاشتن مو بدون تراشیدن سر دارد، عبارت است از:

  • نیاز به اصلاح سر نمی باشد.
  • به دلیل اینکه کاندیدا مناسب برای این فرایند، دارای کم پشتی جزئی می باشد، این روش از دقت بسیار بالایی برخوردار است. کمتر کسی متوجه کاشت می شود.
  • زمان ریکاوری بسیار سریع؛ تقریبا پس از گذشت 24 ساعت، افراد می توانند به زندگی عادی خود باز گردند.
  • یکی از کم خطرترین و کم عوارض ترین روش های کاشت می باشد.
  • لخته های خون که پس از برداشت مو ایجاد شده، توسط موهای اطراف سر پوشانده می شود و قابل رویت نیست.

کاشت مو بدون تراشیدن سر

معایب کاشتن مو بدون تراشیدن سر

  • به دلیل اینکه کاشتن مو بدون تراشیدن سر نیازمند تخصص و تجربه یک پزشک حرفه ای می باشد، انجام این روش توسط افراد غیر متخصص می تواند خطرات بسیار جدی را به دنبال داشته باشد.
  • همانطور که گفته شد به دلیل اینکه گرافت ها برداشته شده محدود می باشند، برای افرادی که دارای طاسی زیاد می باشند اصلا توصیه نمی شود.
  • یکی از پیامدهای طبیعی این روش، ریزش موهای کاشته شده در 1 ماه ابتدایی می باشد.
  • با توجه به پیچیدگی زیادی که دارد، نسبت به بقیه روش ها نیازمند زمان بیشتری می باشد.
  • به علت نتراشیدن مو، ممکن است میدان دید پزشک کاهش یابد.
  • بعضی ها بر این باورند که در روش کاشتن مو بدون تراشیدن سر، ممکن است باعث انتقال عفونت شود.
  • هزینه بالا.

علت تراشیدن سر قبل از کاشت مو چیست؟

در روش هایی که برداشت گرافت های مو به صورت دانه ای است، پزشک مربوطه برای اینکه موقعیت گرافت های مو را راحت تر تشخیص دهد، ناحیه ای که نیاز است را می تراشد همچنین تسلط کافی بر روی تعیین محل گرافت ها پیدا می کند. عملیات تراشیدن سر به دلایل متعدد دیگری انجام می شود که در ادامه آن ها را شرح می دهیم:

  1. برای جلوگیری از کاهش موفقیت عمل کاشت، به از بین بردن و حذف موهای ضعیف و شکننده نیاز داریم.
  2. به دلیل کوتاه بودن مو شست و شو راحت تر انجام می شود و باعث پاکسازی بهتر محل کاشت می گردد.
  3. تعیین خط مو های جدید که به متخصص کمک می کند تا مو های جدید را به شکل طبیعی و بهینه در سر کاشته و طراحی کند.
  4. تنظیم دقیق و موثر جایگاه کاشت که با تراشیدن سر، متخصص قادر خواهد بود بهترین جایگاه ها را برای کاشت مو های جدید تعیین کند که باعث افزایش دقت و اثر بخشی در کاشت می شود.
  5. کاهش خطر عفونت یکی دیگر از دلایل تراشیدن موی سر است  زیرا با حذف موهای زائد و پاکسازی سر خطر ورود میکروب به ناحیه کاشت کاهش می یابد.
  6. افزایش روند بهبودی بعد از کاشت نیز یکی دیگر از فواید تراشیدن سر خواهد بود زیرا رعایت دستورات پس از کاشت به خوبی انجام می شود و فرد می تواند بهبودی خود را با سرعت بالاتری انجام دهد.

تراشیدن سر قبل از کاشت مو

بنابراین قبل از کاشت مو بهتر است با متخصص مربوطه صحبت شود و روش های مختلف نیز بررسی گردد. همچنین برای داشتن اطمینان بهتر باید به دستورات بعد از کاشت مو پایبند باشید و به مراقبت های بعد از آن نیز توجه کنید. 

قیمت کاشتن مو بدون تراشیدن سر چقدر است؟

همانطور که گفته شد، به دلیل پیچیدگی که این فرایند دارد، نسبت به وقتی که موها تراشیده می شود، دارای هزینه و قیمت بالاتری می باشد. البته تقریبا هر کلینیک زیبایی، نرخ خاص خودش را دارد. از جمله مواردی که می تواند در تعیین کردن هزینه در کاشتن مو بدون تراشیدن سر، موثر باشند، عبارت است از: میزان طاسی، ضخامت و تراکم مو، سن و سال، روش های مختلف و موارد این چنینی. به عنوان نمونه در روش DHI به دلیل اینکه از دستگاه های مخصوص و جدیدی استفاده می شود، هزینه های بیشتری را نیز شامل می شود. برای مشخص شدن هزینه، بهتر است ابتدا با مشاور یا پزشک مربوطه مشورت کنید.

مطلب پیشنهادی: هزینه کاشت مو چقدر است؟

کاشتن موی سر به روش DHI یا FUE ؟

با توجه به روش های نام برده شده، به دلیل موفقیت بیشتر روش DHI، افراد بیشتری این متد را ترجیح می دهند. اما دلیل آن چیست؟ از جمله مواردی که باعث ارجحیت این متد شده است، عبارت است از:

  • تعداد گرافت های می توان برداشت تا 3000 عدد می باشد و زمان آن بین 4 الی 6 ساعت است. این در حالی است که در روش FUE این تعداد تنها 2500 الی 3000 تا و در زمان 6 الی 8 ساعت می باشد.
  • دلیل دیگر آن، مهارت پزشک است. دکترایی که این روش را انجام می دهند تا تخصص و تبحر بیشتری می باشند.
  • روش بسیار مناسبی برای بانوان می باشد.

کاشتن موی سر بدون تراشیدن

کاشتن مو بدون تراشیدن سر در کلینیک زیبایی آنیل

با توجه به موارد گفته شده در این مقاله در ارتباط با کاشتن مو بدون تراشیدن سر، در می یابیم که با توجه به روش های متعددی که وجود دارد، میزان تاثیرپذیری آن ها نیز متفاوت است. به عنوان نمونه روش DHI در مقایسه با روش  FUE دارای میزان موفقیت بیشتری در پیوند مو طبیعی می باشد. با توجه به تحقیقات انجام شده، به دلیل اینکه روش DHI چیزی حدود 90 درصد موفقیت داشته است، بیشتر افراد این روش را ترجیح می دهند.

کلینیک کاشت مو آنیل با در اختیار داشتن ماهرترین تیم پزشکی و سابقه درخشان در انواع عمل های زیبایی، می تواند در انواع زمینه های زیبایی نظیر: کاشت مو، کاشت ابرو، مزوتراپی مو، لیزر موهای زائد و غیره خدمات ارزشمندی را به متقاضیان ارائه دهد. هم‌چنین کلینیک زیبایی آنیل (بهترین کلینیک کاشت مو در غرب تهران) جهت رفاه حال مراجعان عزیز، برای افرادی که امکان پرداخت هزینه کاشت مو به صورت یک‌جا را ندارند شرایط کاشت مو قسطی را نیز فراهم کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان میتوانید با کلینیک آنیل تماس بگیرید.

سوالات متداول

آیا کاشت موی سر عوارض دارد؟

کاشت موی سر به طور کلی ایمن است، اما همانند هر جراحی دیگری، ممکن است برخی عوارض جانبی داشته باشد. بعضی از این عوارض ممکن است شامل عفونت، التهاب، خونریزی، درد و تورم باشد.

آیا کاشت موی سر درد دارد؟

در طول جراحی کاشت موی سر، احتمال وجود درد وجود دارد، اما میزان درد ممکن است متفاوت باشد و بستگی به نوع فناوری و اندازه جراحی دارد. بیشتر مراکز کاشت موی سر از مواد مخدر و بیهوشی موضعی استفاده می کنند

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره از طریق واتساپ
برای رزرو وقت تماس بگیرید

021-44027503
021-44027589

ارتباط با ما

روز و ساعت کاری

شنبه الی پنجشنبه: 19.00 - 10.00
جمعه : تعطیل

کلینیک آنیل، بهترین کلینیک کاشت مو و زیبایی در غرب تهران است. آنیل مجهزترین و پیشرفته ترین کلینیک زیبایی همراه با کادری مجرب و متخصص در زمینه کاشت مو، لیزر موهای زائد، کاشت ابرو، هایفوتراپی، تزریق چربی و سایر خدمات زیبایی، است.

همین حالا جهت اطلاع از هزینه کاشت مو ، هزینه کاشت ابرو و هزینه هایفوتراپی و اخذ نوبت تماس حاصل فرمایید تا ما تجربه حس خوش زیبایی را به شما هدیه دهیم.

تمامی حقوق مادی و معنوی برای کلینیک زیبایی آنیل محفوظ است.

طراحی و سئو سایت توسط