پروتز مو به روش میکرو پانچ

  • خانه
  • -
  • مو و ابرو
  • -
  • پروتز مو به روش میکرو پانچ
پروتز مو به روش میکرو پانچ

سریع‌ترین روش برای رفع کم مویی و با کمترین قیمت، پروتز مو است. در این روش هیچ درد و خونریزی ندارید و خیلی سریع نتیجه را می‌بینید. کاشت یا ترمیم مو یا پروتز مو به روش میکرو پانچ یکی از جدیدترین روش‌هایی است که به تازگی در مراکز کاشت مو انجام می‌شود. به همین دلیل آنیل قصد دارد، تا در این مورد برای‌تان بیشتر توضیح دهد؛ پس با ما همراه باشید.

در حال حاضر کاشت مو با روش میکروپانج در کلینیک آنیل قابل انجام نیست، جهت اطلاع از هزینه کاشت مو با جدیدترین روش های 2023 با ما در ارتباط باشید.

پروتز مو به روش میکرو پانچ چست؟

پانچ مو یک روش فوری برای رفع مشکل کم مویی است که توسط دکتر قلم چوی در سال 1990 ابداع شد. این روش با نام‌های چوی، سوزن چوی و یا کاشت چوی شناخته شده است. یک کانال نازک در پوست وجود دارد که پزشک می‌تواند پیوند موی گرفته شده را یک به یک با قلم یا سوزن چوی در زیر پوست قرار دهد. حالا در ناحیه‌ای که مو پیوند داده شده است، با زاویه‌ای که مو باید داشته باشد، فرو می‌رود.

پس از اینکه سوزن چوی برای پروتز مو به روش میکرو پانچ به پوست سر تزریق می‌شود، با توجه به نوع مکانیسمی که سوزن دارد، پیوند در زیر پوست می‌ماند. درنتیجه پیوندهای مویی ایجاد شده با نوک سوزن چوی به ناحیه‌ای منتقل می‌شود که قرار است، پیوند صورت بگیرد. در این روش به خاطر اینکه پیوند مو بدون باز بودن کانال مستقیما انجام می‌شود، به آن روش کاشت مستقیم یا کاشت مو به روش پانچ می‌گویند که طرفداران زیادی نیز دارد.

ترمیم مو با میکرو پانچ

نحوه انجام پروتز مو به روش میکرو پانچ

قبل از اینکه کاشت مو انجام شود، ابتدا سوزن‌های مخصوص به دستگاه میکرو پانچ متصل می‌شوند و با کمک این سوزن‌ها، تارهای مو به نواحی که خالی یا کم مو است، متصل می‌شوند. در حقیقت با کمک این روش تارهای مو در زیر پوست قرار می‌گیرد. البته این روش یک نوع کاشت موی دائمی و ثابت نیست. برای اینکه در دراز مدت و با گذشت زمان مو زیبای خود را از دست ندهد، به مراقبت و ترمیم‌های دوره‌ای نیاز دارد.

پزشک برای پروتز مو به روش میکرو پانچ تارهای مو طبیعی که از نظر جنس و رنگ با موهای مراجعه کننده هماهنگی دارد را انتخاب می‌کند. سپس با کمک سوزن‌هایی که در ابتدا کار به دستگاه میکرو پانچ متصل کرده بود، تارهای مو را به زیر پوست قرار می‌دهد. البته همیشه این روش با تارهای مو طبیعی انجام نمی‌شود و گاهی برای برطرف کردن طاسی سر پزشک متخصص از تارهای مو مصنوعی استفاده می‌کند.

حتما دقت داشته باشید، در صورتی که از روش میکرو پانچ برای ترمیم موهای خود استفاده می‌کنید، باید پس از انجام و تکمیل فرایند کاشت مو، مراقبت‌های لازم را شروع کنید، تا طول عمر موهای کاشته شده در زیر پوست سرتان بیشتر شود و مدت طولانی تری سر جای خود باقی بمانند. در نتیجه فرد پس از انجام کاشت باید مراقبت‌های توصیه شده توسط پزشک را به خوبی رعایت کند.

تفاوت کاشت مو با پروتز مو به روش میکرو پانچ

خوبی این روش این است که نیازی به بانک موی افراد ندارد. همچنین یکی از راحت‌ترین روش‌هایی است که مراجعه کننده دیگر استرس ندارد و تمامی مراحل کار بدون بیهوشی و بی‌حسی انجام می‌شود. این روش چون با دستگاه پانچ انجام می‌شود، با کاشت مو تفاوت بسیار زیادی دارد. در روش پروتز مو با پانچ، تارهای مو به صورت تک تک در زیر پوست قرار می‌گیرند و درد و خونریزی به دنبال ندارد. به همین دلیل یک روش مطمئمن و بدون استرس برای افراد است.

همچنین بلافاصله نتیجه پروتز مو به روش میکرو پانچ را می‌بینید و با تغییرات خوبی روبه رو می‌شوید؛ در حالی که در کاشت مو حداکثر 6 ماه زمان می‌برد، تا نتیجه کار را به چشم ببینید. البته در طول این مدت فرد باید مراقبت‌های خاصی را انجام دهد. تمامی این موارد در حقیقت از مزیت‌های مهم پروتز مو است که با دستگاه میکرو پانچ انجام می‌شود. علاوه بر آن قیمت و هزینه‌های پروتز نسبت به کاشت مو خیلی کمتر است.

تفاوت کاشت مو با پروتز مو به روش میکرو پانچ
مزایا و معایب پروتز مو به روش میکرو پانچ

در کنار مزیت‌هایی که هر کدام از روش‌های پروتز مو یا کاشت مو وجود دارند، قطعا معایبی خواهد بود. با توجه به اینکه پروتز مو با کمک روش میکرو پانچ بدون درد و استرس و بیهوشی و حتی بی‌حسی انجام می‌شود، ممکن است بعد از گذشت مدتی از انجام کار شاهد ریزش موها باشید؛ به همین دلیل نیاز به مراقبت زیادی دارد. علت این اتفاق این است که پانچ مو یک روش موقتی است و دائمی نیست.

به همین دلیل پس از انجام کار برای‌تان تا سال‌ها ماندگاری ندارد. علاوه بر اینکه برای اولین بار باید هزینه انجام پروتز مو را بدهید، در زمان ترمیم هم مشمول هزینه‌هایی خواهید شد. این هزینه‌ها شامل موهای پانچ شده، برچسب استفاده شده و هزینه ویزیت خواهد بود؛ البته هزینه‌های زمانی را هم در برمی‌گیرد. در طول مدتی که از پروتز مو استفاده می‌کنید، اجازه استفاده از شامپوهای نرم کننده را ندارید؛ چرا که به افزایش روند ریزش کمک می‌کند. در نتیجه ممکن است، موها بعد از مدتی کاملا زبر و خشن شوند.

قیمت پروتز مو به روش میکرو پانچ

با توجه به آنچه گفته شد، اگر به دنبال یک روش سریع هستید، تا سرتان پر مو شود و هزینه کاشت مو برای‌تان زیاد تمام نشود، استفاده از پروتز مو بسیار می‌تواند مناسب باشد. این روش کاملا موقتی است و احتمال از دست رفتن تارهای مو با گذشت زمان وجود دارد. برای تخمین دقیق قیمت پروتز مو به روش میکرو پانچ باید میزان و وسعت ناحیه‌ای که قرار است، کار پروتز انجام شود را مشخص کنند. سپس قیمت دقیق مشخص خواهد شد.

قیمت پروتز مو به روش میکرو پانچ

کلام آخر

پروتز مو به روش میکرو پانچ یک روش کاملا عالی و سریع برای ایجاد موهای زیبا و خوش حالت است؛ ولی نیاز به مراقبت‌های زیادی دارد و احتمال از دست رفتن موها زیاد می‌شود. این روش با کاشت مو بسیار متفاوت است و برخلاف دردها و مشکلاتی که کاشت مو دارد، 6 ماه زمان می‌برد تا فرد نتیجه ببینید؛ در حالی که در کوتاه‌ترین زمان پس از انجام پروتز شاهد موهای زیبا و طبیعی خواهید بود؛ ولی بودن تارهای مو به صورت موقتی است و نیاز به مراقبت‌های زیادی دارد. به همین دلیل قیمت آن نسبت به کاشت مو بسیار پایین‌تر است.

5/5 - (2 امتیاز)

2 دیدگاه ‌ها

  • سلام و عرض خسته‌ نباشید
    من از سال ۱۳۷۳ تا الان از ۲ روش ترمیم مو استفاده کردم
    کلیپس و چسب
    روش میکرو پانچ رو از سایت شما و جای دیگه دیدمخیلی دوست دارم از این روش استفاده کنم
    طاسی سر من خیلی زیاده و از پروتز خیلی بزرگ استفاده میکنم
    هزینه این کار برام چقدر میشه
    با توجه استفاده ۲۹ ساله من از پروتز و تجربه خوب نگه داشتن
    حدود استاندارد ماندگاری این مو در سر من چقدره؟

    • سلام وقت بخیر
      در کلینیک آنیل از این روش استفاده نمیشه و گذاشتن این مطلب در سایت برای اطلاعات عمومی شما عزیزان می باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره از طریق واتساپ
برای رزرو وقت تماس بگیرید

021-44027503
021-44027589

ارتباط با ما

روز و ساعت کاری

شنبه الی پنجشنبه: 19.00 - 10.00
جمعه : تعطیل

کلینیک آنیل، بهترین کلینیک کاشت مو و زیبایی در غرب تهران است. آنیل مجهزترین و پیشرفته ترین کلینیک زیبایی همراه با کادری مجرب و متخصص در زمینه کاشت مو، لیزر موهای زائد، کاشت ابرو، هایفوتراپی، تزریق چربی و سایر خدمات زیبایی، است.

همین حالا جهت اطلاع از هزینه کاشت مو ، هزینه کاشت ابرو و هزینه هایفوتراپی و اخذ نوبت تماس حاصل فرمایید تا ما تجربه حس خوش زیبایی را به شما هدیه دهیم.

تمامی حقوق مادی و معنوی برای کلینیک زیبایی آنیل محفوظ است.

طراحی و سئو سایت توسط