کاشت مو در جلوی پیشانی

  • خانه
  • -
  • مو و ابرو
  • -
  • کاشت مو در جلوی پیشانی
کاشت مو در جلوی پیشانی

اغلب زمانی صحبت از کاشت مو به میان می‌آید که فردی دچار ریزش مو شده باشد و برای جبران موهای از دست رفته‌اش به کاشت مو روی می‌آورد. اما زمانی هم این کاشت مو به معنای جبران موهای از دست رفته و پوشاندن طاسی سر نیست، بلکه افرادی هستند که به صورت مادرزادی پیشانی بلندی دارند و برای کوتاه کردن آن به کاشت مو در جلوی پیشانی روی می‌آورند.

دو روش برای کوتاه کردن پیشانی وجود دارد تا فاصله بین ابروها تا خط محل رویش موها کم شود، روش اول کاشت مو در جلوی پیشانی است و دیگری عمل جراحی پیشانی، که در این روش بخشی از پیشانی برش داده می‌شود و پوست سر به سمت پایین کشیده می‌شود. در ادامه روش کاشت مو در جلوی پیشانی پبشنهاد شده است. چرا که عوارضی که از طریق کاشت مو ممکن است بروز پیدا کنند، قطعا از عوارض عمل جراحی کمتر می‌باشد. لازم به ذکر است که از بهترین روش کاشت مو در کلینیک آنیل می‌توانید استفاده نمایید.

علت ریزش مو در جلوی پیشانی

ریزش مو علل مختلفی دارد و از عوامل مهم آن می‌توان به: عامل ژنتیکی، استرس، عوارض بعضی از داروها، تغییرات هورمونی، تغذیه نامناسب و سبک نادرست زندگی اشاره کرد. ریزش مو در مردان الگوهای مختلفی دارد ممکن است از جلوی مو یا پشت مو یا وسط مو اتفاق بیوفتد ولی از آنجایی که فولیکول‌های مو در پشت سر قوی‌تر هستند، دیرتر دچار ریزش می‌شوند.

افزایش سطح آندروژن‌ها در بدن آقایان سبب ریزش موی آن‌ها می‌شود ولی این دلیل اصلی برای ریزش موهای بانوان نیست بلکه در خانم‌ها با کاهش سطح استروژن که یکی از هورمون‌های زنانه می‌باشد منجر به ریزش موهای سر می‌گردد. مثلا زمانی که دچار اختلالات هورمونی مانند کیست تخمدان می‌شوند یا در زمان یائسگی، ریزش مو پیدا می‌کنند. الگوی ریزش موی مشخصی برای زنان وجود ندارد و ممکن است از هرجایی ریزش مو اتفاق بیوفتد. یعنی مانند آقایان که الگوی مشخصی برای ریزش مو دارند، برای خانم‌ها اینطور نیست و ممکن است به طور نامنظم دچار ریزش مو می‌شوند.

بلندی پیشانی چگونه ایجاد می‌شود؟

دو علت بارز برای این امر وجود دارد: یا به صورت مادرزادی جلوی پیشانی بلندی دارند و فاصله‌ی ابروها تا جایی که موها رویش پیدا می‌کنند زیاد است یا دچار ریزش مو شده‌اند و این قسمت از سرشان دچار طاسی شده است.

ایا کاشت مو در درمان بلندی پیشانی تاثیر گذار است؟

جواب این سوال بله است. اگر علت طاسی قسمت جلوی سر یا همان بلند بودن پیشانی مادرزادی باشد به احتمال زیاد کاشت مو دراین قسمت از سر، موفقیت آمیز خواهد بود اما اگر بر اثر الگوی ریزش مو این اتفاق افتاده باشد امکان دارد درجه موفقیت آمیز بودن آن کم باشد اما درهر حالی کاشت مو، بی تاثیر نخواهد بود.

آیا کاشت مو در کوتاه شدن پیشانی موثر است؟

بله کاشت مو در قسمت جلوی سر می‌تواند در کوتاه شدن پیشانی و پوشاندن طاسی آن قسمت موثر باشد. انتخاب یک پزشک مناسب جهت کاشت مو و تبحر آن پزشک در این کار در میزان رضایتمندی شما می‌تواند تاثیر گذار باشد. انتخاب موها برای کاشت در قسمت جلوی پیشانی خیلی مهم است که از کدام قسمت سر و به چه صورت باشد یعنی موهایی که انتخاب می‌شوند باید مناسب جلوی سر باشند تا جلوه بد و نامتناسبی را نداشته باشد. چراکه با انتخاب موهای نامتناسب برای کاشت در جلوی سر، باعث بد جلوه داده شدن چهره شما و نارضایتیتان می‌شود. درواقع کاشت مو در جلوی پیشانی نتیجه عکس خواهد داد.

کاشت مو در پیشانی

کاشت مو در جلوی پیشانی چه تاثیری در زیبایی صورت دارد؟

برای بعضی افرادی که فاصله ابروان تا محل رویش موی سرشان زیاد است، ممکن است این امر برایشان ناخوشایند به نظر بیاید و چهره آن‌ها را خیلی زیبا به نظر نرساند، بنابراین با کاشت مو در جلوی پیشانی می‌توانند حس زیبایی را به چهره‌ی خود تزریق کنند و همینطور حس بهتری پیدا کنند. تبحر پزشک در انتخاب موی مناسب جهت کاشت در جلوی پیشانی، خیلی مهم است چون ممکن است یا اشتباه پزشک و انتخاب نادرست او کاشت مو طبیعی جلوه نکند.

ایا قبل از کاشت مو  در جلوی سر باید به نکات خاصی توجه کرد؟

بله نکات قابل توجهی که باید رعایت کنید در ادامه خدمتتان ارائه داده می‌شود:

نکات ابتدایی که هر پزشکی قبل از کاشت مو در جلوی پیشانی یا حتی هر جای دیگر سر باید در نظر بگیرد: سن افراد، الگوی ریزش مو، کیفیت مو، توجه به اینکه آیا شخصی بیماری خاصی دارد و داروهای خاصی مصرف می‌کند؟  و دقت به تراکم موها است.

از نکات دیگر می‌توان به؛ کل خط مو و محل خط مو اشاره کرد. یک پزشک متخصص قبل از شروع کار باید خط مو را دقیق معاینه کند و محل خط مو را مورد بررسی قرار دهد، بررسی خط مو از اهمیت بالایی برخوردار است چون در طبیعی یا غیر طبیعی به نظر رسیدن عمل کاشت مو در جلوی پیشانی و چه در جای دیگر سر نقش مهم و اساسی دارد.

کلام اخر

شما می‌توانید برای رسیدن به نتیجه مطلوب، کاشت موی خود را به متخصصین کلینیک آنیل بسپارید و از خدمات این کلینیک که یکی از آن‌ها، کاشت مو قسطی است، بهره‌مند شوید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره از طریق واتساپ
برای رزرو وقت تماس بگیرید

021-44027503
021-44027589

ارتباط با ما

روز و ساعت کاری

شنبه الی پنجشنبه: 19.00 - 10.00
جمعه : تعطیل

کلینیک آنیل، بهترین کلینیک کاشت مو و زیبایی در غرب تهران است. آنیل مجهزترین و پیشرفته ترین کلینیک زیبایی همراه با کادری مجرب و متخصص در زمینه کاشت مو، لیزر موهای زائد، کاشت ابرو، هایفوتراپی، تزریق چربی و سایر خدمات زیبایی، است.

همین حالا جهت اطلاع از هزینه کاشت مو ، هزینه کاشت ابرو و هزینه هایفوتراپی و اخذ نوبت تماس حاصل فرمایید تا ما تجربه حس خوش زیبایی را به شما هدیه دهیم.

تمامی حقوق مادی و معنوی برای کلینیک زیبایی آنیل محفوظ است.

طراحی و سئو سایت توسط