مراحل رشد ابرو بعد از کاشت

  • خانه
  • -
  • مو و ابرو
  • -
  • مراحل رشد ابرو بعد از کاشت
مراحل رشد ابرو بعد از کاشت

از رایج‌ترین اتفاقات بعد از کاشت ابرو، ریزش ابرو است. این موضوع برای همه کسانی‌که با آن آشنایی ندارند، می‌تواند نگران کننده به نظر بیاید. به‌همین دلیل معمولا بعد از مواجه شدن با ریزش ابرو، احساس می‌کنند که هزینه‌های آنها به هدر رفته است و کاشت ابروی آنها بیهوده بوده است، در صورتی‌که جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد. در این مقاله به بررسی موضوع مراحل رشد ابرو بعد از کاشت پرداخته‌ایم.
ریزش موقت ابروها بعد از کاشت از حدود دو هفته بعد از کاشت شروع می‌شود. این ریزش ابرو از ریشه نیست. به عبارتی ساقه موهای کاشته شده در ابرو دچار ریزش می‌شود. موضوعی که در این مورد وجود دارد، این است که تمام گرافت‌های کاشته شده دچار این ریزش نمی‌شوند. به‌علاوه اینکه این ریزش شامل تارهای ابروی قبلی نمی‌شود. اینکه ابروهای طبیعی نیز تحت تاثیر این ریزش قرار بگیرند بسیار نادر است. ریزش موقت ابروها برای یک ماه به طول می‌انجامد. در این مقاله از آنیل، کلینیک زیبایی در غرب تهران با عنوان مراحل رشد ابرو بعد از کاشت با ما همراه باشید.

مراحل رشد ابرو بعد از کاشت

مراحل رشد ابرو بعد از کاشت و رشد ابروها بعد از ریزش موقت

 بعد از گذشت حدود دو هفته از کاشت ابرو، ساقه موهای کاشت شده شروع به ریزش می‌کنند که بعد از سپری شدن حدود یک ماه از کاشت ابرو تقریبا تمام موهای کاشت شده دچار ریزش می‌شوند. البته در برخی از موارد این ریزش چندان فراگیر نبوده و تمام موها دچار ریزش نمی‌شوند و برعکس در معدودی از موارد تمام موهای کاشت شده و حتی به‌صورت نادر تعداد کمی از ابروهای قبلی فرد نیز دچار ریزش موقتی می‌شوند. مراحل رشد ابرو بعد از کاشت، با ریزش ابرو آغاز شده و با تثبیت ابرو به پایان خواهد رسید.

ریزش اولیه به این دلیل است که ساقه که بافت مرده حساب می‌شود دچار ریزش می‌شود تا ریشه مو به جای صرف انرژی برای تولید ساقه به عملیات انطباق با محیط جدید خود بپردازد. ریزش ابرو بدین دلیل است که ریشه موها در اثر التهاب آن ناحیه دچار شوک ‌شده و پس از رفع التهاب در عرض یک تا دو ماه موهای قبلی مجددا شروع به رشد می‌کند. مراحل رشد ابرو بعد از کاشت به‌این صورت است که بعد از سپرس شدن دوران خواب، ابروها به‌طور پراکنده  شروع به رشد می‌کنند و بیمار شاهد رویش ساقه‌های ابرو خواهد بود. 

بعد از مدتی این رشد پراکنده، پایان پیدا می‌کند و همه ابروهای کاشته شده، به‌طور منظم رشد یکدستی را خواهند داشت. در ابتدا ممکن است با موهای نازک یا با ضخامت بیشتری مواجه شوید، اما به‌تدریج، ابروهای کاشته شده، به قطر و ضخامت ابروهای طبیعی و قبلی خواهد شد. مهم‌ترین مزیت کاشت ابروی طبیعی، اینست که ابروی کاملا طبیعی و با قطر و ضخامت ابروی سابق رشد خواهد کرد. در ماه پنجم یا ششم بعد از کاشت، رویش مجدد ابروها شروع می‌شود. این‌هم یک بخش دیگر از مراحل رشد ابرو بعد از کاشت است.

رشد ابرو بعد از کاشت

نتیجه نهایی مراحل رشد ابرو بعد از کاشت

بعد از گذشت 1 سال از کاشت ابرو، می‌توانید شاهد رشد نهایی کاشت ابروی خود بوده و نهایت لذت را ببرید. به‌راحتی می‌توانید بند بیندازید، اصلاح کنید و فرم دلخواهتان را به آنها بدهید. اما به معنای این نیست که موهای ابرو دیگر دچار ریزش نخواهد شد، اگر مواردی برای فرد پیش بیایید که موهای فرد دچار ریزش شوند مانند استرس، رژیم سخت غذایی، بیماری‌های سخت مانند بیماری کرونا و غیره، همزمان با ریزش موهای سر موهای ابرو نیز دچار ریزش می‌شوند، که اگر این ریزش مو موقتی باشد با رشد مجدد موهای سر موهای ابرو نیز رشد خواهد نمود. مراحل رشد ابرو بعد از کاشت باید تحت کنترل باشد تا هیچ مشکل جبران ناپذیری پیش نیاید.

همچنین باید گفت: مانند هر جراحی زیبایی دیگری، کاشت ابرو نیز شامل مراحلی از فراز و فرود نتایج هست مخصوصاً این‌که برخی از مراجعین فکر می‌کنند هرچه از شروع رشد مجدد موها گذشته و به یک سال نزدیک می‌گردد نتايج باید پر تر از قبل باشد در حالی که این نظر صحیح نمی‌باشد، بعد از شروع رشد مجدد ابروها تمامی موها در فاز رشد هستند و روز به روز به تراکم ابروها افزوده می‌شود اما بعد از حدود ۹ ماه برخی از موها که تا آن زمان فقط در فاز رشد بوده‌اند به چرخه رشد و ریزش طبیعی موهای سر وارد شده و دچار ریزش می‌شوند ، پس از ۹ ماه یک افت تقریبا محسوس در تراکم ابروهای کاشت شده احساس می‌شود که با رشد مابقی موهای نهفته تقریبا رفع می‌گردد.

پس با دقت، قبل از انجام این‌کار مراحل رشد ابرو بعد از کاشت را مورد بررسی قرار دهید. برای همین است که همیشه ارزیابی نتایج نهایی کاشت ابرو پس از گذشت یک سال از کاشت ابرو می‌باشد. کسی‌که ابروهای خود را کاشته باید قبل از اینکه دچار ریزش موهای خود باشد، برای حفظ و نگهداری آن‌ها تلاش کند. پزشکان توصیه می‌کنند که پیشگیری از ریزش موهای ابرو را حتی قبل از کاشت ابرو انجام دهید. چرا که بعد از کاشت مواد مغذی کافی برای تولید فولیکول و استحکام موهای کاشته شده وجود دارد و موها با سرعت بیشتری به ثبات می‌رسند و رشد می‌کنند. این بود همه آنچه که در مورد مراحل رشد ابرو بعد از کاشت ، برای شما عزیزان در این بخش در نظر گرفته‌ایم.

در نهایت 

کاشت ابرو یک کار کاملا تخصصی است که حتما باید توسط پزشک ماهر و با تجربه انجام بگیرد. پزشک بانك موها را به‌درستی تشخیص می‌دهد و موهای مناسب را برداشته و در محل مناسب آن قرار می‌دهد. این پروسه بسیار دقیق و حساس است و باید توسط پزشک ماهر و دارای مهارت کافی انجام بگیرد تا در جای درست قرار گرفته و دچار ریزش دائمی نشوند. کاشت ابرو در کلینیک زیبایی در غرب تهران توسط یک تیم کاملا حرفه‌ای و کار بلد انجام می‌پذیرد.

کلینیک ما با بهترین هزینه و بالاترین کیفیت آماده خدمت‌رسانی به مراجعین خود می‌باشد، حتی برای رفاه حال مراجعین محترم کاشت ابرو قسطی هم تحت شرایط ویژه‌ای در نظر گرفته شده است. در اینجا به پایان مقاله مراحل رشد ابرو بعد از کاشت رسیدیم، امیدواریم که مورد استفاده شما عزیزان قرار گرفته باشد.

آیا کاشت ابرو نیاز به جلسه ترمیم دارد؟

پس از یک سال شما می توانید نتیجه کامل کاشت ابرو را بررسی کنید. پس از این مدت موهای ابرویی که رشد پیدا کرده اند به خوبی مشخص بوده و شما می توانید تصمیم بگیرید که از تراکم ابروهای خود راضی هستید یا انکه نیاز دارید با جلسه ترمیمی تراکم ابروی خود را افزایش دهید.

3.8/5 - (6 امتیاز)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره از طریق واتساپ
برای رزرو وقت تماس بگیرید

021-44027503
021-44027589

ارتباط با ما

روز و ساعت کاری

شنبه الی پنجشنبه: 19.00 - 10.00
جمعه : تعطیل

کلینیک آنیل، بهترین کلینیک کاشت مو و زیبایی در غرب تهران است. آنیل مجهزترین و پیشرفته ترین کلینیک زیبایی همراه با کادری مجرب و متخصص در زمینه کاشت مو، لیزر موهای زائد، کاشت ابرو، هایفوتراپی، تزریق چربی و سایر خدمات زیبایی، است.

همین حالا جهت اطلاع از هزینه کاشت مو ، هزینه کاشت ابرو و هزینه هایفوتراپی و اخذ نوبت تماس حاصل فرمایید تا ما تجربه حس خوش زیبایی را به شما هدیه دهیم.

تمامی حقوق مادی و معنوی برای کلینیک زیبایی آنیل محفوظ است.

طراحی و سئو سایت توسط