دوره نقاهت تزریق چربی سوز چقدره؟

  • خانه
  • -
  • تزریق
  • -
  • دوره نقاهت تزریق چربی سوز چقدره؟
دوره نقاهت تزریق چربی سوز چقدره؟

اضافه وزن آفت سبک زندگی مدرن است: به دلیل بی‌تحرکی، عدم فعالیت بدنی، استرس مداوم و سوء تغذیه، افراد بیشتری دچار اضافه وزن می‌شوند که مملو از پیامدهای منفی برای سلامتی است. چربی اضافی خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی و مفصلی را افزایش می‌دهد، بر سیستم اسکلتی عضلانی تأثیر منفی می‌گذارد، منجر به اختلالات متابولیک می‌شود و  به ایجاد آترواسکلروز و دیابت کمک می‌کند. رژیم غذایی و ورزش همیشه موثر نیستند، بنابراین یک روش موثر برای مبارزه با رسوبات چربی موضعی و سلولیت ارائه می شود که تزریق چربی سوز نام دارد که قیمت آن به محل و هدف از تزریق چربی بستگی دارد. همچنین، این روش یک فرصت عالی برای دستیابی به نتایج قابل مشاهده بدون جراحی است!

تزریق چربی سوز چیست؟

امروزه تزریق چربی سوز به عنوان ایمن‌ترین و موثرترین روش برای از بین بردن چربی اضافی در هر قسمت از بدن در نظر گرفته می‌شود. اثربخشی این داروها غیرقابل انکار و اثبات شده است، علاوه بر این، آن‌ها برای بدن کاملا بی خطر بوده، زیرا طبیعی هستند. فرآیندهای سنتز و تجزیه لیپیدها در بدن انسان به طور مداوم اتفاق می‌افتد. به طور معمول، باید بین آن‌ها تعادل وجود داشته باشد، اما اغلب اتفاق می‌افتد که یک فرآیند شروع به غلبه بر دیگری می‎کند. به عنوان مثال، به دلیل عادات بد، سبک زندگی بی تحرک و تغذیه نامناسب، فرآیند سنتز لیپید شروع به تسلط بر فرآیند پوسیدگی می‌کند که منجر به اضافه وزن می‌شود.

معایب تزریق چربی سوز
تزریق چربی سوز

در این مورد، لیپولیتیک‌ها کمک خواهند کرد. این مواد می‌توانند رسوبات چربی را روی صورت و بدن تجزیه کنند و از آنزیم‌های طبیعی ساخته شده‌اند و به اصلاح شکل و در عین حال بهبود وضعیت پوست در کم‌ترین زمان ممکن کمک می‌کنند. 

مطالب پیشنهادی : کربوکسی تراپی

کاربرد تزریق چربی سوز

این روش در مبارزه با چربی اضافی در نظر گرفته می‌شود و اصل عملکرد آن این است که به طور فعال چربی‌های زیر جلدی اضافی را بلافاصله پس از تزریق از بدن تجزیه کرده و خارج می‌کند. بسته به هدف تزریق، استفاده از آن در هر قسمت از بدن امکان‌پذیر است. تزریق چربی سوز علاوه بر شکافتن لایه چربی، به خلاص شدن از شر مشکلاتی مانند:

  • شلی پوست
  • از دست دادن جوانی پوست
  • نقض کانتور بدن و صورت
  • کمبود مواد مغذی
  • از دست دادن خاصیت ارتجاعی
  • چین و چروک‌های پیری

همچنین، این روش با کمک داروهای بی‌حسی انجام می‌شود، بنابراین آسیب زا نیست و باعث ناراحتی نمی‌شود. مواد تزریق چربی سوز، کاملاً جذب بدن می‌شود و از همان روز اول استفاده به نتیجه مطلوب کمک می‌کند و پس از چند جلسه تضمین می‌شود که از شر چربی اضافه خلاص شوید. 

تزریق چربی سوز چگونه انجام می‌شود؟
تزریق چربی سوز چگونه انجام می‌شود؟

تزریق چربی سوز چگونه انجام می‌ شود؟

اولین قدم در تزریق چربی سوز، ملاقات و مشاوره با متخصصی است که ناحیه مورد تزریق را تعیین و تعداد جلسات را محاسبه می‌کند. مواد به طور متوالی با استفاده از سوزن‌های انعطاف پذیر مخصوص به چربی بدن تزریق می‌شوند. در طول انجام روش، به درخواست بیمار، یک کرم بی حس کننده روی پوست اعمال شده که باعث می‌شود تزریق برای کاهش وزن کاملاً بدون درد باشد. پس از تزریق، بیمار باید حدود نیم ساعت استراحت کند. همچنین، یک جلسه تزریق جربی سوز به طور متوسط ​​30-35 دقیقه طول می‌کشد. 

مطالب پیشنهادی : کرایوتراپی

فواید تزریق چربی سوز

تزریق چربی سوز روشی برای تصحیح رسوبات چربی موضعی با تزریق داروهای خاص در نواحی مشکل است. این روش مزایای غیر قابل انکاری دارد که از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جایگزین ایمن برای لیپوساکشن و سایر روش‌های جراحی شکل دهی بدن
  • حداقل درد (هنگام استفاده از کرم بی حس کننده، هیچ احساس درد وجود ندارد).
  • عدم وجود دوره توانبخشی
  • نتیجه قابل مشاهده پس از اولین استفاده
  • دوز صحیح و تجویز یکنواخت اجازه می‌دهد کانتور پوست صاف و فرم های اغوا کننده را بازگرداند.
  • داروها برای بدن بی خطر و غیر سمی هستند.
  • به دلیل ساختار ژل، لیپولیتیک‌ها بدون آسیب رساندن به پوست و ماهیچه‌ها تنها بر بافت چربی تأثیر می‌گذارند.
  • پس از مدتی داروها به طور کامل از بدن دفع می‌شوند.

دوره نقاهت تزریق چربی سوز

ساعات اول تزریق چربی سوز ممکن است تورم، خارش، قرمزی وجود داشته باشد. این یک واکنش طبیعی به تجویز دارو است. اما قرمزی به سرعت فروکش می‌کند و تورم ممکن است برای 2-3 هفته ادامه یابد. بنابراین، نتیجه را نمی‌توان بلافاصله پس از تزریق ارزیابی کرد. روزهای اول توصیه می‌شود بیشتر آب بنوشید. دو هفته اول شما نمی‌توانید به سونا بروید، حمام آفتاب بگیرید و در استخر شنا کنید. بهتر است از قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید خودداری کنید و فعالیت بدنی (ورزشی) ممنوع است.

کاربرد تزریق چربی سوز
کاربرد تزریق چربی سوز

عوارض جانبی احتمالی این روش

  • واکنش‌های آلرژیک به مواد تزریقی
  • اختلالات گوارشی
  • تشکیل رنگدانه در محل‌های تزریق

اما اگر از توصیه‌های پزشک پیروی کنید، می‌توان به راحتی از تمام عواقب منفی احتمالی جلوگیری کرد.

مطالب پیشنهادی : هزینه هایفوتراپی

نکات پایانی

در این مقاله کلینیک آنیل، هنگامی که بدن مقدار بیشتری از لیپیدها را سنتز می‌کند و زمانی که فرآیند تشکیل آن‌ها شدیدتر از فرآیند پوسیدگی است، رسوبات چربی موضعی ظاهر می‌شوند که این بر وزن و ظاهر بدن تأثیر می‌گذارد. همیشه تغذیه مناسب و ورزش نتایج 100% رضایت بخشی را به همراه ندارد. نقاطی در بدن انسان وجود دارد که اصلاح آن‌ها دشوار است. در این مورد، یک راه موثر برای از بین بردن چربی ‌ها، تزریق چربی سوز است. این تزریق برای کاهش وزن هم برای صورت و هم برای بدن قابل انجام است. 

سوالات متداول

آیا عوارض جانبی خاصی بعد از تزریق چربی سوز وجود دارد؟

خیر ولی احتمال واکنش‌های آلرژیک به مواد تزریقی، اختلالات گوارشی و تشکیل رنگدانه در محل‌های تزریق وجود دارد.

تزریق چربی سوز چه کاربرد هایی دارد ؟

برای شلی پوست، از دست دادن جوانی پوست، نقض کانتور بدن و صورت، کمبود مواد مغذی، از دست دادن خاصیت ارتجاعی و چین و چروک‌های پیری استفاده می‌شود.

3/5 - (3 امتیاز)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره از طریق واتساپ
برای رزرو وقت تماس بگیرید

021-44027503
021-44027589

ارتباط با ما

روز و ساعت کاری

شنبه الی پنجشنبه: 19.00 - 10.00
جمعه : تعطیل

کلینیک آنیل، بهترین کلینیک کاشت مو و زیبایی در غرب تهران است. آنیل مجهزترین و پیشرفته ترین کلینیک زیبایی همراه با کادری مجرب و متخصص در زمینه کاشت مو، لیزر موهای زائد، کاشت ابرو، هایفوتراپی، تزریق چربی و سایر خدمات زیبایی، است.

همین حالا جهت اطلاع از هزینه کاشت مو ، هزینه کاشت ابرو و هزینه هایفوتراپی و اخذ نوبت تماس حاصل فرمایید تا ما تجربه حس خوش زیبایی را به شما هدیه دهیم.

تمامی حقوق مادی و معنوی برای کلینیک زیبایی آنیل محفوظ است.

طراحی و سئو سایت توسط