نواحی مناسب برای لیزر موهای زائد

  • خانه
  • -
  • مجله سلامت
  • -
  • نواحی مناسب برای لیزر موهای زائد
نواحی مناسب برای لیزر موهای زائد

رشد ناخواسته موها از آزاردهنده‌ترین مشکلات برای اکثر خانم‌ها و آقایان است به طوری که پس از مدتی روش‌های اصلاح تکراری مانند اپیلاسیون یا شیو کردن با ژیلت و تیغ خسته کننده می‌شوند. در چند سال اخیر، محبوبیت لیزر موهای زائد بسیار افزایش یافته و روش‌های غیردائمی پشت سر گذاشته شده‌اند. برای خیلی‌ از مراجعین سوال است که نواحی مناسب برای لیزر موهای زائد کجاست؟ ما در این مقاله از کلینیک زیبایی آنیل می‌خواهیم شما را با نواحی مناسب برای لیزر موهای زائد بدن و صورت آشنا کنیم.

در ابتدا باید بگوییم که روش‌هایی مثل اپیلاسیون در مناطق حساس بدن مثل خط بیکینی می‌توتند بسیار دردناک باشد. برخی از موهای بانوان و آقایان به صورت حلقوی شکل رشد می‌کنند که تبدیل به موهای زیرپوستی می‌شوند و به دلیل تکرارهای متعدد وکس و موم، اپیلاسیون دردناک می‌شود. حتی ممکن است اگر اپیلاسیون را در سالن‌های آرایشی که بهداشت را رعایت نمی‌کنند انجام دهید؛ منجر به عفونت شما شود.

لیزر موهای زائد بر قسمت‌های مختلف بدن چه تاثیری می‌گذارد؟

لیزر موهای زائد بر قسمت‌های مختلف بدن چه تاثیری می‌گذارد؟

شاید برای شما هم سوال باشد که زمانی که می‌گوییم لیزر کل بدن، یعنی شامل چه قسمت‌هایی از بدن می‌شود؟ ما در ادامه به طور مفصل درباره هر نواحی توضیحاتی برای شما قرار دادیم. نواحی مناسب برای لیزر موهای زائد عبارت‌اند از:

لیزر موهای زائد صورت

لیزر صورت

لیزر صورت جزء نواحی مناسب برای لیزر موهای زائد که بسیار در میان بانوان محبوب است. برای از بین بردن موهای زائد صورت، نیاز به جلسات مکرر است. به 2 دلیل ممکن است زمان بیشتری برای درمان طول بکشد:

  • موی صورت نازک‌تر و روشن‌تر از مناطق دیگر است.
  • در حالت استراحت درصد بیشتری از موهای صورت از سیکل رشد قرار دارند.

چون موها در مرحله رشد با سرعت بیشتری به لیزر پاسخ می‌دهند؛ باید مدت زمان بیشتری سپری شود تا کل موهای صورت در این فاز قرار بگیرند.

پشت لب و زیر چانه

بسیاری از مراجعین صورتشان دارای موهای بسیار نازک و بی رنگ است و لیزر کل صورت برای این افراد پاسخگو نیست. از این رو تنها برای لیزر پشت لب و زیر چانه ی خود به کلینیک مراجعه می‌کنند.این کار باعث شده که در هزینه‌های فرد نیز صرفه جویی شود.

گردن

یکی دیگر از نواحی مناسب برای لیزر موهای زائد، گردن است. برخی از افراد تمایل دارند که گردن خود را لیزر کنند. اگر از لباس‌های باز در مراسم‌ها و جشن‌ها استفاده می‌کنید، لیزر کردن این ناحیه باعث جلوه دهی و زیبایی بدن‌تان خواهد شد.

نواحی لیزر موهای زائد صورت

لیزر موهای زائد بدن

پاها

پاها عموما بهترین نتیجه را برای لیزر موهای ناخواسته دارند. از آنجا که موهای پا، به ویژه پایین پا، ضخیم‌تر و تیره‌تر هستند، معمولاً در کم‌تر از 3 جلسه اصلاح و درمان می‌توانید نتایج شگفت انگیزی مشاهده کنید. امروزه ورزشکاران زیادی برای رفع دائمی موهای زائد پاهایشان از لیزر استفاده می‌کنند. همچنین شما می‌توانید برای انجام این کار فاصله‌ی جلسات را افزایش دهید.

پیشنهاد می‌شود: مقاله لیزر موهای زائد آقایان مطالعه شود.

شکم و دور سینه

یکی از نواحی مناسب برای لیزر موهای زائد شکم و دور سینه است. این ناحیه بسیار پر طرفدار به خصوص در میان آقایان است. اکثر بانوان در این نواحی موهای زبر و تیره ندارند یا اگر هم داشته باشند، به دلیل اختلالات هورمونی پیشنهاد نمی‌شود که این ناحیه را لیزر کنید، به همین علت بیشتر آقایان تمایل به انجام این کار دارند.

 

نواحی تناسلی و کشاله ران

یکی دیگر از نواحی مناسب برای لیزر موهای زائد، نواحی تناسلی و کشاله ران است. موهای موجود در این قسمت ضخیم می‌باشند به همین دلیل معمولاً در اصلاح با روش‌های دیگر، افراد دچار خارش می‌شوند. به عنوان مثال استفاده از ژیلت باعث خارش شدید بعد از اصلاح و تیره شدن ناحیه تناسلی می‌شود. اپیلاسیون این نواحی نیز بسیار دردناک است.

با این روش‌هی یاد شده، علاوه بر درد زیادی که تحمل خواهید کرد، پس از مدتی موهای شما به صورت زیر پوستی ظاهر می‌شوند و همچنین باعث ایجاد جوش‌های ریز و آزار دهنده در این نواحی می‌شوند.

نواحی مناسب برای لیزر موهای زائد

بیکینی

لیزر کردن موهای زائد در ناحیه بیکینی کاملاً تاثیرگذار بوده است به دلیل این که موها در این نواحی درشت و تیره هستند و می‌توان بهترین پاسخ را از لیزر کردن گرفت. ضخامت موها در ناحیه بیکینی ممکن است متفاوت باشد، پس نباید انتظار داشت که برداشت کامل موها صورت بگیرد، اما پیشرفت قابل توجهی پس از چند جلسه خواهید دید. همان طور که گفتیم اپیلاسیون در ناحیه بیکینی بسیار دردناک بوده و شما به راحتی می‌توانید با 6 تا 7 جلسه، با فاصله زمانی یک ماه، به کمک لیزر از شر موهای زائد این ناحیه رهایی یابید.

زیر بغل

جزء محبوب‌ترین نواحی مناسب برای لیزر موهای زائد، ناحیه زیر بغل است. انجام لیزر در این ناحیه بسیار ایمن و مفید است. بسیاری از مراجعین بعد از لیزر شاهد بهبودی در تیرگی پوست خود نیز هستند؛ تیرگی پوست زیر بغل اغلب به دلیل استفاده از سایر روش‌هایی بوده که برای اصلاح موهای زائد خود، که در گذشته انجام می‌دادید، پدیدار می‌شود. لیزر موهای زائد زیر بغل در طی مدت زمان 6 الی 8 هفته انجام می‌شود.

جمع بندی

اکنون بیشتر درباره‌ی فواید لیزر موهای زائد بدن دانستیم و همچنین از نواحی مناسب برای لیزر موهای زائد بدن و صورت آگاه شدیم. برای بررسی و اطلاعات تکمیلی درباره هزینه لیزر و کلینیک لیزر موهای زائد ، حتما به وب سایت آنیل مراجعه فرمایید.

1.5/5 - (2 امتیاز)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره از طریق واتساپ
برای رزرو وقت تماس بگیرید

021-44027503
021-44027589

ارتباط با ما

روز و ساعت کاری

شنبه الی پنجشنبه: 19.00 - 10.00
جمعه : تعطیل

کلینیک آنیل، بهترین کلینیک کاشت مو و زیبایی در غرب تهران است. آنیل مجهزترین و پیشرفته ترین کلینیک زیبایی همراه با کادری مجرب و متخصص در زمینه کاشت مو، لیزر موهای زائد، کاشت ابرو، هایفوتراپی، تزریق چربی و سایر خدمات زیبایی، است.

همین حالا جهت اطلاع از هزینه کاشت مو ، هزینه کاشت ابرو و هزینه هایفوتراپی و اخذ نوبت تماس حاصل فرمایید تا ما تجربه حس خوش زیبایی را به شما هدیه دهیم.

تمامی حقوق مادی و معنوی برای کلینیک زیبایی آنیل محفوظ است.

طراحی و سئو سایت توسط