توصیه های قبل از کاشت ابرو

  • خانه
  • -
  • مو و ابرو
  • -
  • توصیه های قبل از کاشت ابرو
توصیه های قبل از کاشت ابرو

امروزه جراحی‌های زیبایی برای افزایش زیبایی و اعتماد به‌نفس انسان‌ها، مورد توجه همه افراد قرار گرفته است. کاشت ابرو نیز یکی از همین اعمال جراحی زیباییست که مورد استقبال همگان قرار گرفته است. معمولا قبل از عمل جراحی باید به یک سری توصیه های قبل از کاشت ابرو توجه کنید تا نتیجه عمل، طبق انتظار و با موفقیت بیشتری پیش برود. توصیه های قبل از کاشت ابرو باعث می‌شود تا متوجه شوید که چه اتفاقاتی در انتظار شما است و چگونه بدون دغدغه و نگرانی، بهترین نتیجه را از کاشت در ناحیه ابرو شاهد باشید.

به‌طور کلی عمل کاشت مو یا ابرو به‌منظور افزایش جذابیت بیشتر صورت انجام می‌گیرد. در ابتدا لازم است توضیح دهیم که کاشت ابرو مناسب چه افرادی است؟ کاشت ابرو برای افرادی که دچار شکستگی در ناحیه ابرو هستند، کسانی‌که از فرم ظاهری ابروهایشان رضایت ندارند و ابروهای کم پشتی دارند یا افرادی که به‌علت ریزش مو دچار ریزش ابرو شده‌اند، انتخاب ایده‌آلی است.

توصیه های قبل از کاشت

نکات و توصیه های قبل از کاشت ابرو

برای رضایتمندی کامل از نتیجه کاشت ابرو لازم است که توصیه های قبل از کاشت ابرو را حتما و به دقت رعایت کنید. در ادامه به برخی از توصیه های قبل از کاشت ابرو اشاره می‌کنیم:

  • تغذیه سالم و استراحت کافی داشته باشد؛ یکی از مهم‌ترین نکات در حفظ شادابی و سلامت پوست داشتن خواب کافی و به‌دور از هر گونه استرس است. زیرا یکی از عوامل ریزش مو، عدم رعایت این نکته است و اگر این موضوع بعد از کاشت ابرو نیز رعایت نشود، ممکن است موهای کاشته شده نیز به به تدریج دچار ریزش شوند.
  • حساسیت‌های دارویی و لیست داروهایتان را به پزشکتان اطلاع دهید؛ دومین مورد از توصیه های قبل از کاشت ابرو ، بررسی کردن موضوع آلرژی است. حساسیت دارویی و فصلی خود را حتما با پزشکتان در میان بگذارید.
  • متوقف کردن مصرف داروهای رقیق کننده خون؛ سومین مورد از توصیه های قبل از کاشت ابرو که حتما باید مورد توجه شما قرار بگیرد، قطع استفاده داروهای رقیق کننده خون مثل: آسپرین، وارفارین، پلاویکس و دابیگاتران است. داروهای رقیق کننده خون باعث می‌شود که انعقاد خون با مشکل مواجه شود و کندی این روند می‌تواند موجب خون‌ریزی و مشکلات جدی شود. رقیق شدن خون سبب کاهش سطح اکسیژن رسانی و تامین تغذیه در نواحی مثل موهای سر و ابروها است. با چنین شرایطی قطعا ابروهای تازه کاشته شده به خوبی تغذیه نمی‌شوند و ماندگاری و طول عمر کمی دارند. با قطع مصرف این داروها و استفاده از دمنوش‌های رقیق کننده خون حداقل یک تا دو هفته قبل از عمل، می‌توان ریسک چنین خطرهایی را کاهش داد و نتیجه کاشت در ناحیه ابرو را تضمین کرد. یادتان باشد که مکمل‌ها و ویتامین E نیز موجب رقیق شدن خون می‌شود و قطع مصرف آن دو هفته پیش از عمل کاشت ابرو ضروری است.توصیه های قبل کاشت
  • مصرف ماینوکسیدیل را قطع کنید؛ ماینوکسیدیل از داروهای پیشگیری از ریزش مو و توقف ریزش مو است. پزشک متخصص با توصیه ماینوکسیدیل تلاش می‌کند تا ریزش مو را متوقف کرده و موهای ازدست رفته را بعد از این فاز، تحریک به رویش کند. اما برای افراد متقاضی کاشت ابرو توصیه می‌شود تا حداقل ۱ الی ۲ هفته پیش از عمل کاشت ابرو استفاده از این دارو را متوقف کنند. معمولا این توصیه در جلسه مشاوره با پزشک مطرح می‌شود. توجه داشته باشید که گاهی به تشخیص پزشک بعد از عمل کاشت ابرو، باید از این دارو استفاده کنید. اما تجویز دارو باید حتما به توصیه پزشک متخصص خودتان باشد.
  • متوقف کردن مصرف دخانیات و مشروبات الکلی؛ مصرف سیگار و قلیان و مشروبات الکلی باعث تنگ شدن رگ‌های خونی، کاهش خون رسانی و ضعف در سیستم ایمنی بدن می‌شود، با کاهش خون رسانی روند بهبودی نیز دچار اختلال شده و زخم‌ها دیرتر بهبود پیدا می‌کنند.  همه مطالبی که در مورد توصیه های قبل از کاشت ابرو وجود داشت؛ در این مقاله گفته شد. 

با رعایت نکات ذکر ذکر شده و توصیه های قبل از کاشت ابرو که توسط پزشکان محترم ذکر می‌شود، می‌توانید شاهد یک نتیجه بی‌نظیر باشید. کاشت ابرو در بهترین کلینیک کاشت مو در غرب تهران بسیاری از انتظارات شما از قبیل هزینه کاشت ابرو مناسب بودجه شما و حتی کاشت مو قسطی را برای شما به همراه دارد. کاشت ابرو در این مرکز با بهترین روش کاشت مو تجربه‌ای شیرین و لذتبخش را برای شما به‌همراه دارد.

سوالات پرتکرار

چه ناحیه‌ای بانک موی مناسب برای کاشت ابرو را دارد؟

اگر در کاشت ابرو به تار موهای کمی نیاز باشد، از ابروی دیگر برای تامین تار موها استفاده می‌شود. اما درصورتی‌که تغییرات در کاشت ابرو جدید، زیاد باشد و فولیکول‌های بیشتری مورد نیاز باشد، می‌توان از بانک مو پشت سر، تار موهای نزدیک به گوش و موهای بالای ران پا استفاده کنید. انتخاب مو از بانک مو، معمولا با توجه به جنس موهای ابرو و شکل و فرم آن انجام می‌گیرد.

آیا کاشت ابرو، روی ابروهای تاتو شده هم انجام می‌گیرد؟

با پاک کردن تاتوهای قدیمی به‌راحتی می‌توان به کاشت ابرو با فرم دلخواهتان اقدام کنید. حتی اگر از رنگ‌های ارگانیک در تاتو استفاده شده باشد، نیازی به پاک کردن آن هم ندارید.

کاشت ابرو چه خطراتی را به‌دنبال دارد؟

کاشت ابرو روشی کم خطر و ایمن است که عوارض بسیار کمی را به‌دنبال دارد. البته اگر به‌صورت اصولی و نادرست انجام شود و خطای کادر درمان را به همراه داشته باشد، لطمات جبران ناپذیری را برای بیمار به دنبال دارد.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره از طریق واتساپ
برای رزرو وقت تماس بگیرید

021-44027503
021-44027589

ارتباط با ما

روز و ساعت کاری

شنبه الی پنجشنبه: 19.00 - 10.00
جمعه : تعطیل

کلینیک آنیل، بهترین کلینیک کاشت مو و زیبایی در غرب تهران است. آنیل مجهزترین و پیشرفته ترین کلینیک زیبایی همراه با کادری مجرب و متخصص در زمینه کاشت مو، لیزر موهای زائد، کاشت ابرو، هایفوتراپی، تزریق چربی و سایر خدمات زیبایی، است.

همین حالا جهت اطلاع از هزینه کاشت مو ، هزینه کاشت ابرو و هزینه هایفوتراپی و اخذ نوبت تماس حاصل فرمایید تا ما تجربه حس خوش زیبایی را به شما هدیه دهیم.

تمامی حقوق مادی و معنوی برای کلینیک زیبایی آنیل محفوظ است.

طراحی و سئو سایت توسط