تزریق چربی به پشت پلک

  • خانه
  • -
  • تزریق
  • -
  • تزریق چربی به پشت پلک
تزریق چربی به پشت پلک

تزریق چربی یکی از روش های جوانسازی پوست است که با کمترین عارضه نسبت به روش های جراحی انجام می شود. هنگام نگاه کردن به یک فرد، تمرکز روی صورت و به ویژه چشمان اوست. پلک‌ها، ابروها و گونه‌‎های فرد برای انتقال احساسات طراحی شده‌اند. صورت شما ممکن است خسته یا پرانرژی و جوان به نظر برسد. تزریق چربی به پشت پلک با هدف ایجاد ظاهری شاداب‌تر انجام می‎‌شود. اساساً تزریق چربی به پشت پلک یا پر کردن پلک یک روش زیبایی است که از چربی استخراج شده و تصفیه شده خود بیمار برای پر کردن پلک‌های بالا و پایین استفاده می‌کند. در ادامه با کلینیک زیبایی آنیل همراه باشید تا به بررسی دلایل تزریق چربی به پشت پلک، بپردازیم.

دلايل تزریق چربی به پشت پلک

بررسی دقیق در افراد سالمند نشان داده است که با افزایش سن سه پدیده در این افراد رخ می‌دهد.

  • از یک طرف، ساختارهای نگهدارنده کیسه های پالپبرال ضعیف شده و آن‌ها را بیشتر آشکار می‌کند.
  • پوست اضافی نیز مشاهده می‌شود.
  • از طرفی چربی آتروفی می‌شود و شیارهای ناخوشایندی ایجاد می‌کند که در انگلیسی به آن شیار اشک می‌گویند زیرا مسیری است که برای فرود آن انتخاب شده است.

در پلک فوقانی، حدقه چشم خالی می‌ماند و شکل طبیعی آن به صورت  C به A تبدیل می‌شود و آن احساس جوانی از بین می‌رود. همه این موارد همان چیزی است که تزريق چربي به پشت پلك می‌تواند آن را بازگرداند.

کاندیدای مناسب تزریق چربی به پشت پلک

کاندیداهای مناسب تزریق چربی به پشت پلک، آن دسته از افرادی هستند که هنوز در بافت‌های خود خاصیت ارتجاعی دارند:

  • فاقد بیماری سیستمیک یا ناحیه چشمی هستند که با نتایج تداخل دارد.
  • درک کافی از درمان و نتایجی که به آن‌ها ارائه می‌‎شود، دارند
  • افرادی که می‎خواهند زیبایی صورت خود را بهبود بخشند و علائم پیری روی پلک‌ها را تا حد امکان از بین ببرند.
  • در صورتی که از مشکلاتی مانند بلفاریت چشم رنج می برید، شما مجاز به تزریق چربی نیستید.
  • در صورتی که پزشک تشخیص دهد که شما نیاز به تخلیه چربی پلک دارید، بنابراین برای انجام این کار مجاز نیستید.

کاندیدای مناسب تزریق چربی به پشت پلک

چه کسانی کاندیدای خوبی نیستند؟

  • آن دسته از بیمارانی که دارای پوست اضافی در پلک پایین هستند، بهتر است به جای تزریق چربی، بلفاروپلاستی پایین را انجام دهند.
  • افرادی که کیسه‌های مالاریا بسیار مشخص دارند که در صبح بیش‌تر برجسته می‌شود.
  • سن مناسب برای تزریق چربی را در نظر بگیرید و اینکه چرا باید بعد از 18 سال انجام شود.

در این افراد لزوماً منع  ندارد، اما باید به آن‌ها هشدار داد که تورم بعد از تزریق طولانی‌تر از حد معمول خواهد بود.

  • افرادی که انتظارات غیر واقعی از آن‌چه این تکنیک می‌تواند به آن‌ها ارائه دهد دارند.
  • افرادی که به دنبال نتایج فوری هستند و نمی‌‎خواهند کمی درد و تورم را تحمل کنند.

مراحل تزریق چربی به پشت پلک

ازجمله مراحل تزریق چربی به پشت پلک، عبارت است از:

معاينه توسط دکتر متخصص

در طول این جلسه، یک سری نکات ارزیابی شده که تا حد زیادی در مورد اين روش زيبايي تصمیم گیری می شود. سپس سابقه شخصی بیمار مانند آلرژی دارویی و مصرف دارو بررسي مي‌شود. هنگامی که این پارامترهای مشترک مشخص شد، وضعیت سلامتی، وضعیت ناحیه‌ای را که قرار است تزريق شود و عواقب آن در نواحی مجاور كه در این مورد، ناحیه چشمی که در زندگی ما از اهمیت بالایی برخوردار است، ارزيابي مي‌شود. عکس‌هایی می‌گیریم و به بیمار نشان می‌دهیم تا در صورت وجود، ویژگی‌های درمانش را ببیند، در این مرحله ضروری است که همکاری کافی از جانب بیمار وجود داشته باشد.

آمادگی لازم قبل از تزریق چربی به پشت پلک

  • آماده سازی تزریق چربی به پلک بسیار ساده است، معمولاً با مقدار کمی بی حس کننده موضعی مانند چیزی که توسط دندانپزشک استفاده می‌کند، انجام می‌شود، بنابراین درخواست آزمایش‌های آزمایشگاهی یا سایر آزمایش‎های قبل از عمل نیازی نیست.
  • امضای رضایت و گرفتن عکس: همانطور که در تمام روش‌هایی که انجام می‌دهیم، گرفتن عکس قبل و بعد از جلسات بلفاروپلاستی الزامی است، هدف این است که بتوانید تغییراتی را که با درمان ایجاد می‌شود بررسی کنید.

مطالعه بیشتر: تزریق چربی به صورت

تزریق چربی به پشت پلک چگونه انجام می‌ شود؟

تزریق چربی به پشت پلک با تکنیک‌های عملاً بدون درد و با بی حسی، انجام می‌‎شود و در آن، هم ناحیه اهداکننده و هم ناحیه گیرنده، تحت تاثیر قرار می‌‎‌‌گیرد. با میکروکانولا چند سانتی‎متر مکعب چربی را معمولاً از ناحیه شکم یا زانوها استخراج می‌کنیم. سپس چربی استخراج شده را در ناحیه ای که می‌خواهیم پر کرده وارد می‌کنیم. در این روش، بخیه لازم نخواهد بود زیرا چربی از طریق میکروکانول‌های مخصوص به ضخامت یک سوزن وارد می‎‌‌‌‌‌‌شود،از جمله مزیت های تزریق چشم غیر تهاجمی بودن آن است. هرچند عوارض تزریق چربی در مورد برخی سیستم های فیزیکی بدن قابل ملاحظه است.

مراقبت‌های تزریق چربی به پشت پلک

مراقبت‌ های تزریق چربی به پشت پلک

تزریق چربی به پلک یا پر کردن چربی پلک یک روش زیبایی است که به هیچ دوره استراحت یا مرخصی استعلاجی نیاز ندارد. شما قادر خواهید بود فعالیت‌های معمول روزانه خود را بدون محدودیت انجام دهید. دکتر متخصص نیز دستورالعمل‌ها و مراقبت‌هایی را که باید در خانه دنبال کنید و همچنین یک شماره تلفن 24 ساعته خدمات بیمار را در صورت داشتن هرگونه سؤالی که می‌توانید حل کنید، به شما می‌دهد. از آنجایی که مراقبت های بعد از تزریق چربی مهم و ضروری است، لازم است پیش از اینکه برای تزریق اقدام کنید، در این مورد آگاه باشید.

هزینه تزریق چربی به پشت پلک

قیمت تزریق چربی به پشت پلک، از مجموع عوامل مختلفی حاصل می‌شود که از جمله می‌‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

هنگامی که شما به عنوان یک بیمار از ما در مورد قیمت تزریق چربی خود می پرسید، باید در نظر داشته باشید که برای ما مهم‌ترین چیز سلامت شما است. در هر صورت قیمت این روش به ویژگی‎های فردی هر بیمار بستگی دارد.  بنابراین، ما نمی‌توانیم قبل از اولین ویزیت که در آن ویژگی‎ها و نیازهای هر بیمار را ارزیابی می‌کنیم، قیمتی را از قبل به شما ارائه دهیم.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم تا به بررسی مبحث تزریق چربی به پشت پلک بپردازیم و آمادگی‌های لازم قبل از این عمل را برای شما بیان کنیم. علاوه بر آن، از عمل های تهاجمی نظیر بلفاروپلاستی نیز می توان برای بهبود ساختار پلک نیز استفاده نمود.

میزان ماندگاری انتقال لیپو به پلک چقدر است؟

اگر سلول ‌های چربی در حین عملیات برداشت، انتقال و تزریق، زنده مانده و پیوند موفقیت آمیز باشد، برای همیشه ماندگار خواهند بود. ماندگاری این روش به نسبت سایر روش ‌ها بالاتر بوده و کیفیت بهتری دارد، اما عموما تنها حدود ۵۰ درصد از سلول ‌های چربی منتقل شده در طی ۳ الی ۵ ماه زنده خواهند ماند و بقیه سلول ‌ها که مرده اند، به طور طبیعی در بدن جذب و دفع می‌شوند.

بهترین چربی ها برای تزیرق کدام اند؟

چربی های شکم، پهلو، ران و باسن

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره از طریق واتساپ
برای رزرو وقت تماس بگیرید

021-44027503
021-44027589

ارتباط با ما

روز و ساعت کاری

شنبه الی پنجشنبه: 19.00 - 10.00
جمعه : تعطیل

کلینیک آنیل، بهترین کلینیک کاشت مو و زیبایی در غرب تهران است. آنیل مجهزترین و پیشرفته ترین کلینیک زیبایی همراه با کادری مجرب و متخصص در زمینه کاشت مو، لیزر موهای زائد، کاشت ابرو، هایفوتراپی، تزریق چربی و سایر خدمات زیبایی، است.

همین حالا جهت اطلاع از هزینه کاشت مو ، هزینه کاشت ابرو و هزینه هایفوتراپی و اخذ نوبت تماس حاصل فرمایید تا ما تجربه حس خوش زیبایی را به شما هدیه دهیم.

تمامی حقوق مادی و معنوی برای کلینیک زیبایی آنیل محفوظ است.

طراحی و سئو سایت توسط