کاشت ابرو به روش SUT

  • خانه
  • -
  • مو و ابرو
  • -
  • کاشت ابرو به روش SUT
کاشت ابرو به روش SUT

کاشت ابرو به روش SUT یکی از روش‌هایی است که از روش‌های مختلف ترکیب شده که باعث ایجاد ابروی طبیعی ‌می‌شود. با توجه به افزایش متقاضیان برای پیوند ابرو روز به روز روش‌های جدیدی پا به عرصه گذاشتند. در این مطلب قصد داریم شما را با روش کاشت ابرو به روش SUT آشنا کنیم.

کاشت ابرو به روش SUT چگونه است؟

متقاضیان کاشت ابرو دنبال راهی هستند که درد کمتری داشته باشد و همچنین کم‌ترین عارضه ممکن بعد از کاشت را داشته باشند. در بین روش‌های مختلف، کاشت ابرو به روش SUT کاملا طبیعی انجام ‌می‌گیرد و نتیجه قابل قبولی دارد که ابروهایی پرپشت و زیبایی برای شما ایجاد خواهد کرد. در این روش علاوه بر این که عارضه کمی‌دارد، دوره نقاهت کوتاه‌‌تری نسبت به روش‌های دیگر دارد.

در روش کاشت ابرو به روش SUT موها از بانک مو و به کمک دستگاه تار به تار برداشته ‌می‌شود و در قسمت‌های خالی ابرو جای‌گذاری و کاشته ‌می‌شود.

قبل از کاشت ابرو شکل نهایی توسط پزشک طراحی و مدل ابرویی که بیشتر مناسب صورت متقاضی است با مشورت خود بیمار انتخاب ‌می‌شود. سپس کاشت ابرو در جاهای خالی انجام ‌می‌گیرد. در این روش قبل از هرکاری بی‌حسی موضعی صورت ‌می‌گیرد که باعث جلوگیری از درد ‌می‌شود.

در این روش کاشت ابرو در یک جلسه انجام ‌می‌گیرد و همچنین دوره نقاهت هم ندارد به دلیل این که آسیب بسیار کمی‌به پوست وارد ‌می‌شود.

عوارض کاشت ابرو به روش sut و fue

نکات مهم در رابطه با کاشت ابرو به روش SUT

یک نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که در روش کاشت ابرو به روش SUT، سه هفته بعد از این که کاشت مو انجام شد ابروهای کاشته شده شروع به ریزش ‌می‌کنند که اتفاق عجیبی نیست و به آن شوک ریزشی ‌می‌گوییم. این موضوع جای نگرانی ندارد.

فولیکول‌های که تازه کاشته شده اند حدودا 6 تا 8 ماه زمان ‌می‌برند که به محیط جدید عادت کنند و رشد طبیعی خود را از سر بگیرند. و بعد از این مدت ‌می‌توانید بر روی ابروهای خود کارهای اصلاحی را انجام دهید.

کاشت ابرو به روش SUT مناسب چه افرادی است؟

کاشت ابرو به روش SUT برای افرادی که تحمل جراحی با تیغ و بیهوشی را ندارند مناسب است، زیرا این روش به انجام تیغ جراحی و بیهوشی نیازی نیست.

افراد ممکن است بعد از بالا رفتن سن دچار ریزش مو از ناحیه سر و ابرو شوند. همانطور که ‌می‌دانید مو تاثیر زیادی بر روی زیبایی افراد دارد، پس بهتر است تا قبل از این که موهای طبیعی خود را از دست بدهید تراکم ابرو و موهای خود را بررسی کنید و در صورت نیاز ترمیم ابرو و مو سر را انجام دهید که دچار کمبود بانک مو نشوید.

محدودیت‌های کاشت ابرو به روش SUT

کاشت ابرو محدود به جنسیت و سن خاصی نیست هم آقایان و هم بانوان با هر سنی ‌می‌توانند کاشت ابرو و مو را انجام دهند. بسیاری از افراد یا بدیل بیماری‌های خاص مانند سرطان و یا حتی ارثی بودن این مشکل در خانواده دچار ریزش مو در ناحیه ابرو و سر ‌می‌شوند؛ که ‌می‌توانند با روش‌های روز دنیا عمل کاشت ابرو به روش SUT یا دیگر روش‌ها انجام دهند.

بعضی از بانوان که مشکل باریکی خط آبرو دارند نیز ‌می‌توانند خط ابرو خود را پرپشت‌‌تر و زیبا‌‌تر کنند. همینطور در نظر داشته باشید هیچ محدودیتی در پرداخت هزینه کاشت ابرو در آنیل وجود ندارد. کلینیک آنیل با فراهم کردن شرایط کاشت ابرو قسطی انجام این پیوند را برای همگان راحت کرده است.

مراحل کاشت ابرو به روش sut

در روش کاشت ابرو به روش SUT چگونه مو برداشته ‌می شود؟

تفاوت‌هایی که در روش‌های کاشت ابرو است بیشتر در نوع برداشت ابرو است. در روش‌های قدیمی این کار به صورت دستی انجام ‌می‌گرفت؛ که معمولا باعث زخم و اسکار ‌می‌شد و همچنین زمان‌بر بود. در کاشت ابرو به روش SUT عمل برداشت مو توسط دستگاه‌های اتوماتیک صورت ‌می‌گیرد و فرد راحت‌تر ‌می‌تواند برای کاشت ابرو اقدام کند.

این روش که به دست پزشک مجرب آن‌قدر بی‌نقص انجام ‌می‌گیرد به گونه‌ای است که کسی متوجه پیوندی بودن ابروهای شما نخواهند شد.

مزایای کاشت ابرو به روش SUT چه مواردی هستند؟

کاشت ابرو به روش SUT جدیدترین و پیشرفته‌‌ترین راه کاشت ابرو است؛ که نقایص روش‌های قبلی را برطرف کرده است.

  1. تما‌می‌مراحل هم کاشت هم برداشت در یک جلسه انجام ‌می‌گیرد.
  2. روش SUT به شما کمک ‌می‌کند که ابروهایی پرپشت و زیبایی داشته باشید.
  3. در این روش زخم و خونریزی شدیدی ایجاد نمی‌شود و نیاز به مراقبت‌های ویژه‌ای ندارد.
  4. در این روش اگر بیمار از تراکم ابروهای خود راضی نبود دوباره می‌تواند اقدام به کاشت ابرو کند.
  5. دوران نقاهت ندارد و فرد ‌می‌تواند حتی یک روز بعد از پیوند به زندگی عادی خود برگشته و مشکلی برای فرد ایجاد نمی‌شود.
  6. یکی از مهم‌ترین مزایای این روش رویش طبیعی ابرو است؛ که بعد از سپری شدن دوران رشد، کسی متوجه پیوندی بودن ابرو شما نخواهد بود.
  7. در قسمت برداشت مو زخم‌های کوچکی ایجاد ‌می‌شود که بعد از دو روز از بین ‌می‌روند و مشکلاتی از قبیل عفونت و درد را به همراه نخواهد داشت.

برای اطلاع بیشتر در مورد بهترین روش و هزینه کاشت ابرو به متخصصان یک کلینیک زیبایی در غرب تهران مانند کلینیک آنیل مراجعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره از طریق واتساپ
برای رزرو وقت تماس بگیرید

021-44027503
021-44027589

ارتباط با ما

روز و ساعت کاری

شنبه الی پنجشنبه: 19.00 - 10.00
جمعه : تعطیل

کلینیک آنیل، بهترین کلینیک کاشت مو و زیبایی در غرب تهران است. آنیل مجهزترین و پیشرفته ترین کلینیک زیبایی همراه با کادری مجرب و متخصص در زمینه کاشت مو، لیزر موهای زائد، کاشت ابرو، هایفوتراپی، تزریق چربی و سایر خدمات زیبایی، است.

همین حالا جهت اطلاع از هزینه کاشت مو ، هزینه کاشت ابرو و هزینه هایفوتراپی و اخذ نوبت تماس حاصل فرمایید تا ما تجربه حس خوش زیبایی را به شما هدیه دهیم.

تمامی حقوق مادی و معنوی برای کلینیک زیبایی آنیل محفوظ است.

طراحی و سئو سایت توسط