آشنایی با جوانسازی با پلکسر پلاس

جوانسازی با پلکسر پلاس
دسته‌بندی جوان سازی پوست
نویسنده کلینیک زیبایی آنیل
زمان مطالعه
تاریخ انتشار 26 فوریه 2023

در مبحث جوانسازی با پلکسر پلاس، صورت یکی از اعضای بدن است که بیش‌ترین آسیب را در طول زمان می‌بیند. علاوه بر این، یکی از نقاطی از بدن است که علائم‌ پیری را به سرعت نشان می‌دهد. بالا رفتن سن بد نیست، اما هیچ کس دوست ندارد چهره‌ای با چین و چروک یا لک داشته باشد. همه ما سعی می‌کنیم آن را در بهترین حالت خود نگه داریم. صنعت زیبایی در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی کرده است. هر روز که می‌گذرد، محصولات و تکنیک‌های جدیدی ظاهر می‌شوند که بدون نیاز به عمل جراحی به دنبال دستیابی به یک نتیجه جوان کننده هستند یکی از این تکنیک‌ها، جوانسازی با پلکسر پلاس است.

در ادامه با وبسایت تخصصی کلینیک آنیل همراه ما باشید تا به بررسی مبحث جوانسازی با پلکسر پلاس بپردازیم.

آشنایی با پلکسر پلاس

آشنایی با پلکسر پلاس

در جوانسازی صورت، لیزر به یک جایگزین عالی تبدیل شده است. یکی از جدیدترین تکنیک‌ها پلکسر بوده که یک لیزر پلاسما پیشرفته است و می‌تواند بدون نیاز به جراحی صورت را جوان کند. این لیزر توسط جورجیو فیپی در ایتالیا ساخته شده است. کاری که با این دستگاه انجام می‌شود، اعمال لیزر بر روی ناحیه مورد درمان است که باعث ایجاد سوختگی سطحی شده که پوسته‌های آن تقریباً در عرض یک هفته از بین می‌رود. هر جلسه به طور متوسط ​​15 دقیقه طول می‌کشد و تنها آماده سازی مورد نیاز استفاده از کرم بی حس کننده در ناحیه درمان برای کاهش درد است.

در بسیاری از موارد تنها با یک جلسه استفاده از دستگاه پلکسر پلاس به نتایج مطلوب می‌رسید. با این حال، بسته به فرد، معمولاً تعداد ایده آل 3 جلسه است. لازم به ذکر است که نتایج به دست آمده همیشه بلند مدت است. هنگامی که لیزر پلکسر پلاس برای درمان لک‎های روی پوست استفاده می‌شود، نتایج قطعی است. لیزر پلکسر برای چه مواردی استفاده می‌شود؟ از این فناوری جدید می‌توان برای درمان‌های زیر استفاده کرد:

  • بلفاروپلاستی بدون جراحی
  • لیفت بدن یا صورت
  • از بین بردن لکه‌های پوستی
  • جوانسازی ناحیه اطراف چشم
  • از بین بردن ضایعات پوستی مانند خال، اسکار، علائم کشش و کراتوز
  • از بین بردن خالکوبی‌های رنگی، آکنه و اسکارهای آن‌ها.

پلکسر چیست؟

پلکسر تنها تجهیزات موجود در بازار است که از پلاسما به شکل خالص آن استفاده می‌کند و این امکان را به شما می‌دهد تا درمان با خیال راحت بدون دست زدن به پوست بیمار انجام شوند و علاوه بر راحتی بیش‌تر بیمار، خطرات سلامتی را به حداقل می‌رساند. علاوه بر این، PLEXR دستگاهی است که امکان انجام جراحی‌ را بدون بریدگی، اسکار، بستری شدن در بیمارستان پس از جراحی را فراهم می‌کند.

چند جلسه جوانسازی با پلکسر پلاس لازم است؟

چند جلسه جوانسازی با پلکسر پلاس لازم است؟

در حدود 80 درصد موارد تنها یک جلسه جوانسازی با پلکسر پلاس مورد نیاز و در 20 درصد موارد دو یا سه جلسه لازم است. این عمدتا به مقدار پوستی که باید برداشته شود بستگی دارد. در مورد پاک کردن تاتو، مقدار زیادی به رنگدانه و سن تاتو بستگی دارد. اما به طور کلی در 3 جلسه امکان حذف آن وجود دارد.

مراقبت‌ های قبل از جوانسازی با پلکسر پلاس

  • احتمال ایجاد رنگدانه و تورم را به بیمار اطلاع دهید.
  • به بیمار در مورد زمان بهبودی اطلاع دهید: 1-4 روز برای تورم، 5-9 روز برای افتادن دلمه و 6-8 هفته برای ناپدید شدن کامل لک.
  • 2 روز قبل از جلسه از کرم، مرطوب کننده یا هر محصول حاوی پارافین استفاده نکنید.
  • در روز جلسه درمانی آرایش نکنید.
  • استفاده از بی حسی تزریقی یا بی حسی موضعی (کرم بی حس کننده) برای انجام درمان.

مطلب پیشنهادی: جراحی پلک

مراقبت‌ های بعد از درمان جوانسازی با پلکسر پلاس

  • بلافاصله پس از درمان از محصول خاص استفاده کنید.
  • محصول خاص را دو بار در روز برای محافظت از اشعه‎های خورشید و به طور کلی نور استفاده کنید. مصرف آن را تا بهبود و بازگشت رنگ پوست به حالت طبیعی ادامه دهید.
  • در ناحیه تحت درمان از ضد آفتاب استفاده کنید.
  • از مرطوب کننده یا وازلین استفاده نکنید.
  • ناحیه تحت درمان را به آرامی و بدون استفاده از پنبه تمیز کنید.

دستگاه پلکسر پلاس چگونه کار می‌کند؟

دستگاه پلکسر پلاس چگونه کار می‌کند؟

قبل از جلسه، پزشک یک کرم بی حس کننده را روی ناحیه تحت درمان قرار می‌دهد تا بیمار از گرم شدن پوست دردی احساس نکند. از بیمار خواسته می‌شود چندین بار چشم‌ها را محکم ببندد و باز کند تا چین و چروک‌هایی که باید برداشته شوند به وضوح مشخص شود. پزشک ناحیه درمان را به شکل مثلث، زیگزاگ یا شطرنجی علامت گذاری می‌کند. مدت زمان پالس Plexr کمتر از یک ثانیه است. پوست در نقطه درمان فورا کاهش می‌یابد. بیمار فقط کمی گرما را در ناحیه درمان پلکسر احساس می‌کند، چون پوست بلافاصله خنک می‌شود، گرما زمان انتقال به بافت‌های اطراف را ندارد.

بلافاصله پس از عمل، پزشک یخ را روی پلک‌ها می‌مالد، سپس با استفاده از گاز پانسمان، پوست را ضدعفونی می‌کند و سعی می‌کند به پوسته‌های ایجاد شده آسیب نرساند. روش Plexr حدود سی دقیقه طول می‎کشد. بسته به اندازه ناحیه تحت درمان پوست، ممکن است یک تا چهار جلسه مورد نیاز باشد و جلسات یک بار در ماه برگزار می‌شود.

پس از درمان جوانسازی با پلکسر پلاس

در نقاط برخورد Plexr، پوسته‎های سطحی کوچکی تولید می‌شود که ضخامت آن‌ها از 500 میکرون بیش‌تر نیست و با فاصله چند میلی‌متری از هم فاصله دارند. این پوسته‌ها بعد از 3-5 روز خود به خود می‌ریزند. قرمزی خفیف نیز پس از چند روز از بین می‌رود و به راحتی با آرایش پوشانده می‌شود. هنگام شستن صورت، پلک‌های خود را به آرامی با استفاده از صابون بشویید. پس از شستن پلک‎ها، آن را مالش ندهید، بلکه با یک حوله ملایم خشک کنید تا پوسته‌ها از بین بروند. مقدار کمی ورم پس از چند روز از بین می‌رود.

سوالات متداول جوانسازی با پلکسر پلاس

جوانسازی با پلکسر پلاس در چه مواردی استفاده می‌شود؟

جوانسازی ناحیه اطراف چشم، لیفت بدن یا صورت، جوانسازی ناحیه اطراف چشم‌ها، از بین بردن خالکوبی های رنگی و یا آکنه، برای از بین بردن ضایعات پوست مانند خال، اسکار وغیره.

برای جوانسازی با پلکسر پلاس چند جلسه لازم است؟

تقریبا ۸۰ درصد مراجعین با همان جلسه نخست مشکل خود را رفع می‌کنند و ۲۰ درصد آن‌ها به دو الی سه جلسه برای درمان نیاز دارند.

جمع بندی

علاوه بر جوانسازی پوست با پلکسر، روش های دیگری نظیر هایفوتراپی، لیفت صورت با نخ و میکرونیدلینگ برای جوانسازی پوشت نیز استفاده می شوند. شما می تواند برای مشاهده هزینه هایفوتراپی و دیگر عمل های غیرتهاجمی، به صفحه تعرفه خدمات آنیل مراجعه نمایید.

contact icon جهت دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید تماس با ما
dots
مطالب مرتبط بیشتر بخوانید
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *