چگونگی تزریق چربی به باسن

تزریق چربی به باسن
دسته‌بندی تزریق
نویسنده کلینیک زیبایی آنیل
زمان مطالعه
تاریخ انتشار 22 فوریه 2023

تزریق چربی به باسن یک روش زيبايي است که شامل بزرگ کردن باسن از چربی فرآوری شده خود بیمار است. در تزریق چربی، از مناطقی که چربی زائد دارند، چربی برداشته شده و به مناطق مورد نظر تزریق می شود. روش ها و تکنیک‌های مختلفی برای استخراج چربی و نواحی مختلف مانند شکم یا غلاف‌هایی که بعداً به باسن نفوذ می‌کنند، وجود دارد.

در اين روش، پس از حذف تمام چربی، آن را تصفیه و ضد عفونی می‌کنند و سپس به باسن تزریق می‌شود و شکل آن قالب گیری و به حجم مورد نظر بیمار می‌رسد. تزریق چربی به باسن تقریباً 2 ساعت طول می‌کشد و با بی حسی موضعی و آرام‌بخش انجام می‌شود و از روش‌هاي زيبايي سرپایی است، یعنی بیمار پس از بهبودی، می‌تواند در همان روز به خانه بازگردد.

مزايای تزریق چربی به باسن

مزایای تزريق چربی به باسن عبارتند از:

  • این یک روش کم تهاجمی است.
  • از آن‌جایی که چربی خود بیمار تزریق می‌شود، خطر رد آن حداقل است.
  • در یک جلسه انجام می‌شود.
  • باعث خوش فرم شدن باسن مي‌شود.

افزایش سایز باسن با تزریق چربی

تزريق چربی به باسن چه ویژگی‌ هایی دارد؟

در اغلب موارد، تزریق چربی به باسن به صورت سرپایی انجام می‌شود، مگر این‌که اقدامات دیگری همزمان انجام شود که در این صورت نیاز به بیهوشی عمومی و بستری شدن در بیمارستان خواهد داشت.

علاوه بر این، جای زخم‌های مهمی باقی نمی‌گذارد، به دلیل این واقعیت که کانول‌های مورد استفاده برای مکیدن چربی بسیار ظریف هستند. نتایج اين روس بسیار عالی و بسیار موثر بوده و رضایت بسیار بالایی را در بین بیماران به دست می‌آورد.

شکل باسن توسط چربی زیر پوستی که در آن ناحیه از بدن تجمع می‌یابد تعیین می شود. اگر آن چربی به خوبی تناسب داشته باشد، باسن حالت خوبی دارد. اما زمانی که باسن تغییر شکل داده یا نامتناسب است، اغلب باعث ایجاد نارضایتی، ناراحتی، خجالت و تمسخر می‌شود.

ذکر این نکته ضروری است که چربی باسن هم از نظر زیبایی شناختی و هم از نظر عملکردی حائز اهمیت است؛ زیرا از نظر عملکردی، باسن به عنوان یک بالشتک نرم و انعطاف پذیر عمل می‌کند که هنگام نشستن بر روی یک سطح سخت از ما محافظت می‎کند.

از طرفی، باسن‌های زیبا و متناسب از نظر زیبایی شناختی مورد تحسین و علاقه قرار می‌گیرند.

هدف از تزريق چربی به باسن دستیابی به نتایج یکنواخت با کاهش اندازه و حجم کافی در آن ناحیه است. از آن‌جایی که باسن یک سطح گرد است، دستیابی به یک نتیجه ايده آل از طریق تزريق با استفاده از یک کانول بزرگ دشوار است؛ زیرا با این نوع کانولاها تنها یک یا دو برش در هر باسن ایجاد می‌شود.

از جنبه ی دیگر لازم است عوارض تزریق چربی را بررسی کنید. به این نکته توجه کنید که هر عملی هر چند غیر تهاجمی شامل عوارضی است که به مراقبت های بعد نیاز دارد. برای اینکه نکات ضروری برای سرعت بخشیدن به روند بهبودی و همچنین کاهش تورم و واکنش های آلرژیک، ما به شما مراقبت های بعد از تزریق چربی را پیشنهاد می کنیم.

نتیجه تزریق چربی به باسن

تزريق چربی به باسن، در طول 2 یا 3 هفته اول تغییر ظاهری قابل توجهی وجود ندارد، زیرا در ابتدا تورم پس از تزريق در بافت وجود دارد.تنها از هفته سوم، پس از بازجذب، نتیجه ظاهر می‌شود.

حدود 3 تا 6 ماه طول می‌کشد تا پوست به طور کامل روی حجم جدید جمع شود و دوباره بر حالت جدید منطبق شود. به طوری که نتایج نهایی 6 ماه پس از تزريق قابل مشاهده است. نتیجه تزریق چربی به باسن می‌تواند سال‌ها دوام داشته باشد، اما برای رسیدن به آن، پیروی از یک سبک زندگی سالم، رژیم غذایی مناسب و ورزش مهم است. 

تزریق چربی به باسن یک روش زيبايي است که به شما اجازه می‌دهد تا باسن خود را زيبا و خوش فرم كنيد. به طور كلي، تزریق چربی به باسن را می‌توان در بسیاری از نواحی بدن انجام داد: پهلو، باسن، شکم، ران، زانو، ساق پا، مچ پا،  بازوها و پشت.

پیشرفت‌ها در حال حاضر اجازه می‌دهد تا مداخله در سطح صورت و گردن نيز انجام شود. تزريق چربی به باسن معمولاً به صورت ترکیبی انجام می شود و در آن چربی از باسن برداشته می‌شود اما پیوند نیز صورت مي‌گيرد.

از آن‌جایی که هدف از بین بردن چربی قسمت پایین باسن و افزایش حجم براي ايجاد باسن خوش فرم و در قسمت بالاست. در دوره بعد از تزريق، کبودی و تورم در سطح نواحی تحت درمان ظاهر می‌شود، اما در عرض 10 تا 20 روز پس از تزريق ناپدید می‌شوند.

به علاوه، درد تزریق چربی به باسن از بیمار به بیمار دیگر متفاوت است، اما به طور کلی زمانی که از کانول‌های ظریف استفاده می‌شود قابل توجه نیست. 

باید تاکید کنیم که در مواردی که نیاز به افزایش حجم باسن نیست، هماهنگ کردن کانتور و تعیین شکل زیبایی شناختی باسن هدف است. فعالیت طبیعی را می‌توان بین 4 تا 7 روز پس از تزريق از سر گرفت و همچنین بسته به میزان چربی آسپیره شده و نوع فعالیت حرفه‌ای می‌توان فعالیت ورزشی را از هفته چهارم شروع مجددكرد.

مطالعه بیشتر: تزریق چربی به پشت پلک

نمونه تزریق چربی به باسن

چرا کلینیک زیبایی آنیل برای تزریق چربی را انتخاب کنیم؟

برای انجام روند جوانسازی پوست یکی از راه تزریق چربی است اما تزریق چربی به باسن راهی برای فرم دهی در مدت زمان کمتر به باسن است که عموما از چربی شکم استفاده می شود. کلینیک زیبایی آنیل ارائه دهنده انواع خدمات پوستی است و به صورت تخصصی در این زمینه کار می کند. از همین روی ما به شما پیشنهاد می کنیم برای شروع با مشاورین در این زمینه صحبت کنید و اطلاعات لازم را بدست آورید. بعد از ارائه خدمات، امکان ارتباط با پزشک وجود دارد تا در صورت هر گونه مشکل، در اسرع وقت این مشکل حل شود.

قیمت تزریق چربی در کلینیک آنیل

نواحی تزریق چربی

هزینه تزریق چربی 1403

  • تزریق چربی صورت
15.000.000
  • تزریق چربی پشت دست
7.000.000
  • تزریق چربی به واژن
10.000.000

نكات پايانی و سوالات

در پايان باید دانست که تکنیک‌ها، محصولات بیهوشی و روش‌های نظارتی در 20 سال گذشته پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌اند و ایمنی مطلوبی را ارائه می‌دهند، به‌ویژه زمانی که تزريق بدون فوریت و در یک فرد کاملاً سالم انجام شود.

در رابطه با تزریق چربی به باسن، انتخاب متخصص واجد شرایط و ماهر، خطرات اين روش را تا حد امکان محدود می‌کند. به علاوه، عوارض تزريق چربی به باسن نادر است، پس مي‌توان با خيالي آسوده انجام داد.

عوارض تزریق چربی به باسن چیست؟

این جراحی نیز مانند سایر روش ها عوارض دارد. از جمله عوارض آن شامل کبودی، درد و عفونت در این ناحیه است.

ماندگاری این جراحی چقدر است؟

بر اساس تجربه بیماران نشان داده شده که ماندگاری این روش زیاد است و حداقل تا 7 سال باقی می ماند.

contact icon جهت دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید تماس با ما
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *