آیا از عوارض سانترال لب اطلاعی دارید؟!

  • خانه
  • -
  • مجله سلامت
  • -
  • آیا از عوارض سانترال لب اطلاعی دارید؟!
آیا از عوارض سانترال لب اطلاعی دارید؟!

سانترال لب یکی از راه‌های جراحی‌های زیبایی محسوب می‌شود که در روش‌های مدرن، عملی بسیار کاربردی است. این عمل در واقع، روشی دائمی برای زیبایی و فرم دهی لب بالا می‌باشد. جالب است بدانید، یکی از معیار‌های زیبایی چهره هر انسانی، فاصله بین لب بالا و بینی است. هرچقدر این فاصله کمتر باشد، می‌توان گفت که فرد از زیبایی چهره برخوردار است.

یقینا شما قبل از هرگونه اقدامی بایستی با عوارض سانترال لب نیز آشنا شوید تا تصمیم بهتری برای خود بگیرید. این جراحی به شکلی است که، پزشک با برش زدن زیر بینی، فاصله بین لب بالا و بینی را کوتاه‌تر می‌کند. به دلیل اینکه این عمل به صورت موضعی انجام می‌شود، نیازی به بیهوش نمودن افراد وجود ندارد. البته توجه داشته باشید، پزشکی که عمل سانترال لب را انجام می‌دهد، باید تجربه کافی در این زمینه را داشته باشد تا عمل، به بهترین شکل خود انجام شود. در ادامه با کلینیک آنیل همراه ما باشید تا به بررسی عوارض سانترال لب بپردازیم.

از سانترال لب در چه مواردی استفاده می‌ شود؟

هر فردی از جراحی زیبایی، دلایل و نیازهای مربوط به خود را دارد. اگر تصمیم داشته باشید با لیفت سانترال لب مشکلات عنوان شده در ادامه را حل نمایید، شما می‌توانید با جراحی سانترال لب برای حل نمودن چالش‌های  خود اقدام کنید. این موارد عبارتند از:

  • افتادگی بینی
  • زیادی بودن فاصله بین لب بالایی و بینی
  • داشتن صورتی جذاب تر
  • کهولت سن و ایجاد چروک در چهره
  • نمایان شدن بهتر حالت لب
  • برجسته سازی لب بالایی 

مطالعه بیشتر: ژل لب روسی

از سانترال لب در چه مواردی استفاده می‌شود؟

انواع جراحی سانترال لب

هر عملی در واقع روش‌های به خصوص خود را دارد که پزشک متخصص باید با تشخیص درست، بهترین راه را برای بیماران خود برگزیند. در حالت کلی، جراحی سانترال لب به دو روش اصلی انجام می‌شود که عبارتند از:

  • لیفت لب ایتالیایی: در این روش با در نظر گرفتن یک الگوی مناسب برای صورت، پزشک متخصص ناحیه مورد نظر را به صورت موضعی بی حس می‌نماید. فرآیند جراحی در این عمل با دو برش زیر بینی شروع می‌شود. پس از اقدامات لازم در نهایت، جراح برش‌هایی انجام داده را با استفاده از بخیه ریز و ظریف به یکدیگر متصل می‌نماید.
  • لیفت لب گال: در روش دوم جراحی سانترال لب، پزشک اطراف دهان را برش می‌زند و در نهایت اندازه لب را تا حد لزوم افزایش می‌دهد. برای اشخاصی که لب بالایی باریکی دارند و فاصله بین بینی و لب آنان زیاد است، با حذف نمودن پوست اضافی به سانترال لب پرداخته می‌شود.

مطلب پیشنهادی: تزریق چربی

شایع ترین عوارض سانترال لب

همانطور که اطلاع دارید، با اینکه جراحی‌های زیبایی مزایای بسیاری دارند اما ممکن است معایب و عوارضی را نیز به دنبال داشته باشند. با توجه به اینکه عوارض سانترال لب محدود هستند ولی دانستن آن‌ها خالی از لطف نیست. در ادامه به چند مورد از عوارض سانترال لب اشاره خواهیم کرد.

  1. از آنجایی که پوست شما بعد از جراحی دارای بخیه می‌گردد، امکان دارد پس از اتمام عمل جراحی تا حدی حس درد و یا خارش در ناحیه عمل احساس کنید. در این شرایط باید صبور باشید. این نوع عوارض سانترال لب، زود از بین خواهد رفت.
  2. یکی از عوارض سانترال لب که موقتی است، وجود کبودی در ناحیه لب و بینی می‌باشد. گاهی ممکن است تا این کبودی‌ها در فاصله بین بینی و لب ایجاد شوند. هیچگونه نگرانی نداشته باشید و این آثار ظرف مدت کوتاهی از بین خواهند رفت.
  3. در بعضی مواقع اگر نکات بهداشتی بعد از عمل را جدی نگیرید، احتمال دارد تا محل عمل عفونت کند. یکی دیگر از دلایلی که ممکن است باعث بروز عفونت‌های خطرناک در ناحیه عمل شوند، مراجعه به کلینیک‌هایی است که از اعتبار قانونی برخوردار نیستند. در صورت توجه نکردن به این نکات، ممکن است خطرات جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد.
  4. اگر بدن شما دارای سابقه کلوئید و اسکار باشد، پس از جراحی نیز امکان پدید آمدن چنین زخم‌هایی وجود دارد. برای جلوگیری از ایجاد چنین عوارض سانترال لب، پزشک با تجویز پماد و داروها به پیشگیری و یا درمان آن کمک می‌کند.

شایع ترین عوارض سانترال لب

اکثر کسانی که به سمت سانترال لب می‌روند، افرادی هستند که به زیبایی طبیعی علاقه دارند. اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که قصد دارید لب‌های خود را حجیم کنید، سانترال لب مناسب شما نیست. برای این منظور بهتر است تا برای تزریق فیلر و ژل اقدام کنید. همچنین از عوارض سانترال لب می‌توان به موارد زیر نیز اشاره کرد.

  • زخم‌های ناشی از برش
  • خونریزی هنگام عمل
  • آسیب به رشته‌های عصبی صورت
  • حساسیت به بیهوشی

جمع بندی

در پایان توصیه ما این است که همیشه به دنبال جراحانی باشید که جزء بهترین جراح سانترال لب در تهران باشند. بلکه که این مبحث از اهمیت خاصی برخوردار است. برای کاهش عوارض و جلوگیری از مشکلات احتمالی بعد از انجام عمل بهتر است تا به توصیه‌های بهداشتی پزشکان توجه کنید. برای حصول نتیجه بهتر در هر نوع جراحی زیبایی، نکات این ارائه شده بسیار حائز اهمیت خواهند بود.

سوالات متداول

از شایع ترین عوارض سانترال لب چه مواردی را می‌توان نام برد؟

زخم های ناشی از عمل، کبودی، احساس درد و خارش، حساسیت.

چند نوع سانترال لب وجود دارد؟

دو نوع، لیفت لب ایتالیایی و لیفت لب گال.

3.3/5 - (3 امتیاز)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره از طریق واتساپ
برای رزرو وقت تماس بگیرید

021-44027503
021-44027589

ارتباط با ما

روز و ساعت کاری

شنبه الی پنجشنبه: 19.00 - 10.00
جمعه : تعطیل

کلینیک آنیل، بهترین کلینیک کاشت مو و زیبایی در غرب تهران است. آنیل مجهزترین و پیشرفته ترین کلینیک زیبایی همراه با کادری مجرب و متخصص در زمینه کاشت مو، لیزر موهای زائد، کاشت ابرو، هایفوتراپی، تزریق چربی و سایر خدمات زیبایی، است.

همین حالا جهت اطلاع از هزینه کاشت مو ، هزینه کاشت ابرو و هزینه هایفوتراپی و اخذ نوبت تماس حاصل فرمایید تا ما تجربه حس خوش زیبایی را به شما هدیه دهیم.

تمامی حقوق مادی و معنوی برای کلینیک زیبایی آنیل محفوظ است.

طراحی و سئو سایت توسط