نمونه کارهای کاشت ابرو

در گالری کاشت ابرو آنیل تجربیات زیباجویان محترم آنیل را مشاهده می‌کنید. کلینیک آنیل با استفاده از تکنیک‌های بروز دنیا و روش‌های نوین جهانی در حال ارائه خدمات کاشت ابرو می‌باشد. با مراجعه به بخش‌های مختلف سایت با خدمات دیگر و نمونه کارهای متخصصان آنیل آشنا شوید.

هزینه کاشت ابرو
نمونه کار کاشت ابرو
نمونه کار کاشت ابرو
نمونه کار کاشت ابرو کلینیک آنیل
روش های کاشت ابرو
کاشت ابرو در بهترین مرکز
قبل و بعد کاشت ابرو
کاشت ابرو
دوران نقاهت کاشت ابرو
کاشت ابرو قبل و بعد
کاشت ابرو در کلینیک آنیل
کاشت ابرو چه مزایایی دارد
عوارض کاشت ابرو
نمونه کاشت ابرو در آنیل
بهترین روش کاشت ابرو در تهران
مراحل کاشت ابرو چیست؟
نمونه کاشت ابرو
نمونه کاشت ابرو طبیعی
تصویر قبل و بعد کاشت ابرو
کاشت ابرو قبل و بعد
کاشت ابرو قبل و بعد

توصیه های قبل از کاشت ابرو

در اینجا برخی از مراقبت ها و توصیه های قبل از کاشت ابرو را برای شما خواننده گرامی شرح می دهیم. پس اگر تصمیم به کاشت ابرو دارید، خواندن این مطلب از کلینیک زیبایی آنیل را به شما پیشنهاد می کنیم.

توجه به توصیه های قبل از کاشت ابرو منجر به گرفتن نتیجه، با کیفیت بهتر و در نتیجه رضایت بیشتر متقاضیان می شود. رعایت برخی از این نکات حتی در حفظ سلامت عمومی افراد نیز موثر خواهد بود.

یکی از مهم ترین نکات قبل از کاشت ابرو این است که صادقانه با پزشک خود در مورد انتظارات خود از کاشت ابرو صحبت کنید. پزشک شما مزایا و معایب کاشت ابرو را به طور کامل برای شما شرح می دهد. گاهی اوقات انتظاری که از کاشت ابرو داریم واقع بینانه نیست. در نتیجه حتی اگر عمل کاشت ابرو به بهترین شکل ممکن نیز انجام شود، باز هم از نتیجه احساس رضایت نخواهید کرد.

در جلسات معاینه و مشاوره اولیه، لازم است پزشک خود را از تمام سوابق پزشکی، جراحی های زیبایی قبلی و مصرف داروها و مکمل ها مطلع کنید. همچنین پزشک اطلاعات دقیق و کاملی در مورد کاشت ابرو در اختیار شما قرار خواهد داد و به شما کمک می کند تا انتظارات درستی از کاشت ابرو داشته باشید.

شما باید از نظر ذهنی نیز برای کاشت ابرو آمادگی داشته باشید. شب قبل حتما استراحت کافی داشته باشید و در روز جراحی یک وعده غذای سالم بخورید. به این ترتیب در حین جراحی کاشت ابرو و بعد از آن دچار احساس ضعف و بی حالی نمی شوید.

افزایش آگاهی در مورد کاشت ابرو نیز تاثیر زیادی بر مدیریت استرس شما دارد. چنانچه از مراحل کاشت ابرو و نحوه انجام آن آگاهی داشته باشید متوجه این موضوع می شوید که کاشت ابرو یک جراحی غیر تهاجمی و بی خطر است و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

 از دیگر مواردی که باید قبل از کاشت ابرو رعایت کنید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حمام کردن در روز کاشت ابرو
  • دوش گرفتن در روز کاشت ابرو یا شب قبل از آن تاثیر زیادی در رعایت بهداشت قبل از عمل خواهد داشت. 
  • قطع مصرف ماینوکسیدیل
  • بسیاری از افراد از محلولی به نام ماینوکسیدیل برای درمان ریزش مو و ابرو استفاده می کنند که لازم است یک هفته قبل از کاشت استفاده از این محلول را متوقف شود.

مطلب مرتبط: هزینه کاشت ابرو

مراقبت های بعد از کاشت ابرو

انجام تمام اقدامات مراقبتی لازم برای به دست آوردن بهترین نتیجه از کاشت ابرو ضروری است. در ساعات بعد از عمل، برای کاهش خطر عفونت، مهم است که ابروهای خود را لمس نکنید. پس از گذشت 4 روز، می توانید صورت و ابروهای خود را با شامپو بشویید. شما باید بسیار مراقب باشید که ابروهای خود را خشک نکنید، بلکه فقط به آرامی آنها را لمس کنید.

بعد از حدود سه تا هفت روز، پوسته هایی که روی ابروهای شما ایجاد شده اند شروع به ریزش می کنند و ممکن است کمی قرمزی در ناحیه ابرو مشاهده کنید. در صورت امکان در ماه اول پس از کاشت ابرو از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید.

موهای کاشته شده شما پس از چند هفته می ریزند، که بخشی طبیعی از روند بهبودی است. هنگامی که موها می ریزند، موهای جدید ابروی شما در جای خود شروع به رشد می کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *