زاویه سازی صورت و روش های آن

  • خانه
  • -
  • جوان سازی پوست
  • -
  • زاویه سازی صورت و روش های آن
زاویه سازی صورت و روش های آن

گرایش به زیبایی و داشتن ظاهری بهتر، اعتماد به نفس افراد را افزایش می دهد. زاویه‌ سازی صورت در بین مردان و زنان بسیار محبوب است زیرا در این حالت، صورت پس از عمل V شکل می شود که در تمام دنیا طرفداران زیادی دارد.

زاویه سازی صورت

زاویه سازی صورت باعث زیبایی صورت، جوانسازی پوست، اصلاح زاویه بینی، رفع چین و چروک و فرم دادن به چانه می شود. در این عمل قسمت هایی از صورت مانند زاویه فک، خطوط فک، گونه ها و چانه که نقش اساسی در زیبایی چهره دارند، برجسته تر می شوند تا با بقیه قسمت های صورت تناسب بیشتری داشته باشند. این عمل علاوه بر جنبه زیبایی، جنبه درمانی نیز دارد و برای درمان افرادی که در هنگام تصادف یا به صورت مادرزادی در ناحیه فک مشکل دارند، استفاده می شود.

پیشنهاد مطالعه: جوانسازی پوست به روش میکرونیدلینگ

چه افرادی گزینه مناسبی برای زاویه سازی صورت هستند؟

افرادی با این ویژگی ها می توانند گزینه خوبی برای این عمل باشند:

  • فک پهن
  • فک مربع
  • چانه دایره ای
  • گونه های چاق
  • گونه های لاغر
  • افرادی که خط فک آنها زاویه ندارد.
  • زنانی که آرواره هایشان مردانه است.

چه کسانی کاندیدای خوبی برای زاویه سازی صورت نیستند؟

افرادی که این ویژگی ها را روی صورت خود دارند گزینه مناسبی برای این عمل نیستند:

  • صورت بسیار لاغر یا بسیار چاق دارند
  • پوست افتاده ای دارند.
  • فک پایین کوچکی دارند.
  • صورت گرد و چاق دارند.
  • آنها گونه های کوچکی دارند.
  • آنها بینی بزرگ دارند.
  • چانه جمع شده است.
  • گردن چاق دارند.
  • قسمت بالایی صورت آنها باریکتر و کوچکتر از قسمت پایین است.

روش های زاویه سازی صورت

زاویه سازی صورت با تزریق ژل

تزریق ژل و فیلر یک روش غیر جراحی است که باید با دقت کافی انجام شود. بهترین نوع ژل برای تزریق، ژل هیالورونیک اسید است که با بدن سازگار است. از معایب تزریق ژل می توان به عدم تقارن در صورت پس از تزریق، عفونت، کبودی و تورم اشاره کرد.

زاویه سازی صورت با تزریق بوتاکس

این روش برای افرادی که فک مربعی شکل دارند و می خواهند قسمت پایین صورتشان کشیده تر به نظر برسد بسیار مناسب است. در این روش، تزریق بوتاکس به قسمت‌هایی از چانه تزریق می‌شود تا چانه کوچک‌تر به نظر برسد. تزریق بوتاکس بدون جراحی انجام می شود و بیمار در حین انجام آن کوچک‌ترین دردی را احساس نمی کند.

زاویه سازی صورت با تزریق چربی

روش تزریق چربی یکی از بهترین روش‌ها برای زاویه دادن به صورت است. در این روش چربی اضافی از یک قسمت بدن گرفته می شود و پس از تهیه چربی به نواحی مشخص شده از صورت تزریق می‌شود. لیپوساکشن هیچ عارضه ای ندارد و چون از بدن گرفته می شود، با بدن سازگار است و مشکلاتی که ممکن است در تزریق ژل ایجاد شود، در تزریق چربی ایجاد نمی شود.

زاویه سازی صورت با نخ

این روش یکی از محبوب‌ترین روش‌ها است. نتایج این روش فوری و قابل مشاهده است. در این روش ابتدا پزشک نواحی ورودی و خروجی نخ را روی صورت بیمار مشخص می‌کند. سپس با سوزن های نازک و مخصوص، نخ‌ها را وارد قسمت های مورد نظر کرده و پس از خروج، نخ ها را می‌بندد و زیر پوست پنهان می کند. این روش هیچ عارضه ای ندارد و جای زخم یا اسکار روی صورت ایجاد نمی‌کند.

مطلب پیشنهادی: لیفت صورت با نخ

زاویه سازی صورت با رادیو فرکانسی

رادیو فرکانسی روشی است که از انرژی گرمایی برای تغییر شکل بافت و تحریک تولید کلاژن زیر سطح پوست استفاده می‌کند تا پوست ناحیه مورد نظر سفت شود. رادیو فرکانسی یکی از روش‌های درمانی موثر زاویه سازی صورت است که اغلب در کنار سایر روش‌ها از جمله لیپوساکشن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برداشتن چربی دهانی

در این روش، یک برش کوچک درون دهان ایجاد می‌کنند تا چربی قسمت پایین گونه را تخلیه کنند. این روش درمانی معمولاً حدود ۲۰ دقیقه زمان می برد و پس از اتمام کار پزشک اقدام به بخیه زدن ناحیه مورد نظر خواهد کرد. این روش نیازی به استفاده از داروی بیهوشی ندارد و دوران بهبودی بسیار کوتاه است.

عمل جراحي

در این روش پزشک با برش بخشی از استخوان فک، سایز فک را کاهش می‌دهد و اگر این قسمت دارای عضلات بزرگ باشد قسمت هایی از این عضله را بیرون می‌کشد و آن قسمت را بخیه می‌زند.

روشهای زاویه سازی صورت

مزایای زاویه سازی صورت

مهمترین کاربرد زاویه سازی صورت را می توان کاربرد درمانی آن برای برطرف کردن نقص مادر زادی یا افرادی که دچار حوادث شده اند دانست. با توجه به این نکته که افراد می توانند شکل دلخواه خود را انتخاب کنند، قادر به برطرف کردن عدم تناسب و نواقص صورت خود کنند. از دیگر مزایای این روش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

✅دوره‌ی نقاهت ندارند✅غیر تهاجمی و کم‌ دردسر
✅تغییرات می تواند ظریف و طبیعی باشد✅نتایج برگشت پذیر است
✅تغییرات می تواند عمده یا شگفت انگیز باشد✅در صورت عدم رضایت با تزریق آنزیم صورت به حالت اول بر می گردد.
✅استفاده از چربی طبیعی بدن باعث می‌شود واکنش‌های حساسیتی نسبت به ماده تزریق شده کم‌تر باشد✅بعد از پایان کار نیازی به بستری بیمار نیست

 

ماندگاری زاویه سازی صورت

ماندگاری زاویه سازی صورت بستگی به روشی که انتخاب می‌کنید، دارد. به‌طور مثال استفاده از ژل حدودا شش ماه تا یکسال ماندگاری دارد. روش دیگر تزریق چربی است. این تزریق نسبت به تزریق ژل سخت‌تر است ولی ماندگاری بیشتری نسبت به تزریق ژل دارد، حدودا دو سال ماندگاری دارد.

مطالعه بیشتر: ژل لب روسی

هزینه زاویه سازی صورت

هزینه زاویه سازی صورت هم، به روشی که انتخاب می‌کنید بستگی دارد. دو روشی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، روش تزریق ژل و تزریق چربی است. جهت اطلاع از هزینه هر دو روش می‌توانید به صفحه تعرفه خدمات مراجعه کنید. بطور کلی باید بگوییم در کلینیک زیبایی آینل، تزریق ژل بین 1 تا 3 میلیون تومان و تزریق چربی به صورت 10 میلیون تومان می‌باشد.

مطلب آخر

زاویه سازی صورت یکی از انواع جراحی های زیبایی است که طرفداران زیادی دارد. در این مقاله به طور کامل در مورد روش های انجام این نوع جراحی توضیح داده شد و هزینه زاویه سازی در این مقاله بیان شد اما شما برای دریافت اطلاعات بیشتر از عمل زیبایی زاویه سازی صورت می توانید با مشاوران کلینیک زیبایی آنیل در ارتباط باشید و اطلاعات کامل را دریافت کنید.

سوالات متداول

سن مناسب برای انجام زاویه سازی صورت چیست؟

در زاویه سازی صورت با روش های غیر جراحی مساله سن مطرح نیست و افراد بالای 18 سال می توانند نسبت به آن اقدام کنند.

زاویه سازی صورت با فیلر مناسب چه کسانی است؟

این روش مناسب افرادی است که خواهان از بین بردن چین و چروک های پوست خود و بازگردانی حجم صورتی که با افزایش سن از بین رفته هستند.

4/5 - (4 امتیاز)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره از طریق واتساپ
برای رزرو وقت تماس بگیرید

021-44027503
021-44027589

ارتباط با ما

روز و ساعت کاری

شنبه الی پنجشنبه: 19.00 - 10.00
جمعه : تعطیل

کلینیک آنیل، بهترین کلینیک کاشت مو و زیبایی در غرب تهران است. آنیل مجهزترین و پیشرفته ترین کلینیک زیبایی همراه با کادری مجرب و متخصص در زمینه کاشت مو، لیزر موهای زائد، کاشت ابرو، هایفوتراپی، تزریق چربی و سایر خدمات زیبایی، است.

همین حالا جهت اطلاع از هزینه کاشت مو ، هزینه کاشت ابرو و هزینه هایفوتراپی و اخذ نوبت تماس حاصل فرمایید تا ما تجربه حس خوش زیبایی را به شما هدیه دهیم.

تمامی حقوق مادی و معنوی برای کلینیک زیبایی آنیل محفوظ است.

طراحی و سئو سایت توسط