نحوه اجرای کاشت مو به روش DHI

  • خانه
  • -
  • مو و ابرو
  • -
  • نحوه اجرای کاشت مو به روش DHI
نحوه اجرای کاشت مو به روش DHI

کاشت مو به روش dhi که به عنوان انتقال مو نیز شناخته می‌شود، تکنیکی است که برای اینکه مدت زمان برداشت و انتقال مو را به حداقل برسانند. در این تکنیک، گرافت های مو به صورت یکنواخت و جداگانه با کمک میکرو از محل جمع آوری خارج شده و در ناحیه کم مو کاشته می‌شوند. جنبه های مختلفی وجود دارد که در میزان بقای پیوندهای جمع آوری شده را تاثیر می‌گذارد.

کاشت مو به روش DHI با قلم چگونه است؟

در روش DHI، فولیکول های جمع آوری شده مو با دستگاه خاصی پیوند داده می‌شود که به قلم چوی معروف است. بنابراین، گاهی اوقات مردم از روش DHI به عنوان روش قلم چوی نیز یاد می‌کنند. قلم چوی دستگاه اصلی است که توسط دانشگاه ملی در کره توسعه یافته، در ابتدا، به دلیل صرفه جویی در زمان زمان، مورد استقبال گسترده جامعه پیوند مو قرار گرفت. این قلم دارای سوزنی است که اندازه آن بین 0.5-1.5 میلی متر است. اندازه سوزن با توجه به ویژگی های موی بیمار توسط جراح انتخاب می‌شود.

نتیجه کاشتن مو به روشت دی اچ ای

مراحل پیوند مو به روش DHI

مراحل پیوند مو DHI بسیار شبیه به کاشت مو به روشFUE است به جز این که محل و کاشت پیوند به طور همزمان انجام می‌شود. مراحل کاشت مو DHI را می‌توان به شرح زیر خلاصه کرد:

مشاوره

مرحله اول در انجام هر کاری مشاوره می‌باشد در این مرحله بیمار توسط پزشک معاینه فیزیکی می‌شود، و پزشک برنامه نهایی کاشت و طراحی خط مو را مشخص می‌کند. برخی معاینات فیزیکی و شفاهی برگزار می‌شود. در این مرحله، پزشک شما مشخص می‌کند که کدام روش برای شما بهتر است و از آن نتیجه بهتری می‌گیرید، همچنین با گرفتن خون از شما مطمئن می‌شود که آیا برای انجام این عمل آماده هستید یا خیر.

بیهوشی

قبل از بیهوشی معمولاً یک مرحله آماده سازی شامل کوتاه کردن مو وجود دارد، اما در پیوند مو DHI اختیاری است. محل پیوند ضدعفونی می‌شود، که خود این مرحله حدود 30 دقیقه زمان می‌برد. سپس، بی حسی موضعی با استفاده از سوزن یا بدون آن انجام خواهد شد

برداشت مو

برای جمع آوری مو از دستگاه میکروموتور استفاده می‌کنند برخلاف سایر روشهای دیگر کاشت ، تار موهای جمع آوری شده بلافاصله برای پیوند آماده هستند. پیوندهای جمع آوری شده زیر میکروسکوپ بررسی شده و بر اساس تعداد فولیکول ها آنها گروه بندی می‌شوند.

مرحله آخر کاشت تارهای مو

موها با استفاده از قلم کاشت چوی که در بالا توضیح دادیم کاشته می‌شوند و در جایگاه و جهت درست قرار می‌گیرند.

شست و شو بعد از کاشت

بهتر است که تا 30 روز پس از جراحی، موها را با در نظر گرفتن باید ها و نباید ها بشویید تا و بعد از این مدت با بهبود شرایط به حالت قبلی بازگردید.

پیوند مو به روش DHI

تفاوت بین متد کاشت DHI و FUE

انتخاب متد پیوند مو به عوامل زیادی مانند تعداد پیوندهای مورد نیاز هر فرد، هزینه کاشت مو، زمان بازیابی و غیره بستگی دارد. بنابراین، هنگام مقایسه DHI و FUE ، نمی‌توان گفت که کدام برتری نسبت به دیگری دارد، علاوه بر این، بسیاری از مراکز با استفاده از تکنیکFUE، از دستگاه های متفاوتی استفاده می‌کنند که نتیجه را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

در پیشرفته ترین نوع FUE از تیغه یاقوت کبود استفاده شده است. وجود این تیغه ها باعث ایجاد زخم کمتر می‌شوند. کاشت مو به روش DHI جزء جدیدترین و بهترین روش کاشت مو به شمار می‌آید. این روش سریعتر از روش FUE است و سرعت بهبود بیشتر دارد و همچنین نتایج خیره کننده طولانی مدتی را ارائه می‌دهد. در طول DHI، استخراج و کاشت همزمان انجام می‌شوند. فولیکول های مو را خارج کرده و سپس بدون نیاز به ایجاد برش مستقیماً در نواحی گیرنده قرار می‌دهند. این کار با استفاده از دستگاه کاشت یا همان (قلم چوی) که در بالاتر گفتیم انجام می‌شود.قلم چوی دارای نوک تیز و متناسب با این کار است همچنین شکلی شبیه سوزن توخالی دارد و به همین دلیل است که روش DHI را روش چوی نیز می‌نامند. این دستگاه دارای سوزن در اندازه های های مختلف است تا متناسب با پیوند در هر بیمار باشد.

مراحل موفقیت آمیز پیوند مو به روش DHI به شرح زیر است:

  • پزشک/جراح یا تکنسین های متخصص پیوندهای برداشت شده و موهای اهدا کننده را منتقل می‌کنند.
  • پیوند به آرامی در داخل سوزن توخالی، که در انتهای قلم ایمپلنت قرار دارد، وارد می‌شود تا به پزشک متخصص بازگردانده شود.
  • سوزن با زاویه دقیق 40-45 درجه توسط جراح وارد پوست سر می‌شود. با ایجاد محل برش، پیوند با فشار دادن به پیستون کمتر می‌شود.
  • در این روش، به طور معمول تعدادی بین 2-6 تار مو کاشته می‌شود و تقریباً 15-16 سوزن به طور همزمان با هم استفاده می‌شود.

پیوند و کاشتن موی سر

مزایای کاشت مو  DHI

  • زمان باقی مانده پیوندها کمتر می‌شود.
  • مدت زنده ماندن فولیکول مو زیاد است.
  • کاهش میزان خونریزی در کاشت مو DHI
  • بهبود سریعتر در مرحله بعد از عمل، در ناحیه اهدا کننده و محل گیرنده. بیمار می‌تواند سریعتر به روال عادی بازگردد.

معایب کاشت مو DHI

هزینه کاشت مو DHI نسبت به روش های دیگر کمی بیشتر است. این به این دلیل است که در طول عمل پزشک نیاز به دقت بیشتری دارد. پزشک به منظور تخصص در تکنیک DHI آموزش های طولانی مدت را پشت سر گذاشته و بنابراین هزینه ی بیشتری نیز از پیوند FUE است.

سخن آخر

کاشت مو DHI یک روش نوین است که به دلیل سرعت بالا و عوارض کمی که دارد بسیار محبوب به شمار می‌آید. در این روش کاشت مو، مو از ناحیه مناسب برداشته و همزمان به محل مورد نیاز کاشته می‌شود. با مراجعه به کلینیک کاشت مو آنیل و گرفتن وقت مشاوره می‌توانید از این روش نوین بهترین بهره را ببرید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره از طریق واتساپ
برای رزرو وقت تماس بگیرید

021-44027503
021-44027589

ارتباط با ما

روز و ساعت کاری

شنبه الی پنجشنبه: 19.00 - 10.00
جمعه : تعطیل

کلینیک آنیل، بهترین کلینیک کاشت مو و زیبایی در غرب تهران است. آنیل مجهزترین و پیشرفته ترین کلینیک زیبایی همراه با کادری مجرب و متخصص در زمینه کاشت مو، لیزر موهای زائد، کاشت ابرو، هایفوتراپی، تزریق چربی و سایر خدمات زیبایی، است.

همین حالا جهت اطلاع از هزینه کاشت مو ، هزینه کاشت ابرو و هزینه هایفوتراپی و اخذ نوبت تماس حاصل فرمایید تا ما تجربه حس خوش زیبایی را به شما هدیه دهیم.

تمامی حقوق مادی و معنوی برای کلینیک زیبایی آنیل محفوظ است.

طراحی و سئو سایت توسط